Ik vind haar zo apart. Alles beige, inclusief haar man. Lijkt echt geen plezier in die twee te zitten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:29 schreef Melline het volgende:
[..]
Wat grappig, Yaramairin wilde deze ook al heel lang 😂
Haar werk ... 😂quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:24 schreef slowie het volgende:
Ergens vind ik het wel leuk dat mb's reisgenoot content van/voor haar maakt. Hij snapt dat dit haar werk is en accepteert haar voor wie ze is. Er vanuit gaande dat hij dit vrijwillig/uit zichzelf doet.
Misschien heeft Wendy haar verteld bewust van de socials weg te zijn en AM daarom niet wist wat ze kon vertellen? En zoals iemand al zei: zolang het niet op Insta staat, is het niet gebeurd voor mensen als AM. Zij is gewend dingen groots aan te kondigen. Zeker zoiets als bezoek van iemand buiten het gezin.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wendy ziet er echt goed uit!
Ik begrijp alleen niet waarom.AM zo geheimzinnig moest over wie Wendy is. 'Ik kan nu nog niet vertellen wie het is'.
Begrijp de overeenkomst tussen hen ook niet🙈
AM hangt ook wat voorover, misschien net op tijd terug voor de zelfontspanner?quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:17 schreef MissBaksel het volgende:
Wat is Wendy trouwens lang. AM is al niet klein maar Wendy is nog een stuk groter. Was me nooit zo opgevallen.
Hij heeft geen werk meer toch.. miss wil die ook wel influencer wordenquote:Op dinsdag 18 november 2025 23:24 schreef slowie het volgende:
Ergens vind ik het wel leuk dat mb's reisgenoot content van/voor haar maakt. Hij snapt dat dit haar werk is en accepteert haar voor wie ze is. Er vanuit gaande dat hij dit vrijwillig/uit zichzelf doet.
Ja maak een keer een pan macaronie smiddags, en dan iedereen op een tijd gaan eten die past. Zo deed ik het wel toen de kinderen klein waren en je van die dagen had die door clubjes en andere bezigheden lastig waren om op een normale tijd samen te eten .quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje ik kan er gewoon echt niet over uit hoe stroef AM is met haar planning. Waarom kan ze niet om 17.15u eten met Jet en Lot zodat ze na de wandeling lekker naar bed kunnen. Ik snap daar echt niks van.
😂ik kijk er ook zo naar zo kleurloos, ik ben het tegeovergestelde hoe meer kleur hoe beter , daarom kan ik er ook zo naar kijken .quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:25 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik vind haar zo apart. Alles beige, inclusief haar man. Lijkt echt geen plezier in die twee te zitten.
En voor de rest van de kinderen altijd een lief woordje in een post( vooral de jongens) dat ontbreekt nu.quote:Op woensdag 19 november 2025 07:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Het zag er gezellig uit bij HVK met de tweeling en hun cadeautjes uitpakken #sarcasme
Echt een gezellig uitpak moment waar er aandacht voor elkaar was
Diep triestquote:Op woensdag 19 november 2025 07:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Het zag er gezellig uit bij HVK met de tweeling en hun cadeautjes uitpakken #sarcasme
Echt een gezellig uitpak moment waar er aandacht voor elkaar was
Altijd een chaos en ongeleide bende daar.quote:
Alleen die van de prikjes...quote:Op woensdag 19 november 2025 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Zien jullie Debbie weleens voorbij komen in adversities?
🫣quote:Op woensdag 19 november 2025 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Zien jullie Debbie weleens voorbij komen in adversities?
Dat op de tafel zitten lijkt het nieuwe normaal op Insta. Ik zie het bv bij Tamara vaak en soms ook bij de Geertsen.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Altijd een chaos en ongeleide bende daar.
Waarom zitten ze altijd op tafel?
Ze had 2 stoelen weggedaan dus nu nog maar 2 zitplaatsen aan tafel?
Absurd echt waar.
Koop een paar nieuwe stoelen, zo duur is dat niet.
Die ene?quote:Op woensdag 19 november 2025 09:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Annemarie wilt een reünie met al haar bestie flu's 🥳 een soort van mammavan event met allerlei leuke activiteiten!!! Iedereen komt langs
Behalve die ene... 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |