abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219293676
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Oja en curlymom en Pim verdienen elkaar... wat een stel losers zijn dat joh, met z'n nieuwe schoenen 🤣
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomen
pi_219293689
@Rimboequeen, bij mij ook. Dus wat wil je nu precies weten?
pi_219293707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:53 schreef Lalaland79 het volgende:
De Linda zoekt voor een artikel mensen die het gevoel hebben dat ze er op het schoolplein niet bij horen/ zich thuis voelen. Zal AM zich hiervoor opgeven 🤪
O, dat zou heel goed kunnen! Jammer dat ze hier niet meeleest. Misschien kan Julia haar even tippen😎
pi_219293716
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:

[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers _O- _O-
Voor mij is dit pure irritainment in mijn leuke leven.
pi_219293725
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.
Dan is onze interpretatie anders.
pi_219293809
We hebben Sam uitgezwaaid aldus AM
Gaat hij op wereldreis ofzo
pi_219293822
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’

Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
pi_219293904
Debbie haar haar begint ook wat uit te dunnen. Bijwerking van de spuiten?
pi_219293906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:

[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers _O- _O-
O zo heerlijk hè
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik had een drukke dag maar hebt deb nu een illustratie van zichzelf laten maken. Het wordt ook elke keer gekker he met die meid.
ik dacht even dat ze het zelf was, vind heel toepasselijk Doornroosje
pi_219293921
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.
Lekker doorgaan Deb.
pi_219293952
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’

Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
Maar waarom vraag je het ook aan chat g t p 😂.
Ten eerste heeft ze tijd zat om het zelf te bedenken, ze zegt dat ze het altijd zo leuk vindt om te doen, dan heb je die planning toch ook wel een beetje in de vingers?
Ik bak heel veel, ik hen chat t p g niet nodig om een planning te maken hoor
pi_219293956
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.
Lekker doorgaan Deb.

Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
pi_219293986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje ik kan er gewoon echt niet over uit hoe stroef AM is met haar planning. Waarom kan ze niet om 17.15u eten met Jet en Lot zodat ze na de wandeling lekker naar bed kunnen. Ik snap daar echt niks van.
Omdat zij dan het eten moet afmaken en op de mental load-lijst staat dat Maarten dat moet doen.
pi_219293989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:

Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!
pi_219293997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
Creamy werkt met iedereen en z’n moeder samen, maar Debbie dan weer niet 🫣
pi_219294019
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Ze heeft sowieso altijd al een dun vlassig bosje. Daarom had ze extensions. Dan valt het al snel op als er wat uitvalt denk ik.
pi_219294050
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Die onzekerheid zou ze iets aan moeten doen..
pi_219294084
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die heeft Deb nog niet
pi_219294092
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Ja precies
En tegenstrijdig.
Ooit beweerde ze in een post dat ze juist geen make up droeg omdat mensen er dan van uitgingen dat ze zich wat beter voelde.
Maar wel mooie nagels , terwijl je enige uitje je bed is.
pi_219294135
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!
Ja, dat ben ik wel met je eens! Het resultaat zag er heerlijk uit.
pi_219294145
quote:
Meest ongezonde manier weer ik niet. Vind t wel vreemd dat niet iemand met BMI 40+ dit promoot maar iemand met paar kg overgewicht. Gezien de eisen in NL. Sowieso raar om medicatie te promoten.
pi_219294186
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomen
Stond op juicechannel
pi_219294204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Stond op juicechannel
Of realityfbi, is er nu af. Zag het vanmiddag
pi_219294212
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?

En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
Wat grappig, ik kw
pi_219294222
quote:
Ik vraag me af of zij onzeker is. Als dat zo is, zou ze zichzelf dan in pyjama en met vette haren op insta zetten? Ik snap haar vorm van selfcare trouwens ook niet. Ik zou 100x liever een douche nemen en mijn haren wassen dan plakplaatjes op mijn nagels of op mijn arm laten plakken. Bij Debbie lijkt het of iets alleen maar telt wanneer het geld kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')