En dat moet ze dan nog koppelen aan het scherm in haar auto ook, een joekel van een scherm wat ondanks die extra dode hoek heus haar zicht niet belemmert.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag Milou voorbij komen dus heb even bij haar gekeken. Zij heeft dus een planning waar ze ook dingen als opstaan, schoolrun, lunch, koken, douchen etc. in heeft gezet. Is dat omdat ze anders vergeet om op te staan en de hele dag niks doet? Hoe werkt zoiets? Dit is toch niet serieus te nemen?
Wendy ziet er echt goed uit!quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef Giddie het volgende:
Leuk om Wendy te zien, ze ziet er idd heel goed uit! Knappe vrouw om te zien vind ik, zeker zonder met dit kapsel (zonder de dreadlocks). Debbie: het contrast tussen ‘uitgeputte zielige Debbie’ als ze van de osteopaat af komt en ‘showface in it for the money Debbie’ als ze een advertentie filmt. Beide stories zeer ongeloofwaardige content.
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?
En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
Het is een gave 😂😂😂quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.
Ik snap dat ook niet zo goed. Waarschijnlijk houdt haar directe omgeving haar zeer beperkt een spiegel voor. Of het zijn ook allemaal van die klagers.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
Die sneakers zijn inderdaad gedrochten 🫣quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?
En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencersquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.
Misschien was het gewoon mijn interpretatie haha, vind haar manier van praten alleen al zeurderig overkomen 🙈.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
O echt hè ik pieste bijna in mijn broekquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat lult Debbie over electrolytes na inspanning 🫣 ze doet de hele dag geen zak
Zo'n huilstruik dat, ook over dat park dat er teveel te doen is🤣hoe dan kijk je niet voordat je boekt, ook niet naar de openingstijden van het zwembad gekeken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.
O zo heerlijk hèquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:
[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |