En dan wel bedelen om geld voor een bakfiets 🫣 maar wel bijna elke maand op vakantiequote:Op dinsdag 18 november 2025 16:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En wat gaan zij vaak op vakantie zeg. Persoonlijk zou ik het geld sparen voor huur van een particulier huis of voor inrichting maar misschien is geld geen gebrek daar
👀quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
Inderdaad! Een raadsel waarom ze nu weer bij AM langs gaatquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat ziet Wendy er goed uit! Zo stralend…
pkquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s ‘apk’ 🤦♀ geen woorden voor die meid
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:17 schreef popje het volgende:
Debbie ziet er weer uit als een slons terwijl ze de watertjes van Waterdrop aanprijst.
Lijkt me ook verstandig, met de 2 dames samen werken bij Jolie noe zou ik in zijn situatie ook niet willen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
ij is ook volwassen, deed er zelf ook aan mee.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen zijn beschrijving ook, betrokken en verbindend … ja dat was ie zeker. 🤭
Duidelijk dat hij door wilt met z’n leven. Hopelijk krijgt ie nog een fijne bonus. Wat heeft hij zich laten leiden door de wensen van een vrouw.
Was is Mies toch altijd oranje op de foto’s, heeft ze het zelf niet door?
het geld ging op aan de tattoo en de nagelsquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
Ik ook, getverquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
Zou ze de katten al geleerd hebben om erop te gaan? Tijd om Liam zindelijk te maken heeft de zindelijkheid goeroe niet..quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Henrike het volgende:
Ja ge
[..]
het geld ging op aan de tattoo en de nagels
En een elektronische kattenbak,
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith is blij met haar medicatie, want zo kan ze weer voetballen met Bob. Niet zo intensief, maar wel winst.
Het sneue vind ik dat ze het doet overkomen alsof ze het ook echt leuk vind om van een 6jarige te winnen.
Denk het ook.. net als met spelletjes... echt raarquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀
Ze heeft in ieder geval nog geen tijd gehad om het boek van AM uit te lezen. Die zie ik al dagen zijdelings in een foto voorbijkomen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:59 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Haha ja. Takko, c en a, ot en sien, wehkamp had ze al kleding van namelijk.
Ze schreef ook alles opgeruimd en wat op vinted gezet. En daarna de koopjes van Black friday bekijken. Dan heb je ook voor niets zitten opruimen.
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je begrijpt dit soort uitdrukkingen niet?😆
Doordat de deur daar nooit open gaat (Sanneke gaat er nooit op uit tenslotte) blijft de warmte van de zomer daar lekker lang hangen denk ik😂quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke klaagt zelfs op vakantie en doet alsof haar zoon een pasgeboren baby is en zichzelf niet warm kan houden in bed. (En het gaat VRIEZEN, alsof het direct 10 graden onder 0 is in huisje) Hoe warm is zijn slaapkamer thuis dan? Dat is ook “maar” een chaletje die is vast ook niet super geïsoleerd.
Bij mij ook hoor. Maar er schijnen mensen te zijn die het woord gebruiken om aan te geven dat ze iets niet moeten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:32 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |