abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219291934
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En wat gaan zij vaak op vakantie zeg. Persoonlijk zou ik het geld sparen voor huur van een particulier huis of voor inrichting maar misschien is geld geen gebrek daar
En dan wel bedelen om geld voor een bakfiets 🫣 maar wel bijna elke maand op vakantie
pi_219291941
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
👀
Hij wil echt helemaal loskomen van de poly lijkt het
pi_219291951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat ziet Wendy er goed uit! Zo stralend…
Inderdaad! Een raadsel waarom ze nu weer bij AM langs gaat
  dinsdag 18 november 2025 @ 17:17:48 #279
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219292018
Debbie ziet er weer uit als een slons terwijl ze de watertjes van Waterdrop aanprijst.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219292090
A
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s ‘apk’ 🤦♀ geen woorden voor die meid
pk
Aangeprate Pinokkio Klachten
pi_219292096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:17 schreef popje het volgende:
Debbie ziet er weer uit als een slons terwijl ze de watertjes van Waterdrop aanprijst.
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
pi_219292128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
Lijkt me ook verstandig, met de 2 dames samen werken bij Jolie noe zou ik in zijn situatie ook niet willen.
Wel benieuwd hoe het met m gaatmaar h
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen zijn beschrijving ook, betrokken en verbindend … ja dat was ie zeker. 🤭

Duidelijk dat hij door wilt met z’n leven. Hopelijk krijgt ie nog een fijne bonus. Wat heeft hij zich laten leiden door de wensen van een vrouw.

Was is Mies toch altijd oranje op de foto’s, heeft ze het zelf niet door?
ij is ook volwassen, deed er zelf ook aan mee.
Zo vervelend heeft hij het denk ik niet gehad hoor, zolang het duurde.
Maar hoop ook voor hem dat hij weer zijn draai gaat vinden
pi_219292151
Ja ge
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
het geld ging op aan de tattoo en de nagels
En een elektronische kattenbak,
pi_219292152
Judith is blij met haar medicatie, want zo kan ze weer voetballen met Bob. Niet zo intensief, maar wel winst.
Het sneue vind ik dat ze het doet overkomen alsof ze het ook echt leuk vind om van een 6jarige te winnen.
pi_219292185
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook, getver
pi_219292189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Henrike het volgende:
Ja ge
[..]
het geld ging op aan de tattoo en de nagels
En een elektronische kattenbak,
Zou ze de katten al geleerd hebben om erop te gaan? Tijd om Liam zindelijk te maken heeft de zindelijkheid goeroe niet..
pi_219292190
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith is blij met haar medicatie, want zo kan ze weer voetballen met Bob. Niet zo intensief, maar wel winst.
Het sneue vind ik dat ze het doet overkomen alsof ze het ook echt leuk vind om van een 6jarige te winnen.
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀
pi_219292225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀
Denk het ook.. net als met spelletjes... echt raar
pi_219292235
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:59 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Haha ja. Takko, c en a, ot en sien, wehkamp had ze al kleding van namelijk.

Ze schreef ook alles opgeruimd en wat op vinted gezet. En daarna de koopjes van Black friday bekijken. Dan heb je ook voor niets zitten opruimen.
Ze heeft in ieder geval nog geen tijd gehad om het boek van AM uit te lezen. Die zie ik al dagen zijdelings in een foto voorbijkomen.
pi_219292264
Wendy ziet er heel goed uit! Die straalt.
pi_219292370
AM durft niet alleen tussen de mensen te lopen dus haar begeleider moet ook mee?
pi_219292374
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Vertel!
Je begrijpt dit soort uitdrukkingen niet?😆
pi_219292442
Oooh alweer droge spagetti en pizza, dat die kids geen scheurbuik hebben bij hvk.
En dan hoe ze eten, leer die kinderen fatsoenlijk te eten, met een vork of lepel.
Mes en vork vind ik nog niet eens nodig.
Die tablets, al dat lawaai, dat hangen aan de tafel.
En vanmiddag zaten ze heerlijk te smullen van een kommetje soep, dus dat lusten ze wel.
Soep is juist het makkelijkst om groenten in te verstoppen, maak dat dan vaker denk ik dan.
Gooi er noodles in, is die spaghetti niet zo droog😂
pi_219292444
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Je begrijpt dit soort uitdrukkingen niet?😆
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.
pi_219292504
Wat een kul verhaal van die electolyten in waterdroppel van Debbie: ze merkt echt verschil als ze na een activiteit🤣( lees slapen) dit drinkt, haar spieren herstellen sneller.
Nee Debbie, als je goed onderzoek doet weet je dat je afval spuitjes tot afbraak van de spieren kunnen leiden.
En daarom kun je extra electrolyten tot je nemen.
En in de waterdrp die ze benoemt zit o.a. b12
Als je b12 spuit moet je geen ander supplement tot je nemen waar dit in zit.
En verbeeld ik het mij nu of heeft ze weer haar lippen bijgevuld, dat bedoelt ze natuurlijk met apk
Nagels doen , tattoo zetten, en lip opspuiten
pi_219292506
Sanneke klaagt zelfs op vakantie en doet alsof haar zoon een pasgeboren baby is en zichzelf niet warm kan houden in bed. (En het gaat VRIEZEN, alsof het direct 10 graden onder 0 is in huisje) Hoe warm is zijn slaapkamer thuis dan? Dat is ook “maar” een chaletje die is vast ook niet super geïsoleerd.
pi_219292532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke klaagt zelfs op vakantie en doet alsof haar zoon een pasgeboren baby is en zichzelf niet warm kan houden in bed. (En het gaat VRIEZEN, alsof het direct 10 graden onder 0 is in huisje) Hoe warm is zijn slaapkamer thuis dan? Dat is ook “maar” een chaletje die is vast ook niet super geïsoleerd.
Doordat de deur daar nooit open gaat (Sanneke gaat er nooit op uit tenslotte) blijft de warmte van de zomer daar lekker lang hangen denk ik😂
pi_219292542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.
Bij mij ook hoor. Maar er schijnen mensen te zijn die het woord gebruiken om aan te geven dat ze iets niet moeten.
pi_219292554
Sanneke en Dion op de bank. Sanneke blaat iets over karma en dat zij en haar moeder wel iets vreselijks moeten hebben gedaan.. Dion die naast haar zit zegt: ‘ja, GroenLinks stemmen’.
Ik vond hem wel grappig 🤣
pi_219292584
Ik zag Milou voorbij komen dus heb even bij haar gekeken. Zij heeft dus een planning waar ze ook dingen als opstaan, schoolrun, lunch, koken, douchen etc. in heeft gezet. Is dat omdat ze anders vergeet om op te staan en de hele dag niks doet? Hoe werkt zoiets? Dit is toch niet serieus te nemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')