abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219290968
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft een andere trui aan! Eindelijk!
Wat het eerste waar ik naar keek haha
pi_219291018
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:25 schreef Harper het volgende:
Annemarie doet alsof Wendy een van haar besties is. Volgens mij hebben ze elkaar jaren niet gezien.
Was ze niet uitgenodigd voor de boekpresentatie?
Dat komt omdat AM geen gezond beeld van vriendschappen en relaties heeft. Familierelaties worden ten koste van een 'bestseller' overboord gegooid, haar bestie Linda Kraan leek een iets te heldere kijk op de echte wereld te hebben, maar was wel handig voor de kleding EN het meeliften op de fame en verder zijn herhaaldelijke samenwerkingen haar vrienden....en dus ook een Wendy die ze enkel voor eigen gewin sprak, maar nu al jaren niet meer is geweest. En je raadt het al: Ook nu maakt ze weer content van iemand....want ooe spannend wie is Wendy.

Dan ben je in je hoofd toch echt verziekt? Iedereen die daar komt krijgt een contentverhaallijn

[ Bericht 5% gewijzigd door SterreKaatje op 18-11-2025 12:20:01 ]
pi_219291111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 12:06 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dat komt omdat AM geen gezond beeld van vriendschappen en relaties heeft. Familierelaties worden ten koste van een 'bestseller' overboord gegooid, haar bestie Linda Kraan leek een iets te heldere kijk op de echte wereld te hebben, maar was wel handig voor de kleding EN het meeliften op de fame en verder zijn herhaaldelijke samenwerkingen haar vrienden....en dus ook een Wendy die ze enkel voor eigen gewin sprak, maar nu al jaren niet meer is geweest. En je raadt het al: Ook nu maakt ze weer content van iemand....want ooe spannend wie is Wendy.

Dan ben je in je hoofd toch echt verziekt? Iedereen die daar komt krijgt een contentverhaallijn
Je omschrijft het helemaal zoals het is!!!
pi_219291149
Hvk laat die jongens lekker op tafel met stiften kleuren. En straks weer zeuren dat het zo'n bende is
pi_219291291
Ik heb zo'n idee dat Wendy helemaal niet meer in de spotlights wil staan maar ze wordt door AM nu online gegooid als een mysterieus persoon waar iedereen natuurlijk weer om gaat vragen. Content, likes, engagement en veertjes in de poepert zijn weer belangrijker dan andermans privacy.
pi_219291339
Volgens mij ook niet . Wendy is bewust gestopt met social media . In zussenweekenden , die haar (schoon) zussen wel online delen, staat ze wel op de foto maar niet meer getagd . Maar daar heeft Annemarie geen boodschap aan. Waarom überhaupt melden dat Wendy om de koffie komt als zij gesteld is op heet privacy? Dat is denk ik ook 1 van de reden dat Annemarie geen vriendinnen heeft . Ze gaat als ze iemand ‘kent’ meteen over alle grenzen heen. Dat schrikt af. Benieuwd ook hoelang Mirjam dit leuk blijft vinden
  dinsdag 18 november 2025 @ 16:23:53 #257
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219291739
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet zelfs op vakantie nog klagen 🤦♀ vermoeiend mens
Het is bijna bewonderenswaardig hoe zij elke dag weer iets nieuws vindt om over te zeiken.

Er is teveel te doen op het park, het zwembad gaat precies open tijdens M. zijn slaapjes (hoe durven ze?) en het is te koud in het huisje.

Ook de vraag waarom er geen kappers op de vakantieparken zijn. Je kan dat park toch gewoon af? Desnoods brengen Dion en M. haar even weg en halen ze haar drie uur later weer op. Of ze gaat op de papadag van Dion, of op zaterdag als hij thuis is. Volgens mij is het daadwerkelijk heel simpel op te lossen. Kan ze daarna weer klagen dat haar haar niet goed is geknipt/geverfd en hoe duur het is.
pi_219291758
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Leonie ter velt zoekt een slaapcoach voor haar 4,5 maanden oude baby……..

Ik zeg maar even niets.
Zoekt volgens mij vooral een samenwerking zoals het op mij overkomt!
pi_219291771
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:23 schreef LALAA het volgende:

[..]
Het is bijna bewonderenswaardig hoe zij elke dag weer iets nieuws vindt om over te zeiken.

Er is teveel te doen op het park, het zwembad gaat precies open tijdens M. zijn slaapjes (hoe durven ze?) en het is te koud in het huisje.

Ook de vraag waarom er geen kappers op de vakantieparken zijn. Je kan dat park toch gewoon af? Desnoods brengen Dion en M. haar even weg en halen ze haar drie uur later weer op. Of ze gaat op de papadag van Dion, of op zaterdag als hij thuis is. Volgens mij is het daadwerkelijk heel simpel op te lossen. Kan ze daarna weer klagen dat haar haar niet goed is geknipt/geverfd en hoe duur het is.
Dit kan je alleen maar bedenken als je gepriviligeerd bent (😂😂)
pi_219291774
En wat gaan zij vaak op vakantie zeg. Persoonlijk zou ik het geld sparen voor huur van een particulier huis of voor inrichting maar misschien is geld geen gebrek daar
pi_219291776
Bij AM is het echt ‘pics or it didn’t happen’, zelfs de zogenaamde pleegdochter (groot woord vind ik dat) moet uiteindelijk vermeld worden. Wendy kan alleen langskomen als er content over gemaakt wordt. Snap niet dat Wendy zich daar voor laat lenen, idem dito in het Grote Boek. Daar staat ook weer dat artikel in van Wendy en AM over alle ‘haat’. Tja.
pi_219291778
“Uit Wendy haat tuin”. Álles is haat ;)
pi_219291779
MB

RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
pi_219291790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 13:32 schreef Pumba2024 het volgende:
Volgens mij ook niet . Wendy is bewust gestopt met social media . In zussenweekenden , die haar (schoon) zussen wel online delen, staat ze wel op de foto maar niet meer getagd . Maar daar heeft Annemarie geen boodschap aan. Waarom überhaupt melden dat Wendy om de koffie komt als zij gesteld is op heet privacy? Dat is denk ik ook 1 van de reden dat Annemarie geen vriendinnen heeft . Ze gaat als ze iemand ‘kent’ meteen over alle grenzen heen. Dat schrikt af. Benieuwd ook hoelang Mirjam dit leuk blijft vinden
Hoho, je vergeet iets heel belangrijks!!! Daar moet nog ( van IJsland) achter he. Pas op hoor.

Echt, zelden zo'n raar vrouwtje als AM Geerts ontmoet. Wat een lijp wijf.
pi_219291799
AM blijft maar zeuren over die wandeling. Het is alleen maar ik ik ik bij haar. Het gaat toch om de kinderen? Die zullen stralen omdat hun moeder erbij is.
Heel goed van Maarten dat hij haar erheen heeft gestuurd.
pi_219291816
Wat fijn, Lieke_vm een samenwerking met Takko! Heerlijk dat ze eindelijk weer eens lekker wat kleding kon shoppen, want dat doet ze echt bijna nooit.
pi_219291825
Koen zijn beschrijving ook, betrokken en verbindend … ja dat was ie zeker. 🤭

Duidelijk dat hij door wilt met z’n leven. Hopelijk krijgt ie nog een fijne bonus. Wat heeft hij zich laten leiden door de wensen van een vrouw.

Was is Mies toch altijd oranje op de foto’s, heeft ze het zelf niet door?
pi_219291842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM blijft maar zeuren over die wandeling. Het is alleen maar ik ik ik bij haar. Het gaat toch om de kinderen? Die zullen stralen omdat hun moeder erbij is.
Echt zeg, wat een gezanik toch weer. Leuk voor je kind ook (die dat echt wel door heeft).
pi_219291851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:23 schreef LALAA het volgende:

[..]

Ja en dit is heel groot en lijkt wel Center parcs park. Joh, je zit op een oud center parcs park. Hoe boekt zij een vakantie denk ik dan.
pi_219291854
En wat fijn te horen dat het goed gaat met Wendy en dat ze gewoon gestopt is met social media. Goede beslissing denk ik.
pi_219291863
Wat ziet Wendy er goed uit! Zo stralend…
pi_219291879
quote:
Enigszins grappig om te sturen naar een vriendin, maar op je grote openbare account?
pi_219291919
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Hoho, je vergeet iets heel belangrijks!!! Daar moet nog ( van IJsland) achter he. Pas op hoor.

Echt, zelden zo'n raar vrouwtje als AM Geerts ontmoet. Wat een lijp wijf.
Vertel!
pi_219291923
quote:
Ach wat een treurnis is het daar toch.
pi_219291924
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:42 schreef Danielle_ het volgende:
Wat fijn, Lieke_vm een samenwerking met Takko! Heerlijk dat ze eindelijk weer eens lekker wat kleding kon shoppen, want dat doet ze echt bijna nooit.
Haha ja. Takko, c en a, ot en sien, wehkamp had ze al kleding van namelijk.

Ze schreef ook alles opgeruimd en wat op vinted gezet. En daarna de koopjes van Black friday bekijken. Dan heb je ook voor niets zitten opruimen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')