De buren brengen en halen de kinderen heeft ze ooit gezegdquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die andere 2 uit? Hier half3 dus of ze heeft een gek gevonden die ze dagelijks ophaalt of ze springt uit bed kleed zich snel aan en doet een sprintje naar het schoolplein om er om 3 uur te zijn 🤔🤷 maar ook waar dumpt ze Liam idd
Zo ken ik er ook een. Kind is een halfjaar, wordt letterlijk nooit losgelaten door de ouders en maar zeuren dat ze niet doorslaapt. Nee want elke keer als ze in slaap dreigt te vallen wordt ze weer uit haar bed of waar ze dan ook in ligt op dat moment gepakt. En dan is de moeder nog kinderpsycholoog ookquote:Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Leonie ter velt zoekt een slaapcoach voor haar 4,5 maanden oude baby……..
Ik zeg maar even niets.
Dion is een dag in de week vrij. Maar misschien zijn de kappers dan gesloten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:45 schreef Utopica het volgende:
Huh? Sanneke is nu alweer op vakantie? Ze klaagde laatst dat ze nooit wegging?
En geen tijd voor een kapper doordeweeks? Meid, leer eens prioriteren. Ik werk fulltime, heb een heel ADHD-traject en een ingrijpend medisch traject lopen. Ik reis van hot naar her. Vind mezelf niet zielig hoor, maar kan wel de momenten bij de kapper vinden 😅 (even drie uur niets zelfs.. een cadeautje)
Dat dacht ik ook te horen en gisteren lag Peppie ook nog in bed toen ze filmde. (Toen dacht ik nog, moet hij niet werken, vanmorgen net zo)quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:45 schreef Utopica het volgende:
Huh? Sanneke is nu alweer op vakantie? Ze klaagde laatst dat ze nooit wegging?
En geen tijd voor een kapper doordeweeks? Meid, leer eens prioriteren. Ik werk fulltime, heb een heel ADHD-traject en een ingrijpend medisch traject lopen. Ik reis van hot naar her. Vind mezelf niet zielig hoor, maar kan wel de momenten bij de kapper vinden 😅 (even drie uur niets zelfs.. een cadeautje)
Hier zie je ook dat ze gewoon poep hebben aan haar zogenaamde loslaatvertrouwenopvoedskills.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef Roesssst het volgende:
Wat irritant hoe Julia haar brood smeert zonder bord eronder en dan vervolgens het lopend opeet. Ik dacht dat alleen 16 jarigen dat deden.
Volgens mij was Annemarie ook geïrriteerd want die had net gedweild. Maar ja, met een camera erop moet je je toch een beetje inhouden.
Dat lijkt bij heel veel grote gezinnen die zich op Insta profileren geen prioriteit te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:31 schreef Paardrijden123 het volgende:
Auto veiligheid is bij de Kraantjes geen ding? Jemig wat zit dat meisje slecht in die autostoel. Riempjes hangen op haar ellebogen, hoofd komt boven stoel uit, dikke winterjas aan. Ik snap dat echt niet.
Huh? Dat doen vast wel meer volwassenen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef Roesssst het volgende:
Wat irritant hoe Julia haar brood smeert zonder bord eronder en dan vervolgens het lopend opeet. Ik dacht dat alleen 16 jarigen dat deden.
Volgens mij was Annemarie ook geïrriteerd want die had net gedweild. Maar ja, met een camera erop moet je je toch een beetje inhouden.
Op dinsdag 18 november 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Gaat erom dat AM haar aanspreekt en Julia vervolgens net doet of ze haar niet hoort en later vraagt: waar wil je de kruimels hebben, op de grond?quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Huh? Dat doen vast wel meer volwassenen.
Bijna 36 hiero.
Of je kijkt anoniemquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef popje het volgende:
Michelle Bollen heeft mij, nadat ik 'veel plezier met je nieuwe lover' plaatste onder haar bericht over Barcelona, geblockt. Dus voortaan ben ik afhankelijk van de verslaglegging hier.
Ja ik doe het ook, 33 jaar...quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Huh? Dat doen vast wel meer volwassenen.
Bijna 36 hiero.
Ah. Dat staat niet in Roestttttt haar reactie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Gaat erom dat AM haar aanspreekt en Julia vervolgens net doet of ze haar niet hoort en later vraagt: waar wil je de kruimels hebben, op de grond?
Daarom zit ze compleet vast en moet ze naar de osteopaat. Dat komt niet van LC maar van halve dagen in je nest liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat ze nog geen doorligplekken heeft
Het was niet Henrike hoor 🤣quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ah. Dat staat niet in Henrike haar reactie.
Zulke opmerkingen kan ik idd niet tegen mezelf maken.
Hahaha nee die schreef er weer een reactie erboven. Ben scheel vandaag en had het al aangepast.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het was niet Henrike hoor 🤣
Misschien las ik het verkeerd maar het zal mij boeien of iemand dat doet maar ik vond J haar hele houding zo onbeschoft, zal wel Geertsenhumor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |