abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219289705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Curlymom nooit uitgekeken op de Efteling?
Haha no. Ik ook niet. Ik heb een abonnement en ga ook wekelijks. Al een jaar of drie. Of je nu naar een speeltuin of efteling gaat. 🥲

En als je er zo vaak komt en dan eens een overnachting hebt is het weer bijzonder.
pi_219289711
Ach Debbie is weer naar de peuter osteopaat 👌 die toch iets gedaan heeft aan het scheef ingelijste certificaat... fijn!
Waarom ze het een apk keuring noemt weet ik even niet... gaat de peuter ostreo verslag bij het uwv ofzo afgeven dat ze echt nog niet kan werken?
Zou wat zijn als het zo zou werken 🤣 dat je vriendin de keuring gewoon kan doen zodat je lekker thuis in bed kan blijven
pi_219289723
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 23:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.

Poor Tim.
Poor Tim? Hij is een volwassen man die hier zelf voor kiest toch?
pi_219289733
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:41 schreef WinnieWana het volgende:
Weer een " zieke" in huize dbm. Nu is het zijzelf.
Heeft ze een snotneus?
pi_219289751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
Ik word echt al moe als ik alleen maar naar haar (bed) kijk. Eigenlijk moet ik haar gewoon ontvolgen, maar ze gaan binnenkort naar Lommerbergen en ik ben wel benieuwd wat voor bed en bank ze daar hebben.
  dinsdag 18 november 2025 @ 08:58:23 #206
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219289752
AM weer aan het zeiken over een sociaal gebeuren vanuit school waar ze heen "moet".
pi_219289782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Curlymom nooit uitgekeken op de Efteling?
Ik snap haar. Ik kom er wekelijks, raak ik nooit op uitgekeken.
pi_219289786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Leonie ter velt zoekt een slaapcoach voor haar 4,5 maanden oude baby……..

Ik zeg maar even niets.
Och hemel. Dit is toch niet normaal. Ok sorry ieder zijn opvoeding. Ik zeg ook niets.....
pi_219289890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:56 schreef Mirp het volgende:

[..]
Heeft ze een snotneus?
Er zit een scheet dwars
pi_219289891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:58 schreef Rimboequeen het volgende:
AM weer aan het zeiken over een sociaal gebeuren vanuit school waar ze heen "moet".
Onvoorstelbaar, wat een gezanik over een activiteit van een uurtje... Ik vond dit soort dingen altijd ontzettend leuk om te doen, kinderen vinden het meestal heel leuk en dan ga je als ouder lekker theatraal aan de buitenwereld verkondigen dat je het grote onzin vindt en met tegenzin gaat. Leuk voor je kind ook.
Ik vind het echt wel vreemd dat je niet op familiebezoeken, nooit bij sport en scouting helpt (dat doet Maarten) en dan ook nog mekkert over een activiteit van een uur op school.
Maar wel vrolijk weet ik het hoeveel dagen op pad gaat om je eigen boek te signeren...
pi_219289903
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Er zit een scheet dwars
Ik heb de story inmiddels gezien, de sterkste krijger. Wat een grap.
pi_219289913
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach Debbie is weer naar de peuter osteopaat 👌 die toch iets gedaan heeft aan het scheef ingelijste certificaat... fijn!
Waarom ze het een apk keuring noemt weet ik even niet... gaat de peuter ostreo verslag bij het uwv ofzo afgeven dat ze echt nog niet kan werken?
Zou wat zijn als het zo zou werken 🤣 dat je vriendin de keuring gewoon kan doen zodat je lekker thuis in bed kan blijven
Wel fijn dat Debbie meeleest en tegen de osteo heeft gezegd dat ze het lijstje recht moet hangen
pi_219289957
AM die alweer met een gemaakt "oh waaaaauuuwwww" voorbij komt (echt super irritant omdat je hoort dat ze er niks aan vindt)
1 van de tweeling geen eten mee dus moet maar iets pikken van haar zus, hoe dan? Ze vult de voederbakken toch dagelijks een avond van te voren?
en dan gezever over een wandeling van een uurtje.

Nou de dag is wel al lekker begonnen daar!
pi_219289992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:51 schreef Tarantelle het volgende:
En ik vraag mij ook vooral af waarom ik mijn foto's zou moeten categoriseren. Maar ja, bij de Geertsen zijn de gezinsfoto's big business, dus het is gewoon het automatiseren van een bedrijfsproces natuurlijk (ik blijf het een vreemd fenomeen vinden om je gezin te vermarkten).
Ik vraag me ook heel erg af waarom je oude scoutingbeelden met hordes kinderen van andere mensen op social media zou moeten delen. 😅
pi_219290014
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Leonie ter velt zoekt een slaapcoach voor haar 4,5 maanden oude baby……..

Ik zeg maar even niets.
Ja zij is al vanaf dag 1 obsessief bezig met die baby te laten slapen en allerlei schema’s. Niet mijn ding.
pi_219290042
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan moet ze met de bakfiets en het is koud/regent/waait.
En als het is omdat ze dan met M zit, dan plant ze een afspraak aan het einde van de dag, want Peppie is vroeg thuis. Of op zijn parttime dag. Maar dan kan ze niet controleren hoe het verschonen gaat/is gegaan.

Lastig, lastig..
Oke, een klein beetje verdediging voor Anne: zo’n driewieler bakfiets moet je wel even ‘leren’ en goed onder de knie hebben. Misschien vindt ze het toch spannender dan ze gedacht had? In dat geval zou ik eerst ook nog even wat rondjes samen met Dion fietsen. Maar dat hoeft geen maanden te duren natuurlijk. Wat dat betreft zat iedereen hier goed met de voorspelling dat Sanne er toch niet zelfstandig op uit zou gaan met die fiets.
pi_219290077
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Annemarie zelf de appels en aardappelen schilde gisteravond. Die fantastische lompe schiller op het aanrecht, dat was echt nog een van de weinige dingen waar ik nog in geloofde bij haar als samenwerking… 😂
pi_219290165
Curlymom was toch vanwege de verjaardag van de vader van de kindjes na de efteling het weekend?
pi_219290192
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:07 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Onvoorstelbaar, wat een gezanik over een activiteit van een uurtje... Ik vond dit soort dingen altijd ontzettend leuk om te doen, kinderen vinden het meestal heel leuk en dan ga je als ouder lekker theatraal aan de buitenwereld verkondigen dat je het grote onzin vindt en met tegenzin gaat. Leuk voor je kind ook.
Ik vind het echt wel vreemd dat je niet op familiebezoeken, nooit bij sport en scouting helpt (dat doet Maarten) en dan ook nog mekkert over een activiteit van een uur op school.
Maar wel vrolijk weet ik het hoeveel dagen op pad gaat om je eigen boek te signeren...
Wanneer je niet werkt en het grootste deel van de thinking load deelt met je man, voelt ieder extra ding groot, denk ik.
Ik merkte zelf iig dat hoe meer uren ik werk en hoe groter mijn gezin werd, hoe makkelijker alles wordt.

Enfin, misschien gaat AM ook nog ooit het licht zien.
pi_219290195
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:34 schreef Loveischocolala het volgende:
Curlymom was toch vanwege de verjaardag van de vader van de kindjes na de efteling het weekend?
Ja, blijkbaar vierde ze die met d'r nieuwe lover.
pi_219290204
Sanneke zit ook weer lekker te zeuren over hoe groot en druk de Lommerbergen is. Dat zie je toch als je op de site kijkt?! Dan zie je toch wat er allemaal te doen is en dat het een groot park is?!
pi_219290217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:42 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke zit ook weer lekker te zeuren over hoe groot en druk de Lommerbergen is. Dat zie je toch als je op de site kijkt?! Dan zie je toch wat er allemaal te doen is en dat het een groot park is?!
Ze benoemt ook nog dat ze in september in een rustiger park waren.

Zo heeft niks te klagen ze waren in september ook nog weg en tussendoor nog een hotelovernachting en nu alweer weg.

En maar klagen en klagen.
pi_219290221
Huh? Sanneke is nu alweer op vakantie? Ze klaagde laatst dat ze nooit wegging?

En geen tijd voor een kapper doordeweeks? Meid, leer eens prioriteren. Ik werk fulltime, heb een heel ADHD-traject en een ingrijpend medisch traject lopen. Ik reis van hot naar her. Vind mezelf niet zielig hoor, maar kan wel de momenten bij de kapper vinden 😅 (even drie uur niets zelfs.. een cadeautje)
pi_219290226
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:42 schreef Hope88 het volgende:
Googlen is al te veel moeite.
pi_219290476
Enkel Debbie haar grote teen werkt nog naar functioneren. Wat is dit weer voor zin?

Gelukkig wel verse nagels! Vast een combi afspraak met de tattoo. Dat kan dan weer wel🤡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')