Nou gaat dat liedje door mijn hoofd: 'wij houden van oranje'.quote:Op maandag 17 november 2025 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂
(Sorry te flauw I know)
Daar heeft het wel wat van weg ja 😆quote:Op maandag 17 november 2025 21:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.quote:Op maandag 17 november 2025 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.
Ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n relatie die is ontstaan na een affaire (volgens de juice) stand houd. Nu is t nog allemaal leuk en spannend, zo begon de poly ook.
😁quote:Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
De creamyreclame van jvp vind ik echt een webcamgirl-gehalte hebben
Ja lijkt mij ook beter als je elkaar dan ook ECHT quality time met de kinderen gunt. Ik vond het altijd heel raar juist, dat ze dan toch altijd wel naar voetbal ging, maar ach ze moeten het zelf weten. Alleen ik vond het tegenstrijdige zo grappig. Ze deelt gewoon wat haar op dat moment het beste uitkomt en maakt er dan een mooi verhaaltje van.quote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen
Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
Daar had ze pas toch een slowcooker van gekregen, nog vanwege haar verjaardag? Vond het toen wel opvallend dat ze ineens een cadeau van hen gekregen had terwijl ze het verder nooit over ze heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 22:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden de ouders het ook krijgen, daar hoor je nooit wat over
Die zit vastgeplakt denk ikquote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft haar trui nog niet laten zien vandaag 🫣
Mies weet gewoon goed wat ze moet laten zien en wat ze moet zeggen om allemaal hartjes en veren te krijgen van haar volgers.quote:Op maandag 17 november 2025 21:58 schreef lila01 het volgende:
Onze Mies neemt zogenaamd maximaal babystapjes in de verwerking van de breuk. In d'r
eentje aan het strand in een paar minuten van janken naar lachen. Tuurlijk Mies, geloof je het zelf allemaal nog?
Tim was er helemaal niet, ben je mal? Nou, de hartjes stromen weer binnen hoor, sterke vrouw
Hoe je je volgers voor de gek kunt houden.
Die teksten, hoe krijgt ze het uit haar toetsenbord.
Ik weet dat de fluflu- wereld niet echt is, maar die Mies spant tegenwoordig wel de kroon, hoor.
😂quote:Op maandag 17 november 2025 22:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die zit vastgeplakt denk ik
Komt denk omdat die krengen zonder krenten hier ¤1,50 kosten is duur voor Judith😂quote:Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?
Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.
Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷♀️
Ik dacht het jij zegt het🫣quote:Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
De creamyreclame van jvp vind ik echt een webcamgirl-gehalte hebben
En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.quote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen
Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.quote:Op maandag 17 november 2025 22:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij de strandpost van MB zouden 95 reacties staan, als ik ze even snel tel kom ik op 30 ofzo. Is dat dan je leven? Mooie plaatjes posten om vervolgens bezig te zijn met het verwijderen van reacties. Wat een triestigheid.
Dat gun ik die kinderen echt. Zal een verademing zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 23:30 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.quote:Op maandag 17 november 2025 23:35 schreef lila01 het volgende:
[..]
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.
Tja, het interesseert ze schijnbaar sowieso niet wat er met beelden van hun kinderen gebeurt.quote:Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Denk dat zij het heerlijk vind hoor dat ze gepapparazzi'd wordt in het buitenland.quote:Op maandag 17 november 2025 23:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.
Poor Tim.
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?quote:0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef Earring het volgende:
Het verschil in porties eten bij Jan Steen en AM 😱
Blossemtje_twente: Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |