abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219288316
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂

(Sorry te flauw I know)
Nou gaat dat liedje door mijn hoofd: 'wij houden van oranje'.
pi_219288352
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.
Daar heeft het wel wat van weg ja 😆
pi_219288386
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.

Ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n relatie die is ontstaan na een affaire (volgens de juice) stand houd. Nu is t nog allemaal leuk en spannend, zo begon de poly ook.
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen

Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
pi_219288390
Judith heeft haar trui nog niet laten zien vandaag 🫣
pi_219288404
De creamyreclame van jvp vind ik echt een webcamgirl-gehalte hebben
pi_219288431
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
😁
Kan ze beter niet doen.
pi_219288444
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:

[..]
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen
Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
Ja lijkt mij ook beter als je elkaar dan ook ECHT quality time met de kinderen gunt. Ik vond het altijd heel raar juist, dat ze dan toch altijd wel naar voetbal ging, maar ach ze moeten het zelf weten. Alleen ik vond het tegenstrijdige zo grappig. Ze deelt gewoon wat haar op dat moment het beste uitkomt en maakt er dan een mooi verhaaltje van.
pi_219288445
Hebben meer van jullie hier op FOK reclames voor zonnebloem keycords? 😂
pi_219288448
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zouden de ouders het ook krijgen, daar hoor je nooit wat over
Daar had ze pas toch een slowcooker van gekregen, nog vanwege haar verjaardag? Vond het toen wel opvallend dat ze ineens een cadeau van hen gekregen had terwijl ze het verder nooit over ze heeft.
pi_219288451
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft haar trui nog niet laten zien vandaag 🫣
Die zit vastgeplakt denk ik
pi_219288468
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:58 schreef lila01 het volgende:
Onze Mies neemt zogenaamd maximaal babystapjes in de verwerking van de breuk. In d'r
eentje aan het strand in een paar minuten van janken naar lachen. Tuurlijk Mies, geloof je het zelf allemaal nog?
Tim was er helemaal niet, ben je mal? Nou, de hartjes stromen weer binnen hoor, sterke vrouw
Hoe je je volgers voor de gek kunt houden.
Die teksten, hoe krijgt ze het uit haar toetsenbord.

Ik weet dat de fluflu- wereld niet echt is, maar die Mies spant tegenwoordig wel de kroon, hoor.
Mies weet gewoon goed wat ze moet laten zien en wat ze moet zeggen om allemaal hartjes en veren te krijgen van haar volgers.
Een nikszeggende quote, een paar tranen, maar toch maximaal genieten van haar tenen in het zand en de alcohol door haar aderen.

Ik vind echt dat ze helemaal maximaal moet doen waar ze zelf zin in heeft, maar ik krijg steeds meer de indruk dat ze doodmoe en, met tijden, helemaal niet zo maximaal gelukkig is
pi_219288555
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die zit vastgeplakt denk ik
😂
pi_219288643
Bij de strandpost van MB zouden 95 reacties staan, als ik ze even snel tel kom ik op 30 ofzo. Is dat dan je leven? Mooie plaatjes posten om vervolgens bezig te zijn met het verwijderen van reacties. Wat een triestigheid.
pi_219288645
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?

Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.

Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷‍♀️
Komt denk omdat die krengen zonder krenten hier ¤1,50 kosten is duur voor Judith😂
pi_219288687
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
pi_219288713
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
Ik dacht het jij zegt het🫣
pi_219288750
Volgens realityfbi zijn curlymom en Pim aan het daten
pi_219288839
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:

[..]

En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.
pi_219288848
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij de strandpost van MB zouden 95 reacties staan, als ik ze even snel tel kom ik op 30 ofzo. Is dat dan je leven? Mooie plaatjes posten om vervolgens bezig te zijn met het verwijderen van reacties. Wat een triestigheid.
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.
pi_219288849
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 23:30 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.
Dat gun ik die kinderen echt. Zal een verademing zijn.
pi_219288858
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 23:35 schreef lila01 het volgende:

[..]
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.

Poor Tim.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 17-11-2025 23:44:13 (Typfout) ]
pi_219288875
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Tja, het interesseert ze schijnbaar sowieso niet wat er met beelden van hun kinderen gebeurt.
pi_219288877
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 23:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.

Poor Tim.
Denk dat zij het heerlijk vind hoor dat ze gepapparazzi'd wordt in het buitenland.
Dat ze heel lang tegen de sterke gevoelens voor Tim heeft gevochten mag ook wel op de BollenBingokaart vind ik. (Eigenlijk walkbingokaart maar dat klinkt toch minder 😉)
pi_219289000
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef Earring het volgende:
Het verschil in porties eten bij Jan Steen en AM 😱

Blossemtje_twente: Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?

Het komt niet in je op dat het opgroeiende jongens zijn die daarna aan het werk moeten (als bijbaan he, net als niet-pleegkinderen) en dat die honger hebben en energie nodig hebben?

En dat de porties bij de familie Geerts best wel klein zijn?
pi_219289003
Gatverdamme, het is weer ‘MG kwakt de Olvarit kwak op de borden’ dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')