abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219287948
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
pi_219287975
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
Die hartstikke in de weg zit zou ik denken. Kijkt toch heel ongemakkelijk op de weg ook?
pi_219287977
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ze krijgen vitamines uit een potje want ze halen het niet uit het normale eten😂om te gieren dit, als jij ze als moeder geen normaal eten en zelfs geen ontbijt voor zet
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.
pi_219288004
H
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Heeft ze weer een excuus om te kopen
pi_219288008
[quote]0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:06 schreef Clavis het volgende:
Blokkeert dat scherm van Milou nu de halve voorruit of lijkt dat zo?
Dat idee heb ik ook. Het ziet er niet veilig uit. En het is handig om navigatie in de auto te hebben maar om nu mn boodschappen/ to do lijst in beeld te hebben lijkt me niet nodig
pi_219288013
En ja hoor, Debbie heeft opa en oma weer gesponsorde kadootjes gegeven van smartfoto, uiteraard met haar foto erop
pi_219288069
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 19:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zou hvk Jayda in haar onesie naar school hebben laten gaan? Ze had hem ‘‘s middags nog aan.
Ik vrees van niet.
pi_219288137
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.
Het is daar echt huilen met de pet op, daar moet echt wat veranderen hoor.
pi_219288141
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ja hoor, Debbie heeft opa en oma weer gesponsorde kadootjes gegeven van smartfoto, uiteraard met haar foto erop
Echt hè, wat een zelfliefde
pi_219288149
En dan Louay om 20:45 naar bed, kind is paar keer per nacht wakker.
Dan om 06;00 uur en dan mag hij in de middag omvallen van de slaap in de bakfiets.
Sorry maar samen met die eetgewoontes daar , ik vind er wat van. Dan heb ik het nog niet eens over die arme Jayda met haar struggles.
Maar lekker blijven voortplanten moeders, je hebt de boel goed op de rit.
Dan heb ik toch echt veel respect voor Tamara hoor.
Iedere dag een lekkere maaltijd.
En wat eten kunnen ze daar, prachtig
pi_219288153
MB

Zal Tim er van houden, dat hele oranje bij Mies?
😳
pi_219288154
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
"Rechtse bubbel vrouwen" Gaat voor mij iig al niet op. :W
Ik voel me niet aangesproken in ieder geval.
pi_219288159
Wat een zielig verhaal houdt Marketingvrouw. Ze was uitgenodigd, ze moest even wachten, haar achternaam stond niet goed in de computer?, ze werd op haar vingers getikt toen ze snoepjes wilde pakken, en toen was ze klaar, werd er niet direct naar haar geluisterd en hadden ze potverdrie géén latte macchiato, maar cappuccino. Getverderrie, ik zou ook klaar geweest zijn hoor.
pi_219288161
Die feminarum sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.

Tere zieltjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZombieQueen op 17-11-2025 21:48:32 ]
pi_219288168
Femi
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarium sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.

Tere zieltjes.
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 17-11-2025 21:56:24 ]
pi_219288183
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
pi_219288198
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
En dan Louay om 20:45 naar bed, kind is paar keer per nacht wakker.
Dan om 06;00 uur en dan mag hij in de middag omvallen van de slaap in de bakfiets.
Sorry maar samen met die eetgewoontes daar , ik vind er wat van. Dan heb ik het nog niet eens over die arme Jayda met haar struggles.
Maar lekker blijven voortplanten moeders, je hebt de boel goed op de rit.
Dan heb ik toch echt veel respect voor Tamara hoor.
Iedere dag een lekkere maaltijd.
En wat eten kunnen ze daar, prachtig
Ik deel je mening helemaal. Eten met de iPads aan, staan aan tafel, amper voedzaam eten, geen rust en middagslaapjes voor de kids die daar behoefte aan hebben. Het is daar een kippenhok, ik snap dat ze vaak de hort op is, anders wordt je gillend gek.
Ik mag hopen dat hvk geen tijd meer heeft om nog meer kinderen te maken.. 🫣
pi_219288200
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
Ze doet ook alsof ze het over reisjes alleen heeft, maar ze bedoelt gewoon dat ze vaker met Tim op pad zal gaan. En weer maximaal janken aan het strand zogenaamd 🤦‍♀️
  Moderator/colorchick maandag 17 november 2025 @ 21:57:03 #144
382129 crew  Donna
pi_219288245
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
Femi
[..]
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.
pi_219288251
Onze Mies neemt zogenaamd maximaal babystapjes in de verwerking van de breuk. In d'r
eentje aan het strand in een paar minuten van janken naar lachen. Tuurlijk Mies, geloof je het zelf allemaal nog?
Tim was er helemaal niet, ben je mal? Nou, de hartjes stromen weer binnen hoor, sterke vrouw
Hoe je je volgers voor de gek kunt houden.
Die teksten, hoe krijgt ze het uit haar toetsenbord.

Ik weet dat de fluflu- wereld niet echt is, maar die Mies spant tegenwoordig wel de kroon, hoor.
pi_219288263
quote:
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.

Ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n relatie die is ontstaan na een affaire (volgens de juice) stand houd. Nu is t nog allemaal leuk en spannend, zo begon de poly ook.
pi_219288274
quote:
Alsof ze de afgelopen tijd niet heeft gereisd of is haar geheugen zo slecht?
Ze is nog maar net terug van Curaçao en daarvoor was ze op Mallorca en daarvoor in Moraira. Echt, die meid.
  maandag 17 november 2025 @ 22:01:02 #148
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219288282
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarum sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.

Tere zieltjes.
Er zitten daar een paar users die de dienst uitmaken, die mogen alles zeggen. Alles wat niet in hun straatje past is onmenselijk.
pi_219288291
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Zal Tim er van houden, dat hele oranje bij Mies?
😳
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂

(Sorry te flauw I know)
pi_219288309
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt hè, wat een zelfliefde
Zouden de ouders het ook krijgen, daar hoor je nooit wat over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: