Die hartstikke in de weg zit zou ik denken. Kijkt toch heel ongemakkelijk op de weg ook?quote:Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.quote:Op maandag 17 november 2025 20:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ze krijgen vitamines uit een potje want ze halen het niet uit het normale eten😂om te gieren dit, als jij ze als moeder geen normaal eten en zelfs geen ontbijt voor zet
Heeft ze weer een excuus om te kopenquote:Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
Op maandag 17 november 2025 21:06 schreef Clavis het volgende:
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 17 november 2025 19:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zou hvk Jayda in haar onesie naar school hebben laten gaan? Ze had hem ‘‘s middags nog aan.
Het is daar echt huilen met de pet op, daar moet echt wat veranderen hoor.quote:Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.
Echt hè, wat een zelfliefdequote:Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ja hoor, Debbie heeft opa en oma weer gesponsorde kadootjes gegeven van smartfoto, uiteraard met haar foto erop
Ik voel me niet aangesproken in ieder geval.quote:Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
"Rechtse bubbel vrouwen" Gaat voor mij iig al niet op.
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣quote:Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarium sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.
Tere zieltjes.
Ik deel je mening helemaal. Eten met de iPads aan, staan aan tafel, amper voedzaam eten, geen rust en middagslaapjes voor de kids die daar behoefte aan hebben. Het is daar een kippenhok, ik snap dat ze vaak de hort op is, anders wordt je gillend gek.quote:Op maandag 17 november 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
En dan Louay om 20:45 naar bed, kind is paar keer per nacht wakker.
Dan om 06;00 uur en dan mag hij in de middag omvallen van de slaap in de bakfiets.
Sorry maar samen met die eetgewoontes daar , ik vind er wat van. Dan heb ik het nog niet eens over die arme Jayda met haar struggles.
Maar lekker blijven voortplanten moeders, je hebt de boel goed op de rit.
Dan heb ik toch echt veel respect voor Tamara hoor.
Iedere dag een lekkere maaltijd.
En wat eten kunnen ze daar, prachtig
Ze doet ook alsof ze het over reisjes alleen heeft, maar ze bedoelt gewoon dat ze vaker met Tim op pad zal gaan. En weer maximaal janken aan het strand zogenaamd 🤦♀️quote:Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.quote:Op maandag 17 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
Femi
[..]
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.quote:Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
Alsof ze de afgelopen tijd niet heeft gereisd of is haar geheugen zo slecht?quote:Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Er zitten daar een paar users die de dienst uitmaken, die mogen alles zeggen. Alles wat niet in hun straatje past is onmenselijk.quote:Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarum sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.
Tere zieltjes.
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂quote:Op maandag 17 november 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Zal Tim er van houden, dat hele oranje bij Mies?
😳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |