Een boekenserie die Debbie heeft gelezen:quote:Op maandag 17 november 2025 18:41 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Wat is ToG? The other Guy komt chatgpt mee maar dat zal het wel niet zijn.
En lekker goedkoop.quote:Op maandag 17 november 2025 18:28 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En zelfs de jongste zit aan de droge pasta, ze probeert ook gewoon niks om het eetgedrag te verbeteren. Waarschijnlijk vindt ze het ook wel makkelijk, minder afwas want maar 1 pan nodig en de kinderen geen bestek.
Zolang het vet maar heet genoeg is voor de bollen 😉quote:Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik kan het hele jaar door oliebollen eten🤣. Heerlijk 😋.
Ik denk dan niet aan te temperatuur eerder dat ik ze erg duur vindt geworden
Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzoquote:Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef Earring het volgende:
Het verschil in porties eten bij Jan Steen en AM 😱
En ze krijgen vitamines uit een potje want ze halen het niet uit het normale eten😂om te gieren dit, als jij ze als moeder geen normaal eten en zelfs geen ontbijt voor zetquote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
En weer droge pasta bij hvk, lasagne voor moeders en de jongste.
Nee joh, die pubers lusten wel wat hoor. En zij hebben geen puberla denk ik.quote:Op maandag 17 november 2025 20:18 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
Los. Los. Los gaan valt ook wel mee hoor.quote:
Dank je, ziet er te ingewikkeld uit hahaquote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Los. Los. Los gaan valt ook wel mee hoor.
https://www.forumfeminarum.nl/t/mommybloggerstopic-11/40704/2251
Krijg er echt oogtyfus van, de layout van dat forum. Ken wel een paar dames die daar mee schrijven, maar ren altijd binnen 5 sec weer gillend weg.quote:Op maandag 17 november 2025 20:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Dank je, ziet er te ingewikkeld uit haha
Vind dat ook een bijzondere conclusie. Er zitten hier (en op Viva ook sowieso) behoorlijk veel linkse vrouwen juist. Denk ik. Vermoed ik.quote:Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
"Rechtse bubbel vrouwen" Gaat voor mij iig al niet op.
Het was vast te duurquote:Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
Of deze draak van een zin: "In Nijkerk heb ik voldoende tijd, maar Assen, Meppel en Schubbekutteveen zijn een uur voor ingepland"quote:Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik ben besteller auteur.
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.
Wat heeft het feit dat het maandag is te maken met die camping?
Is ze bang dat haar volgers massaal vergeten zijn dat het maandag is?
Als er iemand niet rechts is, dan ben ik het wel 😆quote:Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
"Rechtse bubbel vrouwen" Gaat voor mij iig al niet op.
My eyes, my eyes! Wat is dit voor hysterisch ietsquote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Los. Los. Los gaan valt ook wel mee hoor.
https://www.forumfeminarum.nl/t/mommybloggerstopic-11/40704/2251
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |