abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219286005
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze kunnen er wel een Netflix serie van maken. Mies en Iris zouden onmiddellijk ja zeggen.
Het script is al terug te vinden in alle topics waarin de poly werd besproken.

Ik denk dat het best potentie heeft. Vrouw is getrouwd maar wordt verliefd op een andere vrouw. Er ontstaat een driehoeksverhouding maar is iedereen wel zo oprecht als het lijkt? Of spelen er andere dingen? Je ziet het in de nieuwe Netflix serie The Love Triangle.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219286021
Zoe met school naar het rijksmuseum... ze had er enorm naar uitgekeken.. logisch eindelijk iets leuks doen zonder moeder die in het middelpunt moet staan
pi_219286043
AM; ik ben besteller auteur.
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.

Wat heeft het feit dat het maandag is te maken met die camping?
Is ze bang dat haar volgers massaal vergeten zijn dat het maandag is?
pi_219286059
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
pi_219286087
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
Ik vind er 1 op pinterest en die is net zo lelijk als die van Debbie 🙈
pi_219286110
Een tatoohartje bij Debbie staat vast voor oneindige liefde voor de kinderen 😏Die arme meid offert zich zo op voor de kinderen 😂
pi_219286315
En weer droge pasta bij hvk, lasagne voor moeders en de jongste.
pi_219286321
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 16:04 schreef IlseMarije het volgende:
Een tatoohartje bij Debbie staat vast voor oneindige liefde voor de kinderen 😏Die arme meid offert zich zo op voor de kinderen 😂
😂 volgens mij gewoon omdat ze blij is met een boek
pi_219286327
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Echt? Vind er echt heel veel... kleine aanpassing hier en daar en soms enkel zwart... maar in theorie hetzelfde plakplaatje
pi_219286431
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
Die vitamine reclame ook. 😭
pi_219286437
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een vlag op een strontschuit weer die nieuwe tatoeage van Debbie 🙊.
😂
pi_219286438
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.

Nee dan moeten de bedden. Volgende story.. ik snapte het ook niet
pi_219286439
Ik vind het echt heel gek dat je een 3e auto aanhoudt omdat je 1 keer in het jaar die 3e auto nodig hebt.
Daarbij zijn er kinderen die een baan hebben, kunnen die inmiddels zelf geen auto kopen? Of verkoop die ene auto voor een leuk prijsje aan 1 van de kinderen ofzo? Ik vind het bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hocuspocus2 op 17-11-2025 17:43:06 ]
pi_219286446
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zoe met school naar het rijksmuseum... ze had er enorm naar uitgekeken.. logisch eindelijk iets leuks doen zonder moeder die in het middelpunt moet staan
En oude kunst bekijken, perfect voor oude zielen
pi_219286451
quote:
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmen
pi_219286506
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
pi_219286616
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?
pi_219286735
quote:
En zelfs de jongste zit aan de droge pasta, ze probeert ook gewoon niks om het eetgedrag te verbeteren. Waarschijnlijk vindt ze het ook wel makkelijk, minder afwas want maar 1 pan nodig en de kinderen geen bestek.
pi_219286832
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
Wat is ToG? The other Guy komt chatgpt mee maar dat zal het wel niet zijn.
pi_219286856
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmen
Als ik het huishouden van HVK zie, denk ik altijd: zo slecht doe ik het toch niet🤣. Eten bijna alles en zonder schermpje, slapen de nacht door en staan niet op tafel🥳
pi_219286857
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?
Dit dus. Net als met ijs. We hebben zin in ijs maar het is geen 25 graden dus eten we het niet. Koekoek.
pi_219286881
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ze post hoe het in haar hoofd komt.
Chaos.
Dat is overigens best herkenbaar maar ik zet mijn gedachtenbrij niet online voor 90k volgers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 17-11-2025 20:55:27 (Oeps, een "niet" vergeten!) ]
pi_219286884
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?

Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.

Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷‍♀️
pi_219286892
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze post hoe het in haar hoofd komt.
Chaos.
Dat is overigens best herkenbaar maar ik zet mijn gedachtenbrij online voor 90k volgers.
In mijn hoofd is het vaak ook chaos, maar dit overtreft zelfs mijn chaos 😂.

Het komt kinderlijk over, tenminste zo stel ik voor dat het in het hoofd van mijn kinderen gaat met hoe snel die van de hak op de tak gaan soms haha.
pi_219286908
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?

Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.

Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷‍♀️
Zij heeft inderdaad teveel tijd.

En nu maar hopen dat ze wel zin had in boerenkool. Maar dat was gratis (ik neem tenminste aan dat ze de buurman niet hoeft te betalen voor eten wat hij over had) dus ook bij geen zin eet ze dat vast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')