En Iris zit nog wel in zijn team 😬 Maar Koen blijkbaar niet in dat van haar.quote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
Groot gelijk ik hoop dat Michelle hetzelfde gaat doen maar ik ben er bang voor.quote:Op maandag 17 november 2025 13:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
En Iris zit nog wel in zijn team 😬 Maar Koen blijkbaar niet in dat van haar.
Schooien om een samenwerkingquote:Op maandag 17 november 2025 12:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
En gratis voor de oudste kinderen , niet geheel onbelangrijkquote:Op maandag 17 november 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Misschien ben ik introvert en ik heb natuurlijk geen #Grootgezin, maar het trekt mij totaal niet om met zo'n grote groep te gaan kamperen. De dynamiek is, vermoed ik, toch wat anders, dan wanneer je alleen met de jongste kinderen op vakantie gaat. Maar dat is ook gemekker van mij, blijkbaar vindt de familie Geerts het helemaal leuk.
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.quote:Op maandag 17 november 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Misschien ben ik introvert en ik heb natuurlijk geen #Grootgezin, maar het trekt mij totaal niet om met zo'n grote groep te gaan kamperen. De dynamiek is, vermoed ik, toch wat anders, dan wanneer je alleen met de jongste kinderen op vakantie gaat. Maar dat is ook gemekker van mij, blijkbaar vindt de familie Geerts het helemaal leuk.
Klopt, ik moest er eigenlijk aan denken omdat het tweede deel van de vakantie zoveel relaxter overkwam op beeld. Hier een verschil van 10 jaar tussen jongste en oudste en zeker toen de kinderen jonger waren vond ik dat soms heel lastig omdat de eisen en wat kinderen zoeken soms zo anders zijn. Ik ben het gezin Geerts niet, maar ik zou denk ik juist de kans grijpen om met de kinderen onder de 16/18 op vakantie te gaan. Juist om dat ook (nog) een keer mee te maken.quote:Op maandag 17 november 2025 14:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.
Tijdens de eerste week liep Jet duidelijk continu met haar ziel onder haar arm. Af en toe wat aandacht voor de filmpjes, maar wanneer ze niet bewust in beeld gebracht werd zag je een doodongelukkig snoetje.quote:Op maandag 17 november 2025 14:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.
De oudere kids maken handig gebruik van hun geldschieters denk ik. Zolang hun moeder maar denkt dat het hen ook om " wij geertsen" gaat valt er een hoop te halen voor ze.quote:Op maandag 17 november 2025 14:17 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Klopt, ik moest er eigenlijk aan denken omdat het tweede deel van de vakantie zoveel relaxter overkwam op beeld. Hier een verschil van 10 jaar tussen jongste en oudste en zeker toen de kinderen jonger waren vond ik dat soms heel lastig omdat de eisen en wat kinderen zoeken soms zo anders zijn. Ik ben het gezin Geerts niet, maar ik zou denk ik juist de kans grijpen om met de kinderen onder de 16/18 op vakantie te gaan. Juist om dat ook (nog) een keer mee te maken.
Met een grote groep is de dynamiek toch vaak anders.
Hoe het daar in zijn werk gaat weet ik natuurlijk niet, maar als ouders kun je natuurlijk ook gewoon zeggen dat je alleen met de jongere kinderen op vakantie gaat. Het is op zich niet heel vreemd om als kind van boven de 21 zelf op vakantie te gaan.quote:Op maandag 17 november 2025 14:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
De oudere kids maken handig gebruik van hun geldschieters denk ik. Zolang hun moeder maar denkt dat het hen ook om " wij geertsen" gaat valt er een hoop te halen voor ze.
Ja dat hebben we allemaal kunnen zien vorig zomer. AM was zelfs relaxed toen de oudere kinderen er niet meer waren.quote:Op maandag 17 november 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
AM heeft ook een digitale agenda, van daaruit zet ze ook dingen in dat papieren geval. Anders kan ze niet stempelen 🤣quote:Op maandag 17 november 2025 15:04 schreef Moedervan4kids het volgende:
Milou wil gewoon de hippere versie van AM zijn; dus digitaal plannen ipv een achterlijke planner.
Benieuwd naar Milou haar eerste en tweede boek.
😂quote:Op maandag 17 november 2025 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Jacq heeft Rob Walk ontvolgt 🤪 zij durft the godfather ontvolgen 🤣
Ik stik.quote:Op maandag 17 november 2025 15:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een vlag op een strontschuit weer die nieuwe tatoeage van Debbie 🙊.
Go Koen! 💪quote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
Kom niet meer bij van jullie vandaag 😂quote:Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik dacht trouwens dat de zonnebloem afgemaakt moest worden (vond hem ook echt niet mooi dus was benieuwd of het beter werd als hij af was) maar ipv de zonnebloem moest er nog een onsamenhangend plakplaatje in de chaos...
Ze kunnen er wel een Netflix serie van maken. Mies en Iris zouden onmiddellijk ja zeggen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
👀
Ben benieuwd wat er achter de schermen allemaal aan de gang is daar
Het ziet er ook gewoon echt uit als een plaatje wat bij de kauwgom zat.quote:Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik dacht trouwens dat de zonnebloem afgemaakt moest worden (vond hem ook echt niet mooi dus was benieuwd of het beter werd als hij af was) maar ipv de zonnebloem moest er nog een onsamenhangend plakplaatje in de chaos...
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"quote:Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon echt uit als een plaatje wat bij de kauwgom zat.
Maar dit heeft dus iets te maken met die boeken die ze altijd leest?
Het script is al terug te vinden in alle topics waarin de poly werd besproken.quote:Op maandag 17 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel een Netflix serie van maken. Mies en Iris zouden onmiddellijk ja zeggen.
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.quote:Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
Ik vind er 1 op pinterest en die is net zo lelijk als die van Debbie 🙈quote:Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
😂 volgens mij gewoon omdat ze blij is met een boekquote:Op maandag 17 november 2025 16:04 schreef IlseMarije het volgende:
Een tatoohartje bij Debbie staat vast voor oneindige liefde voor de kinderen 😏Die arme meid offert zich zo op voor de kinderen 😂
Echt? Vind er echt heel veel... kleine aanpassing hier en daar en soms enkel zwart... maar in theorie hetzelfde plakplaatjequote:Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
Die vitamine reclame ook. 😭quote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
En weer droge pasta bij hvk, lasagne voor moeders en de jongste.
😂quote:Op maandag 17 november 2025 15:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een vlag op een strontschuit weer die nieuwe tatoeage van Debbie 🙊.
Nee dan moeten de bedden. Volgende story.. ik snapte het ook nietquote:Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik ben besteller auteur.
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.
Wat heeft het feit dat het maandag is te maken met die camping?
Is ze bang dat haar volgers massaal vergeten zijn dat het maandag is?
En oude kunst bekijken, perfect voor oude zielenquote:Op maandag 17 november 2025 15:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zoe met school naar het rijksmuseum... ze had er enorm naar uitgekeken.. logisch eindelijk iets leuks doen zonder moeder die in het middelpunt moet staan
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmenquote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?quote:Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
En zelfs de jongste zit aan de droge pasta, ze probeert ook gewoon niks om het eetgedrag te verbeteren. Waarschijnlijk vindt ze het ook wel makkelijk, minder afwas want maar 1 pan nodig en de kinderen geen bestek.quote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
Wat is ToG? The other Guy komt chatgpt mee maar dat zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
Als ik het huishouden van HVK zie, denk ik altijd: zo slecht doe ik het toch niet🤣. Eten bijna alles en zonder schermpje, slapen de nacht door en staan niet op tafel🥳quote:Op maandag 17 november 2025 17:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmen
Dit dus. Net als met ijs. We hebben zin in ijs maar het is geen 25 graden dus eten we het niet. Koekoek.quote:Op maandag 17 november 2025 18:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?
Ze post hoe het in haar hoofd komt.quote:Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik ben besteller auteur.
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.
Wat heeft het feit dat het maandag is te maken met die camping?
Is ze bang dat haar volgers massaal vergeten zijn dat het maandag is?
Ze maakt er een hele wetenschap van.quote:Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
In mijn hoofd is het vaak ook chaos, maar dit overtreft zelfs mijn chaos 😂.quote:Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze post hoe het in haar hoofd komt.
Chaos.
Dat is overigens best herkenbaar maar ik zet mijn gedachtenbrij online voor 90k volgers.
Zij heeft inderdaad teveel tijd.quote:Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?
Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.
Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷♀️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |