Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .quote:Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .quote:Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
ik ook dat zeker maar niet met de spoed, of in het ergste geval vraag je even om advies. Denk dat de spoed dat wel heeft geprobeerd maar dat ze niet gerustgesteld was.quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
Klopt, ik heb haar ook wel eens raad gegeven, of tips maar zij kiest echt haar eigen pad in alles, maar vraag dan niet.quote:Op maandag 17 november 2025 09:09 schreef Dandelions het volgende:
Hvk: ze heeft werkelijk geen idee wat er daar "mis" gaat.
Ik bericht haar wel eens (heb zelf een kind met ass en prikkelverwerkingsproblemen) en weet er gewoon veel vanaf.
Het is gewoon triest hoe ze er in staat.
Hulp is onzin, allemaal niet nodig.
Hoop zo dat de ontwikkelingsgroep van Z. Ziet hoe het echt gaat.
Al die chaos daar..
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.quote:Op maandag 17 november 2025 09:13 schreef Farfallefalle het volgende:
Als mijn kind (van zes, niet twee he) het snoep uit andermans schoen zou opeten zou ik daar toch wel even boos van worden hoor, hoe egoïstisch is dat? Dan loopt er toch iets mis in de opvoeding. Maar dat via de Sint spelen is een beetje flauw natuurlijk.
Ik vind al die terugblikfoto's van Bob ook echt vermoeiend, zo veel en zo vaak. Dat vindt toch niemand interessant van andermans kind? Kijk die lekker zelf maar je hoeft er echt geen 200 per maand te delen wat mij betreft.
Ik ook.. ik ga echt niet om iedere scheet maar losse grote mensen tanden zou ik toch even laten checken... maar goed klein beetje wiebelen zou ik nog niet echt spannend vinden (er zit een groot verschil in beetje wiebel en los)quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
De tweeling zat ook als in de trein, buiten de kring. Terwijl ze de ruimte wel hebben bij de andere bank. Ik vond het ook vreemdquote:Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..quote:Op maandag 17 november 2025 09:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.
En heb al eerder gezegd: als je kind altijd snoep ontzegt dan gaat hij zelf wel op zoek. Heel herkenbaar. Een vriendinnetje van onze jongste kreeg thuis ook nooit snoep.
Als ze hier was pakte ze alles wat los en vast zat , tot aan een reep chocola op de kamer van een andere dochter.
Ze heeft van haar moeder wel een nieuwe moeten kopen
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)quote:Op maandag 17 november 2025 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waar staat ToG voor?
Treurnis of gelogen?
En dan dat geposeerde ‘onthullen’..
nou zal ze wel weer dagen moeten bijkomen.
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?quote:Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
Ik had zeker gebeld voor advies in het weekend. Gebit is belangrijk en een losse nieuwe tand lijkt mij niet oké.quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Earring
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.quote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef Earring het volgende:
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
Nee ik heb hem niks horen zeggen. Maar dat is niet zo gek bij hem met dat gemompel soms 😉quote:Op maandag 17 november 2025 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik kijk zonder geluid, dus misschien heeft hij wat gezegd hoor.
Zij wil twinnen met haar zoon he? Misschien daarom want daar kan ze ook zo lekker over klagen, dat dat alleen voor meisjes en moeders isquote:Op maandag 17 november 2025 10:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.
Ik snap dat dus wel. Wij zitten bij mijn moeder ook altijd in de keuken, dat is een soort van stamtafel. En de keuken is aanzienlijk kleiner na haar verhuizing maar ook al zijn we met 12 man, we proppen ons erin. Vind het wel gezellig eigenlijk.quote:Op maandag 17 november 2025 09:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ookquote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Dat nieuwe filmpje van Debbie , wat tenenkromend.
Met die tekst eronder, ik pies in mn broek 😂
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
Wat stelt deze tattoo voor? Het vuur wat in haar brandt? Nou, dat vuur is jaren terug al gedoofd, als het al ooit gebrand heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 10:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ook
Brandmerk zodat we het vooral niet vergeten dat ze lc heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
O dacht to Go misschien😂🤣maar goed, zo hard gaat ze nietquote:Op maandag 17 november 2025 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)
Vind het een beetje onder bewijsdrang vallenquote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Kinderen van fluflu's worden geboren met een camera op zich gericht en die camera blijft op ze gericht. Daar gaan ze zich naar gedragen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat erg dat Louay voor filmpjes ook al zo kan lachen 🥲
Ik doe het ook in kleine jute zakjes! Op de grond vind ik echt goor... Bovendien speelt de kat er dan mee, nog goorder. Verder bevestigt dit gedrag van B wel hoe ik denk dat kinderen worden van zo'n opvoeding, heb het ook al vaker gezien bij vriendjes van mijn kinderen. Niet mijn ding...quote:Op maandag 17 november 2025 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..
Overigens ben ik echt weer raar hierin dat ik nooit los pepernoten of kruidnootjes in een schoen of op de vloer zou leggen 😂🤣 ik vind dat echt goor 🤣😂 hier dus portie zakjes kruidnootjes in de schoenen.. voorkomt ook dat ze elkaars kruidnootjes opeten
Debbie haar keuzes zijn wel vaker bijzonder te noemen. Die piercing liet ze toen ook zetten tijdens een actie. Lopende band werk dus. Voor dat soort dingen wil je juist dat er tijd genomen wordt. En een tattoo laat ik zetten bij een tattoo artist. Niet bij iemand die het er even bij doet. Maar goed, misschien kon ze het combineren met haar nagels. Scheelt weer een uitje.quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.
De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.
Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
Ik vind het ook niet mooi. En ze gaat voor herstel, dan zal ze toch uit haar nest moeten komenquote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind haar ook zo irritant, hoe ze praat, altijd dat gezwaai met haar harenquote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
👀quote:Op maandag 17 november 2025 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Jacq heeft Rob Walk ontvolgt 🤪 zij durft the godfather ontvolgen 🤣
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zatenquote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat erg dat Louay voor filmpjes ook al zo kan lachen 🥲
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo😆quote:Op maandag 17 november 2025 12:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zaten
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.
De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.
Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
Hier wil nooit iemand op de foto,-÷ filmen zoals hvk doet worden ze hier echt helemaal naar van. Zeker als ik dan ook nog niet zou antwoorden. Onze middelste is 2 en wil pertinent niet op de foto zelfs een ervaren fotografe had er hollen en keren mee 🤣🤣quote:Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo 😆
Nou dit dus!quote:Op maandag 17 november 2025 12:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |