abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219283618
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219283646
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
pi_219283653
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
pi_219283662
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .
In de nacht valt die tand er echt niet zomaar uit.
Maar dat is typisch Dbm zij schiet gelijk in de allerhoogste paniek paraat stand.
Misschien kan ze solliciteren als Piet Paniek.
Waar is Debbie trouwens gebleven dit weekend?
Alleen maar geslapen?
pi_219283664
Hvk: ze heeft werkelijk geen idee wat er daar "mis" gaat.
Ik bericht haar wel eens (heb zelf een kind met ass en prikkelverwerkingsproblemen) en weet er gewoon veel vanaf.
Het is gewoon triest hoe ze er in staat.
Hulp is onzin, allemaal niet nodig.
Hoop zo dat de ontwikkelingsgroep van Z. Ziet hoe het echt gaat.
Al die chaos daar..
pi_219283668
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .
In de nacht valt die tand er echt niet zomaar uit.
Maar dat is typisch Dbm zij schiet gelijk in de allerhoogste paniek paraat stand.
Misschien kan ze solliciteren als Piet Paniek.
Waar is Debbie trouwens gebleven dit weekend?
Alleen maar geslapen?
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
ik ook dat zeker maar niet met de spoed, of in het ergste geval vraag je even om advies. Denk dat de spoed dat wel heeft geprobeerd maar dat ze niet gerustgesteld was.
pi_219283685
Als mijn kind (van zes, niet twee he) het snoep uit andermans schoen zou opeten zou ik daar toch wel even boos van worden hoor, hoe egoïstisch is dat? Dan loopt er toch iets mis in de opvoeding. Maar dat via de Sint spelen is een beetje flauw natuurlijk.
Ik vind al die terugblikfoto's van Bob ook echt vermoeiend, zo veel en zo vaak. Dat vindt toch niemand interessant van andermans kind? Kijk die lekker zelf maar je hoeft er echt geen 200 per maand te delen wat mij betreft.
pi_219283689
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:09 schreef Dandelions het volgende:
Hvk: ze heeft werkelijk geen idee wat er daar "mis" gaat.
Ik bericht haar wel eens (heb zelf een kind met ass en prikkelverwerkingsproblemen) en weet er gewoon veel vanaf.
Het is gewoon triest hoe ze er in staat.
Hulp is onzin, allemaal niet nodig.
Hoop zo dat de ontwikkelingsgroep van Z. Ziet hoe het echt gaat.
Al die chaos daar..
Klopt, ik heb haar ook wel eens raad gegeven, of tips maar zij kiest echt haar eigen pad in alles, maar vraag dan niet.
Alles is haar teveel moeite. Ze schuift alles maar opzij. Deze kinderen worden straks pubers, en op deze manier vrees ik met grote vrees. Er zit totaal geen structuur in dat gezin, ja 2 keer per week naar de bieb en iedere dag een uitje.
Gisteren ook, dan gaan ze naar de kinderboerderij en valt Louay om 13:45 in de bakfiets in slaap.
Dan zorg je toch dat je wat eerder terugfietst en leg hem lekker in bed voor een slaapje.
De andere even voor een film of aan de knutsel.
Hoe moeilijk is het
pi_219283692
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
pi_219283706
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:13 schreef Farfallefalle het volgende:
Als mijn kind (van zes, niet twee he) het snoep uit andermans schoen zou opeten zou ik daar toch wel even boos van worden hoor, hoe egoïstisch is dat? Dan loopt er toch iets mis in de opvoeding. Maar dat via de Sint spelen is een beetje flauw natuurlijk.
Ik vind al die terugblikfoto's van Bob ook echt vermoeiend, zo veel en zo vaak. Dat vindt toch niemand interessant van andermans kind? Kijk die lekker zelf maar je hoeft er echt geen 200 per maand te delen wat mij betreft.
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.
En heb al eerder gezegd: als je kind altijd snoep ontzegt dan gaat hij zelf wel op zoek. Heel herkenbaar. Een vriendinnetje van onze jongste kreeg thuis ook nooit snoep.
Als ze hier was pakte ze alles wat los en vast zat , tot aan een reep chocola op de kamer van een andere dochter.
Ze heeft van haar moeder wel een nieuwe moeten kopen
pi_219283710
quote:
Ik ook.. ik ga echt niet om iedere scheet maar losse grote mensen tanden zou ik toch even laten checken... maar goed klein beetje wiebelen zou ik nog niet echt spannend vinden (er zit een groot verschil in beetje wiebel en los)
pi_219283715
Dat nieuwe filmpje van Debbie , wat tenenkromend.
Met die tekst eronder, ik pies in mn broek 😂
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
pi_219283752
Waar staat ToG voor?
Treurnis of gelogen?

En dan dat geposeerde ‘onthullen’..
nou zal ze wel weer dagen moeten bijkomen.
pi_219283757
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
De tweeling zat ook als in de trein, buiten de kring. Terwijl ze de ruimte wel hebben bij de andere bank. Ik vond het ook vreemd
pi_219283760
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.
En heb al eerder gezegd: als je kind altijd snoep ontzegt dan gaat hij zelf wel op zoek. Heel herkenbaar. Een vriendinnetje van onze jongste kreeg thuis ook nooit snoep.
Als ze hier was pakte ze alles wat los en vast zat , tot aan een reep chocola op de kamer van een andere dochter.
Ze heeft van haar moeder wel een nieuwe moeten kopen
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..

Overigens ben ik echt weer raar hierin dat ik nooit los pepernoten of kruidnootjes in een schoen of op de vloer zou leggen 😂🤣 ik vind dat echt goor 🤣😂 hier dus portie zakjes kruidnootjes in de schoenen.. voorkomt ook dat ze elkaars kruidnootjes opeten
pi_219283784
Ik moet altijd een beetje grinniken om filmpjes met zo’n “inspirerende quote” als achtergrond muziek. Alsof je in een filmt leeft. 😬🤭
pi_219283786
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waar staat ToG voor?
Treurnis of gelogen?

En dan dat geposeerde ‘onthullen’..
nou zal ze wel weer dagen moeten bijkomen.
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)
pi_219283789
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?
pi_219283821
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
pi_219283918
quote:
Ik had zeker gebeld voor advies in het weekend. Gebit is belangrijk en een losse nieuwe tand lijkt mij niet oké.
pi_219283922
quote:
Earring
Waarom denk je dat?
Ik kijk zonder geluid, dus misschien heeft hij wat gezegd hoor.
pi_219283949
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef Earring het volgende:
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.
pi_219283950
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ik kijk zonder geluid, dus misschien heeft hij wat gezegd hoor.
Nee ik heb hem niks horen zeggen. Maar dat is niet zo gek bij hem met dat gemompel soms 😉
pi_219283961
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.
Zij wil twinnen met haar zoon he? Misschien daarom want daar kan ze ook zo lekker over klagen, dat dat alleen voor meisjes en moeders is
pi_219283995
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?
Ik snap dat dus wel. Wij zitten bij mijn moeder ook altijd in de keuken, dat is een soort van stamtafel. En de keuken is aanzienlijk kleiner na haar verhuizing maar ook al zijn we met 12 man, we proppen ons erin. Vind het wel gezellig eigenlijk.
pi_219284050
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ook
pi_219284105
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ook
Wat stelt deze tattoo voor? Het vuur wat in haar brandt? Nou, dat vuur is jaren terug al gedoofd, als het al ooit gebrand heeft.
pi_219284160
quote:
Brandmerk zodat we het vooral niet vergeten dat ze lc heeft.
Als ze alle aandoeningen laat tatoeëren die ze zegt te hebben mag ze wel stoppen met dat afvallen, dan is haar lichaam te klein.
Maar inderdaad het is een groot kind.
pi_219284180
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)
O dacht to Go misschien😂🤣maar goed, zo hard gaat ze niet
pi_219284199
Hvk: Louay zegt Sinterklaas, moeder filmt maar zegt niks terwijl je duidelijk ziet datbis interactie zoekt. Waarom praat ze niet tegen hem terug, is ze een uurtje met hem alleen, stop daar je energie in ipv filmen
pi_219284210
Jacq heeft Rob Walk ontvolgt 🤪 zij durft the godfather ontvolgen 🤣
pi_219284217
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
pi_219284230
quote:
Vind het een beetje onder bewijsdrang vallen
pi_219284260
Ik dacht trouwens dat de zonnebloem afgemaakt moest worden (vond hem ook echt niet mooi dus was benieuwd of het beter werd als hij af was) maar ipv de zonnebloem moest er nog een onsamenhangend plakplaatje in de chaos...
pi_219284316
Wat erg dat Louay voor filmpjes ook al zo kan lachen 🥲

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:13 ]
pi_219284413
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Kinderen van fluflu's worden geboren met een camera op zich gericht en die camera blijft op ze gericht. Daar gaan ze zich naar gedragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:19 ]
pi_219284418
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..

Overigens ben ik echt weer raar hierin dat ik nooit los pepernoten of kruidnootjes in een schoen of op de vloer zou leggen 😂🤣 ik vind dat echt goor 🤣😂 hier dus portie zakjes kruidnootjes in de schoenen.. voorkomt ook dat ze elkaars kruidnootjes opeten
Ik doe het ook in kleine jute zakjes! Op de grond vind ik echt goor... Bovendien speelt de kat er dan mee, nog goorder. Verder bevestigt dit gedrag van B wel hoe ik denk dat kinderen worden van zo'n opvoeding, heb het ook al vaker gezien bij vriendjes van mijn kinderen. Niet mijn ding...

Die tattoo van Debbie lijkt op zo'n plakplaatje dat net niet helemaal lekker geplakt is... Ik hou best van tattoo's, heb er zelf ook twee, maar ik vind dit echt een aanfluiting. Ook hoe hij geplaatst is boven die andere tattoo met een totaaaaal andere stijl. Het lijkt weer lekker impulsief allemaal.
pi_219284428
Ah ja het filmpje bij Debbie. Wat een sterke vrouw is ze toch hè, in het zware leven dat ze heeft. 🥹
pi_219284444
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.

De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.

Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
pi_219284613
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.

De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.

Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
Debbie haar keuzes zijn wel vaker bijzonder te noemen. Die piercing liet ze toen ook zetten tijdens een actie. Lopende band werk dus. Voor dat soort dingen wil je juist dat er tijd genomen wordt. En een tattoo laat ik zetten bij een tattoo artist. Niet bij iemand die het er even bij doet. Maar goed, misschien kon ze het combineren met haar nagels. Scheelt weer een uitje.
pi_219284615
quote:
Ik vind het ook niet mooi. En ze gaat voor herstel, dan zal ze toch uit haar nest moeten komen
pi_219284619
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
Ik vind haar ook zo irritant, hoe ze praat, altijd dat gezwaai met haar haren
pi_219284623
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Jacq heeft Rob Walk ontvolgt 🤪 zij durft the godfather ontvolgen 🤣
👀
Ben benieuwd wat er achter de schermen allemaal aan de gang is daar
pi_219284632
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zaten

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:34 ]
pi_219284646
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zaten
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo😆

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:57 ]
pi_219284759
Wendy komt morgen om 10 uur bij AM op de koffie, dan weten jullie dat ook vast 🫣 waarom toch altijd die agenda posten?!
pi_219284926
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:

Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
pi_219284944
AM; het is nogal een klus een camping te vinden waar je met "zo'n grote groep" welkom bent. Huh? Hoezo? Je kan toch gewoon 2 of 3 plekken reserveren? En met hoeveel zijn ze nou helemaal, een stuk of 12? Ze doet net of ze met 50 man wil komen kamperen. Gewoon weer interessant doenerij.

Die fiets van Jet ziet er toch niet uit, ze tikt gewoon haar armen aan met haar knieën. En hoe fietst AM ernaast al filmende minuten lang in weer in wind? Dat is toch echt gevaarlijk?

Het is nog voor 13:00 en ik tel al 46 stories. Het is toch echt net The Truman Show daar, ik zou helemaal gillend gek worden als ik zo aan mn telefoon vast geklonken zou moeten zijn als AM.
pi_219284954
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo 😆
Hier wil nooit iemand op de foto,-÷ filmen zoals hvk doet worden ze hier echt helemaal naar van. Zeker als ik dan ook nog niet zou antwoorden. Onze middelste is 2 en wil pertinent niet op de foto zelfs een ervaren fotografe had er hollen en keren mee 🤣🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:42:10 ]
pi_219284957
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
Nou dit dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')