Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .quote:Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .quote:Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
ik ook dat zeker maar niet met de spoed, of in het ergste geval vraag je even om advies. Denk dat de spoed dat wel heeft geprobeerd maar dat ze niet gerustgesteld was.quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
Klopt, ik heb haar ook wel eens raad gegeven, of tips maar zij kiest echt haar eigen pad in alles, maar vraag dan niet.quote:Op maandag 17 november 2025 09:09 schreef Dandelions het volgende:
Hvk: ze heeft werkelijk geen idee wat er daar "mis" gaat.
Ik bericht haar wel eens (heb zelf een kind met ass en prikkelverwerkingsproblemen) en weet er gewoon veel vanaf.
Het is gewoon triest hoe ze er in staat.
Hulp is onzin, allemaal niet nodig.
Hoop zo dat de ontwikkelingsgroep van Z. Ziet hoe het echt gaat.
Al die chaos daar..
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.quote:Op maandag 17 november 2025 09:13 schreef Farfallefalle het volgende:
Als mijn kind (van zes, niet twee he) het snoep uit andermans schoen zou opeten zou ik daar toch wel even boos van worden hoor, hoe egoïstisch is dat? Dan loopt er toch iets mis in de opvoeding. Maar dat via de Sint spelen is een beetje flauw natuurlijk.
Ik vind al die terugblikfoto's van Bob ook echt vermoeiend, zo veel en zo vaak. Dat vindt toch niemand interessant van andermans kind? Kijk die lekker zelf maar je hoeft er echt geen 200 per maand te delen wat mij betreft.
Ik ook.. ik ga echt niet om iedere scheet maar losse grote mensen tanden zou ik toch even laten checken... maar goed klein beetje wiebelen zou ik nog niet echt spannend vinden (er zit een groot verschil in beetje wiebel en los)quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
De tweeling zat ook als in de trein, buiten de kring. Terwijl ze de ruimte wel hebben bij de andere bank. Ik vond het ook vreemdquote:Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..quote:Op maandag 17 november 2025 09:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.
En heb al eerder gezegd: als je kind altijd snoep ontzegt dan gaat hij zelf wel op zoek. Heel herkenbaar. Een vriendinnetje van onze jongste kreeg thuis ook nooit snoep.
Als ze hier was pakte ze alles wat los en vast zat , tot aan een reep chocola op de kamer van een andere dochter.
Ze heeft van haar moeder wel een nieuwe moeten kopen
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)quote:Op maandag 17 november 2025 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waar staat ToG voor?
Treurnis of gelogen?
En dan dat geposeerde ‘onthullen’..
nou zal ze wel weer dagen moeten bijkomen.
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?quote:Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
Ik had zeker gebeld voor advies in het weekend. Gebit is belangrijk en een losse nieuwe tand lijkt mij niet oké.quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Earring
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.quote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef Earring het volgende:
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
Nee ik heb hem niks horen zeggen. Maar dat is niet zo gek bij hem met dat gemompel soms 😉quote:Op maandag 17 november 2025 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik kijk zonder geluid, dus misschien heeft hij wat gezegd hoor.
Zij wil twinnen met haar zoon he? Misschien daarom want daar kan ze ook zo lekker over klagen, dat dat alleen voor meisjes en moeders isquote:Op maandag 17 november 2025 10:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.
Ik snap dat dus wel. Wij zitten bij mijn moeder ook altijd in de keuken, dat is een soort van stamtafel. En de keuken is aanzienlijk kleiner na haar verhuizing maar ook al zijn we met 12 man, we proppen ons erin. Vind het wel gezellig eigenlijk.quote:Op maandag 17 november 2025 09:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |