abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219283618
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219283646
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
pi_219283653
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
pi_219283662
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .
In de nacht valt die tand er echt niet zomaar uit.
Maar dat is typisch Dbm zij schiet gelijk in de allerhoogste paniek paraat stand.
Misschien kan ze solliciteren als Piet Paniek.
Waar is Debbie trouwens gebleven dit weekend?
Alleen maar geslapen?
pi_219283664
Hvk: ze heeft werkelijk geen idee wat er daar "mis" gaat.
Ik bericht haar wel eens (heb zelf een kind met ass en prikkelverwerkingsproblemen) en weet er gewoon veel vanaf.
Het is gewoon triest hoe ze er in staat.
Hulp is onzin, allemaal niet nodig.
Hoop zo dat de ontwikkelingsgroep van Z. Ziet hoe het echt gaat.
Al die chaos daar..
pi_219283668
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .
In de nacht valt die tand er echt niet zomaar uit.
Maar dat is typisch Dbm zij schiet gelijk in de allerhoogste paniek paraat stand.
Misschien kan ze solliciteren als Piet Paniek.
Waar is Debbie trouwens gebleven dit weekend?
Alleen maar geslapen?
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
ik ook dat zeker maar niet met de spoed, of in het ergste geval vraag je even om advies. Denk dat de spoed dat wel heeft geprobeerd maar dat ze niet gerustgesteld was.
pi_219283685
Als mijn kind (van zes, niet twee he) het snoep uit andermans schoen zou opeten zou ik daar toch wel even boos van worden hoor, hoe egoïstisch is dat? Dan loopt er toch iets mis in de opvoeding. Maar dat via de Sint spelen is een beetje flauw natuurlijk.
Ik vind al die terugblikfoto's van Bob ook echt vermoeiend, zo veel en zo vaak. Dat vindt toch niemand interessant van andermans kind? Kijk die lekker zelf maar je hoeft er echt geen 200 per maand te delen wat mij betreft.
pi_219283689
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:09 schreef Dandelions het volgende:
Hvk: ze heeft werkelijk geen idee wat er daar "mis" gaat.
Ik bericht haar wel eens (heb zelf een kind met ass en prikkelverwerkingsproblemen) en weet er gewoon veel vanaf.
Het is gewoon triest hoe ze er in staat.
Hulp is onzin, allemaal niet nodig.
Hoop zo dat de ontwikkelingsgroep van Z. Ziet hoe het echt gaat.
Al die chaos daar..
Klopt, ik heb haar ook wel eens raad gegeven, of tips maar zij kiest echt haar eigen pad in alles, maar vraag dan niet.
Alles is haar teveel moeite. Ze schuift alles maar opzij. Deze kinderen worden straks pubers, en op deze manier vrees ik met grote vrees. Er zit totaal geen structuur in dat gezin, ja 2 keer per week naar de bieb en iedere dag een uitje.
Gisteren ook, dan gaan ze naar de kinderboerderij en valt Louay om 13:45 in de bakfiets in slaap.
Dan zorg je toch dat je wat eerder terugfietst en leg hem lekker in bed voor een slaapje.
De andere even voor een film of aan de knutsel.
Hoe moeilijk is het
pi_219283692
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
pi_219283706
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:13 schreef Farfallefalle het volgende:
Als mijn kind (van zes, niet twee he) het snoep uit andermans schoen zou opeten zou ik daar toch wel even boos van worden hoor, hoe egoïstisch is dat? Dan loopt er toch iets mis in de opvoeding. Maar dat via de Sint spelen is een beetje flauw natuurlijk.
Ik vind al die terugblikfoto's van Bob ook echt vermoeiend, zo veel en zo vaak. Dat vindt toch niemand interessant van andermans kind? Kijk die lekker zelf maar je hoeft er echt geen 200 per maand te delen wat mij betreft.
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.
En heb al eerder gezegd: als je kind altijd snoep ontzegt dan gaat hij zelf wel op zoek. Heel herkenbaar. Een vriendinnetje van onze jongste kreeg thuis ook nooit snoep.
Als ze hier was pakte ze alles wat los en vast zat , tot aan een reep chocola op de kamer van een andere dochter.
Ze heeft van haar moeder wel een nieuwe moeten kopen
pi_219283710
quote:
Ik ook.. ik ga echt niet om iedere scheet maar losse grote mensen tanden zou ik toch even laten checken... maar goed klein beetje wiebelen zou ik nog niet echt spannend vinden (er zit een groot verschil in beetje wiebel en los)
pi_219283715
Dat nieuwe filmpje van Debbie , wat tenenkromend.
Met die tekst eronder, ik pies in mn broek 😂
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
pi_219283752
Waar staat ToG voor?
Treurnis of gelogen?

En dan dat geposeerde ‘onthullen’..
nou zal ze wel weer dagen moeten bijkomen.
pi_219283757
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
De tweeling zat ook als in de trein, buiten de kring. Terwijl ze de ruimte wel hebben bij de andere bank. Ik vond het ook vreemd
pi_219283760
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.
En heb al eerder gezegd: als je kind altijd snoep ontzegt dan gaat hij zelf wel op zoek. Heel herkenbaar. Een vriendinnetje van onze jongste kreeg thuis ook nooit snoep.
Als ze hier was pakte ze alles wat los en vast zat , tot aan een reep chocola op de kamer van een andere dochter.
Ze heeft van haar moeder wel een nieuwe moeten kopen
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..

Overigens ben ik echt weer raar hierin dat ik nooit los pepernoten of kruidnootjes in een schoen of op de vloer zou leggen 😂🤣 ik vind dat echt goor 🤣😂 hier dus portie zakjes kruidnootjes in de schoenen.. voorkomt ook dat ze elkaars kruidnootjes opeten
pi_219283784
Ik moet altijd een beetje grinniken om filmpjes met zo’n “inspirerende quote” als achtergrond muziek. Alsof je in een filmt leeft. 😬🤭
pi_219283786
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waar staat ToG voor?
Treurnis of gelogen?

En dan dat geposeerde ‘onthullen’..
nou zal ze wel weer dagen moeten bijkomen.
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)
pi_219283789
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?
pi_219283821
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
pi_219283918
quote:
Ik had zeker gebeld voor advies in het weekend. Gebit is belangrijk en een losse nieuwe tand lijkt mij niet oké.
pi_219283922
quote:
Earring
Waarom denk je dat?
Ik kijk zonder geluid, dus misschien heeft hij wat gezegd hoor.
pi_219283949
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef Earring het volgende:
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.
pi_219283950
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ik kijk zonder geluid, dus misschien heeft hij wat gezegd hoor.
Nee ik heb hem niks horen zeggen. Maar dat is niet zo gek bij hem met dat gemompel soms 😉
pi_219283961
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.
Zij wil twinnen met haar zoon he? Misschien daarom want daar kan ze ook zo lekker over klagen, dat dat alleen voor meisjes en moeders is
pi_219283995
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?
Ik snap dat dus wel. Wij zitten bij mijn moeder ook altijd in de keuken, dat is een soort van stamtafel. En de keuken is aanzienlijk kleiner na haar verhuizing maar ook al zijn we met 12 man, we proppen ons erin. Vind het wel gezellig eigenlijk.
pi_219284050
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ook
pi_219284105
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 10:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ook
Wat stelt deze tattoo voor? Het vuur wat in haar brandt? Nou, dat vuur is jaren terug al gedoofd, als het al ooit gebrand heeft.
pi_219284160
quote:
Brandmerk zodat we het vooral niet vergeten dat ze lc heeft.
Als ze alle aandoeningen laat tatoeëren die ze zegt te hebben mag ze wel stoppen met dat afvallen, dan is haar lichaam te klein.
Maar inderdaad het is een groot kind.
pi_219284180
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)
O dacht to Go misschien😂🤣maar goed, zo hard gaat ze niet
pi_219284199
Hvk: Louay zegt Sinterklaas, moeder filmt maar zegt niks terwijl je duidelijk ziet datbis interactie zoekt. Waarom praat ze niet tegen hem terug, is ze een uurtje met hem alleen, stop daar je energie in ipv filmen
pi_219284210
Jacq heeft Rob Walk ontvolgt 🤪 zij durft the godfather ontvolgen 🤣
pi_219284217
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
pi_219284230
quote:
Vind het een beetje onder bewijsdrang vallen
pi_219284260
Ik dacht trouwens dat de zonnebloem afgemaakt moest worden (vond hem ook echt niet mooi dus was benieuwd of het beter werd als hij af was) maar ipv de zonnebloem moest er nog een onsamenhangend plakplaatje in de chaos...
pi_219284316
Wat erg dat Louay voor filmpjes ook al zo kan lachen 🥲

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:13 ]
pi_219284413
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Kinderen van fluflu's worden geboren met een camera op zich gericht en die camera blijft op ze gericht. Daar gaan ze zich naar gedragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:19 ]
pi_219284418
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..

Overigens ben ik echt weer raar hierin dat ik nooit los pepernoten of kruidnootjes in een schoen of op de vloer zou leggen 😂🤣 ik vind dat echt goor 🤣😂 hier dus portie zakjes kruidnootjes in de schoenen.. voorkomt ook dat ze elkaars kruidnootjes opeten
Ik doe het ook in kleine jute zakjes! Op de grond vind ik echt goor... Bovendien speelt de kat er dan mee, nog goorder. Verder bevestigt dit gedrag van B wel hoe ik denk dat kinderen worden van zo'n opvoeding, heb het ook al vaker gezien bij vriendjes van mijn kinderen. Niet mijn ding...

Die tattoo van Debbie lijkt op zo'n plakplaatje dat net niet helemaal lekker geplakt is... Ik hou best van tattoo's, heb er zelf ook twee, maar ik vind dit echt een aanfluiting. Ook hoe hij geplaatst is boven die andere tattoo met een totaaaaal andere stijl. Het lijkt weer lekker impulsief allemaal.
pi_219284428
Ah ja het filmpje bij Debbie. Wat een sterke vrouw is ze toch hè, in het zware leven dat ze heeft. 🥹
pi_219284444
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.

De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.

Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
pi_219284613
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.

De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.

Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
Debbie haar keuzes zijn wel vaker bijzonder te noemen. Die piercing liet ze toen ook zetten tijdens een actie. Lopende band werk dus. Voor dat soort dingen wil je juist dat er tijd genomen wordt. En een tattoo laat ik zetten bij een tattoo artist. Niet bij iemand die het er even bij doet. Maar goed, misschien kon ze het combineren met haar nagels. Scheelt weer een uitje.
pi_219284615
quote:
Ik vind het ook niet mooi. En ze gaat voor herstel, dan zal ze toch uit haar nest moeten komen
pi_219284619
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
Ik vind haar ook zo irritant, hoe ze praat, altijd dat gezwaai met haar haren
pi_219284623
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
👀
Ben benieuwd wat er achter de schermen allemaal aan de gang is daar
pi_219284632
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zaten

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:34 ]
pi_219284646
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zaten
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo😆

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:41:57 ]
pi_219284759
Wendy komt morgen om 10 uur bij AM op de koffie, dan weten jullie dat ook vast 🫣 waarom toch altijd die agenda posten?!
pi_219284926
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:

Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
pi_219284944
AM; het is nogal een klus een camping te vinden waar je met "zo'n grote groep" welkom bent. Huh? Hoezo? Je kan toch gewoon 2 of 3 plekken reserveren? En met hoeveel zijn ze nou helemaal, een stuk of 12? Ze doet net of ze met 50 man wil komen kamperen. Gewoon weer interessant doenerij.

Die fiets van Jet ziet er toch niet uit, ze tikt gewoon haar armen aan met haar knieën. En hoe fietst AM ernaast al filmende minuten lang in weer in wind? Dat is toch echt gevaarlijk?

Het is nog voor 13:00 en ik tel al 46 stories. Het is toch echt net The Truman Show daar, ik zou helemaal gillend gek worden als ik zo aan mn telefoon vast geklonken zou moeten zijn als AM.
pi_219284954
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo 😆
Hier wil nooit iemand op de foto,-÷ filmen zoals hvk doet worden ze hier echt helemaal naar van. Zeker als ik dan ook nog niet zou antwoorden. Onze middelste is 2 en wil pertinent niet op de foto zelfs een ervaren fotografe had er hollen en keren mee 🤣🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 17-11-2025 18:42:10 ]
pi_219284957
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
Nou dit dus!
pi_219285000
quote:
En Iris zit nog wel in zijn team 😬 Maar Koen blijkbaar niet in dat van haar.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219285022
Ik snap het probleem van grote groep ook niet zo.. ja als je alle plekken aan elkaar wilt hebben mort je er een beetje optijd bij zijn
Wij gaan ook geregeld met de familie of vrienden weg en hebben dan ook tussen de 10 a 20 mensen
pi_219285049
Wel lekker dat MG peperkorrels uit de pot met ingelegde ui vist om die vervolgens op het tafelkleed te laten vallen.
pi_219285085
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 13:03 schreef Cyan het volgende:

[..]
En Iris zit nog wel in zijn team 😬 Maar Koen blijkbaar niet in dat van haar.
Groot gelijk ik hoop dat Michelle hetzelfde gaat doen maar ik ben er bang voor.
pi_219285100
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Schooien om een samenwerking
pi_219285170
Demammavan: Misschien ben ik introvert en ik heb natuurlijk geen #Grootgezin, maar het trekt mij totaal niet om met zo'n grote groep te gaan kamperen. De dynamiek is, vermoed ik, toch wat anders, dan wanneer je alleen met de jongste kinderen op vakantie gaat. Maar dat is ook gemekker van mij, blijkbaar vindt de familie Geerts het helemaal leuk.
pi_219285232
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Misschien ben ik introvert en ik heb natuurlijk geen #Grootgezin, maar het trekt mij totaal niet om met zo'n grote groep te gaan kamperen. De dynamiek is, vermoed ik, toch wat anders, dan wanneer je alleen met de jongste kinderen op vakantie gaat. Maar dat is ook gemekker van mij, blijkbaar vindt de familie Geerts het helemaal leuk.
En gratis voor de oudste kinderen , niet geheel onbelangrijk
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219285355
Milou agenda

Heeft om 7 uur haar ochtendspits 🤣

Zelfs de kids ophalen, avond eten koken, op eten en opruimen moet gepland worden?

Zelfs het douchen gaat niet vanzelf meer…
pi_219285363
quote:
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.
pi_219285402
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 14:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.
Klopt, ik moest er eigenlijk aan denken omdat het tweede deel van de vakantie zoveel relaxter overkwam op beeld. Hier een verschil van 10 jaar tussen jongste en oudste en zeker toen de kinderen jonger waren vond ik dat soms heel lastig omdat de eisen en wat kinderen zoeken soms zo anders zijn. Ik ben het gezin Geerts niet, maar ik zou denk ik juist de kans grijpen om met de kinderen onder de 16/18 op vakantie te gaan. Juist om dat ook (nog) een keer mee te maken.

Met een grote groep is de dynamiek toch vaak anders.
pi_219285487
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 14:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Tijdens de eerste week liep Jet duidelijk continu met haar ziel onder haar arm. Af en toe wat aandacht voor de filmpjes, maar wanneer ze niet bewust in beeld gebracht werd zag je een doodongelukkig snoetje.
Nou weten zij niet hoe het óók kan natuurlijk en wat je niet kent mis je niet.
Maar wanneer je moeder moeite heeft met ouder worden en zich dus continu probeert te gedragen als de oudere kinderen, is er voor jou als jong kind geen zak aan.
Toen AM zich in week 2 niet meer zo hoefde uit te sloven omdat Rens er toen niet was, leek de sfeer idd veel beter.
pi_219285499
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 14:17 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Klopt, ik moest er eigenlijk aan denken omdat het tweede deel van de vakantie zoveel relaxter overkwam op beeld. Hier een verschil van 10 jaar tussen jongste en oudste en zeker toen de kinderen jonger waren vond ik dat soms heel lastig omdat de eisen en wat kinderen zoeken soms zo anders zijn. Ik ben het gezin Geerts niet, maar ik zou denk ik juist de kans grijpen om met de kinderen onder de 16/18 op vakantie te gaan. Juist om dat ook (nog) een keer mee te maken.

Met een grote groep is de dynamiek toch vaak anders.
De oudere kids maken handig gebruik van hun geldschieters denk ik. Zolang hun moeder maar denkt dat het hen ook om " wij geertsen" gaat valt er een hoop te halen voor ze.
pi_219285537
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 14:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
De oudere kids maken handig gebruik van hun geldschieters denk ik. Zolang hun moeder maar denkt dat het hen ook om " wij geertsen" gaat valt er een hoop te halen voor ze.
Hoe het daar in zijn werk gaat weet ik natuurlijk niet, maar als ouders kun je natuurlijk ook gewoon zeggen dat je alleen met de jongere kinderen op vakantie gaat. Het is op zich niet heel vreemd om als kind van boven de 21 zelf op vakantie te gaan.
pi_219285648
Dat plakplaatje van Debbie is over 2 jaar wsl niet meer zichtbaar. Net als haar LC 😉
pi_219285690
quote:
Ja dat hebben we allemaal kunnen zien vorig zomer. AM was zelfs relaxed toen de oudere kinderen er niet meer waren.
pi_219285801
Milou wil gewoon de hippere versie van AM zijn; dus digitaal plannen ipv een achterlijke planner.

Benieuwd naar Milou haar eerste en tweede boek.
pi_219285818
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:04 schreef Moedervan4kids het volgende:
Milou wil gewoon de hippere versie van AM zijn; dus digitaal plannen ipv een achterlijke planner.

Benieuwd naar Milou haar eerste en tweede boek.
AM heeft ook een digitale agenda, van daaruit zet ze ook dingen in dat papieren geval. Anders kan ze niet stempelen 🤣
pi_219285821
Wat een vlag op een strontschuit weer die nieuwe tatoeage van Debbie 🙊.
pi_219285882
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
😂
pi_219285883
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik stik.
Hopelijk ziet ze zelf niet dat dat ding helemaal misvormd is.

Los van het feit dat het gewoon spuuglelijk is, is het ook nog eens niet netjes gezet.

Maargoed ze moest geld besparen natuurlijk dus geld voor een echte tattoo artist zal er wel niet zijn.
pi_219285888
quote:
Go Koen! 💪
pi_219285904
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik dacht trouwens dat de zonnebloem afgemaakt moest worden (vond hem ook echt niet mooi dus was benieuwd of het beter werd als hij af was) maar ipv de zonnebloem moest er nog een onsamenhangend plakplaatje in de chaos...
Kom niet meer bij van jullie vandaag 😂
pi_219285919
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 12:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
👀
Ben benieuwd wat er achter de schermen allemaal aan de gang is daar
Ze kunnen er wel een Netflix serie van maken. Mies en Iris zouden onmiddellijk ja zeggen.
pi_219285930
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het ziet er ook gewoon echt uit als een plaatje wat bij de kauwgom zat.
Maar dit heeft dus iets te maken met die boeken die ze altijd leest?
pi_219285999
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het ziet er ook gewoon echt uit als een plaatje wat bij de kauwgom zat.
Maar dit heeft dus iets te maken met die boeken die ze altijd leest?
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
pi_219286005
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze kunnen er wel een Netflix serie van maken. Mies en Iris zouden onmiddellijk ja zeggen.
Het script is al terug te vinden in alle topics waarin de poly werd besproken.

Ik denk dat het best potentie heeft. Vrouw is getrouwd maar wordt verliefd op een andere vrouw. Er ontstaat een driehoeksverhouding maar is iedereen wel zo oprecht als het lijkt? Of spelen er andere dingen? Je ziet het in de nieuwe Netflix serie The Love Triangle.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219286021
Zoe met school naar het rijksmuseum... ze had er enorm naar uitgekeken.. logisch eindelijk iets leuks doen zonder moeder die in het middelpunt moet staan
pi_219286043
AM; ik ben besteller auteur.
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.

Wat heeft het feit dat het maandag is te maken met die camping?
Is ze bang dat haar volgers massaal vergeten zijn dat het maandag is?
pi_219286059
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
pi_219286087
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
Ik vind er 1 op pinterest en die is net zo lelijk als die van Debbie 🙈
pi_219286110
Een tatoohartje bij Debbie staat vast voor oneindige liefde voor de kinderen 😏Die arme meid offert zich zo op voor de kinderen 😂
pi_219286315
En weer droge pasta bij hvk, lasagne voor moeders en de jongste.
pi_219286321
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 16:04 schreef IlseMarije het volgende:
Een tatoohartje bij Debbie staat vast voor oneindige liefde voor de kinderen 😏Die arme meid offert zich zo op voor de kinderen 😂
😂 volgens mij gewoon omdat ze blij is met een boek
pi_219286327
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Echt? Vind er echt heel veel... kleine aanpassing hier en daar en soms enkel zwart... maar in theorie hetzelfde plakplaatje
pi_219286431
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
Die vitamine reclame ook. 😭
pi_219286437
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
😂
pi_219286438
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.

Nee dan moeten de bedden. Volgende story.. ik snapte het ook niet
pi_219286439
Ik vind het echt heel gek dat je een 3e auto aanhoudt omdat je 1 keer in het jaar die 3e auto nodig hebt.
Daarbij zijn er kinderen die een baan hebben, kunnen die inmiddels zelf geen auto kopen? Of verkoop die ene auto voor een leuk prijsje aan 1 van de kinderen ofzo? Ik vind het bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hocuspocus2 op 17-11-2025 17:43:06 ]
pi_219286446
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zoe met school naar het rijksmuseum... ze had er enorm naar uitgekeken.. logisch eindelijk iets leuks doen zonder moeder die in het middelpunt moet staan
En oude kunst bekijken, perfect voor oude zielen
pi_219286451
quote:
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmen
pi_219286506
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
pi_219286616
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?
pi_219286735
quote:
En zelfs de jongste zit aan de droge pasta, ze probeert ook gewoon niks om het eetgedrag te verbeteren. Waarschijnlijk vindt ze het ook wel makkelijk, minder afwas want maar 1 pan nodig en de kinderen geen bestek.
pi_219286832
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat is ToG? The other Guy komt chatgpt mee maar dat zal het wel niet zijn.
pi_219286856
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmen
Als ik het huishouden van HVK zie, denk ik altijd: zo slecht doe ik het toch niet🤣. Eten bijna alles en zonder schermpje, slapen de nacht door en staan niet op tafel🥳
pi_219286857
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?
Dit dus. Net als met ijs. We hebben zin in ijs maar het is geen 25 graden dus eten we het niet. Koekoek.
pi_219286881
quote:

Ze post hoe het in haar hoofd komt.
Chaos.
Dat is overigens best herkenbaar maar ik zet mijn gedachtenbrij niet online voor 90k volgers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 17-11-2025 20:55:27 (Oeps, een "niet" vergeten!) ]
pi_219286884
quote:
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?

Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.

Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷‍♀️
pi_219286892
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze post hoe het in haar hoofd komt.
Chaos.
Dat is overigens best herkenbaar maar ik zet mijn gedachtenbrij online voor 90k volgers.
In mijn hoofd is het vaak ook chaos, maar dit overtreft zelfs mijn chaos 😂.

Het komt kinderlijk over, tenminste zo stel ik voor dat het in het hoofd van mijn kinderen gaat met hoe snel die van de hak op de tak gaan soms haha.
pi_219286908
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.

Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷‍♀️
Zij heeft inderdaad teveel tijd.

En nu maar hopen dat ze wel zin had in boerenkool. Maar dat was gratis (ik neem tenminste aan dat ze de buurman niet hoeft te betalen voor eten wat hij over had) dus ook bij geen zin eet ze dat vast.
pi_219286994
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:41 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Wat is ToG? The other Guy komt chatgpt mee maar dat zal het wel niet zijn.
Een boekenserie die Debbie heeft gelezen:
Throne of glass

Er zijn diverse tattoos op internet te vinden

[ Bericht 4% gewijzigd door lila01 op 17-11-2025 19:14:45 ]
pi_219287069
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:28 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En zelfs de jongste zit aan de droge pasta, ze probeert ook gewoon niks om het eetgedrag te verbeteren. Waarschijnlijk vindt ze het ook wel makkelijk, minder afwas want maar 1 pan nodig en de kinderen geen bestek.
En lekker goedkoop.
pi_219287093
Het verschil in porties eten bij Jan Steen en AM 😱
pi_219287128
Ik kan het hele jaar door oliebollen eten🤣. Heerlijk 😋.
Ik denk dan niet aan te temperatuur eerder dat ik ze erg duur vindt geworden
pi_219287161
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik kan het hele jaar door oliebollen eten🤣. Heerlijk 😋.
Ik denk dan niet aan te temperatuur eerder dat ik ze erg duur vindt geworden
Zolang het vet maar heet genoeg is voor de bollen 😉
pi_219287307
Zou hvk Jayda in haar onesie naar school hebben laten gaan? Ze had hem ‘‘s middags nog aan.
pi_219287554
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef Earring het volgende:
Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
pi_219287570
quote:
En ze krijgen vitamines uit een potje want ze halen het niet uit het normale eten😂om te gieren dit, als jij ze als moeder geen normaal eten en zelfs geen ontbijt voor zet
pi_219287591
Forumfeminarum gaat los op hier ~O>
pi_219287597
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:18 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
Nee joh, die pubers lusten wel wat hoor. En zij hebben geen puberla denk ik.
pi_219287619
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:24 schreef Hyacinth het volgende:
Forumfeminarum gaat los op hier ~O>
Waar zie je dat?
  Moderator/colorchick maandag 17 november 2025 @ 20:28:39 #112
382129 crew  Donna
pi_219287640
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Los. Los. Los gaan valt ook wel mee hoor.

https://www.forumfeminarum.nl/t/mommybloggerstopic-11/40704/2251
pi_219287678
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef Donna het volgende:

[..]

Dank je, ziet er te ingewikkeld uit haha
  Moderator/colorchick maandag 17 november 2025 @ 20:33:22 #114
382129 crew  Donna
pi_219287688
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Dank je, ziet er te ingewikkeld uit haha
Krijg er echt oogtyfus van, de layout van dat forum. Ken wel een paar dames die daar mee schrijven, maar ren altijd binnen 5 sec weer gillend weg.

En dat doen ze hier nu ook haha, door de Essent reclame. _O-
pi_219287702
"Rechtse bubbel vrouwen" Gaat voor mij iig al niet op. :W
  Moderator/colorchick maandag 17 november 2025 @ 20:37:50 #116
382129 crew  Donna
pi_219287709
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
Vind dat ook een bijzondere conclusie. Er zitten hier (en op Viva ook sowieso) behoorlijk veel linkse vrouwen juist. Denk ik. Vermoed ik.
Maar goed, dit hoort misschien weer meer in de SHO slowchat thuis.
Sorry mods. :P :P :P :P :P :P :P :P :P
pi_219287729
quote:
Het was vast te duur
pi_219287778
quote:

Of deze draak van een zin: "In Nijkerk heb ik voldoende tijd, maar Assen, Meppel en Schubbekutteveen zijn een uur voor ingepland" :X Rillingen krijg ik er van, dat vernaggelen van taal.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219287795
quote:
Als er iemand niet rechts is, dan ben ik het wel 😆
pi_219287814
Dat autoschermpje van Milou. Dat wordt vast het nieuwe “horlogeslinkje”. Super fijn dat ze nu in de auto kan bekijken hoe laat ze moet eten koken 🤡
pi_219287821
Tamara komt Debbie’s reclame ook overal tegen 🫣
pi_219287823
Ik ben ook totaal niet rechts. Vind dat geframe ook echt kinderachtig. Daarom zit ik ook hier *O*
pi_219287829
Milou en haar scherm voor in de auto. Is dat nou echt zo handig?
pi_219287936
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef Donna het volgende:

[..]

My eyes, my eyes! Wat is dit voor hysterisch iets
pi_219287940
Blokkeert dat scherm van Milou nu de halve voorruit of lijkt dat zo?
pi_219287948
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
pi_219287975
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
Die hartstikke in de weg zit zou ik denken. Kijkt toch heel ongemakkelijk op de weg ook?
pi_219287977
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ze krijgen vitamines uit een potje want ze halen het niet uit het normale eten😂om te gieren dit, als jij ze als moeder geen normaal eten en zelfs geen ontbijt voor zet
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.
pi_219288004
H
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Heeft ze weer een excuus om te kopen
pi_219288008
[quote]0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:06 schreef Clavis het volgende:
Blokkeert dat scherm van Milou nu de halve voorruit of lijkt dat zo?
Dat idee heb ik ook. Het ziet er niet veilig uit. En het is handig om navigatie in de auto te hebben maar om nu mn boodschappen/ to do lijst in beeld te hebben lijkt me niet nodig
pi_219288013
En ja hoor, Debbie heeft opa en oma weer gesponsorde kadootjes gegeven van smartfoto, uiteraard met haar foto erop
pi_219288069
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 19:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zou hvk Jayda in haar onesie naar school hebben laten gaan? Ze had hem ‘‘s middags nog aan.
Ik vrees van niet.
pi_219288137
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.
Het is daar echt huilen met de pet op, daar moet echt wat veranderen hoor.
pi_219288141
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ja hoor, Debbie heeft opa en oma weer gesponsorde kadootjes gegeven van smartfoto, uiteraard met haar foto erop
Echt hè, wat een zelfliefde
pi_219288149
En dan Louay om 20:45 naar bed, kind is paar keer per nacht wakker.
Dan om 06;00 uur en dan mag hij in de middag omvallen van de slaap in de bakfiets.
Sorry maar samen met die eetgewoontes daar , ik vind er wat van. Dan heb ik het nog niet eens over die arme Jayda met haar struggles.
Maar lekker blijven voortplanten moeders, je hebt de boel goed op de rit.
Dan heb ik toch echt veel respect voor Tamara hoor.
Iedere dag een lekkere maaltijd.
En wat eten kunnen ze daar, prachtig
pi_219288153
MB

Zal Tim er van houden, dat hele oranje bij Mies?
😳
pi_219288154
quote:
Ik voel me niet aangesproken in ieder geval.
pi_219288159
Wat een zielig verhaal houdt Marketingvrouw. Ze was uitgenodigd, ze moest even wachten, haar achternaam stond niet goed in de computer?, ze werd op haar vingers getikt toen ze snoepjes wilde pakken, en toen was ze klaar, werd er niet direct naar haar geluisterd en hadden ze potverdrie géén latte macchiato, maar cappuccino. Getverderrie, ik zou ook klaar geweest zijn hoor.
pi_219288161
Die feminarum sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.

Tere zieltjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZombieQueen op 17-11-2025 21:48:32 ]
pi_219288168
Femi
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarium sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.

Tere zieltjes.
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 17-11-2025 21:56:24 ]
pi_219288183
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
pi_219288198
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
En dan Louay om 20:45 naar bed, kind is paar keer per nacht wakker.
Dan om 06;00 uur en dan mag hij in de middag omvallen van de slaap in de bakfiets.
Sorry maar samen met die eetgewoontes daar , ik vind er wat van. Dan heb ik het nog niet eens over die arme Jayda met haar struggles.
Maar lekker blijven voortplanten moeders, je hebt de boel goed op de rit.
Dan heb ik toch echt veel respect voor Tamara hoor.
Iedere dag een lekkere maaltijd.
En wat eten kunnen ze daar, prachtig
Ik deel je mening helemaal. Eten met de iPads aan, staan aan tafel, amper voedzaam eten, geen rust en middagslaapjes voor de kids die daar behoefte aan hebben. Het is daar een kippenhok, ik snap dat ze vaak de hort op is, anders wordt je gillend gek.
Ik mag hopen dat hvk geen tijd meer heeft om nog meer kinderen te maken.. 🫣
pi_219288200
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
Ze doet ook alsof ze het over reisjes alleen heeft, maar ze bedoelt gewoon dat ze vaker met Tim op pad zal gaan. En weer maximaal janken aan het strand zogenaamd 🤦‍♀️
  Moderator/colorchick maandag 17 november 2025 @ 21:57:03 #144
382129 crew  Donna
pi_219288245
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
Femi
[..]
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.
pi_219288251
Onze Mies neemt zogenaamd maximaal babystapjes in de verwerking van de breuk. In d'r
eentje aan het strand in een paar minuten van janken naar lachen. Tuurlijk Mies, geloof je het zelf allemaal nog?
Tim was er helemaal niet, ben je mal? Nou, de hartjes stromen weer binnen hoor, sterke vrouw
Hoe je je volgers voor de gek kunt houden.
Die teksten, hoe krijgt ze het uit haar toetsenbord.

Ik weet dat de fluflu- wereld niet echt is, maar die Mies spant tegenwoordig wel de kroon, hoor.
pi_219288263
quote:
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.

Ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n relatie die is ontstaan na een affaire (volgens de juice) stand houd. Nu is t nog allemaal leuk en spannend, zo begon de poly ook.
pi_219288274
quote:
Alsof ze de afgelopen tijd niet heeft gereisd of is haar geheugen zo slecht?
Ze is nog maar net terug van Curaçao en daarvoor was ze op Mallorca en daarvoor in Moraira. Echt, die meid.
  maandag 17 november 2025 @ 22:01:02 #148
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219288282
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarum sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.

Tere zieltjes.
Er zitten daar een paar users die de dienst uitmaken, die mogen alles zeggen. Alles wat niet in hun straatje past is onmenselijk.
pi_219288291
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Zal Tim er van houden, dat hele oranje bij Mies?
😳
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂

(Sorry te flauw I know)
pi_219288309
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt hè, wat een zelfliefde
Zouden de ouders het ook krijgen, daar hoor je nooit wat over
pi_219288316
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂

(Sorry te flauw I know)
Nou gaat dat liedje door mijn hoofd: 'wij houden van oranje'.
pi_219288352
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.
Daar heeft het wel wat van weg ja 😆
pi_219288386
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.

Ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n relatie die is ontstaan na een affaire (volgens de juice) stand houd. Nu is t nog allemaal leuk en spannend, zo begon de poly ook.
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen

Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
pi_219288390
Judith heeft haar trui nog niet laten zien vandaag 🫣
pi_219288404
De creamyreclame van jvp vind ik echt een webcamgirl-gehalte hebben
pi_219288431
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
😁
Kan ze beter niet doen.
pi_219288444
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:

[..]
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen
Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
Ja lijkt mij ook beter als je elkaar dan ook ECHT quality time met de kinderen gunt. Ik vond het altijd heel raar juist, dat ze dan toch altijd wel naar voetbal ging, maar ach ze moeten het zelf weten. Alleen ik vond het tegenstrijdige zo grappig. Ze deelt gewoon wat haar op dat moment het beste uitkomt en maakt er dan een mooi verhaaltje van.
pi_219288445
Hebben meer van jullie hier op FOK reclames voor zonnebloem keycords? 😂
pi_219288448
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zouden de ouders het ook krijgen, daar hoor je nooit wat over
Daar had ze pas toch een slowcooker van gekregen, nog vanwege haar verjaardag? Vond het toen wel opvallend dat ze ineens een cadeau van hen gekregen had terwijl ze het verder nooit over ze heeft.
pi_219288451
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft haar trui nog niet laten zien vandaag 🫣
Die zit vastgeplakt denk ik
pi_219288468
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:58 schreef lila01 het volgende:
Onze Mies neemt zogenaamd maximaal babystapjes in de verwerking van de breuk. In d'r
eentje aan het strand in een paar minuten van janken naar lachen. Tuurlijk Mies, geloof je het zelf allemaal nog?
Tim was er helemaal niet, ben je mal? Nou, de hartjes stromen weer binnen hoor, sterke vrouw
Hoe je je volgers voor de gek kunt houden.
Die teksten, hoe krijgt ze het uit haar toetsenbord.

Ik weet dat de fluflu- wereld niet echt is, maar die Mies spant tegenwoordig wel de kroon, hoor.
Mies weet gewoon goed wat ze moet laten zien en wat ze moet zeggen om allemaal hartjes en veren te krijgen van haar volgers.
Een nikszeggende quote, een paar tranen, maar toch maximaal genieten van haar tenen in het zand en de alcohol door haar aderen.

Ik vind echt dat ze helemaal maximaal moet doen waar ze zelf zin in heeft, maar ik krijg steeds meer de indruk dat ze doodmoe en, met tijden, helemaal niet zo maximaal gelukkig is
pi_219288555
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die zit vastgeplakt denk ik
😂
pi_219288643
Bij de strandpost van MB zouden 95 reacties staan, als ik ze even snel tel kom ik op 30 ofzo. Is dat dan je leven? Mooie plaatjes posten om vervolgens bezig te zijn met het verwijderen van reacties. Wat een triestigheid.
pi_219288645
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Komt denk omdat die krengen zonder krenten hier ¤1,50 kosten is duur voor Judith😂
pi_219288687
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
pi_219288713
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
Ik dacht het jij zegt het🫣
pi_219288750
Volgens realityfbi zijn curlymom en Pim aan het daten
pi_219288839
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:

[..]

En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.
pi_219288848
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij de strandpost van MB zouden 95 reacties staan, als ik ze even snel tel kom ik op 30 ofzo. Is dat dan je leven? Mooie plaatjes posten om vervolgens bezig te zijn met het verwijderen van reacties. Wat een triestigheid.
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.
pi_219288849
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 23:30 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.
Dat gun ik die kinderen echt. Zal een verademing zijn.
pi_219288858
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 23:35 schreef lila01 het volgende:

[..]
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.

Poor Tim.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 17-11-2025 23:44:13 (Typfout) ]
pi_219288875
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Tja, het interesseert ze schijnbaar sowieso niet wat er met beelden van hun kinderen gebeurt.
pi_219288877
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 23:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.

Poor Tim.
Denk dat zij het heerlijk vind hoor dat ze gepapparazzi'd wordt in het buitenland.
Dat ze heel lang tegen de sterke gevoelens voor Tim heeft gevochten mag ook wel op de BollenBingokaart vind ik. (Eigenlijk walkbingokaart maar dat klinkt toch minder 😉)
pi_219289000
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef Earring het volgende:

Blossemtje_twente: Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?

Het komt niet in je op dat het opgroeiende jongens zijn die daarna aan het werk moeten (als bijbaan he, net als niet-pleegkinderen) en dat die honger hebben en energie nodig hebben?

En dat de porties bij de familie Geerts best wel klein zijn?
pi_219289003
Gatverdamme, het is weer ‘MG kwakt de Olvarit kwak op de borden’ dag.
pi_219289203
quote:
Dit!!! Hebben wij dezelfde man? 😂
En het gebruik van chatgpt... ook echt niet zo onschuldig als het lijkt. Maar goed, dat is een andere discussie.

Wat betreft MB; duidelijk de soft launch van Tim. Zogenaamd buiten beeld houden, maar heel subtiel hier en daar een hand in beeld. Waar zagen we dat eerder?? Ohja, het begin van de poly waar echt absoluut niks van waar was! Zo gehaaid....
pi_219289251
Marketingvrouw heeft weer een rot avond gehad.
pi_219289255
quote:
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!
😉
pi_219289261
Weer een " zieke" in huize dbm. Nu is het zijzelf.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219289266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!
😉
Zou AM een commissie moeten betalen aan chatgpt voor haar boek? Je kan wel stellen dat chatgpt de co auteur is toch? 🙈
pi_219289270
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:41 schreef WinnieWana het volgende:
Hoe ze ook schrijft; 'die 3 rotzakjes hebben met aangestoken'.
Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze 3 kinderen heeft
pi_219289275
En de porties avondeten bij de Geertsen, daar blijf ik mij ook over verbazen inderdaad. Ik heb alleen nog een 12-jarige thuis (nu officieel #kleingezin en ik vind het verrassend fijn) en die eet twee volle borden (en heeft dan nog honger).
pi_219289279
En ik vraag mij ook vooral af waarom ik mijn foto's zou moeten categoriseren. Maar ja, bij de Geertsen zijn de gezinsfoto's big business, dus het is gewoon het automatiseren van een bedrijfsproces natuurlijk (ik blijf het een vreemd fenomeen vinden om je gezin te vermarkten).
pi_219289282
Leonie ter velt zoekt een slaapcoach voor haar 4,5 maanden oude baby……..

Ik zeg maar even niets.
pi_219289299
Debbie heeft weer iets gevonden om haar long covid uit te melken.
Ze slaapt dus dagelijks van 11 tot half3?
pi_219289304
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
pi_219289307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?
pi_219289310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
Dat ze nog geen doorligplekken heeft
pi_219289313
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.
pi_219289319
Dbm heeft ook weer en goede outfit aan
pi_219289323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met dit
pi_219289330
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met dit
Als het maar om haar draait. Sneu persoon. Snap zo’n fotograaf, en nu zo’n kunstenares ook niet. Dan zijn er toch wel mensen die echt ziek zijn?
pi_219289332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?
Hoe laat zijn die andere 2 uit? Hier half3 dus of ze heeft een gek gevonden die ze dagelijks ophaalt of ze springt uit bed kleed zich snel aan en doet een sprintje naar het schoolplein om er om 3 uur te zijn 🤔🤷 maar ook waar dumpt ze Liam idd
pi_219289469
Sanneke klaagt dat er "geen kappers op vakantieparken zitten."

Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.

En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
pi_219289529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:

Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.

En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
Dan moet ze met de bakfiets en het is koud/regent/waait.
En als het is omdat ze dan met M zit, dan plant ze een afspraak aan het einde van de dag, want Peppie is vroeg thuis. Of op zijn parttime dag. Maar dan kan ze niet controleren hoe het verschonen gaat/is gegaan.

Lastig, lastig..
pi_219289535
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:

Dat heeft niemand haar verteld
pi_219289649
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 03:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?

Het komt niet in je op dat het opgroeiende jongens zijn die daarna aan het werk moeten (als bijbaan he, net als niet-pleegkinderen) en dat die honger hebben en energie nodig hebben?

En dat de porties bij de familie Geerts best wel klein zijn?
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.

Uiteraard zijn pubers hongerig.
pi_219289672
Curlymom nooit uitgekeken op de Efteling?
pi_219289683
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.

Uiteraard zijn pubers hongerig.
Ik ben het er wel mee eens. Het zijn niet je kinderen. Moet je als moeder jouw kinderen op insta gaan volgen of wat?

Überhaupt dat je je kinderen gebruikt. Maar toch al helemaal niet andermans kwetsbare kinderen.
pi_219289692
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens realityfbi zijn curlymom en Pim aan het daten
Ook zo'n fluflu die op haar insta zet hoe zwaar het was om alleen in de Efteling met 3 kinderen te zijn, terwijl Pim er gewoon bij was. Tot zo ver dan het "ik doe alles voor het rouwproces van m'n kinderen".
pi_219289705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Haha no. Ik ook niet. Ik heb een abonnement en ga ook wekelijks. Al een jaar of drie. Of je nu naar een speeltuin of efteling gaat. 🥲

En als je er zo vaak komt en dan eens een overnachting hebt is het weer bijzonder.
pi_219289711
Ach Debbie is weer naar de peuter osteopaat 👌 die toch iets gedaan heeft aan het scheef ingelijste certificaat... fijn!
Waarom ze het een apk keuring noemt weet ik even niet... gaat de peuter ostreo verslag bij het uwv ofzo afgeven dat ze echt nog niet kan werken?
Zou wat zijn als het zo zou werken 🤣 dat je vriendin de keuring gewoon kan doen zodat je lekker thuis in bed kan blijven
pi_219289723
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 23:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]

Poor Tim.
Poor Tim? Hij is een volwassen man die hier zelf voor kiest toch?
pi_219289733
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:41 schreef WinnieWana het volgende:
Heeft ze een snotneus?
pi_219289751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en haar bed🙄
Ik word echt al moe als ik alleen maar naar haar (bed) kijk. Eigenlijk moet ik haar gewoon ontvolgen, maar ze gaan binnenkort naar Lommerbergen en ik ben wel benieuwd wat voor bed en bank ze daar hebben.
pi_219289752
AM weer aan het zeiken over een sociaal gebeuren vanuit school waar ze heen "moet".
pi_219289782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik snap haar. Ik kom er wekelijks, raak ik nooit op uitgekeken.
pi_219289786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:

Ik zeg maar even niets.
Och hemel. Dit is toch niet normaal. Ok sorry ieder zijn opvoeding. Ik zeg ook niets.....
pi_219289890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:56 schreef Mirp het volgende:

[..]
Heeft ze een snotneus?
Er zit een scheet dwars
pi_219289891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:58 schreef Rimboequeen het volgende:
AM weer aan het zeiken over een sociaal gebeuren vanuit school waar ze heen "moet".
Onvoorstelbaar, wat een gezanik over een activiteit van een uurtje... Ik vond dit soort dingen altijd ontzettend leuk om te doen, kinderen vinden het meestal heel leuk en dan ga je als ouder lekker theatraal aan de buitenwereld verkondigen dat je het grote onzin vindt en met tegenzin gaat. Leuk voor je kind ook.
Ik vind het echt wel vreemd dat je niet op familiebezoeken, nooit bij sport en scouting helpt (dat doet Maarten) en dan ook nog mekkert over een activiteit van een uur op school.
Maar wel vrolijk weet ik het hoeveel dagen op pad gaat om je eigen boek te signeren...
pi_219289903
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Er zit een scheet dwars
Ik heb de story inmiddels gezien, de sterkste krijger. Wat een grap.
pi_219289913
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach Debbie is weer naar de peuter osteopaat 👌 die toch iets gedaan heeft aan het scheef ingelijste certificaat... fijn!
Waarom ze het een apk keuring noemt weet ik even niet... gaat de peuter ostreo verslag bij het uwv ofzo afgeven dat ze echt nog niet kan werken?
Zou wat zijn als het zo zou werken 🤣 dat je vriendin de keuring gewoon kan doen zodat je lekker thuis in bed kan blijven
Wel fijn dat Debbie meeleest en tegen de osteo heeft gezegd dat ze het lijstje recht moet hangen
pi_219289957
AM die alweer met een gemaakt "oh waaaaauuuwwww" voorbij komt (echt super irritant omdat je hoort dat ze er niks aan vindt)
1 van de tweeling geen eten mee dus moet maar iets pikken van haar zus, hoe dan? Ze vult de voederbakken toch dagelijks een avond van te voren?
en dan gezever over een wandeling van een uurtje.

Nou de dag is wel al lekker begonnen daar!
pi_219289992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:51 schreef Tarantelle het volgende:
En ik vraag mij ook vooral af waarom ik mijn foto's zou moeten categoriseren. Maar ja, bij de Geertsen zijn de gezinsfoto's big business, dus het is gewoon het automatiseren van een bedrijfsproces natuurlijk (ik blijf het een vreemd fenomeen vinden om je gezin te vermarkten).
Ik vraag me ook heel erg af waarom je oude scoutingbeelden met hordes kinderen van andere mensen op social media zou moeten delen. 😅
pi_219290014
quote:

Ik zeg maar even niets.
Ja zij is al vanaf dag 1 obsessief bezig met die baby te laten slapen en allerlei schema’s. Niet mijn ding.
pi_219290042
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan moet ze met de bakfiets en het is koud/regent/waait.
En als het is omdat ze dan met M zit, dan plant ze een afspraak aan het einde van de dag, want Peppie is vroeg thuis. Of op zijn parttime dag. Maar dan kan ze niet controleren hoe het verschonen gaat/is gegaan.

Lastig, lastig..
Oke, een klein beetje verdediging voor Anne: zo’n driewieler bakfiets moet je wel even ‘leren’ en goed onder de knie hebben. Misschien vindt ze het toch spannender dan ze gedacht had? In dat geval zou ik eerst ook nog even wat rondjes samen met Dion fietsen. Maar dat hoeft geen maanden te duren natuurlijk. Wat dat betreft zat iedereen hier goed met de voorspelling dat Sanne er toch niet zelfstandig op uit zou gaan met die fiets.
pi_219290077
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Annemarie zelf de appels en aardappelen schilde gisteravond. Die fantastische lompe schiller op het aanrecht, dat was echt nog een van de weinige dingen waar ik nog in geloofde bij haar als samenwerking… 😂
pi_219290165
Curlymom was toch vanwege de verjaardag van de vader van de kindjes na de efteling het weekend?
pi_219290192
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:07 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Onvoorstelbaar, wat een gezanik over een activiteit van een uurtje... Ik vond dit soort dingen altijd ontzettend leuk om te doen, kinderen vinden het meestal heel leuk en dan ga je als ouder lekker theatraal aan de buitenwereld verkondigen dat je het grote onzin vindt en met tegenzin gaat. Leuk voor je kind ook.
Ik vind het echt wel vreemd dat je niet op familiebezoeken, nooit bij sport en scouting helpt (dat doet Maarten) en dan ook nog mekkert over een activiteit van een uur op school.
Maar wel vrolijk weet ik het hoeveel dagen op pad gaat om je eigen boek te signeren...
Wanneer je niet werkt en het grootste deel van de thinking load deelt met je man, voelt ieder extra ding groot, denk ik.
Ik merkte zelf iig dat hoe meer uren ik werk en hoe groter mijn gezin werd, hoe makkelijker alles wordt.

Enfin, misschien gaat AM ook nog ooit het licht zien.
pi_219290195
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:34 schreef Loveischocolala het volgende:
Curlymom was toch vanwege de verjaardag van de vader van de kindjes na de efteling het weekend?
Ja, blijkbaar vierde ze die met d'r nieuwe lover.
pi_219290204
Sanneke zit ook weer lekker te zeuren over hoe groot en druk de Lommerbergen is. Dat zie je toch als je op de site kijkt?! Dan zie je toch wat er allemaal te doen is en dat het een groot park is?!
pi_219290217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:42 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke zit ook weer lekker te zeuren over hoe groot en druk de Lommerbergen is. Dat zie je toch als je op de site kijkt?! Dan zie je toch wat er allemaal te doen is en dat het een groot park is?!
Ze benoemt ook nog dat ze in september in een rustiger park waren.

Zo heeft niks te klagen ze waren in september ook nog weg en tussendoor nog een hotelovernachting en nu alweer weg.

En maar klagen en klagen.
pi_219290221
Huh? Sanneke is nu alweer op vakantie? Ze klaagde laatst dat ze nooit wegging?

En geen tijd voor een kapper doordeweeks? Meid, leer eens prioriteren. Ik werk fulltime, heb een heel ADHD-traject en een ingrijpend medisch traject lopen. Ik reis van hot naar her. Vind mezelf niet zielig hoor, maar kan wel de momenten bij de kapper vinden 😅 (even drie uur niets zelfs.. een cadeautje)
pi_219290226
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:42 schreef Hope88 het volgende:
Googlen is al te veel moeite.
pi_219290476
Enkel Debbie haar grote teen werkt nog naar functioneren. Wat is dit weer voor zin?

Gelukkig wel verse nagels! Vast een combi afspraak met de tattoo. Dat kan dan weer wel🤡
pi_219290551
Ohjee Wendy komt pas om 11u, hoe moet dat met de kinderenophaalcontent? Gaat Wendy mee in de bakfiets? Mag Wendy alleen thuisblijven? Gaat Julia de kinderennoohalen nu ze zo vroeg (had AM niet op gerekend) terug is?
Zoveel vragen....
pi_219290558
Wat irritant hoe Julia haar brood smeert zonder bord eronder en dan vervolgens het lopend opeet. Ik dacht dat alleen 16 jarigen dat deden.
Volgens mij was Annemarie ook geïrriteerd want die had net gedweild. Maar ja, met een camera erop moet je je toch een beetje inhouden.
pi_219290587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoe laat zijn die andere 2 uit? Hier half3 dus of ze heeft een gek gevonden die ze dagelijks ophaalt of ze springt uit bed kleed zich snel aan en doet een sprintje naar het schoolplein om er om 3 uur te zijn 🤔🤷 maar ook waar dumpt ze Liam idd
De buren brengen en halen de kinderen heeft ze ooit gezegd
pi_219290602
quote:

Ik zeg maar even niets.
Zo ken ik er ook een. Kind is een halfjaar, wordt letterlijk nooit losgelaten door de ouders en maar zeuren dat ze niet doorslaapt. Nee want elke keer als ze in slaap dreigt te vallen wordt ze weer uit haar bed of waar ze dan ook in ligt op dat moment gepakt. En dan is de moeder nog kinderpsycholoog ook :')
pi_219290627
Debbie : alleen haar grote teen werkt nog.
Ja als je totaal niet beweegt en alleen maar ligt krijg je dat.
Dus haar nageltjes zijn weer gedaan, ostheopaat mocht ze liggen en bij het zetten van de tattoo werd ze ook niet moe.
Ze kan weer slapen van 11 tot 14:30, poeh zwaar leven
pi_219290693
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:45 schreef Utopica het volgende:

En geen tijd voor een kapper doordeweeks? Meid, leer eens prioriteren. Ik werk fulltime, heb een heel ADHD-traject en een ingrijpend medisch traject lopen. Ik reis van hot naar her. Vind mezelf niet zielig hoor, maar kan wel de momenten bij de kapper vinden 😅 (even drie uur niets zelfs.. een cadeautje)
Dion is een dag in de week vrij. Maar misschien zijn de kappers dan gesloten.
pi_219290745
Annemarie doet alsof Wendy een van haar besties is. Volgens mij hebben ze elkaar jaren niet gezien.
Was ze niet uitgenodigd voor de boekpresentatie?
pi_219290774
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 09:45 schreef Utopica het volgende:

Dat dacht ik ook te horen en gisteren lag Peppie ook nog in bed toen ze filmde. (Toen dacht ik nog, moet hij niet werken, vanmorgen net zo)
pi_219290785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef Roesssst het volgende:
Wat irritant hoe Julia haar brood smeert zonder bord eronder en dan vervolgens het lopend opeet. Ik dacht dat alleen 16 jarigen dat deden.
Volgens mij was Annemarie ook geïrriteerd want die had net gedweild. Maar ja, met een camera erop moet je je toch een beetje inhouden.
Hier zie je ook dat ze gewoon poep hebben aan haar zogenaamde loslaatvertrouwenopvoedskills.
Ze eten vandaag lekker spagetthi 🤣🤣🤣
pi_219290801
Auto veiligheid is bij de Kraantjes geen ding? Jemig wat zit dat meisje slecht in die autostoel. Riempjes hangen op haar ellebogen, hoofd komt boven stoel uit, dikke winterjas aan. Ik snap dat echt niet.
pi_219290817
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:31 schreef Paardrijden123 het volgende:
Auto veiligheid is bij de Kraantjes geen ding? Jemig wat zit dat meisje slecht in die autostoel. Riempjes hangen op haar ellebogen, hoofd komt boven stoel uit, dikke winterjas aan. Ik snap dat echt niet.
Dat lijkt bij heel veel grote gezinnen die zich op Insta profileren geen prioriteit te zijn.
  Moderator/colorchick dinsdag 18 november 2025 @ 11:35:05 #237
382129 crew  Donna
pi_219290839
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef Roesssst het volgende:
Huh? Dat doen vast wel meer volwassenen.
Bijna 36 hiero.
pi_219290843
[quote]0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Enkel Debbie haar grote teen werkt nog naar functioneren. Wat is dit weer voor zin?

Haha, ja viel mij ook al op....werkt nog naar behoren, of functioneert nog naar behoren...maar goed zal de braindog wel weer zijn....
  dinsdag 18 november 2025 @ 11:35:47 #239
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219290845
Michelle Bollen heeft mij, nadat ik 'veel plezier met je nieuwe lover' plaatste onder haar bericht over Barcelona, geblockt. Dus voortaan ben ik afhankelijk van de verslaglegging hier.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219290857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Bijna 36 hiero.
Gaat erom dat AM haar aanspreekt en Julia vervolgens net doet of ze haar niet hoort en later vraagt: waar wil je de kruimels hebben, op de grond?
pi_219290862
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef popje het volgende:
Michelle Bollen heeft mij, nadat ik 'veel plezier met je nieuwe lover' plaatste onder haar bericht over Barcelona, geblockt. Dus voortaan ben ik afhankelijk van de verslaglegging hier.
Of je kijkt anoniem
pi_219290875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Bijna 36 hiero.
Ja ik doe het ook, 33 jaar...
  Moderator/colorchick dinsdag 18 november 2025 @ 11:40:03 #243
382129 crew  Donna
pi_219290876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:37 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Gaat erom dat AM haar aanspreekt en Julia vervolgens net doet of ze haar niet hoort en later vraagt: waar wil je de kruimels hebben, op de grond?
Ah. Dat staat niet in Roestttttt haar reactie.

Zulke opmerkingen kan ik idd niet tegen mezelf maken. :P
pi_219290888
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat ze nog geen doorligplekken heeft
Daarom zit ze compleet vast en moet ze naar de osteopaat. Dat komt niet van LC maar van halve dagen in je nest liggen.
pi_219290889
Debbie’s ‘apk’ 🤦♀ geen woorden voor die meid
pi_219290900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:40 schreef Donna het volgende:

[..]
Ah. Dat staat niet in Henrike haar reactie.

Zulke opmerkingen kan ik idd niet tegen mezelf maken. :P
Het was niet Henrike hoor 🤣
Misschien las ik het verkeerd maar het zal mij boeien of iemand dat doet maar ik vond J haar hele houding zo onbeschoft, zal wel Geertsenhumor zijn.

Edit, je hebt het aangepast 👍🏼
  Moderator/colorchick dinsdag 18 november 2025 @ 11:45:10 #247
382129 crew  Donna
pi_219290904
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:44 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het was niet Henrike hoor 🤣
Misschien las ik het verkeerd maar het zal mij boeien of iemand dat doet maar ik vond J haar hele houding zo onbeschoft, zal wel Geertsenhumor zijn.
Hahaha nee die schreef er weer een reactie erboven. Ben scheel vandaag en had het al aangepast.
pi_219290912
Ha ik was het die dat schreef. En het ging mij inderdaad vooral om de reactie van Julia. Niet helemaal goed omschreven.
pi_219290941
Judith heeft een andere trui aan! Eindelijk!
pi_219290944
Sanneke moet zelfs op vakantie nog klagen 🤦♀ vermoeiend mens
pi_219290968
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft een andere trui aan! Eindelijk!
Wat het eerste waar ik naar keek haha
pi_219291018
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:25 schreef Harper het volgende:
Annemarie doet alsof Wendy een van haar besties is. Volgens mij hebben ze elkaar jaren niet gezien.
Was ze niet uitgenodigd voor de boekpresentatie?
Dat komt omdat AM geen gezond beeld van vriendschappen en relaties heeft. Familierelaties worden ten koste van een 'bestseller' overboord gegooid, haar bestie Linda Kraan leek een iets te heldere kijk op de echte wereld te hebben, maar was wel handig voor de kleding EN het meeliften op de fame en verder zijn herhaaldelijke samenwerkingen haar vrienden....en dus ook een Wendy die ze enkel voor eigen gewin sprak, maar nu al jaren niet meer is geweest. En je raadt het al: Ook nu maakt ze weer content van iemand....want ooe spannend wie is Wendy.

Dan ben je in je hoofd toch echt verziekt? Iedereen die daar komt krijgt een contentverhaallijn

[ Bericht 5% gewijzigd door SterreKaatje op 18-11-2025 12:20:01 ]
pi_219291111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 12:06 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dat komt omdat AM geen gezond beeld van vriendschappen en relaties heeft. Familierelaties worden ten koste van een 'bestseller' overboord gegooid, haar bestie Linda Kraan leek een iets te heldere kijk op de echte wereld te hebben, maar was wel handig voor de kleding EN het meeliften op de fame en verder zijn herhaaldelijke samenwerkingen haar vrienden....en dus ook een Wendy die ze enkel voor eigen gewin sprak, maar nu al jaren niet meer is geweest. En je raadt het al: Ook nu maakt ze weer content van iemand....want ooe spannend wie is Wendy.

Dan ben je in je hoofd toch echt verziekt? Iedereen die daar komt krijgt een contentverhaallijn
Je omschrijft het helemaal zoals het is!!!
pi_219291149
Hvk laat die jongens lekker op tafel met stiften kleuren. En straks weer zeuren dat het zo'n bende is
pi_219291291
Ik heb zo'n idee dat Wendy helemaal niet meer in de spotlights wil staan maar ze wordt door AM nu online gegooid als een mysterieus persoon waar iedereen natuurlijk weer om gaat vragen. Content, likes, engagement en veertjes in de poepert zijn weer belangrijker dan andermans privacy.
pi_219291339
Volgens mij ook niet . Wendy is bewust gestopt met social media . In zussenweekenden , die haar (schoon) zussen wel online delen, staat ze wel op de foto maar niet meer getagd . Maar daar heeft Annemarie geen boodschap aan. Waarom überhaupt melden dat Wendy om de koffie komt als zij gesteld is op heet privacy? Dat is denk ik ook 1 van de reden dat Annemarie geen vriendinnen heeft . Ze gaat als ze iemand ‘kent’ meteen over alle grenzen heen. Dat schrikt af. Benieuwd ook hoelang Mirjam dit leuk blijft vinden
  dinsdag 18 november 2025 @ 16:23:53 #257
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219291739
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet zelfs op vakantie nog klagen 🤦♀ vermoeiend mens
Het is bijna bewonderenswaardig hoe zij elke dag weer iets nieuws vindt om over te zeiken.

Er is teveel te doen op het park, het zwembad gaat precies open tijdens M. zijn slaapjes (hoe durven ze?) en het is te koud in het huisje.

Ook de vraag waarom er geen kappers op de vakantieparken zijn. Je kan dat park toch gewoon af? Desnoods brengen Dion en M. haar even weg en halen ze haar drie uur later weer op. Of ze gaat op de papadag van Dion, of op zaterdag als hij thuis is. Volgens mij is het daadwerkelijk heel simpel op te lossen. Kan ze daarna weer klagen dat haar haar niet goed is geknipt/geverfd en hoe duur het is.
pi_219291758
quote:

Ik zeg maar even niets.
Zoekt volgens mij vooral een samenwerking zoals het op mij overkomt!
pi_219291771
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:23 schreef LALAA het volgende:

[..]
Het is bijna bewonderenswaardig hoe zij elke dag weer iets nieuws vindt om over te zeiken.

Er is teveel te doen op het park, het zwembad gaat precies open tijdens M. zijn slaapjes (hoe durven ze?) en het is te koud in het huisje.

Ook de vraag waarom er geen kappers op de vakantieparken zijn. Je kan dat park toch gewoon af? Desnoods brengen Dion en M. haar even weg en halen ze haar drie uur later weer op. Of ze gaat op de papadag van Dion, of op zaterdag als hij thuis is. Volgens mij is het daadwerkelijk heel simpel op te lossen. Kan ze daarna weer klagen dat haar haar niet goed is geknipt/geverfd en hoe duur het is.
Dit kan je alleen maar bedenken als je gepriviligeerd bent (😂😂)
pi_219291774
En wat gaan zij vaak op vakantie zeg. Persoonlijk zou ik het geld sparen voor huur van een particulier huis of voor inrichting maar misschien is geld geen gebrek daar
pi_219291776
Bij AM is het echt ‘pics or it didn’t happen’, zelfs de zogenaamde pleegdochter (groot woord vind ik dat) moet uiteindelijk vermeld worden. Wendy kan alleen langskomen als er content over gemaakt wordt. Snap niet dat Wendy zich daar voor laat lenen, idem dito in het Grote Boek. Daar staat ook weer dat artikel in van Wendy en AM over alle ‘haat’. Tja.
pi_219291778
“Uit Wendy haat tuin”. Álles is haat ;)
pi_219291779
MB

RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
pi_219291790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 13:32 schreef Pumba2024 het volgende:
Volgens mij ook niet . Wendy is bewust gestopt met social media . In zussenweekenden , die haar (schoon) zussen wel online delen, staat ze wel op de foto maar niet meer getagd . Maar daar heeft Annemarie geen boodschap aan. Waarom überhaupt melden dat Wendy om de koffie komt als zij gesteld is op heet privacy? Dat is denk ik ook 1 van de reden dat Annemarie geen vriendinnen heeft . Ze gaat als ze iemand ‘kent’ meteen over alle grenzen heen. Dat schrikt af. Benieuwd ook hoelang Mirjam dit leuk blijft vinden
Hoho, je vergeet iets heel belangrijks!!! Daar moet nog ( van IJsland) achter he. Pas op hoor.

Echt, zelden zo'n raar vrouwtje als AM Geerts ontmoet. Wat een lijp wijf.
pi_219291799
AM blijft maar zeuren over die wandeling. Het is alleen maar ik ik ik bij haar. Het gaat toch om de kinderen? Die zullen stralen omdat hun moeder erbij is.
Heel goed van Maarten dat hij haar erheen heeft gestuurd.
pi_219291816
Wat fijn, Lieke_vm een samenwerking met Takko! Heerlijk dat ze eindelijk weer eens lekker wat kleding kon shoppen, want dat doet ze echt bijna nooit.
pi_219291825
Koen zijn beschrijving ook, betrokken en verbindend … ja dat was ie zeker. 🤭

Duidelijk dat hij door wilt met z’n leven. Hopelijk krijgt ie nog een fijne bonus. Wat heeft hij zich laten leiden door de wensen van een vrouw.

Was is Mies toch altijd oranje op de foto’s, heeft ze het zelf niet door?
pi_219291842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM blijft maar zeuren over die wandeling. Het is alleen maar ik ik ik bij haar. Het gaat toch om de kinderen? Die zullen stralen omdat hun moeder erbij is.
Echt zeg, wat een gezanik toch weer. Leuk voor je kind ook (die dat echt wel door heeft).
pi_219291851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:23 schreef LALAA het volgende:

[..]

Ja en dit is heel groot en lijkt wel Center parcs park. Joh, je zit op een oud center parcs park. Hoe boekt zij een vakantie denk ik dan.
pi_219291854
En wat fijn te horen dat het goed gaat met Wendy en dat ze gewoon gestopt is met social media. Goede beslissing denk ik.
pi_219291863
Wat ziet Wendy er goed uit! Zo stralend…
pi_219291879
quote:
Enigszins grappig om te sturen naar een vriendin, maar op je grote openbare account?
pi_219291919
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Hoho, je vergeet iets heel belangrijks!!! Daar moet nog ( van IJsland) achter he. Pas op hoor.

Echt, zelden zo'n raar vrouwtje als AM Geerts ontmoet. Wat een lijp wijf.
Vertel!
pi_219291923
quote:
Ach wat een treurnis is het daar toch.
pi_219291924
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:42 schreef Danielle_ het volgende:
Wat fijn, Lieke_vm een samenwerking met Takko! Heerlijk dat ze eindelijk weer eens lekker wat kleding kon shoppen, want dat doet ze echt bijna nooit.
Haha ja. Takko, c en a, ot en sien, wehkamp had ze al kleding van namelijk.

Ze schreef ook alles opgeruimd en wat op vinted gezet. En daarna de koopjes van Black friday bekijken. Dan heb je ook voor niets zitten opruimen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219291934
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En wat gaan zij vaak op vakantie zeg. Persoonlijk zou ik het geld sparen voor huur van een particulier huis of voor inrichting maar misschien is geld geen gebrek daar
En dan wel bedelen om geld voor een bakfiets 🫣 maar wel bijna elke maand op vakantie
pi_219291941
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
👀
Hij wil echt helemaal loskomen van de poly lijkt het
pi_219291951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat ziet Wendy er goed uit! Zo stralend…
Inderdaad! Een raadsel waarom ze nu weer bij AM langs gaat
  dinsdag 18 november 2025 @ 17:17:48 #279
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219292018
Debbie ziet er weer uit als een slons terwijl ze de watertjes van Waterdrop aanprijst.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219292090
A
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s ‘apk’ 🤦♀ geen woorden voor die meid
pk
Aangeprate Pinokkio Klachten
pi_219292096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:17 schreef popje het volgende:
Debbie ziet er weer uit als een slons terwijl ze de watertjes van Waterdrop aanprijst.
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
pi_219292128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

🧐
Lijkt me ook verstandig, met de 2 dames samen werken bij Jolie noe zou ik in zijn situatie ook niet willen.
Wel benieuwd hoe het met m gaatmaar h
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen zijn beschrijving ook, betrokken en verbindend … ja dat was ie zeker. 🤭

Duidelijk dat hij door wilt met z’n leven. Hopelijk krijgt ie nog een fijne bonus. Wat heeft hij zich laten leiden door de wensen van een vrouw.

Was is Mies toch altijd oranje op de foto’s, heeft ze het zelf niet door?
ij is ook volwassen, deed er zelf ook aan mee.
Zo vervelend heeft hij het denk ik niet gehad hoor, zolang het duurde.
Maar hoop ook voor hem dat hij weer zijn draai gaat vinden
pi_219292151
Ja ge
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
het geld ging op aan de tattoo en de nagels
En een elektronische kattenbak,
pi_219292152
Judith is blij met haar medicatie, want zo kan ze weer voetballen met Bob. Niet zo intensief, maar wel winst.
Het sneue vind ik dat ze het doet overkomen alsof ze het ook echt leuk vind om van een 6jarige te winnen.
pi_219292185
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook, getver
pi_219292189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Henrike het volgende:
Ja ge
[..]
het geld ging op aan de tattoo en de nagels
En een elektronische kattenbak,
Zou ze de katten al geleerd hebben om erop te gaan? Tijd om Liam zindelijk te maken heeft de zindelijkheid goeroe niet..
pi_219292190
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith is blij met haar medicatie, want zo kan ze weer voetballen met Bob. Niet zo intensief, maar wel winst.
Het sneue vind ik dat ze het doet overkomen alsof ze het ook echt leuk vind om van een 6jarige te winnen.
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀
pi_219292225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀
Denk het ook.. net als met spelletjes... echt raar
pi_219292235
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:59 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Haha ja. Takko, c en a, ot en sien, wehkamp had ze al kleding van namelijk.

Ze schreef ook alles opgeruimd en wat op vinted gezet. En daarna de koopjes van Black friday bekijken. Dan heb je ook voor niets zitten opruimen.
Ze heeft in ieder geval nog geen tijd gehad om het boek van AM uit te lezen. Die zie ik al dagen zijdelings in een foto voorbijkomen.
pi_219292264
Wendy ziet er heel goed uit! Die straalt.
pi_219292370
AM durft niet alleen tussen de mensen te lopen dus haar begeleider moet ook mee?
pi_219292374
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Vertel!
Je begrijpt dit soort uitdrukkingen niet?😆
pi_219292442
Oooh alweer droge spagetti en pizza, dat die kids geen scheurbuik hebben bij hvk.
En dan hoe ze eten, leer die kinderen fatsoenlijk te eten, met een vork of lepel.
Mes en vork vind ik nog niet eens nodig.
Die tablets, al dat lawaai, dat hangen aan de tafel.
En vanmiddag zaten ze heerlijk te smullen van een kommetje soep, dus dat lusten ze wel.
Soep is juist het makkelijkst om groenten in te verstoppen, maak dat dan vaker denk ik dan.
Gooi er noodles in, is die spaghetti niet zo droog😂
pi_219292444
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Je begrijpt dit soort uitdrukkingen niet?😆
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.
pi_219292504
Wat een kul verhaal van die electolyten in waterdroppel van Debbie: ze merkt echt verschil als ze na een activiteit🤣( lees slapen) dit drinkt, haar spieren herstellen sneller.
Nee Debbie, als je goed onderzoek doet weet je dat je afval spuitjes tot afbraak van de spieren kunnen leiden.
En daarom kun je extra electrolyten tot je nemen.
En in de waterdrp die ze benoemt zit o.a. b12
Als je b12 spuit moet je geen ander supplement tot je nemen waar dit in zit.
En verbeeld ik het mij nu of heeft ze weer haar lippen bijgevuld, dat bedoelt ze natuurlijk met apk
Nagels doen , tattoo zetten, en lip opspuiten
pi_219292506
Sanneke klaagt zelfs op vakantie en doet alsof haar zoon een pasgeboren baby is en zichzelf niet warm kan houden in bed. (En het gaat VRIEZEN, alsof het direct 10 graden onder 0 is in huisje) Hoe warm is zijn slaapkamer thuis dan? Dat is ook “maar” een chaletje die is vast ook niet super geïsoleerd.
pi_219292532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke klaagt zelfs op vakantie en doet alsof haar zoon een pasgeboren baby is en zichzelf niet warm kan houden in bed. (En het gaat VRIEZEN, alsof het direct 10 graden onder 0 is in huisje) Hoe warm is zijn slaapkamer thuis dan? Dat is ook “maar” een chaletje die is vast ook niet super geïsoleerd.
Doordat de deur daar nooit open gaat (Sanneke gaat er nooit op uit tenslotte) blijft de warmte van de zomer daar lekker lang hangen denk ik😂
pi_219292542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.
Bij mij ook hoor. Maar er schijnen mensen te zijn die het woord gebruiken om aan te geven dat ze iets niet moeten.
pi_219292554
Sanneke en Dion op de bank. Sanneke blaat iets over karma en dat zij en haar moeder wel iets vreselijks moeten hebben gedaan.. Dion die naast haar zit zegt: ‘ja, GroenLinks stemmen’.
Ik vond hem wel grappig 🤣
pi_219292584
Ik zag Milou voorbij komen dus heb even bij haar gekeken. Zij heeft dus een planning waar ze ook dingen als opstaan, schoolrun, lunch, koken, douchen etc. in heeft gezet. Is dat omdat ze anders vergeet om op te staan en de hele dag niks doet? Hoe werkt zoiets? Dit is toch niet serieus te nemen?
pi_219292607
Zou sanneke weten dat als ze straks naar een ander huis verhuizen, daar misschien geen kapper, basisschool of hema in de straat zit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')