Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .quote:Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
Met een beetje logisch nadenken kun je op zondag bedenken dat je morgen gelijk belt, dat je kind geen harde dingen eet .quote:Op maandag 17 november 2025 09:05 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens de tandarts was DBM niet overbezorgd om het losse tandje, hoor! 'want er kan vanalles spelen'....Right..
Alsof hier echt spoed voor nodig was, hoop dat ze eens een dikke rekening gepresenteerd krijgt..
ik ook dat zeker maar niet met de spoed, of in het ergste geval vraag je even om advies. Denk dat de spoed dat wel heeft geprobeerd maar dat ze niet gerustgesteld was.quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
Klopt, ik heb haar ook wel eens raad gegeven, of tips maar zij kiest echt haar eigen pad in alles, maar vraag dan niet.quote:Op maandag 17 november 2025 09:09 schreef Dandelions het volgende:
Hvk: ze heeft werkelijk geen idee wat er daar "mis" gaat.
Ik bericht haar wel eens (heb zelf een kind met ass en prikkelverwerkingsproblemen) en weet er gewoon veel vanaf.
Het is gewoon triest hoe ze er in staat.
Hulp is onzin, allemaal niet nodig.
Hoop zo dat de ontwikkelingsgroep van Z. Ziet hoe het echt gaat.
Al die chaos daar..
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.quote:Op maandag 17 november 2025 09:13 schreef Farfallefalle het volgende:
Als mijn kind (van zes, niet twee he) het snoep uit andermans schoen zou opeten zou ik daar toch wel even boos van worden hoor, hoe egoïstisch is dat? Dan loopt er toch iets mis in de opvoeding. Maar dat via de Sint spelen is een beetje flauw natuurlijk.
Ik vind al die terugblikfoto's van Bob ook echt vermoeiend, zo veel en zo vaak. Dat vindt toch niemand interessant van andermans kind? Kijk die lekker zelf maar je hoeft er echt geen 200 per maand te delen wat mij betreft.
Ik ook.. ik ga echt niet om iedere scheet maar losse grote mensen tanden zou ik toch even laten checken... maar goed klein beetje wiebelen zou ik nog niet echt spannend vinden (er zit een groot verschil in beetje wiebel en los)quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Heel eerlijk had ik er sws ookwel een telefoontje en miss een bezoekje aangewaagd.... Het zijn toch je tanden voor de rest van je leven
De tweeling zat ook als in de trein, buiten de kring. Terwijl ze de ruimte wel hebben bij de andere bank. Ik vond het ook vreemdquote:Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..quote:Op maandag 17 november 2025 09:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind het echt erg dat hij dat deed, maar goed autonoom opvoeden hè.
En heb al eerder gezegd: als je kind altijd snoep ontzegt dan gaat hij zelf wel op zoek. Heel herkenbaar. Een vriendinnetje van onze jongste kreeg thuis ook nooit snoep.
Als ze hier was pakte ze alles wat los en vast zat , tot aan een reep chocola op de kamer van een andere dochter.
Ze heeft van haar moeder wel een nieuwe moeten kopen
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)quote:Op maandag 17 november 2025 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waar staat ToG voor?
Treurnis of gelogen?
En dan dat geposeerde ‘onthullen’..
nou zal ze wel weer dagen moeten bijkomen.
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?quote:Op maandag 17 november 2025 09:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zag op de zondagse beelden bij depappavan vooral die ene foto ‘krappe keuken’. De kinderen en visite gezellig samen om het tafeltje en Annemarie buiten de groep met haar telefoon in haar hand. Wat een waardevolle borrels zo zeg, op de zondag…
Ik had zeker gebeld voor advies in het weekend. Gebit is belangrijk en een losse nieuwe tand lijkt mij niet oké.quote:Op maandag 17 november 2025 09:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Earring
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.quote:Op maandag 17 november 2025 09:41 schreef Earring het volgende:
Weer content uit bed van Sanneke. Echt, waarom
Dion is er ook niet blij mee denk ik dus waarom plaats je dit?
Nee ik heb hem niks horen zeggen. Maar dat is niet zo gek bij hem met dat gemompel soms 😉quote:Op maandag 17 november 2025 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik kijk zonder geluid, dus misschien heeft hij wat gezegd hoor.
Zij wil twinnen met haar zoon he? Misschien daarom want daar kan ze ook zo lekker over klagen, dat dat alleen voor meisjes en moeders isquote:Op maandag 17 november 2025 10:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
In dr Takkie pyama. Ik denk dat het helemaal hip is ofzo. Maar een volwassen in zo'n pyama vindt ik toch kinderachtig staan.
Ik snap dat dus wel. Wij zitten bij mijn moeder ook altijd in de keuken, dat is een soort van stamtafel. En de keuken is aanzienlijk kleiner na haar verhuizing maar ook al zijn we met 12 man, we proppen ons erin. Vind het wel gezellig eigenlijk.quote:Op maandag 17 november 2025 09:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom het borrelen altijd in de keuken moet. Het lijkt wel of de woonkamer verboden plek is voor het journaal?
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ookquote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Dat nieuwe filmpje van Debbie , wat tenenkromend.
Met die tekst eronder, ik pies in mn broek 😂
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
Wat stelt deze tattoo voor? Het vuur wat in haar brandt? Nou, dat vuur is jaren terug al gedoofd, als het al ooit gebrand heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 10:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Het is een groot ziek kind, letterlijk! En die tattoo's dat is toch ook een warboel. Hoe bedenk je het ook
Brandmerk zodat we het vooral niet vergeten dat ze lc heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Voor de duidelijkheid, ze heeft meteen nóg maar een tattoo laten zetten van een hartje met vlammetjes. Voor d'r long covid en zo. Ik vind haar zo kinderachtig.
O dacht to Go misschien😂🤣maar goed, zo hard gaat ze nietquote:Op maandag 17 november 2025 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Throne of glass... een soort 50 shades of gray in de fantasie wereld boeken reeks(hoorde iemand in mijn omgeving deze vergelijking maken en vind hem wel passend)
Vind het een beetje onder bewijsdrang vallenquote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Kinderen van fluflu's worden geboren met een camera op zich gericht en die camera blijft op ze gericht. Daar gaan ze zich naar gedragen.quote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat erg dat Louay voor filmpjes ook al zo kan lachen 🥲
Ik doe het ook in kleine jute zakjes! Op de grond vind ik echt goor... Bovendien speelt de kat er dan mee, nog goorder. Verder bevestigt dit gedrag van B wel hoe ik denk dat kinderen worden van zo'n opvoeding, heb het ook al vaker gezien bij vriendjes van mijn kinderen. Niet mijn ding...quote:Op maandag 17 november 2025 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd hier zien we het ook een neefje en een nichtje mogen nooit zoveel en als dan op een feestje de snacks op tafel komen springen ze er zowat op... wij hebben wel snoep in huis redelijk vrij toegankelijk en ze kijken er bijna niet naar .. ja met vlagen zeker die pubers..
Overigens ben ik echt weer raar hierin dat ik nooit los pepernoten of kruidnootjes in een schoen of op de vloer zou leggen 😂🤣 ik vind dat echt goor 🤣😂 hier dus portie zakjes kruidnootjes in de schoenen.. voorkomt ook dat ze elkaars kruidnootjes opeten
Debbie haar keuzes zijn wel vaker bijzonder te noemen. Die piercing liet ze toen ook zetten tijdens een actie. Lopende band werk dus. Voor dat soort dingen wil je juist dat er tijd genomen wordt. En een tattoo laat ik zetten bij een tattoo artist. Niet bij iemand die het er even bij doet. Maar goed, misschien kon ze het combineren met haar nagels. Scheelt weer een uitje.quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.
De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.
Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
Ik vind het ook niet mooi. En ze gaat voor herstel, dan zal ze toch uit haar nest moeten komenquote:Op maandag 17 november 2025 09:20 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind haar ook zo irritant, hoe ze praat, altijd dat gezwaai met haar harenquote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
👀quote:Op maandag 17 november 2025 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Jacq heeft Rob Walk ontvolgt 🤪 zij durft the godfather ontvolgen 🤣
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zatenquote:Op maandag 17 november 2025 11:17 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat erg dat Louay voor filmpjes ook al zo kan lachen 🥲
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo😆quote:Op maandag 17 november 2025 12:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Viel me op toen ze allemaal in de bakfiets zaten
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.quote:Op maandag 17 november 2025 11:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is het puberstadium nog niet te boven wat haarzelf betreft, vandaar dat ze al haar volwassen kinderen pubers blijft noemen. En ze gaan volgend jaar weer gezellig met z'n allen op vakantie en daarom houden ze 3 auto's. Nooit van een trein of huurauto gehoord? Gezellig hoor een kluwengezin.
De tattoos van Debbie vind ik allemaal lelijk gezet en de laatste 2 heel erg slecht. Ze zou beter naar een goeie tattoo artiest zoeken en wat kritischer zijn op de kwaliteit.
Judith vind ik een steeds vervelender persoon, niet opvoeden maar wel gemene streken terug uithalen. Benieuwd of ze vandaag weer haar krokante trui aan heeft.
Hier wil nooit iemand op de foto,-÷ filmen zoals hvk doet worden ze hier echt helemaal naar van. Zeker als ik dan ook nog niet zou antwoorden. Onze middelste is 2 en wil pertinent niet op de foto zelfs een ervaren fotografe had er hollen en keren mee 🤣🤣quote:Op maandag 17 november 2025 12:12 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ja mij ook! Nu maak ik ook veel foto’s van mijn kinderen maar die doen gelukkig niet zo 😆
Nou dit dus!quote:Op maandag 17 november 2025 12:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
En Iris zit nog wel in zijn team 😬 Maar Koen blijkbaar niet in dat van haar.quote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
En Koen ontvolgt Iris, good for him! Heb ik laatst ook gedaan, irritant wijf. Ben ook een fries (ook nog uit de buurt waar zij vandaan komt) maar herken met totaal niet in dat mokkel...
Groot gelijk ik hoop dat Michelle hetzelfde gaat doen maar ik ben er bang voor.quote:Op maandag 17 november 2025 13:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
En Iris zit nog wel in zijn team 😬 Maar Koen blijkbaar niet in dat van haar.
Schooien om een samenwerkingquote:Op maandag 17 november 2025 12:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Net als die bs ieder jaar dat het met zo'n grote groep ( 14 toch maar?) moeilijk is om iets te vinden. Wij gaan ieder jaar met 12 -20 man, en echt nog nooit (!!!) moeite gehad. Maar ik weet nu al dat ze dit weer gaat rondkwaken. Simpel wijffie is het.
En gratis voor de oudste kinderen , niet geheel onbelangrijkquote:Op maandag 17 november 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Misschien ben ik introvert en ik heb natuurlijk geen #Grootgezin, maar het trekt mij totaal niet om met zo'n grote groep te gaan kamperen. De dynamiek is, vermoed ik, toch wat anders, dan wanneer je alleen met de jongste kinderen op vakantie gaat. Maar dat is ook gemekker van mij, blijkbaar vindt de familie Geerts het helemaal leuk.
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.quote:Op maandag 17 november 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Misschien ben ik introvert en ik heb natuurlijk geen #Grootgezin, maar het trekt mij totaal niet om met zo'n grote groep te gaan kamperen. De dynamiek is, vermoed ik, toch wat anders, dan wanneer je alleen met de jongste kinderen op vakantie gaat. Maar dat is ook gemekker van mij, blijkbaar vindt de familie Geerts het helemaal leuk.
Klopt, ik moest er eigenlijk aan denken omdat het tweede deel van de vakantie zoveel relaxter overkwam op beeld. Hier een verschil van 10 jaar tussen jongste en oudste en zeker toen de kinderen jonger waren vond ik dat soms heel lastig omdat de eisen en wat kinderen zoeken soms zo anders zijn. Ik ben het gezin Geerts niet, maar ik zou denk ik juist de kans grijpen om met de kinderen onder de 16/18 op vakantie te gaan. Juist om dat ook (nog) een keer mee te maken.quote:Op maandag 17 november 2025 14:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.
Tijdens de eerste week liep Jet duidelijk continu met haar ziel onder haar arm. Af en toe wat aandacht voor de filmpjes, maar wanneer ze niet bewust in beeld gebracht werd zag je een doodongelukkig snoetje.quote:Op maandag 17 november 2025 14:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat AM misschien ook graag alleen met de volwassen kinderen op vakantie zou gaan, maar dat kan nu eenmaal niet. De oplossing van vorig jaar (eerst met z´n allen en daarna met alleen de jongere kinderen) vond ik niet verkeerd. De tweede week zag er meer ontspannen en een stuk kindvriendelijker uit.
De oudere kids maken handig gebruik van hun geldschieters denk ik. Zolang hun moeder maar denkt dat het hen ook om " wij geertsen" gaat valt er een hoop te halen voor ze.quote:Op maandag 17 november 2025 14:17 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Klopt, ik moest er eigenlijk aan denken omdat het tweede deel van de vakantie zoveel relaxter overkwam op beeld. Hier een verschil van 10 jaar tussen jongste en oudste en zeker toen de kinderen jonger waren vond ik dat soms heel lastig omdat de eisen en wat kinderen zoeken soms zo anders zijn. Ik ben het gezin Geerts niet, maar ik zou denk ik juist de kans grijpen om met de kinderen onder de 16/18 op vakantie te gaan. Juist om dat ook (nog) een keer mee te maken.
Met een grote groep is de dynamiek toch vaak anders.
Hoe het daar in zijn werk gaat weet ik natuurlijk niet, maar als ouders kun je natuurlijk ook gewoon zeggen dat je alleen met de jongere kinderen op vakantie gaat. Het is op zich niet heel vreemd om als kind van boven de 21 zelf op vakantie te gaan.quote:Op maandag 17 november 2025 14:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
De oudere kids maken handig gebruik van hun geldschieters denk ik. Zolang hun moeder maar denkt dat het hen ook om " wij geertsen" gaat valt er een hoop te halen voor ze.
Ja dat hebben we allemaal kunnen zien vorig zomer. AM was zelfs relaxed toen de oudere kinderen er niet meer waren.quote:Op maandag 17 november 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
AM heeft ook een digitale agenda, van daaruit zet ze ook dingen in dat papieren geval. Anders kan ze niet stempelen 🤣quote:Op maandag 17 november 2025 15:04 schreef Moedervan4kids het volgende:
Milou wil gewoon de hippere versie van AM zijn; dus digitaal plannen ipv een achterlijke planner.
Benieuwd naar Milou haar eerste en tweede boek.
😂quote:Op maandag 17 november 2025 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Jacq heeft Rob Walk ontvolgt 🤪 zij durft the godfather ontvolgen 🤣
Ik stik.quote:Op maandag 17 november 2025 15:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een vlag op een strontschuit weer die nieuwe tatoeage van Debbie 🙊.
Go Koen! 💪quote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef Iris2.0 het volgende:
Kom niet meer bij van jullie vandaag 😂quote:Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik dacht trouwens dat de zonnebloem afgemaakt moest worden (vond hem ook echt niet mooi dus was benieuwd of het beter werd als hij af was) maar ipv de zonnebloem moest er nog een onsamenhangend plakplaatje in de chaos...
Ze kunnen er wel een Netflix serie van maken. Mies en Iris zouden onmiddellijk ja zeggen.quote:Op maandag 17 november 2025 12:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
👀
Ben benieuwd wat er achter de schermen allemaal aan de gang is daar
Het ziet er ook gewoon echt uit als een plaatje wat bij de kauwgom zat.quote:Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik dacht trouwens dat de zonnebloem afgemaakt moest worden (vond hem ook echt niet mooi dus was benieuwd of het beter werd als hij af was) maar ipv de zonnebloem moest er nog een onsamenhangend plakplaatje in de chaos...
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"quote:Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon echt uit als een plaatje wat bij de kauwgom zat.
Maar dit heeft dus iets te maken met die boeken die ze altijd leest?
Het script is al terug te vinden in alle topics waarin de poly werd besproken.quote:Op maandag 17 november 2025 15:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel een Netflix serie van maken. Mies en Iris zouden onmiddellijk ja zeggen.
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.quote:Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
Ik vind er 1 op pinterest en die is net zo lelijk als die van Debbie 🙈quote:Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
😂 volgens mij gewoon omdat ze blij is met een boekquote:Op maandag 17 november 2025 16:04 schreef IlseMarije het volgende:
Een tatoohartje bij Debbie staat vast voor oneindige liefde voor de kinderen 😏Die arme meid offert zich zo op voor de kinderen 😂
Echt? Vind er echt heel veel... kleine aanpassing hier en daar en soms enkel zwart... maar in theorie hetzelfde plakplaatjequote:Op maandag 17 november 2025 15:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn Google stuk. Bij mij kwamen er iig geen hartjes tevoorschijn. Pas toen ik ChatGPT vroeg waar ToG voor stond kwam ik uit op Thorn of Glass en vervolgens bij Fireheart uit. Maar dat Tattoo Gum plaatje lijkt er in de verste verte niet op.
Die vitamine reclame ook. 😭quote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
En weer droge pasta bij hvk, lasagne voor moeders en de jongste.
😂quote:Op maandag 17 november 2025 15:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een vlag op een strontschuit weer die nieuwe tatoeage van Debbie 🙊.
Nee dan moeten de bedden. Volgende story.. ik snapte het ook nietquote:Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik ben besteller auteur.
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.
Wat heeft het feit dat het maandag is te maken met die camping?
Is ze bang dat haar volgers massaal vergeten zijn dat het maandag is?
En oude kunst bekijken, perfect voor oude zielenquote:Op maandag 17 november 2025 15:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zoe met school naar het rijksmuseum... ze had er enorm naar uitgekeken.. logisch eindelijk iets leuks doen zonder moeder die in het middelpunt moet staan
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmenquote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?quote:Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
En zelfs de jongste zit aan de droge pasta, ze probeert ook gewoon niks om het eetgedrag te verbeteren. Waarschijnlijk vindt ze het ook wel makkelijk, minder afwas want maar 1 pan nodig en de kinderen geen bestek.quote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
Wat is ToG? The other Guy komt chatgpt mee maar dat zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Google tattoo ToG hartje en hij komt veelvuldig langs... dus erg origineel is het niet... als je tattoo hartje met vlammen googled komt er ook veel langs wat er op lijkt... dus echt een "doe maar een tattootje"
Als ik het huishouden van HVK zie, denk ik altijd: zo slecht doe ik het toch niet🤣. Eten bijna alles en zonder schermpje, slapen de nacht door en staan niet op tafel🥳quote:Op maandag 17 november 2025 17:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Way een chaos weer daar, kinderen die op tafel zitten en staan, en moeders maar filmen
Dit dus. Net als met ijs. We hebben zin in ijs maar het is geen 25 graden dus eten we het niet. Koekoek.quote:Op maandag 17 november 2025 18:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kijk dat ze geen trek heeft is natuurlijk helemaal ok... maar steeds als ze langs die kraam loopt maakt ze foto en vertelt ze ons dat ze niets koopt 🤷 waarom vertel je dit?
Ze post hoe het in haar hoofd komt.quote:Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ook AM; verhaaltje over dat het lastig is een camping te vinden. Gelukkig hebben we nog even. Het is vandaag maandag.
Ze maakt er een hele wetenschap van.quote:Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en oliebollen. Wel zin maar niet koud genoeg, vandaag koud genoeg maar geen zin. Wat is dit voor onzin? Net zulke onzin als dat ze geen ijs eten wanneer de temperatuur beneden de 25 graden is. Is ook niet waar trouwens maar dat is ook zo’n uitspraak van haar.
In mijn hoofd is het vaak ook chaos, maar dit overtreft zelfs mijn chaos 😂.quote:Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze post hoe het in haar hoofd komt.
Chaos.
Dat is overigens best herkenbaar maar ik zet mijn gedachtenbrij online voor 90k volgers.
Zij heeft inderdaad teveel tijd.quote:Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?
Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.
Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷♀️
Een boekenserie die Debbie heeft gelezen:quote:Op maandag 17 november 2025 18:41 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Wat is ToG? The other Guy komt chatgpt mee maar dat zal het wel niet zijn.
En lekker goedkoop.quote:Op maandag 17 november 2025 18:28 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En zelfs de jongste zit aan de droge pasta, ze probeert ook gewoon niks om het eetgedrag te verbeteren. Waarschijnlijk vindt ze het ook wel makkelijk, minder afwas want maar 1 pan nodig en de kinderen geen bestek.
Zolang het vet maar heet genoeg is voor de bollen 😉quote:Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik kan het hele jaar door oliebollen eten🤣. Heerlijk 😋.
Ik denk dan niet aan te temperatuur eerder dat ik ze erg duur vindt geworden
Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzoquote:Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef Earring het volgende:
Het verschil in porties eten bij Jan Steen en AM 😱
En ze krijgen vitamines uit een potje want ze halen het niet uit het normale eten😂om te gieren dit, als jij ze als moeder geen normaal eten en zelfs geen ontbijt voor zetquote:Op maandag 17 november 2025 17:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
Nee joh, die pubers lusten wel wat hoor. En zij hebben geen puberla denk ik.quote:Op maandag 17 november 2025 20:18 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
Los. Los. Los gaan valt ook wel mee hoor.quote:
Dank je, ziet er te ingewikkeld uit hahaquote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Los. Los. Los gaan valt ook wel mee hoor.
https://www.forumfeminarum.nl/t/mommybloggerstopic-11/40704/2251
Krijg er echt oogtyfus van, de layout van dat forum. Ken wel een paar dames die daar mee schrijven, maar ren altijd binnen 5 sec weer gillend weg.quote:Op maandag 17 november 2025 20:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Dank je, ziet er te ingewikkeld uit haha
Vind dat ook een bijzondere conclusie. Er zitten hier (en op Viva ook sowieso) behoorlijk veel linkse vrouwen juist. Denk ik. Vermoed ik.quote:Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
"Rechtse bubbel vrouwen" Gaat voor mij iig al niet op.
Het was vast te duurquote:Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Of deze draak van een zin: "In Nijkerk heb ik voldoende tijd, maar Assen, Meppel en Schubbekutteveen zijn een uur voor ingepland"quote:Op maandag 17 november 2025 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als er iemand niet rechts is, dan ben ik het wel 😆quote:Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
My eyes, my eyes! Wat is dit voor hysterisch ietsquote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Los. Los. Los gaan valt ook wel mee hoor.
https://www.forumfeminarum.nl/t/mommybloggerstopic-11/40704/2251
Die hartstikke in de weg zit zou ik denken. Kijkt toch heel ongemakkelijk op de weg ook?quote:Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.quote:Op maandag 17 november 2025 20:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ze krijgen vitamines uit een potje want ze halen het niet uit het normale eten😂om te gieren dit, als jij ze als moeder geen normaal eten en zelfs geen ontbijt voor zet
Heeft ze weer een excuus om te kopenquote:Op maandag 17 november 2025 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dus je koopt een auto met een scherm ingebouwd alleen is het niet wat je wilt dus koop je een extra scherm 😂😂😂😂😂
Op maandag 17 november 2025 21:06 schreef Clavis het volgende:
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 17 november 2025 19:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zou hvk Jayda in haar onesie naar school hebben laten gaan? Ze had hem ‘‘s middags nog aan.
Het is daar echt huilen met de pet op, daar moet echt wat veranderen hoor.quote:Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Dieptepunt was dat ze de kinderen chips gaf als avondeten.
Echt hè, wat een zelfliefdequote:Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ja hoor, Debbie heeft opa en oma weer gesponsorde kadootjes gegeven van smartfoto, uiteraard met haar foto erop
Ik voel me niet aangesproken in ieder geval.quote:Op maandag 17 november 2025 20:36 schreef Nieve het volgende:
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣quote:Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarium sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.
Tere zieltjes.
Ik deel je mening helemaal. Eten met de iPads aan, staan aan tafel, amper voedzaam eten, geen rust en middagslaapjes voor de kids die daar behoefte aan hebben. Het is daar een kippenhok, ik snap dat ze vaak de hort op is, anders wordt je gillend gek.quote:Op maandag 17 november 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
En dan Louay om 20:45 naar bed, kind is paar keer per nacht wakker.
Dan om 06;00 uur en dan mag hij in de middag omvallen van de slaap in de bakfiets.
Sorry maar samen met die eetgewoontes daar , ik vind er wat van. Dan heb ik het nog niet eens over die arme Jayda met haar struggles.
Maar lekker blijven voortplanten moeders, je hebt de boel goed op de rit.
Dan heb ik toch echt veel respect voor Tamara hoor.
Iedere dag een lekkere maaltijd.
En wat eten kunnen ze daar, prachtig
Ze doet ook alsof ze het over reisjes alleen heeft, maar ze bedoelt gewoon dat ze vaker met Tim op pad zal gaan. En weer maximaal janken aan het strand zogenaamd 🤦♀️quote:Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.quote:Op maandag 17 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
Femi
[..]
Feminarium... klinkt als een spiraal 🤣
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.quote:Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vraag mij af wanneer Tim het neppe influencers interessant blijft vinden. Dat constant foto’s maken en alles vastleggen.. op bijna elke foto is een camera of telefoon zichtbaar. Ik snap helemaal dat Koen hier wellicht helemaal geen zin meer in had.
MB geeft trouwens aan meer reisjes te willen maken als ze de kinderen niet heeft in het weekend. Van de week in de podcast en op insta verkondigen dat voetbal zaterdag ‘heilig’ is en dat ze altijd ECHT ALTIJD naar voetbal gaat ookal is het haar weekend met de kids niet. Wat een lof toen, maar zo heilig blijkt voetbal zaterdag dus ineens niet meer te zijn haha. Zo tegenstrijdig.
Alsof ze de afgelopen tijd niet heeft gereisd of is haar geheugen zo slecht?quote:Op maandag 17 november 2025 21:44 schreef Annika2016 het volgende:
Er zitten daar een paar users die de dienst uitmaken, die mogen alles zeggen. Alles wat niet in hun straatje past is onmenselijk.quote:Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef ZombieQueen het volgende:
Die feminarum sissy's janken zovaak dat we hier zo onmenselijk zijn, maar wel steeds hier om het hoekje kijken.
Tere zieltjes.
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂quote:Op maandag 17 november 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Zal Tim er van houden, dat hele oranje bij Mies?
😳
Nou gaat dat liedje door mijn hoofd: 'wij houden van oranje'.quote:Op maandag 17 november 2025 22:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is een voetbalman toch? Dus die zal wel van oranje houden 😂
(Sorry te flauw I know)
Daar heeft het wel wat van weg ja 😆quote:Op maandag 17 november 2025 21:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Dat denk ik dus al jaren. Ben niet de enige dus.
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.quote:Op maandag 17 november 2025 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel gezond dat ze wat voor zichzelf doet en Koen en de kinderen ook hun moment samen laat hebben. Als je wel nog samen bent, ben je ook wel eens zonder gezin weg.
Ik vraag me alleen wel af hoe lang zo'n relatie die is ontstaan na een affaire (volgens de juice) stand houd. Nu is t nog allemaal leuk en spannend, zo begon de poly ook.
😁quote:Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
De creamyreclame van jvp vind ik echt een webcamgirl-gehalte hebben
Ja lijkt mij ook beter als je elkaar dan ook ECHT quality time met de kinderen gunt. Ik vond het altijd heel raar juist, dat ze dan toch altijd wel naar voetbal ging, maar ach ze moeten het zelf weten. Alleen ik vond het tegenstrijdige zo grappig. Ze deelt gewoon wat haar op dat moment het beste uitkomt en maakt er dan een mooi verhaaltje van.quote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen
Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
Daar had ze pas toch een slowcooker van gekregen, nog vanwege haar verjaardag? Vond het toen wel opvallend dat ze ineens een cadeau van hen gekregen had terwijl ze het verder nooit over ze heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 22:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden de ouders het ook krijgen, daar hoor je nooit wat over
Die zit vastgeplakt denk ikquote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft haar trui nog niet laten zien vandaag 🫣
Mies weet gewoon goed wat ze moet laten zien en wat ze moet zeggen om allemaal hartjes en veren te krijgen van haar volgers.quote:Op maandag 17 november 2025 21:58 schreef lila01 het volgende:
Onze Mies neemt zogenaamd maximaal babystapjes in de verwerking van de breuk. In d'r
eentje aan het strand in een paar minuten van janken naar lachen. Tuurlijk Mies, geloof je het zelf allemaal nog?
Tim was er helemaal niet, ben je mal? Nou, de hartjes stromen weer binnen hoor, sterke vrouw
Hoe je je volgers voor de gek kunt houden.
Die teksten, hoe krijgt ze het uit haar toetsenbord.
Ik weet dat de fluflu- wereld niet echt is, maar die Mies spant tegenwoordig wel de kroon, hoor.
😂quote:Op maandag 17 november 2025 22:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die zit vastgeplakt denk ik
Komt denk omdat die krengen zonder krenten hier ¤1,50 kosten is duur voor Judith😂quote:Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze maakt er een hele wetenschap van.
Als het nou te warm is met oud&nieuw eet ze dan ook geen oliebollen?
Eet gewoon een oliebol als je daar zin in hebt en t te warm is. Of eet ze niet als t koud genoeg is maar je er geen zin in hebt.
Vertel me dat je tijd te veel hebt, zonder te vertellen dat je tijd te veel hebt 🤷♀️
Ik dacht het jij zegt het🫣quote:Op maandag 17 november 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
De creamyreclame van jvp vind ik echt een webcamgirl-gehalte hebben
En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.quote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als die roze bril afgaat dan is het allemaal ineens niet zo leuk meer.
Lijkt me ook best ingewikkeld, omdat die Tim ook kinderen heeft en daardoor verplichtingen
Het lijkt me trouwens fijn voor Koen dat hij de weekends met de kinderen ook echt quality time met ze kan hebben.
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.quote:Op maandag 17 november 2025 22:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij de strandpost van MB zouden 95 reacties staan, als ik ze even snel tel kom ik op 30 ofzo. Is dat dan je leven? Mooie plaatjes posten om vervolgens bezig te zijn met het verwijderen van reacties. Wat een triestigheid.
Dat gun ik die kinderen echt. Zal een verademing zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 23:30 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
En hoe heerlijk moet het zijn voor de kids om even geen camera in hun snufferd te hebben.
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.quote:Op maandag 17 november 2025 23:35 schreef lila01 het volgende:
[..]
Is toch bijna niet meer te doen? Heeft ze bijna een dagtaak aan.
Tja, het interesseert ze schijnbaar sowieso niet wat er met beelden van hun kinderen gebeurt.quote:Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Denk dat zij het heerlijk vind hoor dat ze gepapparazzi'd wordt in het buitenland.quote:Op maandag 17 november 2025 23:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.
Poor Tim.
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?quote:0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:23 schreef Earring het volgende:
Het verschil in porties eten bij Jan Steen en AM 😱
Blossemtje_twente: Vaak zo bij de pleegzorg pagina’s. Lijken wel dat ze moeten over compenseren ofzo
Dit!!! Hebben wij dezelfde man? 😂quote:Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!quote:Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
Zou AM een commissie moeten betalen aan chatgpt voor haar boek? Je kan wel stellen dat chatgpt de co auteur is toch? 🙈quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:38 schreef Harper het volgende:
[..]
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!
😉
Hoe ze ook schrijft; 'die 3 rotzakjes hebben met aangestoken'.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:41 schreef WinnieWana het volgende:
Weer een " zieke" in huize dbm. Nu is het zijzelf.
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft weer iets gevonden om haar long covid uit te melken.
Ze slaapt dus dagelijks van 11 tot half3?
Dat ze nog geen doorligplekken heeftquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft weer iets gevonden om haar long covid uit te melken.
Ze slaapt dus dagelijks van 11 tot half3?
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met ditquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.
Als het maar om haar draait. Sneu persoon. Snap zo’n fotograaf, en nu zo’n kunstenares ook niet. Dan zijn er toch wel mensen die echt ziek zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met dit
Hoe laat zijn die andere 2 uit? Hier half3 dus of ze heeft een gek gevonden die ze dagelijks ophaalt of ze springt uit bed kleed zich snel aan en doet een sprintje naar het schoolplein om er om 3 uur te zijn 🤔🤷 maar ook waar dumpt ze Liam iddquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?
Dan moet ze met de bakfiets en het is koud/regent/waait.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt dat er "geen kappers op vakantieparken zitten."
Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.
En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
Dat heeft niemand haar verteldquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt dat er "geen kappers op vakantieparken zitten."
Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.
En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 03:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?
Het komt niet in je op dat het opgroeiende jongens zijn die daarna aan het werk moeten (als bijbaan he, net als niet-pleegkinderen) en dat die honger hebben en energie nodig hebben?
En dat de porties bij de familie Geerts best wel klein zijn?
Ik ben het er wel mee eens. Het zijn niet je kinderen. Moet je als moeder jouw kinderen op insta gaan volgen of wat?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.
Uiteraard zijn pubers hongerig.
Ook zo'n fluflu die op haar insta zet hoe zwaar het was om alleen in de Efteling met 3 kinderen te zijn, terwijl Pim er gewoon bij was. Tot zo ver dan het "ik doe alles voor het rouwproces van m'n kinderen".quote:Op maandag 17 november 2025 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens realityfbi zijn curlymom en Pim aan het daten
Haha no. Ik ook niet. Ik heb een abonnement en ga ook wekelijks. Al een jaar of drie. Of je nu naar een speeltuin of efteling gaat. 🥲quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Curlymom nooit uitgekeken op de Efteling?
Poor Tim? Hij is een volwassen man die hier zelf voor kiest toch?quote:Op maandag 17 november 2025 23:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, de (onthullende) reacties verdwijnen ongeveer terwijl je er naar kijkt 😂 Wat doodvermoeiend om je leven zo te willen regisseren.
Poor Tim.
Heeft ze een snotneus?quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:41 schreef WinnieWana het volgende:
Weer een " zieke" in huize dbm. Nu is het zijzelf.
Ik word echt al moe als ik alleen maar naar haar (bed) kijk. Eigenlijk moet ik haar gewoon ontvolgen, maar ze gaan binnenkort naar Lommerbergen en ik ben wel benieuwd wat voor bed en bank ze daar hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
Ik snap haar. Ik kom er wekelijks, raak ik nooit op uitgekeken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Curlymom nooit uitgekeken op de Efteling?
Och hemel. Dit is toch niet normaal. Ok sorry ieder zijn opvoeding. Ik zeg ook niets.....quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Leonie ter velt zoekt een slaapcoach voor haar 4,5 maanden oude baby……..
Ik zeg maar even niets.
Onvoorstelbaar, wat een gezanik over een activiteit van een uurtje... Ik vond dit soort dingen altijd ontzettend leuk om te doen, kinderen vinden het meestal heel leuk en dan ga je als ouder lekker theatraal aan de buitenwereld verkondigen dat je het grote onzin vindt en met tegenzin gaat. Leuk voor je kind ook.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:58 schreef Rimboequeen het volgende:
AM weer aan het zeiken over een sociaal gebeuren vanuit school waar ze heen "moet".
Wel fijn dat Debbie meeleest en tegen de osteo heeft gezegd dat ze het lijstje recht moet hangenquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach Debbie is weer naar de peuter osteopaat 👌 die toch iets gedaan heeft aan het scheef ingelijste certificaat... fijn!
Waarom ze het een apk keuring noemt weet ik even niet... gaat de peuter ostreo verslag bij het uwv ofzo afgeven dat ze echt nog niet kan werken?
Zou wat zijn als het zo zou werken 🤣 dat je vriendin de keuring gewoon kan doen zodat je lekker thuis in bed kan blijven
Ik vraag me ook heel erg af waarom je oude scoutingbeelden met hordes kinderen van andere mensen op social media zou moeten delen. 😅quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:51 schreef Tarantelle het volgende:
En ik vraag mij ook vooral af waarom ik mijn foto's zou moeten categoriseren. Maar ja, bij de Geertsen zijn de gezinsfoto's big business, dus het is gewoon het automatiseren van een bedrijfsproces natuurlijk (ik blijf het een vreemd fenomeen vinden om je gezin te vermarkten).
Ja zij is al vanaf dag 1 obsessief bezig met die baby te laten slapen en allerlei schema’s. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zeg maar even niets.
Oke, een klein beetje verdediging voor Anne: zo’n driewieler bakfiets moet je wel even ‘leren’ en goed onder de knie hebben. Misschien vindt ze het toch spannender dan ze gedacht had? In dat geval zou ik eerst ook nog even wat rondjes samen met Dion fietsen. Maar dat hoeft geen maanden te duren natuurlijk. Wat dat betreft zat iedereen hier goed met de voorspelling dat Sanne er toch niet zelfstandig op uit zou gaan met die fiets.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan moet ze met de bakfiets en het is koud/regent/waait.
En als het is omdat ze dan met M zit, dan plant ze een afspraak aan het einde van de dag, want Peppie is vroeg thuis. Of op zijn parttime dag. Maar dan kan ze niet controleren hoe het verschonen gaat/is gegaan.
Lastig, lastig..
Wanneer je niet werkt en het grootste deel van de thinking load deelt met je man, voelt ieder extra ding groot, denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:07 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, wat een gezanik over een activiteit van een uurtje... Ik vond dit soort dingen altijd ontzettend leuk om te doen, kinderen vinden het meestal heel leuk en dan ga je als ouder lekker theatraal aan de buitenwereld verkondigen dat je het grote onzin vindt en met tegenzin gaat. Leuk voor je kind ook.
Ik vind het echt wel vreemd dat je niet op familiebezoeken, nooit bij sport en scouting helpt (dat doet Maarten) en dan ook nog mekkert over een activiteit van een uur op school.
Maar wel vrolijk weet ik het hoeveel dagen op pad gaat om je eigen boek te signeren...
Ja, blijkbaar vierde ze die met d'r nieuwe lover.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:34 schreef Loveischocolala het volgende:
Curlymom was toch vanwege de verjaardag van de vader van de kindjes na de efteling het weekend?
Ze benoemt ook nog dat ze in september in een rustiger park waren.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:42 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke zit ook weer lekker te zeuren over hoe groot en druk de Lommerbergen is. Dat zie je toch als je op de site kijkt?! Dan zie je toch wat er allemaal te doen is en dat het een groot park is?!
Googlen is al te veel moeite.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:42 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke zit ook weer lekker te zeuren over hoe groot en druk de Lommerbergen is. Dat zie je toch als je op de site kijkt?! Dan zie je toch wat er allemaal te doen is en dat het een groot park is?!
De buren brengen en halen de kinderen heeft ze ooit gezegdquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die andere 2 uit? Hier half3 dus of ze heeft een gek gevonden die ze dagelijks ophaalt of ze springt uit bed kleed zich snel aan en doet een sprintje naar het schoolplein om er om 3 uur te zijn 🤔🤷 maar ook waar dumpt ze Liam idd
Zo ken ik er ook een. Kind is een halfjaar, wordt letterlijk nooit losgelaten door de ouders en maar zeuren dat ze niet doorslaapt. Nee want elke keer als ze in slaap dreigt te vallen wordt ze weer uit haar bed of waar ze dan ook in ligt op dat moment gepakt. En dan is de moeder nog kinderpsycholoog ookquote:Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zeg maar even niets.
Dion is een dag in de week vrij. Maar misschien zijn de kappers dan gesloten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:45 schreef Utopica het volgende:
Huh? Sanneke is nu alweer op vakantie? Ze klaagde laatst dat ze nooit wegging?
En geen tijd voor een kapper doordeweeks? Meid, leer eens prioriteren. Ik werk fulltime, heb een heel ADHD-traject en een ingrijpend medisch traject lopen. Ik reis van hot naar her. Vind mezelf niet zielig hoor, maar kan wel de momenten bij de kapper vinden 😅 (even drie uur niets zelfs.. een cadeautje)
Dat dacht ik ook te horen en gisteren lag Peppie ook nog in bed toen ze filmde. (Toen dacht ik nog, moet hij niet werken, vanmorgen net zo)quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:45 schreef Utopica het volgende:
Huh? Sanneke is nu alweer op vakantie? Ze klaagde laatst dat ze nooit wegging?
En geen tijd voor een kapper doordeweeks? Meid, leer eens prioriteren. Ik werk fulltime, heb een heel ADHD-traject en een ingrijpend medisch traject lopen. Ik reis van hot naar her. Vind mezelf niet zielig hoor, maar kan wel de momenten bij de kapper vinden 😅 (even drie uur niets zelfs.. een cadeautje)
Hier zie je ook dat ze gewoon poep hebben aan haar zogenaamde loslaatvertrouwenopvoedskills.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef Roesssst het volgende:
Wat irritant hoe Julia haar brood smeert zonder bord eronder en dan vervolgens het lopend opeet. Ik dacht dat alleen 16 jarigen dat deden.
Volgens mij was Annemarie ook geïrriteerd want die had net gedweild. Maar ja, met een camera erop moet je je toch een beetje inhouden.
Dat lijkt bij heel veel grote gezinnen die zich op Insta profileren geen prioriteit te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:31 schreef Paardrijden123 het volgende:
Auto veiligheid is bij de Kraantjes geen ding? Jemig wat zit dat meisje slecht in die autostoel. Riempjes hangen op haar ellebogen, hoofd komt boven stoel uit, dikke winterjas aan. Ik snap dat echt niet.
Huh? Dat doen vast wel meer volwassenen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef Roesssst het volgende:
Wat irritant hoe Julia haar brood smeert zonder bord eronder en dan vervolgens het lopend opeet. Ik dacht dat alleen 16 jarigen dat deden.
Volgens mij was Annemarie ook geïrriteerd want die had net gedweild. Maar ja, met een camera erop moet je je toch een beetje inhouden.
Op dinsdag 18 november 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Gaat erom dat AM haar aanspreekt en Julia vervolgens net doet of ze haar niet hoort en later vraagt: waar wil je de kruimels hebben, op de grond?quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Huh? Dat doen vast wel meer volwassenen.
Bijna 36 hiero.
Of je kijkt anoniemquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef popje het volgende:
Michelle Bollen heeft mij, nadat ik 'veel plezier met je nieuwe lover' plaatste onder haar bericht over Barcelona, geblockt. Dus voortaan ben ik afhankelijk van de verslaglegging hier.
Ja ik doe het ook, 33 jaar...quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Huh? Dat doen vast wel meer volwassenen.
Bijna 36 hiero.
Ah. Dat staat niet in Roestttttt haar reactie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Gaat erom dat AM haar aanspreekt en Julia vervolgens net doet of ze haar niet hoort en later vraagt: waar wil je de kruimels hebben, op de grond?
Daarom zit ze compleet vast en moet ze naar de osteopaat. Dat komt niet van LC maar van halve dagen in je nest liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat ze nog geen doorligplekken heeft
Het was niet Henrike hoor 🤣quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ah. Dat staat niet in Henrike haar reactie.
Zulke opmerkingen kan ik idd niet tegen mezelf maken.
Hahaha nee die schreef er weer een reactie erboven. Ben scheel vandaag en had het al aangepast.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het was niet Henrike hoor 🤣
Misschien las ik het verkeerd maar het zal mij boeien of iemand dat doet maar ik vond J haar hele houding zo onbeschoft, zal wel Geertsenhumor zijn.
Wat het eerste waar ik naar keek hahaquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft een andere trui aan! Eindelijk!
Dat komt omdat AM geen gezond beeld van vriendschappen en relaties heeft. Familierelaties worden ten koste van een 'bestseller' overboord gegooid, haar bestie Linda Kraan leek een iets te heldere kijk op de echte wereld te hebben, maar was wel handig voor de kleding EN het meeliften op de fame en verder zijn herhaaldelijke samenwerkingen haar vrienden....en dus ook een Wendy die ze enkel voor eigen gewin sprak, maar nu al jaren niet meer is geweest. En je raadt het al: Ook nu maakt ze weer content van iemand....want ooe spannend wie is Wendy.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:25 schreef Harper het volgende:
Annemarie doet alsof Wendy een van haar besties is. Volgens mij hebben ze elkaar jaren niet gezien.
Was ze niet uitgenodigd voor de boekpresentatie?
Je omschrijft het helemaal zoals het is!!!quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:06 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat komt omdat AM geen gezond beeld van vriendschappen en relaties heeft. Familierelaties worden ten koste van een 'bestseller' overboord gegooid, haar bestie Linda Kraan leek een iets te heldere kijk op de echte wereld te hebben, maar was wel handig voor de kleding EN het meeliften op de fame en verder zijn herhaaldelijke samenwerkingen haar vrienden....en dus ook een Wendy die ze enkel voor eigen gewin sprak, maar nu al jaren niet meer is geweest. En je raadt het al: Ook nu maakt ze weer content van iemand....want ooe spannend wie is Wendy.
Dan ben je in je hoofd toch echt verziekt? Iedereen die daar komt krijgt een contentverhaallijn
Het is bijna bewonderenswaardig hoe zij elke dag weer iets nieuws vindt om over te zeiken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet zelfs op vakantie nog klagen 🤦♀ vermoeiend mens
Zoekt volgens mij vooral een samenwerking zoals het op mij overkomt!quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zeg maar even niets.
Dit kan je alleen maar bedenken als je gepriviligeerd bent (😂😂)quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:23 schreef LALAA het volgende:
[..]
Het is bijna bewonderenswaardig hoe zij elke dag weer iets nieuws vindt om over te zeiken.
Er is teveel te doen op het park, het zwembad gaat precies open tijdens M. zijn slaapjes (hoe durven ze?) en het is te koud in het huisje.
Ook de vraag waarom er geen kappers op de vakantieparken zijn. Je kan dat park toch gewoon af? Desnoods brengen Dion en M. haar even weg en halen ze haar drie uur later weer op. Of ze gaat op de papadag van Dion, of op zaterdag als hij thuis is. Volgens mij is het daadwerkelijk heel simpel op te lossen. Kan ze daarna weer klagen dat haar haar niet goed is geknipt/geverfd en hoe duur het is.
Hoho, je vergeet iets heel belangrijks!!! Daar moet nog ( van IJsland) achter he. Pas op hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:32 schreef Pumba2024 het volgende:
Volgens mij ook niet . Wendy is bewust gestopt met social media . In zussenweekenden , die haar (schoon) zussen wel online delen, staat ze wel op de foto maar niet meer getagd . Maar daar heeft Annemarie geen boodschap aan. Waarom überhaupt melden dat Wendy om de koffie komt als zij gesteld is op heet privacy? Dat is denk ik ook 1 van de reden dat Annemarie geen vriendinnen heeft . Ze gaat als ze iemand ‘kent’ meteen over alle grenzen heen. Dat schrikt af. Benieuwd ook hoelang Mirjam dit leuk blijft vinden
Echt zeg, wat een gezanik toch weer. Leuk voor je kind ook (die dat echt wel door heeft).quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM blijft maar zeuren over die wandeling. Het is alleen maar ik ik ik bij haar. Het gaat toch om de kinderen? Die zullen stralen omdat hun moeder erbij is.
Heel goed van Maarten dat hij haar erheen heeft gestuurd.
Ja en dit is heel groot en lijkt wel Center parcs park. Joh, je zit op een oud center parcs park. Hoe boekt zij een vakantie denk ik dan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:23 schreef LALAA het volgende:
[..]
Het is bijna bewonderenswaardig hoe zij elke dag weer iets nieuws vindt om over te zeiken.
Er is teveel te doen op het park, het zwembad gaat precies open tijdens M. zijn slaapjes (hoe durven ze?) en het is te koud in het huisje.
Ook de vraag waarom er geen kappers op de vakantieparken zijn. Je kan dat park toch gewoon af? Desnoods brengen Dion en M. haar even weg en halen ze haar drie uur later weer op. Of ze gaat op de papadag van Dion, of op zaterdag als hij thuis is. Volgens mij is het daadwerkelijk heel simpel op te lossen. Kan ze daarna weer klagen dat haar haar niet goed is geknipt/geverfd en hoe duur het is.
Enigszins grappig om te sturen naar een vriendin, maar op je grote openbare account?quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM blijft maar zeuren over die wandeling. Het is alleen maar ik ik ik bij haar. Het gaat toch om de kinderen? Die zullen stralen omdat hun moeder erbij is.
Vertel!quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Hoho, je vergeet iets heel belangrijks!!! Daar moet nog ( van IJsland) achter he. Pas op hoor.
Echt, zelden zo'n raar vrouwtje als AM Geerts ontmoet. Wat een lijp wijf.
Ach wat een treurnis is het daar toch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Haha ja. Takko, c en a, ot en sien, wehkamp had ze al kleding van namelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:42 schreef Danielle_ het volgende:
Wat fijn, Lieke_vm een samenwerking met Takko! Heerlijk dat ze eindelijk weer eens lekker wat kleding kon shoppen, want dat doet ze echt bijna nooit.
En dan wel bedelen om geld voor een bakfiets 🫣 maar wel bijna elke maand op vakantiequote:Op dinsdag 18 november 2025 16:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En wat gaan zij vaak op vakantie zeg. Persoonlijk zou ik het geld sparen voor huur van een particulier huis of voor inrichting maar misschien is geld geen gebrek daar
👀quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
Inderdaad! Een raadsel waarom ze nu weer bij AM langs gaatquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat ziet Wendy er goed uit! Zo stralend…
pkquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s ‘apk’ 🤦♀ geen woorden voor die meid
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:17 schreef popje het volgende:
Debbie ziet er weer uit als een slons terwijl ze de watertjes van Waterdrop aanprijst.
Lijkt me ook verstandig, met de 2 dames samen werken bij Jolie noe zou ik in zijn situatie ook niet willen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
RealityFBI deelt Koens LinkedIn, hij is zoekend naar een nieuwe functie en woont in Veghel.
🧐
ij is ook volwassen, deed er zelf ook aan mee.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen zijn beschrijving ook, betrokken en verbindend … ja dat was ie zeker. 🤭
Duidelijk dat hij door wilt met z’n leven. Hopelijk krijgt ie nog een fijne bonus. Wat heeft hij zich laten leiden door de wensen van een vrouw.
Was is Mies toch altijd oranje op de foto’s, heeft ze het zelf niet door?
het geld ging op aan de tattoo en de nagelsquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
Ik ook, getverquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind haar haren zo vies. Lijkt wel of ze er boter in heeft gesmeerd, zo’n vette prak op het hoofd🤮
Zou ze de katten al geleerd hebben om erop te gaan? Tijd om Liam zindelijk te maken heeft de zindelijkheid goeroe niet..quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Henrike het volgende:
Ja ge
[..]
het geld ging op aan de tattoo en de nagels
En een elektronische kattenbak,
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith is blij met haar medicatie, want zo kan ze weer voetballen met Bob. Niet zo intensief, maar wel winst.
Het sneue vind ik dat ze het doet overkomen alsof ze het ook echt leuk vind om van een 6jarige te winnen.
Denk het ook.. net als met spelletjes... echt raarquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze dat ook echt leuk 🤦♀
Ze heeft in ieder geval nog geen tijd gehad om het boek van AM uit te lezen. Die zie ik al dagen zijdelings in een foto voorbijkomen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:59 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Haha ja. Takko, c en a, ot en sien, wehkamp had ze al kleding van namelijk.
Ze schreef ook alles opgeruimd en wat op vinted gezet. En daarna de koopjes van Black friday bekijken. Dan heb je ook voor niets zitten opruimen.
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je begrijpt dit soort uitdrukkingen niet?😆
Doordat de deur daar nooit open gaat (Sanneke gaat er nooit op uit tenslotte) blijft de warmte van de zomer daar lekker lang hangen denk ik😂quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke klaagt zelfs op vakantie en doet alsof haar zoon een pasgeboren baby is en zichzelf niet warm kan houden in bed. (En het gaat VRIEZEN, alsof het direct 10 graden onder 0 is in huisje) Hoe warm is zijn slaapkamer thuis dan? Dat is ook “maar” een chaletje die is vast ook niet super geïsoleerd.
Bij mij ook hoor. Maar er schijnen mensen te zijn die het woord gebruiken om aan te geven dat ze iets niet moeten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:32 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ontmoeten is bij mij dat je elkaar treft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |