abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219289203
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Dit!!! Hebben wij dezelfde man? 😂
En het gebruik van chatgpt... ook echt niet zo onschuldig als het lijkt. Maar goed, dat is een andere discussie.

Wat betreft MB; duidelijk de soft launch van Tim. Zogenaamd buiten beeld houden, maar heel subtiel hier en daar een hand in beeld. Waar zagen we dat eerder?? Ohja, het begin van de poly waar echt absoluut niks van waar was! Zo gehaaid....
pi_219289251
Marketingvrouw heeft weer een rot avond gehad.
pi_219289255
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!
😉
pi_219289261
Weer een " zieke" in huize dbm. Nu is het zijzelf.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219289266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!
😉
Zou AM een commissie moeten betalen aan chatgpt voor haar boek? Je kan wel stellen dat chatgpt de co auteur is toch? 🙈
pi_219289270
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:41 schreef WinnieWana het volgende:
Weer een " zieke" in huize dbm. Nu is het zijzelf.
Hoe ze ook schrijft; 'die 3 rotzakjes hebben met aangestoken'.
Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze 3 kinderen heeft
pi_219289275
En de porties avondeten bij de Geertsen, daar blijf ik mij ook over verbazen inderdaad. Ik heb alleen nog een 12-jarige thuis (nu officieel #kleingezin en ik vind het verrassend fijn) en die eet twee volle borden (en heeft dan nog honger).
pi_219289279
En ik vraag mij ook vooral af waarom ik mijn foto's zou moeten categoriseren. Maar ja, bij de Geertsen zijn de gezinsfoto's big business, dus het is gewoon het automatiseren van een bedrijfsproces natuurlijk (ik blijf het een vreemd fenomeen vinden om je gezin te vermarkten).
pi_219289282
Leonie ter velt zoekt een slaapcoach voor haar 4,5 maanden oude baby……..

Ik zeg maar even niets.
pi_219289299
Debbie heeft weer iets gevonden om haar long covid uit te melken.
Ze slaapt dus dagelijks van 11 tot half3?
pi_219289304
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
pi_219289307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?
pi_219289310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
Dat ze nog geen doorligplekken heeft
pi_219289313
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.
pi_219289319
Dbm heeft ook weer en goede outfit aan
pi_219289323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met dit
pi_219289330
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met dit
Als het maar om haar draait. Sneu persoon. Snap zo’n fotograaf, en nu zo’n kunstenares ook niet. Dan zijn er toch wel mensen die echt ziek zijn?
pi_219289332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?
Hoe laat zijn die andere 2 uit? Hier half3 dus of ze heeft een gek gevonden die ze dagelijks ophaalt of ze springt uit bed kleed zich snel aan en doet een sprintje naar het schoolplein om er om 3 uur te zijn 🤔🤷 maar ook waar dumpt ze Liam idd
pi_219289469
Sanneke klaagt dat er "geen kappers op vakantieparken zitten."

Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.

En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
pi_219289529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:

Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.

En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
Dan moet ze met de bakfiets en het is koud/regent/waait.
En als het is omdat ze dan met M zit, dan plant ze een afspraak aan het einde van de dag, want Peppie is vroeg thuis. Of op zijn parttime dag. Maar dan kan ze niet controleren hoe het verschonen gaat/is gegaan.

Lastig, lastig..
pi_219289535
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:

Dat heeft niemand haar verteld
pi_219289649
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 03:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?

Het komt niet in je op dat het opgroeiende jongens zijn die daarna aan het werk moeten (als bijbaan he, net als niet-pleegkinderen) en dat die honger hebben en energie nodig hebben?

En dat de porties bij de familie Geerts best wel klein zijn?
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.

Uiteraard zijn pubers hongerig.
pi_219289672
Curlymom nooit uitgekeken op de Efteling?
pi_219289683
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.

Uiteraard zijn pubers hongerig.
Ik ben het er wel mee eens. Het zijn niet je kinderen. Moet je als moeder jouw kinderen op insta gaan volgen of wat?

Überhaupt dat je je kinderen gebruikt. Maar toch al helemaal niet andermans kwetsbare kinderen.
pi_219289692
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens realityfbi zijn curlymom en Pim aan het daten
Ook zo'n fluflu die op haar insta zet hoe zwaar het was om alleen in de Efteling met 3 kinderen te zijn, terwijl Pim er gewoon bij was. Tot zo ver dan het "ik doe alles voor het rouwproces van m'n kinderen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')