Dit!!! Hebben wij dezelfde man? 😂quote:Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!quote:Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef Lostit het volgende:
AM heeft een of andere AI tool door haar foto’s laten gaan om dubbele foto’s te verwijderen oid. Als er iets is dat ik van mijn man (zit in de it security) niet mag, is het foto’s met AI tools delen of uploaden omdat je beelden dus voor altijd en altijd opgeslagen worden en gebruikt kunnen worden.
Je zou verwachten dat haar persoonlijke hacker haar daar ook wel op gewezen zou hebben.
Zou AM een commissie moeten betalen aan chatgpt voor haar boek? Je kan wel stellen dat chatgpt de co auteur is toch? 🙈quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:38 schreef Harper het volgende:
[..]
Joh, AM heeft een super premium account bij ChatGPT, dat neemt niemand haar af!
😉
Hoe ze ook schrijft; 'die 3 rotzakjes hebben met aangestoken'.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:41 schreef WinnieWana het volgende:
Weer een " zieke" in huize dbm. Nu is het zijzelf.
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft weer iets gevonden om haar long covid uit te melken.
Ze slaapt dus dagelijks van 11 tot half3?
Dat ze nog geen doorligplekken heeftquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke en haar bed🙄
Zij heeft echt een samenwerking nodig met een leverancier van matrassen en kussens. En doe dan ook maar dekbedden, van die wasbare zonder hoes.
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft weer iets gevonden om haar long covid uit te melken.
Ze slaapt dus dagelijks van 11 tot half3?
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met ditquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is een puzzel om tot rust te komen zegt Debbie. Laat me niet lachen, dat is haar enige skill. Ze heeft overal haar slaafjes voor, met Roy voorop.
Als het maar om haar draait. Sneu persoon. Snap zo’n fotograaf, en nu zo’n kunstenares ook niet. Dan zijn er toch wel mensen die echt ziek zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En weer zoekt ze aandacht, eerst met die fotograaf en nu weer met dit
Hoe laat zijn die andere 2 uit? Hier half3 dus of ze heeft een gek gevonden die ze dagelijks ophaalt of ze springt uit bed kleed zich snel aan en doet een sprintje naar het schoolplein om er om 3 uur te zijn 🤔🤷 maar ook waar dumpt ze Liam iddquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Bizar. En Liejum dan? Je maakt me niet wijs dat hij ook nog zo lang slaapt?
Dan moet ze met de bakfiets en het is koud/regent/waait.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt dat er "geen kappers op vakantieparken zitten."
Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.
En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
Dat heeft niemand haar verteldquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt dat er "geen kappers op vakantieparken zitten."
Zou ze weten dat je gewoon van een vakantiepark af mag? Je hoeft daar niet te blijven.
En ze heeft doordeweeks "geen tijd". Ik snap werkelijk niet hoe mensen die geen werk of verplichtingen hebben, geen tijd hebben. En dat ook nog durven te zeggen.
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 03:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met tegen pleegzorg?
Het komt niet in je op dat het opgroeiende jongens zijn die daarna aan het werk moeten (als bijbaan he, net als niet-pleegkinderen) en dat die honger hebben en energie nodig hebben?
En dat de porties bij de familie Geerts best wel klein zijn?
Ik ben het er wel mee eens. Het zijn niet je kinderen. Moet je als moeder jouw kinderen op insta gaan volgen of wat?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat kinderen uit de pleegzorg op IG worden ingezet om mede reclame te maken voor Wehkamp etcetera. Terwijl deze kinderen kwetsbaar zijn.
Uiteraard zijn pubers hongerig.
Ook zo'n fluflu die op haar insta zet hoe zwaar het was om alleen in de Efteling met 3 kinderen te zijn, terwijl Pim er gewoon bij was. Tot zo ver dan het "ik doe alles voor het rouwproces van m'n kinderen".quote:Op maandag 17 november 2025 22:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens realityfbi zijn curlymom en Pim aan het daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |