Ik denk dat ze toewerkt naar een demammavan-website met merchandise, boxen en workshopdagen.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk ook dat het best een winstgevend idee zou kunnen zijn 😂 als je ziet hoeveel boxen (waar gewoon zooi in zit dat in andere boxen ook zit) en boeken ze verkoopt (wat wie daar dan ook van vind qua kwaliteit... ze verkoopt ze wel)
Met een kaartje dat ik het zo vreselijk vind? 🤔 kan ik ook mijn man naar het AM event sturen? Dat lijkt me dan wel erg komischquote:Op woensdag 19 november 2025 12:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Stuur je man naar die verjaardag, doet AM tenslotte ook 🫣
Mee eens. Ik mis vooral het huisvol-topic.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:00 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Hahaha zeg dat. Nou ik mis het wel hoor. Echt heel lang opgezeten en waren toch hele spectaculaire en leuke topics bij.
Ook beetje kinderachtig dat de 2 topics weg zijn. Gaat tenslotte over wat ze zelf op internet zetten. Net of het bedacht werd.
Ik zet in op een halve pagina op de voorzijde. Het is wel AM hè?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:09 schreef Juulia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een rectificatie hoopt in de vorm van paginagrote advertentie op de achterzijde van de Volkskrant, waarin Tim de Grote Infloewenzert AM vrijpleit van de exploitatie van haar kinderen.
En dan mag hij het piemelkleien jureren? Hahahihihoho.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Met een kaartje dat ik het zo vreselijk vind? 🤔 kan ik ook mijn man naar het AM event sturen? Dat lijkt me dan wel erg komisch
Wendy heeft de laatste keer haar tuinworkshop uit de box geannuleerd. Ik denk echt dat dit een soort van vriendschappelijk was. Wendy is van de socials af, die gaat dit niet weer opzoeken, denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …
AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣
Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
Ik vertel vooraf niet waar hij heen gaat en zorg dat er live beelden zijn van zijn gezicht 😂 als iemand zijn gedachtes niet kan verbergen is hij het... ik denk dat hij na 5 minuten belt dat hij naar huis komt 😂 ver voor het piemeltje kleienquote:Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan mag hij het piemelkleien jureren? Hahahihihoho.
Nee, hoe je het ook went of keert: uiteindelijk komen er wel regels voor kinderen en/of ligt het maatschappelijk niet zo lekker meer en dat weet Annemarie ook wel weer. Jammer dat ze nog even lijkt te willen profiteren van haar gezin voordat het niet meer done is (maar dan heeft ze het geld al binnen).quote:Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toewerkt naar een demammavan-website met merchandise, boxen en workshopdagen.
Wat dat betreft is ze niet gek: zij snapt ook wel dat haar kinderen ouder worden en met alleen Jet en Lot zal ze niet meer zoveel content kunnen maken.
Ik denk dat er misschien wel richtlijnen komen, maar dat je het nooit zo kan afkaderen dat het heel duidelijk is wat wel en niet mag.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:22 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, hoe je het ook went of keert: uiteindelijk komen er wel regels voor kinderen en/of ligt het maatschappelijk niet zo lekker meer en dat weet Annemarie ook wel weer. Jammer dat ze nog even lijkt te willen profiteren van haar gezin voordat het niet meer done is (maar dan heeft ze het geld al binnen).
Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
Mee eens hoor.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:22 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, hoe je het ook went of keert: uiteindelijk komen er wel regels voor kinderen en/of ligt het maatschappelijk niet zo lekker meer en dat weet Annemarie ook wel weer. Jammer dat ze nog even lijkt te willen profiteren van haar gezin voordat het niet meer done is (maar dan heeft ze het geld al binnen).
Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat is een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
wat? je meent dit echt? Want dan mag je nl gewoon aangifte doen hoor.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik kan mij niet inschrijven voor haar fan-dag, want ik word daar opgewacht door de knokploeg. ik sta namelijk op het lijstje*, waarvan ze denkt dat ik iemand ben (die ik niet ben). Maar ik mocht wel de bedreiging en haatbericht ontvangen.
Weet je nog dat ze in een van haar agenda's een lijstje heeft? Nou, op dat lijstje sta ik waarschijnlijk.
Tuurlijk komen er regels op den duur maar naleven is een ander ding en controle hierop zal ontbreken. Een wassen neus dus.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk dat er misschien wel richtlijnen komen, maar dat je het nooit zo kan afkaderen dat het heel duidelijk is wat wel en niet mag.
Net als dat filmen op de fiets. Mag ook niet maar gebeurt gewoonquote:Op woensdag 19 november 2025 13:32 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk komen er regels op den duur maar naleven is een ander ding en controle hierop zal ontbreken. Een wassen neus dus.
Wou hier net schrijven, ik ben niet de enige die 'haatberichten' om in AM termen te blijven, van haar heeft gekregen. Maar de haat die we van haar mochten ontvangen is waarschijnlijk helemaal anders en totaal terecht.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Annemarie heeft ergens ook wel gelijk he? Haatberichten zodanig dat je je onveilig voelt, is niet oke. Dat ze die berichten in haar inbox krijgt, vind ik niet oke.
Maar zal ik haar haatbericht, inclusief bedreiging die ik van haar ontvang, na een hartelijke 'gefeliciteerd' ook even online gooien dan? Of is dit een eenrichtingsding: Annemarie mag over haat praten en degene die zij bedreigt en een onveilig gevoel geeft die moet het maar accepteren?
Samen met Rens en MaartenGeertsquote:Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan mag hij het piemelkleien jureren? Hahahihihoho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |