abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2025 @ 13:14:52 #126
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219296903
AM snapt het echt niet en zet alle kritiek weg onder de noemer "HAAT". Geeft ook aan dat ze zichzelf niet veilig voelt hierdoor. Ten eerste denk ik dat ze zoals gewoonlijk verschrikkelijk overdrijft, ten tweede als ze dat echt zo voelt waarom blijft ze dan verkeerd bezig??? Ze is echt blind voor haar eigen foute handelen en heeft 0 zelfreflectie. Die vrouw zou echt een baan moeten zoeken.
pi_219296904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk ook dat het best een winstgevend idee zou kunnen zijn 😂 als je ziet hoeveel boxen (waar gewoon zooi in zit dat in andere boxen ook zit) en boeken ze verkoopt (wat wie daar dan ook van vind qua kwaliteit... ze verkoopt ze wel)
Ik denk dat ze toewerkt naar een demammavan-website met merchandise, boxen en workshopdagen.

Wat dat betreft is ze niet gek: zij snapt ook wel dat haar kinderen ouder worden en met alleen Jet en Lot zal ze niet meer zoveel content kunnen maken.
pi_219296914
En het is bijzonder jammer dat Annemarie kritiek meteen wegzet als haat. Nu ook weer in het geval van Tim Hofman. Ik ben geen fan van Tim, maar de verwijzing van Annemarie in het interview in het AD naar T. Hofman was op zijn zachts gezegd vreemd te noemen.
pi_219296916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Stuur je man naar die verjaardag, doet AM tenslotte ook 🫣
Met een kaartje dat ik het zo vreselijk vind? 🤔 kan ik ook mijn man naar het AM event sturen? Dat lijkt me dan wel erg komisch
pi_219296921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:00 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Hahaha zeg dat. Nou ik mis het wel hoor. Echt heel lang opgezeten en waren toch hele spectaculaire en leuke topics bij.
Ook beetje kinderachtig dat de 2 topics weg zijn. Gaat tenslotte over wat ze zelf op internet zetten. Net of het bedacht werd.
Mee eens. Ik mis vooral het huisvol-topic.
pi_219296928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:09 schreef Juulia het volgende:

[..]
Ik denk dat ze op een rectificatie hoopt in de vorm van paginagrote advertentie op de achterzijde van de Volkskrant, waarin Tim de Grote Infloewenzert AM vrijpleit van de exploitatie van haar kinderen.
Ik zet in op een halve pagina op de voorzijde. Het is wel AM hè?
pi_219296933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Met een kaartje dat ik het zo vreselijk vind? 🤔 kan ik ook mijn man naar het AM event sturen? Dat lijkt me dan wel erg komisch
En dan mag hij het piemelkleien jureren? Hahahihihoho.
pi_219296938
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets

AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣

Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
Wendy heeft de laatste keer haar tuinworkshop uit de box geannuleerd. Ik denk echt dat dit een soort van vriendschappelijk was. Wendy is van de socials af, die gaat dit niet weer opzoeken, denk ik.

Ik denk ook wel dat Wendy en AM overeenkomsten hebben, waardoor ze een klik hebben, maar beide vanuit een totaal andere invalshoek het leven (be)leven.
pi_219296952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vertel vooraf niet waar hij heen gaat en zorg dat er live beelden zijn van zijn gezicht 😂 als iemand zijn gedachtes niet kan verbergen is hij het... ik denk dat hij na 5 minuten belt dat hij naar huis komt 😂 ver voor het piemeltje kleien
pi_219296954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze toewerkt naar een demammavan-website met merchandise, boxen en workshopdagen.

Wat dat betreft is ze niet gek: zij snapt ook wel dat haar kinderen ouder worden en met alleen Jet en Lot zal ze niet meer zoveel content kunnen maken.
Nee, hoe je het ook went of keert: uiteindelijk komen er wel regels voor kinderen en/of ligt het maatschappelijk niet zo lekker meer en dat weet Annemarie ook wel weer. Jammer dat ze nog even lijkt te willen profiteren van haar gezin voordat het niet meer done is (maar dan heeft ze het geld al binnen).

Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat is een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
pi_219296964
Annemarie heeft ergens ook wel gelijk he? Haatberichten zodanig dat je je onveilig voelt, is niet oke. Dat ze die berichten in haar inbox krijgt, vind ik niet oke.

Maar zal ik haar haatbericht, inclusief bedreiging die ik van haar ontvang, na een hartelijke 'gefeliciteerd' ook even online gooien dan? Of is dit een eenrichtingsding: Annemarie mag over haat praten en degene die zij bedreigt en een onveilig gevoel geeft die moet het maar accepteren?
pi_219296981
Ik kan mij niet inschrijven voor haar fan-dag, want ik word daar opgewacht door de knokploeg. ik sta namelijk op het lijstje*, waarvan ze denkt dat ik iemand ben (die ik niet ben). Maar ik mocht wel de bedreiging en haatbericht ontvangen.

Weet je nog dat ze in een van haar agenda's een lijstje heeft? Nou, op dat lijstje sta ik waarschijnlijk.
pi_219296986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:22 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, hoe je het ook went of keert: uiteindelijk komen er wel regels voor kinderen en/of ligt het maatschappelijk niet zo lekker meer en dat weet Annemarie ook wel weer. Jammer dat ze nog even lijkt te willen profiteren van haar gezin voordat het niet meer done is (maar dan heeft ze het geld al binnen).

Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
Ik denk dat er misschien wel richtlijnen komen, maar dat je het nooit zo kan afkaderen dat het heel duidelijk is wat wel en niet mag.
pi_219296987
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:22 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat is een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
Mee eens hoor.
pi_219296995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik kan mij niet inschrijven voor haar fan-dag, want ik word daar opgewacht door de knokploeg. ik sta namelijk op het lijstje*, waarvan ze denkt dat ik iemand ben (die ik niet ben). Maar ik mocht wel de bedreiging en haatbericht ontvangen.

Weet je nog dat ze in een van haar agenda's een lijstje heeft? Nou, op dat lijstje sta ik waarschijnlijk.
wat? je meent dit echt? Want dan mag je nl gewoon aangifte doen hoor.
pi_219297014
Ik ben ook ooit door AM gedeeld in haar stories met naam en foto toen ze dacht dat ik iemand anders was...... en toen ik dat in DM weerlegde werd ik helemaal openbaar afgefikt terwijl ik precies niks had gestuurd of gedaan
  woensdag 19 november 2025 @ 13:32:20 #142
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219297021
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat er misschien wel richtlijnen komen, maar dat je het nooit zo kan afkaderen dat het heel duidelijk is wat wel en niet mag.
Tuurlijk komen er regels op den duur maar naleven is een ander ding en controle hierop zal ontbreken. Een wassen neus dus.
pi_219297145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Tuurlijk komen er regels op den duur maar naleven is een ander ding en controle hierop zal ontbreken. Een wassen neus dus.
Net als dat filmen op de fiets. Mag ook niet maar gebeurt gewoon
pi_219297148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Annemarie heeft ergens ook wel gelijk he? Haatberichten zodanig dat je je onveilig voelt, is niet oke. Dat ze die berichten in haar inbox krijgt, vind ik niet oke.

Maar zal ik haar haatbericht, inclusief bedreiging die ik van haar ontvang, na een hartelijke 'gefeliciteerd' ook even online gooien dan? Of is dit een eenrichtingsding: Annemarie mag over haat praten en degene die zij bedreigt en een onveilig gevoel geeft die moet het maar accepteren?
Wou hier net schrijven, ik ben niet de enige die 'haatberichten' om in AM termen te blijven, van haar heeft gekregen. Maar de haat die we van haar mochten ontvangen is waarschijnlijk helemaal anders en totaal terecht.

Ik spuug er op.
pi_219297171
Ik werd nog niet zo lang geleden ook met naam en toe naam in haar stories genoemd. Het was geen raar bericht maar ik kreeg ook meteen een zooi van haar volgmoekes in mijn inbox. En AM weet dondersgoed dat dat gebeurt als ze iemand noemt. Dat vind ik net zo walgelijk.
Maar nee, AM is alleen maar altijd slachtoffer
pi_219297175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Samen met Rens en MaartenGeerts
pi_219297213
Volgens AM is haar eigen gedrag totaal gerechtvaardigd. Ze heeft zo goed nagedacht over hoe ze de kinderen wil inzetten voor HÁÁR insta dus zo is het goed en niemand mag daar commentaar op geven. Het komt totaal niet in haar op dat haar manier ook niet perse de juiste is. In haar hoofd is alles wat ze doet oke want "ze heeft er heel goed over nagedacht". Ik vind haar denkvermogen vaak toch een beetje ondermaats, niveautje theelepel.
pi_219297225
Voor degene die de haat berichten van AM en haar volgmoekes ontvangen hebben.

Zouden jullie die berichten niet aan Tim door kunnen sturen. Gewoon als tegenwoord, mevrouw voelt zich onveilig, maar is zelf nog even een tandje erger met haar sturen.

Zeker als je nog de haat normale reactie er ook bij hebt. Het is toch belachelijk als je een normale reactie stuurt dat je volledig afgebrand wordt en dan ook nog door de volgmoekes erbij.
pi_219297230
Oh, ik ben niet afgebrand hoor. Alleen een bedreiging dat ze mijn werkgever ging inlichten over mijn online gedrag.
pi_219297252
Milou heeft dit keer een tekstbalkje over haar bewerkte/golvende bed gedaan. Ze is wel een doorzetter 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')