Hoezo? Is bob niet het beste wat jou ooit overkomen is?quote:Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef Odonata het volgende:
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)
Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
Mogen G en de tweeling alquote:Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …
AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣
Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
zelfs als ze het niet mogen hou je dat niet tegen op die leeftijden volgens mijquote:Op woensdag 19 november 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Mogen G en de tweeling al
Op insta?
Had ze in een vorige box niet een keer een samenwerking met Wendy die uiteindelijk niet door is gegaan? Die “schuld” zal Wendy nog wel moeten inlossen.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …
AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣
Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
Te toevallig. AM heeft alleen vriendinnen als het haar wat oplevertquote:Op woensdag 19 november 2025 10:58 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Had ze in een vorige box niet een keer een samenwerking met Wendy die uiteindelijk niet door is gegaan? Die “schuld” zal Wendy nog wel moeten inlossen.
Dit idd. Het is alleen leuk voor jezelf als moeder, verder boeit het niemand dat hij 4 jaar geleden in het bos liep.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hoezo? Is bob niet het beste wat jou ooit overkomen is?
Die terug blikken op bob zijn bestaan is toch voor iedereen HET momentje van de dag??
(Vind het vooral heel sneu voor het ventje dat niet alleen alles wat hij doet online komt en er een prestatie druk op staat... het meeste komt ook nog eens in de herhaling... )
Is allemaal reclame! Mijn kids hebben ook nog nooit een doorweekte tas gehad 😉quote:Op woensdag 19 november 2025 11:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap wel dat S&S een Gabbag weigerden, ik vind ze niet heel mooi. Hier overigens nog nooit een doorgelekte rugzak gehad in 10 jaar vo. En we hebben ook geen regenkleding, man is de enige die aan regenpakken doet.
Zijn wij ook uitgenodigd 😆quote:Op woensdag 19 november 2025 09:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Annemarie wilt een reünie met al haar bestie flu's 🥳 een soort van mammavan event met allerlei leuke activiteiten!!! Iedereen komt langs
Behalve die ene... 😂
Dit! Ik skip gewoon door want vind dat totaal niet boeiendquote:Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef Odonata het volgende:
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)
Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
Stuur je man naar die verjaardag, doet AM tenslotte ook 🫣quote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag... ik kan er echt niet onderuit
nou AM zegt net dat ze hoopt dat Tim er een positieve draai aan gaat geven .....quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tim heeft juist de uitzending gemaakt door alle zorgen om de veiligheid van deze kinderen die worden gebruikt en ingezet als reclame materiaal.
Ze geeft er zo’n draai aan!
Ze heeft zelf haar adres en alles openbaar geplaatst.
Ik denk dat ze op een rectificatie hoopt in de vorm van paginagrote advertentie op de achterzijde van de Volkskrant, waarin Tim de Grote Infloewenzert AM vrijpleit van de exploitatie van haar kinderen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou AM zegt net dat ze hoopt dat Tim er een positieve draai aan gaat geven .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |