abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219295991
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef Odonata het volgende:
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)

Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
Hoezo? Is bob niet het beste wat jou ooit overkomen is?
Die terug blikken op bob zijn bestaan is toch voor iedereen HET momentje van de dag??
(Vind het vooral heel sneu voor het ventje dat niet alleen alles wat hij doet online komt en er een prestatie druk op staat... het meeste komt ook nog eens in de herhaling... )
pi_219295997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …

AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣

Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
Mogen G en de tweeling al
Op insta?
pi_219296006
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Mogen G en de tweeling al
Op insta?
zelfs als ze het niet mogen hou je dat niet tegen op die leeftijden volgens mij
pi_219296016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …

AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣

Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
Had ze in een vorige box niet een keer een samenwerking met Wendy die uiteindelijk niet door is gegaan? Die “schuld” zal Wendy nog wel moeten inlossen.
pi_219296140
Die Sarah is ook weer lekker aan het dansen… Zo inspirerend 🤣.
pi_219296143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:58 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Had ze in een vorige box niet een keer een samenwerking met Wendy die uiteindelijk niet door is gegaan? Die “schuld” zal Wendy nog wel moeten inlossen.
Te toevallig. AM heeft alleen vriendinnen als het haar wat oplevert
pi_219296145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoezo? Is bob niet het beste wat jou ooit overkomen is?
Die terug blikken op bob zijn bestaan is toch voor iedereen HET momentje van de dag??
(Vind het vooral heel sneu voor het ventje dat niet alleen alles wat hij doet online komt en er een prestatie druk op staat... het meeste komt ook nog eens in de herhaling... )
Dit idd. Het is alleen leuk voor jezelf als moeder, verder boeit het niemand dat hij 4 jaar geleden in het bos liep.
En als dat je wel boeit vind ik dat eigenlijk maar eng, dus waarom ze toch de behoefte heeft om dat ventje zo excessief online te zetten? Heb echt medelijden met hem wat dat betreft. Lijkt me afschuwelijk als mijn moeder dat had gedaan.

Verder dieptriest die verjaardagsochtend van de hvk tweeling. In plaats van toegezongen worden als je 's ochtends wakker wordt staat moeders doodstil voor je met haar camera op je gericht. Wat een treurnis...
pi_219296153
Ik snap Wendy ook dat ze van de socials af is. Maar ik had alleen wel even laten weten dat ik dat deed. Wel zo netjes.
Nu gaf het veel vraagtekens die AM natuurlijk in haar DM kreeg. En die heeft het al zo druk met alle haat die haar gestuurd wordt.
Maar de lieve mensen zijn met meer 😉
pi_219296208
Bij de AH kun je gewoon losse letters bestellen online, dus Am is gewoon lui geweest.

Hebben jullie de insta ‘ikkrijgvaakdevraag’ al gezien? Ook echt hilarisch.
I ♥ PB
pi_219296261
Ik snap wel dat S&S een Gabbag weigerden, ik vind ze niet heel mooi. Hier overigens nog nooit een doorgelekte rugzak gehad in 10 jaar vo. En we hebben ook geen regenkleding, man is de enige die aan regenpakken doet.
pi_219296548
Tim heeft AM gebeld…

AM je wordt al jaren uitgekotst en niet door zijn uitzending 😂
pi_219296565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap wel dat S&S een Gabbag weigerden, ik vind ze niet heel mooi. Hier overigens nog nooit een doorgelekte rugzak gehad in 10 jaar vo. En we hebben ook geen regenkleding, man is de enige die aan regenpakken doet.
Is allemaal reclame! Mijn kids hebben ook nog nooit een doorweekte tas gehad 😉
pi_219296575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tim heeft AM gebeld
Ik ben zo zo benieuwd!!
pi_219296583
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Annemarie wilt een reünie met al haar bestie flu's 🥳 een soort van mammavan event met allerlei leuke activiteiten!!! Iedereen komt langs

Behalve die ene... 😂
Zijn wij ook uitgenodigd 😆
pi_219296588
Alle kinderen Geerts moeten dezelfde tas. Alsof er geen andere leuke waterdichte tassen te krijgen zijn. Nu mochten S & S iets anders, maar kennelijk is het niet waterdicht. Dat is nu wachten op alsnog de tas die elke echte Geerts heeft.
pi_219296604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Ik ben zo zo benieuwd!!
ik hoor liever het verhaal via Tim aangezien AM er vast weer een draai aan gaat geven
pi_219296638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb dan een verjaardag... ik kan er echt niet onderuit
pi_219296640
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef Odonata het volgende:
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)

Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
Dit! Ik skip gewoon door want vind dat totaal niet boeiend
pi_219296660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb dan een verjaardag... ik kan er echt niet onderuit
Stuur je man naar die verjaardag, doet AM tenslotte ook 🫣
pi_219296674
Tim heeft juist de uitzending gemaakt door alle zorgen om de veiligheid van deze kinderen die worden gebruikt en ingezet als reclame materiaal.

Ze geeft er zo’n draai aan!

Ze heeft zelf haar adres en alles openbaar geplaatst.
pi_219296694
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tim heeft juist de uitzending gemaakt door alle zorgen om de veiligheid van deze kinderen die worden gebruikt en ingezet als reclame materiaal.

Ze geeft er zo’n draai aan!

Ze heeft zelf haar adres en alles openbaar geplaatst.
nou AM zegt net dat ze hoopt dat Tim er een positieve draai aan gaat geven .....
pi_219296836
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben dan ziek *kuch kuch*
pi_219296867
Demammavan: ik wilde er eerst niet aan, maar ik begin steeds meer te geloven dat Annemarie het gewoon niet zo snapt. Ze heeft in haar hoofd dat haar manier de goede is voor haar kinderen en een voorbeeld zou moeten zijn voor andere ouders en dus is zij de persoon om er voor te zorgen dat er regels komen ("wat dat is keihard nodig").

En het moet vooral met liefde, want al die haat (alles is haat) is ook zo naar.

Ten eerste: het is een prima initiatief om dit onderwerp bespreekbaar te maken (er wordt al jaren kritiek geuit op het vermarkten van minderjarige kinderen, maar kennelijk is het veel mensen nu pas duidelijk geworden volgens Annemarie?) Daar hoort bij dat je ook open staat voor kritiek, net zoals je open moet staan voor beweegredenen van mensen om hun kinderen openbaar te delen. Bij Annemarie heb ik de indruk dat ze dit helemaal (nog) niet kan, ze redeneert vooral vanuit zichzelf en legt de schuld bij anderen (de influencers die het fout doen, de bedrijven, de hele wereld).

Wat mij betreft is de vraag en de kwestie ethisch gezien bijzonder eenvoudig: mag je als ouder beelden en details over je jonge kinderen aan tienduizenden wildvreemde mensen delen, met als (uiteindelijk) doel aandacht krijgen en in veel gevallen geld verdienen?

Het antwoord daarop is volgens mij heel eenvoudig. Nee, kinderen hebben recht op hun privacy, ze hebben geen enkel (!) belang en/of voordeel bij gedeeld te worden op social media. Delen brengt hun niets (afgezien van misschien een spaarpot voor later, maar dat is niet gegarandeerd). Met de kennis van tegenwoordig en de razendsnelle ontwikkelingen zouden we gewoon moeten erkennen dat grote social media-accounts geen plek zijn voor minderjarige kinderen. Ieder kind heeft het recht om in redelijke anonimiteit op te groeien.

Deze hele discussie en ethiek is al jaren actueel en was al actueel ten tijde van de filmThe Trumanshow (27 (!) jaar geleden).

[ Bericht 4% gewijzigd door Tarantelle op 19-11-2025 13:50:56 ]
pi_219296879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou AM zegt net dat ze hoopt dat Tim er een positieve draai aan gaat geven .....
Ik denk dat ze op een rectificatie hoopt in de vorm van paginagrote advertentie op de achterzijde van de Volkskrant, waarin Tim de Grote Infloewenzert AM vrijpleit van de exploitatie van haar kinderen.
pi_219296899
Als ze zich zo bedreigd voelt, was al bij eerste boek, dus ver voor de uitzending van Tim, waarom stopt AM dan niet met alles online delen over de kinderen? Waar ze op de scouting zitten, school, manege, wanneer ze op vakantie gaat enz enz.

Iedereen die haar een weekje of 2 volgt weet alles van haar. Dus geheel terecht dat Tim “boos” is over dat interview. Zou mooi zijn als hij eens gaat graven en haar boeken gaat lezen en er een item over maakt.

Want ja, alles bij haar is alles haat, zelfs als het een simpele opmerking is die niet in haar straatje past.

Nog steeds herken ik niets van alles wat haar overkomt (gooi ook niet alles online) en ben iets ouder dan haar. Ze heeft in ieder geval niet geleerd niet zeiken maar doorgaan en doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')