abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219300998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Iets nieuws? AM? Nee joh, die melkt al 10 jaar dezelfde verzinsels uit.

Haar volgstertjes zullen niets melden. De haters daarentegen.......😎

Ik zie de kop al: Sam baan kwijt door haters.
Zou hij al een baan hebben? Hij was laatst aan het solliciteren.
pi_219301038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens AM kon hij laatst niet bij de 3 miljoenste fotoshoot zijn omdat hij moest werken.
pi_219301074
DBM schrijft in reacties op Threads: mijn beide kids zijn echt mijn besties'

Eerder schreef ze 'why you need friends when you have a son'

Ik vind dat toch een beetje vreemde uitspraken, maar goed...
pi_219301078
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal niet best geslapen hebben. Ik keek net haar laatste stories van gisteren en die zit goed in de piepzak hoor. Dat geneuzel van "de lieve mensen mensen zijn met meer" is een vreemde uitspraak. Je weet t niet, het is struisvogelpolitiek en is jezelf moed aanpraten terwijl je doodsbang bent.
Ze heeft ongetwijfeld ook veel "volgers" die haar volgen voor irritainment.
Ik zie die stories ook net, ze doet net of het haar niks boeit, maar ze knijpt hem wel
pi_219301085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:49 schreef Maremare het volgende:

[..]
Eens een gier, altijd een gier.
Super aso, maar ja daar heeft zij geen boodschap aan. Ik vraag me dan altijd af hoe ze het zou vinden als mensen dat bij haar zouden doen.
Sowieso komt er dan een klaagzang op insta
pi_219301107
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:35 schreef opwegnaar het volgende:
DBM schrijft in reacties op Threads: mijn beide kids zijn echt mijn besties'

Eerder schreef ze 'why you need friends when you have a son'

Ik vind dat toch een beetje vreemde uitspraken, maar goed...
Vind ik ook raar idd, maar heb niet echt t idee dat zij verder iemand heeft
pi_219301164
AM blijft maar roepen hoe goed het is om hier het gesprek over aan te gaan. Jammer alleen dat ze zelf totaal niet open lijkt te staan voor een echt gesprek waarbij ze ook echt luistert naar de ander en inhoudelijk reageert. Bij elk zuchtje tegengas schiet ze zo vol in de verdediging en blijft ze maar die holle oneliners strooien als “de lieve mensen zijn met meer” en “wij maken weloverwogen keuze om wel te vloggen” zonder oooooit die overwegingen toe te lichten.

Ben erg benieuwd of het vandaag in de podcast van Tim zit, ga zeker luisteren daarnaar!
pi_219301201
Mijn hemel, als AM al aan chatgpt moet vragen in welke provincie drachten en Assen liggen…🤡
pi_219301264
DebbyL wilt heel graag van haar tasjes af met winst .Inleg was 25 euro kreeg ze 2 tasjes voor en nu wilt ze voor 1 tasje 25 euro. 🤣🤣.
Succes Debby.
pi_219301307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM blijft maar roepen hoe goed het is om hier het gesprek over aan te gaan. Jammer alleen dat ze zelf totaal niet open lijkt te staan voor een echt gesprek waarbij ze ook echt luistert naar de ander en inhoudelijk reageert. Bij elk zuchtje tegengas schiet ze zo vol in de verdediging en blijft ze maar die holle oneliners strooien als “de lieve mensen zijn met meer” en “wij maken weloverwogen keuze om wel te vloggen” zonder oooooit die overwegingen toe te lichten.

Ben erg benieuwd of het vandaag in de podcast van Tim zit, ga zeker luisteren daarnaar!
Ja en als je vragen in haar DM stelt, dan ga je meteen op blok. Maar ze wil echt op een respectvolle manier in gesprek hoor blablabla. Am is niet dom, ze kan vooral heel goed dom kijken.
pi_219301365
AM schrijft dat het fijn zou zijn als het gesprek wordt gevoerd met respect voor elkaar. Ik heb Tim nog niet eerder kunnen betrappen op respectloos gedrag naar een ander, zelfs niet naar de meest trieste mensen ooit. Maar wel kritisch en scherp, hij prikt zo door bullshit heen. Dat is iets anders dan respectloos.

En wat ik wel respectloos vindt, is dat ze constant zijn achternaam verkeerd schrijft.
pi_219301423
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:07 schreef Truusdemier36 het volgende:
DebbyL wilt heel graag van haar tasjes af met winst .Inleg was 25 euro kreeg ze 2 tasjes voor en nu wilt ze voor 1 tasje 25 euro. 🤣🤣.
Succes Debby.
Ze zijn er wel af 🤔 gek gevonden of vond vinted het ook not done?
pi_219301426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Werk zat in die sector. Dus dat denk ik wel.
pi_219301444
O ze zijn van vinted af en ze verkoopt ze nu via insta 😂 dan is ze bij vinted betrapt op nep meuk verkopen schijnbaar
pi_219301533
Heeft Debbie nou de kattenbakkorrels van de oude bak overgegooid in de nieuwe bak? Ik heb geen katten maar hebben die korrels de prijs van goud? Wat een gemier. Gelukkig heeft ze een robot voor alle kortels die van het schepje vallen. Kostbare energie verspild.

Hoe dan ook, de katten krijgen meer aandacht om te leren op de juiste plek te plassen/poepen dan haar kinderen. Prio’s weer duidelijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door JaNeeDan op 20-11-2025 09:59:23 ]
pi_219301538
Dbm 😂 ze beweert dat ze minder snel naar een doctor rent dan andere ouders 😂 gelooft ze dit echt zelf?
pi_219301543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:57 schreef Louuuu_lou het volgende:
Mijn hemel, als AM al aan chatgpt moet vragen in welke provincie drachten en Assen liggen…🤡
Niet eens waar het ligt, maar in welke provincie valt Drachten.
Ik hoop dat Drachten nog ff overeind blijft staan 😉
pi_219301575
AM is op haar hart getrapt door Tim Hofman dat zij nooit benoemd is in de boos uitzending. demammavan is toch dé familievlogger/momfluencer van Nederland. Hoe dúrft Tim haar te vergeten.
Dus is ze hem maar keer op keer op keer gaan benoemen in de hoop dat ze hem kon bereiken.

En nu werd ze overvallen door Tim. Ze heeft het over een uitzending en tv, daar hoopt ze natuurlijk wel op. Dus in een podcast zal haar dan wel weer tegenvallen.
pi_219301579
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Heeft Debbie nou de kattenbakkorrels van de oude bak overgegooid in de nieuwe bak? Ik heb geen katten maar hebben die korrels de prijs van goud? Wat een gemier. Gelukkig heeft ze een robot voor alle kortels die van het schepje vallen. Kostbare energie verspild.
Ze schept kak/pies van bak 1 naar bak2 zodat de katten de geur gaan herkennen en denken "ah dit is een kattenbak" ze is nu niet meer de zindelijk met 2 jaar goeroe... dus word ze de "hoe gaat mijn kat op een te dure kattenbak kakken" goeroe! Geen tijd voor de kinderen dus 👌
  donderdag 20 november 2025 @ 10:03:00 #270
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219301605
Wauw, weten we nog de Sanneke die vanaf haar bank predikte dat moeders elkaar zouden moeten steunen in plaats van steeds afvallen en commentaar geven?

Diezelfde Sanneke is een keer van haar bank afgekomen, naar een krijspaleis gegaan met haar zoon en schrijft nu op Threads; Ik 1 jaar geleden: ‘Ik ga never nooit naar een krijspaleis.’ Ouders: ‘wacht maar..’ Ik nu in een krijspaleis met mijn kind tussen de andere kinderen: 🥰

Andere ouders op bankjes op een rijtje: 🤳🏻🤳🏻🤳🏻🤳🏻🤳🏻🤳🏻

Ten eerste is ze vast boos geworden destijds op de ouders die zeiden “wacht maar…” want ongevraagde mening, en daarna krijgen ze ook nog een sneer omdat ze op hun telefoon zitten. Wie is zij om daarover te oordelen? Wie weet komen die mensen meerdere keren per week in zo’n speeltuin en zijn ze blij dat hun kind zich even zelf vermaakt. Ze zit zelf thuis nooit naast M. op de grond en roept alleen maar naar hem vanaf de bank. En dan nu even de ouder van het jaar award opstrijken.
pi_219301647
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze schept kak/pies van bak 1 naar bak2 zodat de katten de geur gaan herkennen en denken "ah dit is een kattenbak" ze is nu niet meer de zindelijk met 2 jaar goeroe... dus word ze de "hoe gaat mijn kat op een te dure kattenbak kakken" goeroe! Geen tijd voor de kinderen dus 👌
Een echte kattenmoeder dus.
pi_219301659
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:03 schreef LALAA het volgende:
Wauw, weten we nog de Sanneke die vanaf haar bank predikte dat moeders elkaar zouden moeten steunen in plaats van steeds afvallen en commentaar geven?

Diezelfde Sanneke is een keer van haar bank afgekomen, naar een krijspaleis gegaan met haar zoon en schrijft nu op Threads; Ik 1 jaar geleden: ‘Ik ga never nooit naar een krijspaleis.’ Ouders: ‘wacht maar..’ Ik nu in een krijspaleis met mijn kind tussen de andere kinderen: 🥰

Ten eerste is ze vast boos geworden destijds op de ouders die zeiden “wacht maar…” want ongevraagde mening, en daarna krijgen ze ook nog een sneer omdat ze op hun telefoon zitten. Wie is zij om daarover te oordelen? Wie weet komen die mensen meerdere keren per week in zo’n speeltuin en zijn ze blij dat hun kind zich even zelf vermaakt. Ze zit zelf thuis nooit naast M. op de grond en roept alleen maar naar hem vanaf de bank. En dan nu even de ouder van het jaar award opstrijken.
Ze krijgt, terecht, ook veel commentaar op deze post
pi_219301670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:03 schreef LALAA het volgende:

Ik was gisteren ook verbaasd over haar krijspaleis stories en dat was ik juist door haar anti-krijspaleis berichten die ze eerder deelde. Hartstikke leuk voor haar zoon. Hopelijk gaat ze inzien dat niet alles om haar draait en dat moeder zijn betekent dat je dingen doet voor je kind, of je het zelf nou leuk vindt of niet.
pi_219301797
Even voor iedereen die het zich afvroeg wat voor nieuws DBM had gehad een paar weken terug; de artsen denken aan taaislijmziekte bij haar dochter, maar pas half december weten ze meer, want de arts moet het bespreken oid.
Ze post nu stories met medicijnen en hoe het kind aan een puf zit, echt moeders doe dat gewoon niet.
pi_219301893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Lostit het volgende:
AM schrijft dat het fijn zou zijn als het gesprek wordt gevoerd met respect voor elkaar. Ik heb Tim nog niet eerder kunnen betrappen op respectloos gedrag naar een ander, zelfs niet naar de meest trieste mensen ooit. Maar wel kritisch en scherp, hij prikt zo door bullshit heen. Dat is iets anders dan respectloos.

En wat ik wel respectloos vindt, is dat ze constant zijn achternaam verkeerd schrijft.
Dat is dus in onze ogen zo. Als je AM, Debby, Sanneke of andere influencer/mommy logger heet dan is het haat.

Tim is niet mijn grootste vriend, maar hij pakt pijnpunten wel goed aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')