Ik snap haar verdriet wel. Een onverwachte scheiding kan er echt ontzettend inhakken, zeker als blijkt dat je man al een ander heeft voor de scheiding (weet ik uit eigen ervaring) En volgens mij was dit bij haar ook het geval.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:07 schreef Muurbloem7 het volgende:
the home and the kid.
9 maanden huilen om een vent ? Snap ik dat nou goed ?
Oeh! Daar heb ik ook zin in. Ze heeft Tim dus niet om de tuin weten te leiden.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:09 schreef Sushirijst het volgende:
Tim Hofman heeft een teaser geplaatst van de podcast die om 16 uur online komt.
Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
Ik denk dat AM nu aan het zuurstof moet naar het zien van de teaser van Tim 😅. Ik denk dat de sfeer daar in huis nu iets meer gespannen isquote:Op donderdag 20 november 2025 11:09 schreef Sushirijst het volgende:
Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
oh die teaser is zeker te weten de stem van AM " fijne dag nog, tot ziens'......quote:Op donderdag 20 november 2025 11:09 schreef Sushirijst het volgende:
Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
Oh echt? Volg haar nog niet zo lang.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:11 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik snap haar verdriet wel. Een onverwachte scheiding kan er echt ontzettend inhakken, zeker als blijkt dat je man al een ander heeft voor de scheiding (weet ik uit eigen ervaring) En volgens mij was dit bij haar ook het geval.
Dit bedrog hakt er niet alleen in, maar ook het feit dat alles wat je in de jaren hebt opgebouwd wegvalt en je totaal niet weet wat je te wachten staat voor de toekomst. Hoe gaat het met de kinderen? Waar moet ik wonen? Hoe moet dit financieel etc etc.
Ik ben even in verwarring.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:09 schreef Sushirijst het volgende:
Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
Ik snap haar ook goed. Maar die huilende foto’s vind ik dan weer niet nodig. Het benoemen is meer dan genoeg! Want er moet dan altijd een telefoon neergezet voor zo’n foto, echt spontaanquote:Op donderdag 20 november 2025 11:11 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik snap haar verdriet wel. Een onverwachte scheiding kan er echt ontzettend inhakken, zeker als blijkt dat je man al een ander heeft voor de scheiding (weet ik uit eigen ervaring) En volgens mij was dit bij haar ook het geval.
Dit bedrog hakt er niet alleen in, maar ook het feit dat alles wat je in de jaren hebt opgebouwd wegvalt en je totaal niet weet wat je te wachten staat voor de toekomst. Hoe gaat het met de kinderen? Waar moet ik wonen? Hoe moet dit financieel etc etc.
Daar ben ik het mee eens, maarja dat hoort schijnbaar bij het instagram leven 😉quote:Op donderdag 20 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik snap haar ook goed. Maar die huilende foto’s vind ik dan weer niet nodig. Het benoemen is meer dan genoeg!
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 20 november 2025 11:31 schreef Donna het volgende:
Zou mooi zijn als het na vanmiddag in 1 klap klaar is met AM.
Ik denk dat jullie er teveel van verwachten. Helaas.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:31 schreef Donna het volgende:
Ik ook niet, maar laat mij even hoop hebben op donderdagochtend.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van
Denk dat zij er best redelijk van af komt
Al hoop ik wat anders
Dan wordt het hier een stuk stiller denk ik 🤣quote:Op donderdag 20 november 2025 11:31 schreef Donna het volgende:
Ze vragen op Vinted bewijs of de tassen echt zijn (dus bonnetjes en of certificaten) natuurlijk valt daar ook in te sjoemelen hoor, maar het wordt hierdoor wel moeilijker gemaakt.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Verkoopt ze dat op Vinted? Ik heb geen Vinted maar neem aan dat je daar geen nep merken mag verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |