abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2025 @ 00:26:20 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219276543

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Dit jaar wordt de kerstpakketten actie georganiseerd door @laziness

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’

Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!

FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 16-11-2025 01:41:17 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 november 2025 @ 01:59:05 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219276698
>:O *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219276883
Het dierenvoedselpakket kan weer worden aangevraagd! Dit jaar (helaas) alleen voor geregistreerde gebruikers van de dierenvoedselbank, er is dus een minimacheck.

Bestellen kan via hun site; https://onlinedierenvoedselbank.nl/

En de kosten zijn die jaar ¤ 12,50 ipv ¤ 19,95.

Interessant en fijn dus voor iedereen die in aanmerking komt! *O*
  zondag 16 november 2025 @ 18:02:59 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219280167
Ik hou er zo van O+ ~:)

SPOILER
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 16 november 2025 @ 19:17:45 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219280742
Mijn eerste pakket is klaar (oké eigenlijk de tweede, maar die eerste was niet via hier) en de tweede wacht nog op een Vinted bestelling die al 3 weken onderweg is, kwijt was bij de bezorgdienst, weer gevonden is en nu echt onderweg zou moeten zijn… fingers crossed!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219281643
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:02 schreef Ireth het volgende:
Ik hou er zo van O+ ~:)

SPOILER
Ja mooi! O+
Zoon krijgt error bij het idee van een kerstboom op z'n verjaardag, dus ik moet écht wachten tot de 28e :´(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 17 november 2025 @ 09:18:02 #7
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219283707
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 21:32 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja mooi! O+
Zoon krijgt error bij het idee van een kerstboom op z'n verjaardag, dus ik moet écht wachten tot de 28e :´(
Dat hebben wij hier dus ook, alleen dan met 6 november _O-
pi_219283746
Hier komt ie er 6 december pas in, want Sinterklaas en error in combinatie met boom :')
  maandag 17 november 2025 @ 09:32:07 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_219283765
Hier zijn meerdere personen in huis die het liefste geen boom hebben (en anders opzetten op de 25e en weghalen op de 26e), maar hij komt standaard eerste advent en gaat 6 januari weg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 november 2025 @ 10:46:14 #10
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219284123
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 09:26 schreef Schanu het volgende:
Hier komt ie er 6 december pas in, want Sinterklaas en error in combinatie met boom :')
De lichtjes rond de ramen komen hier ook pas na Sinterklaas, maar binnenshuis kan ik nooit zo lang wachten _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 november 2025 @ 15:00:49 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219285777
Ugh. Ik ben op pad voor nog wat cadeaus, maar mijn inspiratie is OP!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 15:26:06 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219285928
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2025 09:32 schreef Troel het volgende:
Hier zijn meerdere personen in huis die het liefste geen boom hebben (en anders opzetten op de 25e en weghalen op de 26e), maar hij komt standaard eerste advent en gaat 6 januari weg.
Wat zijn redenen om geen boom te willen? Ik kan er geen een bedenken eigenlijk :D :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_219285961
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:26 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat zijn redenen om geen boom te willen? Ik kan er geen een bedenken eigenlijk :D :@
Veel ruimte dat het opneemt
Veel gedoe om het op te zetten
Kleine kinderen/huisdieren die als hoofd missie hebben om de boom omver te krijgen
Getraumatiseerd door voorgaande "ik wil een echte boom fase" en een week in die fase erachter komen hoeveel insecten er nou overwinteren in een echte boom en in jouw woonkamer overtuigd zijn dat het lente is.
Twiddel
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 15:32:21 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219285977
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Kleine kinderen/huisdieren die als hoofd missie hebben om de boom omver te krijgen
Getraumatiseerd door voorgaande "ik wil een echte boom fase" en een week in die fase erachter komen hoeveel insecten er nou overwinteren in een echte boom en in jouw woonkamer overtuigd zijn dat het lente is.
Ok allemaal solide punten :D Al heeft het meeste wel met gedoe er omheen te maken, niet met "echt niet willen". Moeite van opzetten/ruimte innemen/zooi dat het geeft etc is meer ongemak dan dat je er echt op tegen bent lijkt mij :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_219285984
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Oké notitie voor mezelf: nooit een echte boom

Mijn schizo-hoofd stuitert hier zo op _O-
pi_219285991
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:32 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ok allemaal solide punten :D Al heeft het meeste wel met gedoe er omheen te maken, niet met "echt niet willen". Moeite van opzetten/ruimte innemen/zooi dat het geeft etc is meer ongemak dan dat je er echt op tegen bent lijkt mij :P
Mijn moeder en zusje doen dit jaar geen boom omdat mijn nichtje nu in een "ik kan alles beklimmen" fase zit haha.
Ikzelf moet nog even energie vergaren om het op te zetten.

Moet ook wel zeggen dat ik sommige mensen wel snap die het helemaal niet willen. Ik kende ooit een gezin die het hele huis in zwart wit hadden en alles bijzonder spartaans. Daar is een kerstboom veels te veel voor zulk soort mensen :P
Twiddel
pi_219286006
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oké notitie voor mezelf: nooit een echte boom

Mijn schizo-hoofd stuitert hier zo op _O-
Het is een van die dingen die je altijd vind dat je ouders stom zijn door altijd dezelfde plastic boom van zolder af te zeulen, tot jezelf op kamers woont en besluit een echte in tegenstelling tot je ouders te kopen.
En na de kerst haal je dat ding weg en dan zie je als extra cadeautje dat ondanks braaf water geven de naalden overal van de boom zijn gekomen en zelfs in je kitchenette liggen _O-

Hadden pa en ma toch gelijk :'(

Een voordeel is dat er tegenwoordig best goeie nepbomen zijn op marktplaats. Ik heb een black box van mp, van 350 naar 50 en ik krijg er elk jaar complimenten over :D
Twiddel
  maandag 17 november 2025 @ 15:47:02 #18
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219286046
quote:

[..]
Ik heb te weinig ruimte. Maar ik heb wel van die guirlandes als alternatief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 november 2025 @ 15:50:52 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219286062
quote:

[..]
SPOILER
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_219286077
quote:

[..]
SPOILER
  maandag 17 november 2025 @ 16:50:49 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_219286250
quote:

[..]
• Staat in de weg
• Gedoe met lampjes en versieringen
• Prijzig
• Verandering
• Niets hebben met het christelijk geloof en/of kerst
• Pijnlijk omdat gezin niet compleet is
• Kinderen en/of huisdieren die er aan/in zitten/hangen/klimmen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219286266
quote:

[..]
In ons geval; Cooper... :+ maar wij gaan wel een guirlande hangen met lampjes en kerstballen.
S. 2014
J. 2016
  maandag 17 november 2025 @ 16:57:26 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_219286267
Overigens heeft mijn moeder een doos met ballen laten vallen dit weekend, dus ik moet nog even kijken of alles nog wel heel is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219286375
Update: Ik heb vanochtend inpakpapier gekocht en ZES kadootjes ingepakt. Geploeter.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219286463
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Update: Ik heb vanochtend inpakpapier gekocht en ZES kadootjes ingepakt. Geploeter.
Jij kan dit! *O*
pi_219286471
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:41 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Jij kan dit! *O*
Vraag niet hoe :') Maar okee, ik kan weleens meer dan ik denk.
pi_219286474
quote:
81s.gif Op maandag 17 november 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vraag niet hoe :') Maar okee, ik kan weleens meer dan ik denk.
De moeite weegt meer dan het resultaat ;)
pi_219286519
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:45 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
De moeite weegt meer dan het resultaat ;)
Ik moet wel zeggen, ik kan er nu nog weken naar kijken voordat ik het ga opsturen. Ook wat waard :9
pi_219286774
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er een keer iets crap zit ingepakt bedenk dan dat het papier er met 3 sec af is
S. 2014
J. 2016
pi_219287527
Ik heb de Sint cadeaus ingepakt. Nu beginnen aan de cadeaus voor de pakketten.
  roze maandag 17 november 2025 @ 20:21:06 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219287567
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Als er een keer iets crap zit ingepakt bedenk dan dat het papier er met 3 sec af is
Wat lang zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_219287967
Hier hoe klein we ook woonde (heb 8 jaar op 32m2 gewoond met zn tweeën) altijd een boom gehad. Altijd een echte want die hoef je niet op te slaan en hij prikt dus onze katten blijven wel uit de buurt. Hoort er voor mijn gevoel helemaal bij. Echter zetten mij ouders als jaren geen boom meer op, want gedoe…..

Inpakken besteed ik uit. Vriendlief heeft jaren als bijbaan bij een speelgoedwinkel gewerkt. Die heeft meer ervaring met inpakken dan ik in de rest van mn leven nog kan opdoen. Doet hij ook iets voor deze actie ;)
  maandag 17 november 2025 @ 21:24:12 #33
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219288061
Voor degene die een abonnement op Videoland hebben, als je inlogt op de website, staat er onderaan als je klikt op "account" Videoland Extra.
Hier kan je 4 gratis kaartjes aanvragen voor Avonturenboerderij Molenwaard. Een aanrader voor peuters en kleuters!
  maandag 17 november 2025 @ 23:57:46 #34
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219288883
Hier ook geen boom in huis maar heb ook een kitten van 5 maand _O- die op dit moment dat ik dit typ in mijn droogrek vol schone was zit _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 november 2025 @ 07:00:13 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219289194
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
Voor degene die een abonnement op Videoland hebben, als je inlogt op de website, staat er onderaan als je klikt op "account" Videoland Extra.
Hier kan je 4 gratis kaartjes aanvragen voor Avonturenboerderij Molenwaard. Een aanrader voor peuters en kleuters!
Goede tip, @ organisatie zijn er ontvangers met kleine kinderen in de buurt van Molenwaard erbij? Dan kan ik ook kaartjes die kant uit laten gaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 18 november 2025 @ 08:57:41 #36
244125 laziness
pi_219289747
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:00 schreef Ynske het volgende:

[..]
Goede tip, @ organisatie zijn er ontvangers met kleine kinderen in de buurt van Molenwaard erbij? Dan kan ik ook kaartjes die kant uit laten gaan
Dat is een lief gebaar maar de afspraak is dat alle info bij de organisatie blijft. Ik kan niet zomaar namen door gaan geven aan andere users. Er zitten ook genoeg ontvangers tussen die anoniem willen blijven.
Tevens is de organisatie puur voor de kerstpakketten en grote wensen. Nog meer persoonlijke acties coördineren is geen ruimte voor.

Ik denk dat je daarom het beste een topic aan kan maken en dan kunnen mensen uit deze actie zelf beslissen of ze contact met je opnemen.
  dinsdag 18 november 2025 @ 10:41:27 #37
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219290465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:57 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat is een lief gebaar maar de afspraak is dat alle info bij de organisatie blijft. Ik kan niet zomaar namen door gaan geven aan andere users. Er zitten ook genoeg ontvangers tussen die anoniem willen blijven.
Tevens is de organisatie puur voor de kerstpakketten en grote wensen. Nog meer persoonlijke acties coördineren is geen ruimte voor.

Ik denk dat je daarom het beste een topic aan kan maken en dan kunnen mensen uit deze actie zelf beslissen of ze contact met je opnemen.
Daarom poste ik het al gewoon hier openbaar, kan iedereen het gewoon zelf aanvragen cq aanbieden. O+
pi_219290987
Op het moment best een zware periode en het idee dat iemand me aardig genoeg vindt om moeite te steken in een pakket maakt me echt even emotioneel...

En de voorpret kan ik ook wel goed gebruiken.

Niet om aandacht te vragen, maar om te laten weten hoe ontzettend goed, fijn, lief, sociaal en speciaal het is dat je dit voor iemand doet.

O+ O+ O+ Bedankt lieve mensen in dit topic O+ O+ O+
pi_219291010
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment best een zware periode en het idee dat iemand me aardig genoeg vindt om moeite te steken in een pakket maakt me echt even emotioneel...

Niet om aandacht te vragen, maar om te laten weten hoe ontzettend goed, fijn, lief, sociaal en speciaal het is dat je dit voor iemand doet.

Ik snap helemaal wat je bedoelt en ik sluit me graag aan bij deze woorden! Wat een werk en wat een liefde! Dank jullie wel ❤
pi_219292039
Net wat etenswaar gescoord voor kerstpakket wat ik aan het samenstellen ben. Nu nog grote doos vinden. Hopelijk heb ik die als ik nog wat Black Friday spul besteld en anders bij de action een verhuisdoos halen en die wrappen met cadeaupapier.
Dus cadeautjes nog inpakken en daarna opsturen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 18 november 2025 @ 19:49:38 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219293137
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ha dit is een goeie tip! ^O^
pi_219293848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

Er zijn er zoveel die moeite in jou willen steken CotS. Echt waar :*
pi_219294680
Ik weet niet of het al gezegd is; maar je kunt het dieren kerstpakket weer bestellen op de website van de online dierenvoedselbank!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_219294691
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2025 02:21 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is; maar je kunt het dieren kerstpakket weer bestellen op de website van de online dierenvoedselbank!
Ja in inderdaad al vermeld, :) maar je moet je nu echt als minima registreren, met een 'bewijs van inkomsten' (dat mag vanuit verschillende manieren, overigens).
Dus ik weet niet of veel gevers/shoppers dit voor de ontvangers kunnen aanvragen.

Maar ontvangers die denken dat ze er onder vallen: dat kan een overweging zijn :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:16 schreef Schanu het volgende:
Het dierenvoedselpakket kan weer worden aangevraagd! Dit jaar (helaas) alleen voor geregistreerde gebruikers van de dierenvoedselbank, er is dus een minimacheck.

Bestellen kan via hun site; https://onlinedierenvoedselbank.nl/

En de kosten zijn die jaar ¤ 12,50 ipv ¤ 19,95.

Interessant en fijn dus voor iedereen die in aanmerking komt! *O*
Hier nog een keer de flyer voor een snel overzicht (al een tijd terug door iemand anders in dit topic geplaatst)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 19-11-2025 02:47:26 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_219294938
[img][url=https://postimg.cc/xJCJS7jt][img]https://i.postimg.cc/xJCJS7jt/20251119-063616.jpg[/img][/url][/img]
https://postimg.cc/xJCJS7jt

Hier helpt de kat mee

Ik snap nog steeds niks van foto's uploaden welke link ik dan niet hebben
  woensdag 19 november 2025 @ 06:51:24 #46
244125 laziness
pi_219294959
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 06:38 schreef F_r het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
https://postimg.cc/xJCJS7jt
[ afbeelding ]
Hier helpt de kat mee

Ik snap nog steeds niks van foto's uploaden welke link ik dan niet hebben
Bij postimg klik je op delen en daar pak je de hotlink voor fora

Die plak je hier rechtstreeks in het tekstveld zonder het knopje foto plakken te gebruiken.

pi_219295770
Grotere doos bleek gewoon al ergens in huis aanwezig, dus ik kan weer verder
pi_219295787
Jouw poes F_r, wat een prachtbeest O+

Ik ben voor 2 pakketten klaar met inpakken! *O* Althans, voor 1 van die pakketten komt er nog een cadeautje bij door een extra donatie O+ dus daarvoor moet ik op zoek naar een grotere doos, maar dat komt helemaal goed!
  woensdag 19 november 2025 @ 10:57:36 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219296010
Hoera! M’n Vintedpakket is er eindelijk. M’n laatste pakket gaat dus vandaag nog op de post.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219297303
Wat een voorpret!

Jullie zijn vroeg met verzenden :D
Hier moet sinterklaas nog langskomen en dan introduceren wij de kerstman :P

Ik zal de pakketten dan ook ergens tussen 6-10 dec opsturen O+
pi_219297711
Ik ga ook pas versturen na Sinterklaas, maar dat is meer omdat ik mij kan voorstellen dat het voor de ontvangers moeilijk is om te wachten met uitpakken als ze het pakket nu al krijgen. Althans, ik zou dat dus niet kunnen :')
pi_219297853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:03 schreef Schanu het volgende:
Ik ga ook pas versturen na Sinterklaas, maar dat is meer omdat ik mij kan voorstellen dat het voor de ontvangers moeilijk is om te wachten met uitpakken als ze het pakket nu al krijgen. Althans, ik zou dat dus niet kunnen :')
Móet het? O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 19 november 2025 @ 15:49:21 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_219297993
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:03 schreef Schanu het volgende:
De vraag is natuurlijk of dat moet ;) Dat ligt geheel aan de gever natuurlijk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 november 2025 @ 16:03:01 #54
244125 laziness
pi_219298083
Het eerste pakket is al aangekomen bij een ontvanger *O*
pi_219298145
Ook helemaal waar haha, wachten is geen verplichting. Mijn hoofd koppelt kerstpakkettenactie aan kerst en dus pas open maken met kerst 8)7
pi_219298224
Pas over 2 weken kan ik de laatste items gaan aanschaffen, eerder kom ik niet bij de juiste winkels, dus eerder versturen is helemaal geen optie.
pi_219298475
Ik ga de mijne ook al binnenkort versturen. Er zit namelijk iets in wat je begin december al mag/moet uitpakken ;)
pi_219302379
Ik moet zeggen dat dit topic mij, ondanks alles, toch een beetje in de feeststemming heeft gebracht. De laatste jaren vind ik het echt moeilijker worden als de decembermaand eraan komt en ben ik altijd blij als we weer het nieuwe jaar kunnen inluiden.

Dus om de feestmaand in te luiden heb ik toch maar de kerstboom van stal laten halen, en hij staat nu helemaal versierd in de woonkamer te shinen. 🎄✨

Soms komt een beetje afleiding uit onverwachte hoek. Dank daarvoor ❤
pi_219308535
Ik wou eigenlijk wachten tot 6 december maar denk dat ik dit weekend toch de kerstversiering naar beneden haal. Ik merk in deze vroeg donkere en koude dagen dat het me veel moeite kost om niet om half 8 al in mijn bed te gaan liggen (gelukkig helpt kalf (aka de hond), daar wel bij), maar kerstversiering en lichtjes gaan ook helpen!! :D
  vrijdag 21 november 2025 @ 12:17:34 #60
244125 laziness
pi_219308820
It’s a good day to…

vrijdag 21 november 2025 @ 13:18:15 #61
244125 laziness
pi_219309486
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef laziness het volgende:
Het eerste pakket is al aangekomen bij een ontvanger *O*
Al vast een berichtje van deze anonieme ontvanger

quote:
Goedemorgen ,
ik wil mijn hartelijke dank uitbrengen naar de lieve shopper(s?) die voor mij (en mijn gezin) een pakket heeft samengesteld. Vanmorgen al even een blik geworpen in de zware doos en werd er al erg blij van! Zo benieuwd wat voor verrassingen er ingepakt zitten. Even bedenken wanneer we het met zijn allen uit gaan pakken.
Zo dankbaar dat een "vreemde " dit voor anderen wil en kan doen!
Wil je dit doorgeven aan de gever(s)?
Hartelijke groeten!
pi_219309702
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend ;) )
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje! O+ Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.

Van @laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel! :*

Edit; een Lotgenootje is een verzwaarde knuffel.
pi_219309943
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend ;) )
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje! O+ Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.

Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel! :*

[ link | afbeelding ]

Wat fantastisch dit O+
  vrijdag 21 november 2025 @ 14:12:37 #64
244125 laziness
pi_219309984
Ik heb alle ontvangers een nummer gegeven en toen zo’n lotingsite een nummer laten trekken en PoesInDoos was de gelukkige voor iets lekkers van mijn favoriete Fattoria in Toscane.
pi_219310258
quote:

Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel! :*

[ link | afbeelding ]

Oh wat een tof cadeau! Ik heb er ook één 🐶 (gekregen voor mijn verjaardag🥰) en ik vind het echt heerlijk! Hij ligt sindsdien altijd bij me op de bank of in bed. Die druk op het lichaam is echt fijn want dat brengt het allemaal net iets meer tot rust. Ik ben er erg blij mee. Ook met slapen is het echt heerlijk! Veel plezier er mee!
Geniet ook van je advent, heel leuk!
pi_219310271
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:12 schreef laziness het volgende:
Ik heb alle ontvangers een nummer gegeven en toen zo’n lotingsite een nummer laten trekken en PoesInDoos was de gelukkige voor iets lekkers van mijn favoriete Fattoria in Toscane.
Ik win nooit wat, behalve in dit subforum, elk jaar weer O+ Dankjewel!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:05 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wat fantastisch dit O+
O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:53 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Oh wat een tof cadeau! Ik heb er ook één 🐶 (gekregen voor mijn verjaardag🥰) en ik vind het echt heerlijk! Hij ligt sindsdien altijd bij me op de bank of in bed. Die druk op het lichaam is echt fijn want dat brengt het allemaal net iets meer tot rust. Ik ben er erg blij mee. Ook met slapen is het echt heerlijk! Veel plezier er mee!
Geniet ook van je advent, heel leuk!
Ik heb ook een verzwaringsdeken, dat is ook een aanrader!
Ben zo blij met m'n Poek O+
pi_219310318
Op de een of andere manier was ik uitgelogd op Fok!
Had ik helemaal niet door, want niet fit en wel af en toe naar het topic kijken, maar er veranderde maar niks, oké wel heel stil/rustig dacht ik, maar soit, zal wel...
Maar gewoon al ontvangen dingen, wat leuk!
Karel staat me wel wat glazig aan te staren, maar die uitdrukking valt niet vast te leggen :@
Nog even geen inspiratie gehad voor een actiefoto, maar dat komt nog wel
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_219310451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:56 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik win nooit wat, behalve in dit subforum, elk jaar weer O+ Dankjewel!
[..]
O+
[..]
Ik heb ook een verzwaringsdeken, dat is ook een aanrader!
Ben zo blij met m'n Poek O+
Ja die heb ik ook, zowel één maximaal zware op bed en één iets minder zware standaard op de bank. Ik kan echt niet meer zonder, de eenpersoons gaat ook altijd mee als ik ergens anders slaap (bijv op vakantie).
Mooi zijn de knuffels hè!
pi_219310517
Lieve Kerstman/vrouw,

Lag lekker op de bank te suffen en de bel gaat. Pakketje, die had ik niet verwacht.
Dus super nieuwsgierig maak ik het open, leuk verpakt.
Een kaartje van De Grote Wensen Donateur

Het is een trilogie van Suzanne Young. The Program-serie. Die wilde ik ongeloof graag hebben! Ik ben zo dankbaar O+ O+ O+

En ook nog op een moment dat ik het super goed kan gebruiken. Super leuke en lieve en fijne opsteker

Nu ga ik een kop thee zetten, krul me op op de bank en ga lezen. Heerlijk

Dank je dank je dank je wel!

[ Bericht 15% gewijzigd door ChildoftheStars op 21-11-2025 16:53:41 ]
  vrijdag 21 november 2025 @ 15:52:43 #70
244125 laziness
pi_219310570
Een anonieme ontvanger kreeg een bon om te genieten van haar favoriete eten.

quote:
Lieve grote wensen donateur,

Heel erg bedankt..!! Wat een super toffe verrassing. Dit had ik ff hard nodig...

Bij laatste controle bleek de kanker weer terug te zijn...Weer weken van stress en onderzoeken.
Gelukkig is het niet uitgezaaid maar moet wel bestraalt worden, hoevaak etc. hoor ik morgen bij de intake.

Ik ga een deze dagen lekker smullen van de spare ribs :)

Heel veel liefs en nogmaals bedankt

pfff wat een toffe actie is het toch ook. Ben helemaal blij..!!
pi_219310825
Wat krijg ik een warm gevoel van dit topic, prachtig dit O+
pi_219310878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve Kerstman/vrouw,

Lag lekker op de bank te suffen en de bel gaat. Pakketje, die had ik niet verwacht.
Dus super nieuwsgierig maak ik het open, leuk verpakt.
Een kaartje van De Grote Wensen Donateur

Het is een trilogie van Suzanne Young. The Program-serie. Die wilde ik ongeloof graag hebben! Ik ben zo dankbaar O+ O+ O+

En ook nog op een moment dat ik het super goed kan gebruiken. Super leuke en lieve en fijne opsteker

Nu ga ik een kop thee zetten, krul me op op de bank en ga lezen. Heerlijk

Dank je dank je dank je wel!
Veel leesplezier

quote:

[ link | afbeelding ]

Heel veel knuffelplezier ❤️

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 21-11-2025 17:15:26 ]
S. 2014
J. 2016
pi_219310912
Ik kwam vanmiddag thuis en er lag zowaar een pakketje op mij te wachten :o

Super bedankt grote wensen donateur, lego vind ik zo gaaf maar koop het bijna nooit voor mezelf _O_
Hier ga ik zeker plezier mee hebben.

Enorm bedankt :*

Twiddel
  roze vrijdag 21 november 2025 @ 16:52:31 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219310920
Kerst is vroeg dit jaar. :D O+
pi_219310938
Alle grote wensen op één dag bezorgd? :D Wat een leuke dingen zitten er tussen! O+
pi_219310944
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:
Alle grote wensen op één dag bezorgd? :D Wat een leuke dingen zitten er tussen! O+
Ja! Echt vrolijkmakende
pi_219310952
Ook leuk om te zien hoe verschillend de grote wensen zijn, maar hoe we allemaal even blij zijn ermee
pi_219310953
quote:
Gaaf! Ook iets voor mij, ik ga er ook eens naar kijken.
pi_219310982
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 15:52 schreef laziness het volgende:
[..]

Eet smakelijk! :*
Naar om te lezen dat het niet goed met je gaat.. heel veel sterkte komende tijd!
  vrijdag 21 november 2025 @ 17:06:55 #80
244125 laziness
pi_219311033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:
Ook de kerstman koopt slim in O-)

En zijn pakhuis is nog lang niet leeg ~:) ~:) ~:)
pi_219311040
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:06 schreef laziness het volgende:

[..]
Ook de kerstman koopt slim in O-)

En zijn pakhuis is nog lang niet leeg ~:) ~:) ~:)
:D
pi_219311077
Wij sluiten ook aan in de dankbare rij voor de grote wensen Donateur.

Mijn zoon heeft prikkelverwerkings problemen en loopt om meerdere redenen vast en om te ontprikkelen schijnen de lotgenootjes heel goed te helpen mja prijzig enz..

En toen kwam Lazi in actie met de grote wensen Donateur.. en nu heeft mijn dochter een mini lotgenootje en staat er een koala op mijn zoon te wachten. ( die is voor het eerst in weken weer eens spelen bij iemand)

Onwijs bedankt en we laten zeker nog weten hoe goed het werkt.
S. 2014
J. 2016
pi_219311109
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 15:52 schreef laziness het volgende:
[..]

Wat rot om te horen! Geniet van het eten.
S. 2014
J. 2016
pi_219311170
GMZ O+ !
pi_219311486
quote:

[ link | afbeelding ]

Supercute zo'n lotgenootje. Wat lief O+
  vrijdag 21 november 2025 @ 18:54:32 #86
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219311865
Wat zijn die lotgenootjes leuk!! O+

Wat leuk dat er al dingen worden afgeleverd *O* I Love It! ~:)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 november 2025 @ 19:01:30 #87
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219311926
Wat fantastisch om te zien, bedankt grote wensen Donateur.
pi_219312275
Voor de grote wensen Donateur... hij kwam thuis, ik vertelde over de actie, hij is gaan zitten en heeft niet meer los gelaten..

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_219312541
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor de grote wensen Donateur... hij kwam thuis, ik vertelde over de actie, hij is gaan zitten en heeft niet meer los gelaten..

SPOILER
🥰🥰🥰🥰

Dol op dit topic!
pi_219312631
Ach... dat blije koppie ❤️
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 november 2025 @ 20:19:40 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_219312734
O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219313043
Mis ik iets? Wat is de Grote Wensen Donateur? (of is iedere gever dat? :@ )
Somebody that I used to know
  vrijdag 21 november 2025 @ 20:55:45 #93
244125 laziness
pi_219313128
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 20:47 schreef Postbus100 het volgende:
Een anonieme fok user die een bedrag beschikbaar stelt om wat grotere wensen in vervulling te laten gaan.
In de vragenlijst wordt hier ook naar gevraagd.
pi_219313137
Wat een mooie wensen met dito leveringen
  vrijdag 21 november 2025 @ 21:03:41 #95
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219313198
quote:

[ link | afbeelding ]

Wat gaaf!
  vrijdag 21 november 2025 @ 21:14:28 #96
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219313286
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 20:47 schreef Postbus100 het volgende:
Denk aan uit eten of een kaartje naar de Efteling. Gewoon 1 groot ding dat extra word gegeven. Zelfs na de mooie pakketen!!
pi_219314008
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 20:55 schreef laziness het volgende:

[..]
Een anonieme fok user die een bedrag beschikbaar stelt om wat grotere wensen in vervulling te laten gaan.
In de vragenlijst wordt hier ook naar gevraagd.
Aah, wat cool!
Somebody that I used to know
  zaterdag 22 november 2025 @ 06:18:28 #98
244125 laziness
pi_219315078
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 21:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Denk aan uit eten of een kaartje naar de Efteling. Gewoon 1 groot ding dat extra word gegeven. Zelfs na de mooie pakketen!!
Soms kan ook iets kleins een grote wens zijn.
Iets wat heel gewoon lijkt maar niet altijd is voor iedereen.
pi_219315260
Ik word zo blij van dit topic O+
pi_219315730
Wat een mooie acties van de Grote wensen Donateur, en wat een hartverwarmende reacties.
Fijn om hier mee te lezen.
pi_219316180
SPOILER
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:02:09 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219316302
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 06:18 schreef laziness het volgende:

[..]
Soms kan ook iets kleins een grote wens zijn.
Iets wat heel gewoon lijkt maar niet altijd is voor iedereen.
Iets dat niet vanuit een pakket komt maar als een hele mooie extra hoe dan ook :D
pi_219316483
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef CaVaBien het volgende:
Ik word zo blij van dit topic O+
Moi aussi *O*
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_219316903
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILER
Jij hebt je aan inpakfolie gewaagd _O_
pi_219317466
Geen idee of dit videootje pakt.
Sneekpeek.
De grote/dure items haal ik vaak tweedehands, en dan moet je ook testen of alles werkt he

https://streamable.com/m2j5ko
Twiddel
pi_219317520
wat heerlijk dat de eerste kadootjes al bij ontvangers aankomen. Zo leuk om te zien allemaal.

Mijn kadodoos begint zich aardig te vullen en ik ga morgen een eerste deel al inpakken (geen kado folie🤣)

Inmiddels is een bezorgafspraak gemaakt op 22 december, dus mijn ontvanger heeft nog wel een portie geduld nodig (sorry 😜)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_219317590
Is het vervoerstopic van de kerstpakkettenactie nog ergens te vinden?
Want ik moet het zowiezo versturen (locatie is andere kant van het land en ik heb alleen een brommer :P) maar mocht iemand toevallig die route toch al gaan scheelt dat weer wat.
Twiddel
  zaterdag 22 november 2025 @ 16:26:48 #108
244125 laziness
pi_219317680
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Want ik moet het zowiezo versturen (locatie is andere kant van het land en ik heb alleen een brommer :P) maar mocht iemand toevallig die route toch al gaan scheelt dat weer wat.
Er is dit jaar geen vervoerstopic nog.

Ik kom wel regelmatig langs jouw woonplaats maar ga dan in westelijke richting en dat zoek je niet :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2025 @ 16:34:45 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219317717
quote:
Waar moet het heen? En waar woon jij ook alweer?

zaterdag 22 november 2025 @ 16:40:18 #110
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219317738
Indien er vervoer nodig is rond Amsterdam, Purmerend, Hoorn en Alkmaar rn alles daar tussen in kan ik mischien nog iets betekenen
pi_219317745
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:34 schreef DJMO het volgende:

[..]
Waar moet het heen? En waar woon jij ook alweer?
Dm gestuurd :)
Twiddel
pi_219319764

Past net wel, net niet
pi_219319848
quote:
Ik rij, op 22 december van Den Haag naar Zwolle en dan een klein stukje terug naar de Veluwe.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_219319949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:10 schreef Essebes het volgende:

[..]
Ik rij, op 22 december van Den Haag naar Zwolle en dan een klein stukje terug naar de Veluwe.
Helaas, ik zoek meer verticaal van de ene kant van het land naar de andere kant dan horizontaal.
Mocht niemand dat toevallig rijden is het geen probleem en gaat het gewoon met post nl ofzoiets :)
Twiddel
pi_219320061
Ik ben do in Amsterdam en ga redelijk naar het zuiden
pi_219320132

Nr 2 ook klaar
pi_219320651
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:39 schreef summer2bird het volgende:
Geen idee of dit videootje pakt.
Sneekpeek.
De grote/dure items haal ik vaak tweedehands, en dan moet je ook testen of alles werkt he

https://streamable.com/m2j5ko
Wat leuk! Dit doet mij echt denken aan dat ik jong was, deze had ik ook! Veel plezier van gehad!
  zondag 23 november 2025 @ 07:54:42 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219322929
Mijn tweede pakket is ook aangekomen! Op het afhaalpunt en de ontvanger heeft de afhaalcode van me gekregen. Zo benieuwd wat mijn ontvanger ervan vinden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 november 2025 @ 17:13:48 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219327375
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:40 schreef Friday12 het volgende:
Indien er vervoer nodig is rond Amsterdam, Purmerend, Hoorn en Alkmaar rn alles daar tussen in kan ik mischien nog iets betekenen
Grappig wel dit. Je noemt precies de plaatsen waar ik zelf vaak met de trein kom _O- met uitzondering van Purmerend overigens. Woon zelf in Castricum, m'n jongste zoon in Wognum (dus moet dan via Hoorn reizen), voorheen ij alkmaar gewoond en ik kom minimaal drie keer per week in Amsterdam om naar Gideon Italiaander te gaan :D

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 november 2025 @ 17:50:35 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219327699
Ik ben zoetjes aan ook begonnen met inpakken van de cadeautjes, ik ben voor alle pakketten wel zo goed als klaar inmiddels. Wel ben ik, ondanks dat ik bijna 20 rollen inpakpapier heb liggen, heel erg lui en heb voor verschillende cadeaus cadeaudoosjes gehaald, zodat ik niks hoef in te pakken.

Het wachten is op de bestelling van jumbo met verschillende houdbare levensmiddelen, en dan kan ik afspraken gaan maken om de pakketten te bezorgen. Drie doen we met de auto, drie doe ik met de trein en de rest gaat met de post mee.

zondag 23 november 2025 @ 18:04:55 #121
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219327829
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef DJMO het volgende:

[..]
Grappig wel dit. Je noemt precies de plaatsen waar ik zelf vaak met de trein kom _O- met uitzondering van Purmerend overigens. Woon zelf in Castricum, m'n jongste zoon in Wognum (dus moet dan via Hoorn reizen), voorheen ij alkmaar gewoond en ik kom minimaal drie keer per week in Amsterdam om naar Gideon Italiaander te gaan :D
:D dat is inderdaad dezelfde hoek dan haha
pi_219329303
Even een update voor de lotgenootjes knuffel, die is zo waanzinnig fijn... hij sleept m heel de dag mee. Vanmiddag lagen we even op bed een filmpje te kijken en toen mocht ik even met blinkt Bill (koala) knuffelen... afijn, heb 1.5 uur geslapen :') ze zijn echt fijn.
S. 2014
J. 2016
  roze maandag 24 november 2025 @ 12:47:42 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219333446
PostNL stond net voor de deur. :o *O* O+

Ik "moet" over een week er twee uitpakken en de rest doe ik kerstavond. O+
pi_219333591
Mijn beetje uit de hand gelopen bijdrage aan de kertpakkettenactie. :@
Het kleine pakketje gaat morgen op de bus. Een klein beetje voorpret met Sinterklaas O+

maandag 24 november 2025 @ 18:15:31 #125
244125 laziness
pi_219335673
quote:
99s.gif Op maandag 24 november 2025 13:15 schreef praadje het volgende:
Mijn beetje uit de hand gelopen bijdrage aan de kertpakkettenactie. :@
Het kleine pakketje gaat morgen op de bus. Een klein beetje voorpret met Sinterklaas O+

[ afbeelding ]
Oh die mag best retour afzender O-) :D :+

SPOILER
pi_219337536
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 18:15 schreef laziness het volgende:

[..]
Oh die mag best retour afzender O-) :D :+

SPOILER
Ik moest er even over nadenken maar _O- _O- _O-
  dinsdag 25 november 2025 @ 08:16:29 #127
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219338682
En ook wij zijn verrast én verwend door de Grote Wensen Donateur! O+

We hebben een kadokaart ontvangen van Thuisbezorgd! We gaan dus een keer genieten van de luxe van bami, nasi, babi pangang, sateetjes. :Y)

Ik kan me niet eens herinneren wanneer we dat voor het laatst hebben gedaan O+ Zou me niks verbazen als dat nog in het guldentijdperk was _O-

Dankjewel O+ :*
  Moderator dinsdag 25 november 2025 @ 13:02:04 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219340326
Mijn pakket is aangekomen op de afhaallocatie maar die was helaas nog dicht vanochtend toen mijn man het wilde afhalen. Dat wordt dus later vandaag of morgen. Zoveel zin in O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2025 @ 17:42:11 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219342217
SPOILER

[ Bericht 26% gewijzigd door Nizno op 27-11-2025 09:05:40 ]

dinsdag 25 november 2025 @ 19:04:07 #130
244125 laziness
pi_219342759
Mocht er geen budget meer zijn voor versturen dan roggelen we dat hier wel natuurlijk!
  dinsdag 25 november 2025 @ 20:21:55 #131
164850 Rob
't is patat
pi_219343615
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef DJMO het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef laziness het volgende:
Mocht er geen budget meer zijn voor versturen dan roggelen we dat hier wel natuurlijk!
De tekst in de spoiler gaat ook hier op :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Nizno op 27-11-2025 09:06:16 ]
pi_219343754
quote:
Ik wil dan graag ook meebetalen!
  dinsdag 25 november 2025 @ 20:40:25 #133
244125 laziness
pi_219343829
Een anonieme ontvanger kreeg vandaag een premium edition van een spel voor de xbox.

quote:
OMG !!

Dit zag ik echt niet aankomen. Ongelooflijk dit. Heb er geen woorden voor.

Heel erg bedankt gulle gever.

Ik weet wat ik te doen heb vandaag 🙂

groetjes en een stevig knuffel van mij

En natuurlijk hoop ik dat mijn gulle gever zelf ook een goede kerst krijgt.

Fijne kerstdagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2025 @ 21:05:23 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219344058
quote:
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen m

pi_219344082
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen m
Ik weet niet waar je de kaas haalt, maar bij de meeste kaasboeren kunnen ze het vacuüm verpakken en dan is het prima houdbaar buiten de koeling.

De kazen liggen daar ook niet gekoeld hé.

Al zou ik dat niet met brie oid doen :P
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 november 2025 @ 09:08:08 #136
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_219353537
Even wat opgeruimd.
De SC mag gebruikt worden voor de zaken die zijn opgeruimd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219353670
Vandaag maar eens de laatste items van pakket 2 inpakken, dan staan er daarna 2 pakketten verzendklaar.
Op tijd beginnen met inpakken dit jaar heeft echt goed uitgepakt, net als het ontruimen van mijn bureau op zolder voor het inpakwerk.
Gisteren scoorden we een wat kwetsbaar item voor 1 van de ontvangers, straks meer even wat beschermend materiaal opzoeken, anders komt het niet heel aan.
  donderdag 27 november 2025 @ 09:35:53 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_219353698
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:

[..]
Je kunt gevacumeerde kaas echt prima per post versturen. In de kerstpakketten van de Zuivelhoeve (de grote kaasboer hier in de buurt) zitten ze ook. Heb dit jaar ook een kaaspakket gekregen vlak na het ongeluk en dat ging ook goed.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219354689
Ik was klaar met mijn pakketten, maar zolang ze hier staan blijf ik twijfelen of het genoeg is en blijf ik aanvullen. Van 1 pakket zit de doos écht vol dus die is klaar *O* voor 1 pakket toch nog een extra cadeautje gekocht die nog binnen moet komen, gisteren nog wat extra's gekocht en dan moet ik die doos dicht plakken voor ik er nog meer in doe :') en voor het laatste pakket gisteren ook een extra cadeautje erbij gehaald.

Ik wilde alleen shoppen maar ondertussen is het ook heel slecht voor mijn eigen portemonnee :')

Nog even en ik kan ze versturen O+
pi_219354942
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef fietsmiep het volgende:
Verrassing hier vanmorgen met de post.
We (mijn moeder en ik) krijgen binnenkort leuke tijdschriften, Libelle en Plus, van beiden 3/4 nummers. Dit werd aangekondigd met een kaart van onze Kerstelfjes die vanmorgen bezorgd werd.
Leuk, als het eerste nummer bezorgd wordt zal ik mijn moeder ermee verrassen, zij weet niks van de aanmelding voor een kerstverrassing.
We lezen allebei graag, dus Kerstelfjes "heel erg bedankt".
Gisteren kwam de eerste Libelle, en straks ga ik naar mijn moeder (93jr) en neem de Libelle mee, zij zal verrast zijn.
Ik ga wekelijks naar haar vanwege mantelzorg en blijf altijd een nacht slapen, zodat ze naast hulp ook een avond gezelschap heeft.

Echt heel bijzonder dat iemand dit voor ons doet.
  donderdag 27 november 2025 @ 14:51:44 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_219355604
Lieve grote wensen donateur, dank je wel O+

Ik ga binnenkort een dagje naar de welness om even tot rust te komen O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219355649
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:51 schreef Troel het volgende:
Lieve grote wensen donateur, dank je wel O+

Ik ga binnenkort een dagje naar de welness om even tot rust te komen O+
Heerlijk
pi_219355675
Verkeerde topic
  Admin donderdag 27 november 2025 @ 15:26:36 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219355873
Omfg ik krijg van de Grote Wensen Donateur een ZEN massage bon. Wat ben ik daar onnoemelijk blij mee.

Dank je/jullie wel sjemig, ben er stil van.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_219357809
quote:
99s.gif Op donderdag 27 november 2025 15:26 schreef yvonne het volgende:
Omfg ik krijg van de Grote Wensen Donateur een ZEN massage bon. Wat ben ik daar onnoemelijk blij mee.

Dank je/jullie wel sjemig, ben er stil van.
Dik verdient O+
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 19:51:13 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219357865
Vandaag mijn pakket opgehaald O+ Nu eerst wachten tot na Sinterklaas, dan kunnen de pakjes onder de boom en kunnen we gaan uitpakken O+
pi_219359056
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 12:03 schreef Schanu het volgende:
Ik was klaar met mijn pakketten, maar zolang ze hier staan blijf ik twijfelen of het genoeg is en blijf ik aanvullen. Van 1 pakket zit de doos écht vol dus die is klaar *O* voor 1 pakket toch nog een extra cadeautje gekocht die nog binnen moet komen, gisteren nog wat extra's gekocht en dan moet ik die doos dicht plakken voor ik er nog meer in doe :') en voor het laatste pakket gisteren ook een extra cadeautje erbij gehaald.

Ik wilde alleen shoppen maar ondertussen is het ook heel slecht voor mijn eigen portemonnee :')

Nog even en ik kan ze versturen O+
Die twijfel herken ik met het aanvullen of niet.
Zaterdag heb ik het laatste kado toegevoegd. Ik moet de doos nog dicht tapen en wrappen met kerstpapier en daarna stuur ik hem via postnl. PostNL punt zit hier om de hoek.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 27 november 2025 @ 21:32:34 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219359100
quote:
99s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
Even wat opgeruimd.
De SC mag gebruikt worden voor de zaken die zijn opgeruimd.
Is er een SC in FHF?? :o :?
pi_219359317
Maken jullie je bekend bij je ontvangers?
  Manager PR/Moderator donderdag 27 november 2025 @ 23:31:37 #150
269689 crew  Viv
pi_219359687
quote:
99s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:09 schreef praadje het volgende:
Maken jullie je bekend bij je ontvangers?
Soms wel, soms niet. :D
pi_219362126
Ik kreeg gisteren een verrassing met de post
een doos met lekkere sinterklaas snoepgoed
wilde een foto van alles bij voegen ook het super lieve kaartje maar ik kan dus niet zo een foto erin zetten enkel met een link

afzender (postcode verwijderd) super bedankt

[ Bericht 12% gewijzigd door Nizno op 28-11-2025 12:40:54 (postcode verwijderd en foto juist geplaatst) ]
2fast4u
  vrijdag 28 november 2025 @ 12:27:29 #152
244125 laziness
pi_219362447
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:
wilde een foto van alles bij voegen ook het super lieve kaartje maar ik kan dus niet zo een foto erin zetten enkel met een link

[ afbeelding ]

Gastedit: postcode verwijderd.
Mail de foto ff naar fok.kerst@gmail.com
Dan plaats ik ‘m voor je.
pi_219362572
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:

[ afbeelding ]

Oh wow, dat ziet er erg lekker uit
pi_219362595
“Ja, ik kom zo lunchen, ik moet eerst nog even een capibara inpakken” _O-
  roze vrijdag 28 november 2025 @ 12:57:45 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219362647
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:

[ afbeelding ]

Sow lekker hoor, geniet ervan.
pi_219362875
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:27 schreef laziness het volgende:

[..]
Mail de foto ff naar fok.kerst@gmail.com
Dan plaats ik ‘m voor je.
Bedankt
2fast4u
  vrijdag 28 november 2025 @ 13:36:42 #157
244125 laziness
pi_219362947
Ah foto is gefikst. Ziet er geweldig uit. Wat een heerlijke verrassing.
pi_219363710
Heerlijk, ik krijg altijd een glimlach van dit topic. <O) ~:) >:O
pi_219364308
Het inpakken is klaar en raad is wat… de doos is te klein.
  vrijdag 28 november 2025 @ 19:58:01 #160
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219366253
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 16:04 schreef LauriLynne het volgende:
Het inpakken is klaar en raad is wat… de doos is te klein.
Dat is traditie _O-
pi_219366549
Lieve grote wensen donateur, wat ontzettend lief en tof dat ik mag gaan floaten. Het klink heel erg ontspannend en is echt precies wat ik momenteel kan gebruiken. Ik heb net even een traantje weggepinkt, ik vind het zo ontzettend lief en fijn. Komt precies op het juiste moment. Ontzettend bedankt!
  vrijdag 28 november 2025 @ 21:04:49 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219366970
Ik ontving vandaag mijn kerstpakket *O*

Meteen maar opengemaakt, want tot de kerst wachten duurde me toch écht iets te lang :@

Hieronder een fotoverslagje.

Dichte doos:

Open doos:

Ingepakte cadeautjes:

Uitgepakte cadeautjes:

Mijn kat had de snoepjes snel gevonden _O-

Hartelijk dank aan de gulle gever! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219367479
Die bloemen Whiskers!! O+
  zaterdag 29 november 2025 @ 00:04:40 #164
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 08:43:09 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219368757
@laziness als je weet wie je lieve gever is mag je dat dan al melden bij een uitpakfoto?
  zaterdag 29 november 2025 @ 08:53:53 #166
244125 laziness
pi_219368809
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 08:43 schreef Ama het volgende:
@:laziness als je weet wie je lieve gever is mag je dat dan al melden bij een uitpakfoto?
Ja als de gever zichzelf bekend wil maken dan mag dat.
Ik bepaal hierin niks. Het is tussen gever en ontvanger om te bepalen wie anoniem wil zijn of niet en dat werkt beide kanten op.
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 08:55:59 #167
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219368831
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 08:53 schreef laziness het volgende:

[..]
Ja als de gever zichzelf bekend wil maken dan mag dat.
Ik bepaal hierin niks. Het is tussen gever en ontvanger om te bepalen wie anoniem wil zijn of niet en dat werkt beide kanten op.
Duidelijk :) thanks voor de snelle reactie!
pi_219368963
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ontving vandaag mijn kerstpakket *O*

Meteen maar opengemaakt, want tot de kerst wachten duurde me toch écht iets te lang :@

Hieronder een fotoverslagje.

Dichte doos:

[ afbeelding ]

Open doos:

[ afbeelding ]

Ingepakte cadeautjes:

[ afbeelding ]

Uitgepakte cadeautjes:

[ afbeelding ]

Mijn kat had de snoepjes snel gevonden _O-

[ afbeelding ]

Hartelijk dank aan de gulle gever! ^O^
Wat een leuk pakket. Jij kunt lekker knutselen en bouwen. Onze buurman maakt ook van die dingen zoals die bookshop, het ziet er erg leuk uit.
pi_219369182
Mijn laatste pakketje komt vandaag binnen, ik ben dus (bijna) klaar *O*

Hele kleine sneakpeak

SPOILER
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 10:12:27 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219369184
@Schanu foto's doen het niet
Nu wel :+
pi_219369187
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
@:Schanu foto's doen het niet
Nu als het goed is wel! :)
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 10:14:43 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219369190
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 10:13 schreef Schanu het volgende:

[..]
Nu als het goed is wel! :)
Ja *O*
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 10:28:01 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219369270
Oke ik heb vandaag dus de eerste twee open gemaakt. O+ Ik zei al een tijdje in de SC waar ik post dat ik eigenlijk dit jaar wel een keer een adventskalender zou willen en kijk eens wat ik heb gekregen. _O_

Ik hou van LEGO en Harry Potter (en de combinatie helemaal) dus dit vind ik erg leuk! En ik heb ook 1 gekregen voor mijn lieve kat. O+

En deze cadeautjes bewaar ik nog even want leuk om met kerstavond uit te pakken:

@Pinuts heel erg bedankt alvast voor deze twee leuke adventskalenders en het lieve kaartje. _O_ O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 29-11-2025 10:44:23 ]
  zaterdag 29 november 2025 @ 10:29:56 #174
244125 laziness
pi_219369286
Wil iedereen het even melden als zijn/haar pakket er is en je het nog dicht laat?

Als organisatie weet ik graag of het op tijd bij iedereen binnen is namelijk.
pi_219369408
De kerstpakket die ik heb samengesteld gaat vandaag op de bus. Ik moet een ander pakket retour sturen en nog 2 disney kransjes op de bus doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zaterdag 29 november 2025 @ 11:05:23 #176
244125 laziness
pi_219369439
Een anonieme ontvanger wil graag haar gever even in het zonnetje zetten.

quote:
Ik kreeg afgelopen woensdag de vraag van mijn shopper om contact op te nemen met de gever van mijn pakket. Ik had geen idee waarom, maar op donderdag een email gestuurd.
Wat blijkt? De gever wilde mijn grote wens in vervulling laten gaan!
Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt voor het aanmeten van zwemoordopjes op maat.
Ik ben hier echt zo blij mee. Hopelijk helpt het me om vooruit te komen met mijn gezondheid door meer te kunnen zwemmen.

Dank je wel gulle gever. Geen idee of je bekend wilt worden, dus we doen het zo!
pi_219369559
Ik heb de laatste kadootjes ingepakt en het zootje gaat vandaag met de dozenschuiver mee :)
pi_219369640
Ik sluit mij vandaag aan bij het verzenden van de pakketten, in ieder geval 2 van de 3 en hopelijk de 3e ook. De bezorgers krijgen het druk komende week zo te lezen O+
pi_219369836
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb vandaag dus de eerste twee open gemaakt. O+ Ik zei al een tijdje in de SC waar ik post dat ik eigenlijk dit jaar wel een keer een adventskalender zou willen en kijk eens wat ik heb gekregen. _O_

Ik hou van LEGO en Harry Potter (en de combinatie helemaal) dus dit vind ik erg leuk! En ik heb ook 1 gekregen voor mijn lieve kat. O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze cadeautjes bewaar ik nog even want leuk om met kerstavond uit te pakken:
[ afbeelding ]
@:pinuts heel erg bedankt alvast voor deze twee leuke adventskalenders en het lieve kaartje. _O_ O+
Wat een schattige poezenkalender!!!
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 12:35:50 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219369955
Omg. :o De deurbel ging net ineens dus ik denk huh ik heb niks besteld.. Maar ik wou heel graag een mooie nepplant want sinds de komst van mijn kat begin dit jaar moest ik mijn echte planten wegdoen (💔) en nu wordt dit ineens net bezorgd. :o O+

Dankjewel lieve grote wensen donateur. _O_

(Moet nog wel even de takken goed doen want het zat natuurlijk in een doos)
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 29-11-2025 13:47:25 ]
pi_219370016
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Omg. :o De deurbel ging net ineens dus ik denk huh ik heb niks besteld.. Maar ik wou heel graag een mooie nepplant want sinds de komst van mijn kat begin dit jaar moest ik mijn echte planten wegdoen (💔) en nu wordt dit ineens net bezorgd. :o O+
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve gever! _O_

Je hebt ook zo'n knager :P

Ik heb het track en trace van een pakket datb ik heb opgestuurd. Hoe kan ik het aan de ontvanger doorgeven?

[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 29-11-2025 13:51:42 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 12:50:53 #182
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219370026
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je hebt ook zo'n kanger :P

Ik heb het track en trace van een pakket datb ik heb opgestuurd. Hoe kan ik het aan de ontvanger doorgeven?
Wat is dat? :@ _O-
  zaterdag 29 november 2025 @ 12:59:06 #183
244125 laziness
pi_219370061
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je hebt ook zo'n kanger :P

Dat kan je via mij doen of rechtstreeks als ontvanger niet anoniem is.
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 13:06:52 #184
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219370089
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:50 schreef Ama het volgende:

[..]
What can change the nature of a man?
pi_219370249
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik bedoelde knager.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219370266
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:59 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat kan je via mij doen of rechtstreeks als ontvanger niet anoniem is.
dm gestuurd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 13:55:10 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219370268
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik bedoelde knager.
Zo probeerde het wel ja en het was giftig. :') Ik had geen zin om hele tijd politieagent te moeten spelen en wou ook met een chill gevoel van huis kunnen gaan. :+

(En potgrond vond ze ook wel erg leuk. 😒)
pi_219370651
Ik wordt echt zo blij van dit topic en dan is het nog niet eens december! 🥰
  zaterdag 29 november 2025 @ 15:09:13 #189
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219370732
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve grote wensen donateur. _O_

SPOILER
Hier ook zo'n exemplaar en heb dus ook alleen kunstplanten _O-
pi_219371178
Alle 3 de pakketten zijn verstuurd en de track and trace codes zijn gedeeld. My work here is done O+
pi_219371492
Ik kreeg vandaag al een pakketje voor Sinterklaasfeest van mijn kerstelfjes. Heel speciaal voel ik mij!
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 14:29:28 #192
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219377071
Ik heb van een gever dit mooie pakket gekregen:

Net op tijd voordat de advent begint.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219381128
Mijn gever komt zeer waarschijnlijk dinsdag het pakket brengen, zin in :)
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 19:48:20 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219381279
Die adventkalenders, zo tof! Als ik hier al uitpakfoto's zie dan kan ik ook niet wachten om uit te pakken! Maar volgens mijn hoofd moeten we eerst echt Sinterklaas vieren, daarna is het kerstpakket aan de beurt O+
pi_219382549
Mijn pakket is al DRIE dagen in huis dus wij hebben unaniem besloten dat ons pakket speciaal voor 30 november was bedoeld. Superleuk om zomaar onverwacht op een zondagavond met zijn allen een hele grote doos uit te pakken O+

Superleuk pakket, twee tevreden kinderen en een Mrs V die het allemaal een tikje verwonderd aanschouwde :D

Ik doe maar 1 foto, van onze guilty pleasure die echt helemaal goed geraakt is *)

Ik weet niet of de donateur hier ook bij genoemd wil worden, maar onwijs bedankt, en f_r voor het briljante licht en rest uitzoeken en vinden O+ ! Helemaal de bom dit *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Vanyel op 30-11-2025 21:17:37 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 30 november 2025 @ 21:12:47 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219382571
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef MaJo het volgende:
Die adventkalenders, zo tof! Als ik hier al uitpakfoto's zie dan kan ik ook niet wachten om uit te pakken! Maar volgens mijn hoofd moeten we eerst echt Sinterklaas vieren, daarna is het kerstpakket aan de beurt O+
Als jouw hoofd dat wil, mag dat. Maar van je shopper hoeft het niet he ;-)
pi_219382729
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb van een gever dit mooie pakket gekregen:

[ afbeelding ]

Net op tijd voordat de advent begint.
Ook ik werd vandaag verrast met zo'n mooie, luxe Rituals adventkalender.
Echt te gek!!!

Superbedankt !
pi_219382778
Leuke foto’s komen er langs!

Mijn ontvanger moet nog even geduld hebben. Doos 2 is ook te klein. 🫣 Ja ik ben ook zo iemand die met inkopen bij de ikea bij de auto komt en er dan achter komt dat het niet past.
pi_219382803
Mijn ontvanger moet ook nog even geduld hebben. Volgend weekend ga ik naar Duitsland en dan sla ik de laatste dingen in. Altijd leuk, die kerstmarkten enzo :P

Reminder voor de rest ook, nog 2 weken te gaan tot verzend deadline :)
Twiddel
pi_219383190
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ontvanger moet ook nog even geduld hebben. Volgend weekend ga ik naar Duitsland en dan sla ik de laatste dingen in. Altijd leuk, die kerstmarkten enzo :P

Reminder voor de rest ook, nog 2 weken te gaan tot verzend deadline :)
Ik heb ook nog een tripje Duitsland voor de boeg..! 😊

Dank voor de reminder ^O^
pi_219383300
Letten jullie op de winterbanden? Las net dat ze daar nu heel streng op controleren. Veel shopplezier
pi_219383343
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:33 schreef Cod_player het volgende:
Letten jullie op de winterbanden? Las net dat ze daar nu heel streng op controleren. Veel shopplezier
Dank je, ik zal het nog eens extra navragen bij de chauffeur/chauffeuse!
  zondag 30 november 2025 @ 23:19:21 #203
244125 laziness
pi_219383539
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:10 schreef Vanyel het volgende:
Mijn pakket is al DRIE dagen in huis dus wij hebben unaniem besloten dat ons pakket speciaal voor 30 november was bedoeld. Superleuk om zomaar onverwacht op een zondagavond met zijn allen een hele grote doos uit te pakken O+

Superleuk pakket, twee tevreden kinderen en een Mrs V die het allemaal een tikje verwonderd aanschouwde :D

Ik doe maar 1 foto, van onze guilty pleasure die echt helemaal goed geraakt is *)
[ afbeelding ]

Ik weet niet of de donateur hier ook bij genoemd wil worden, maar onwijs bedankt, en f_r voor het briljante licht en rest uitzoeken en vinden O+ ! Helemaal de bom dit *O*
Heerlijk dit O+
pi_219383687
Ik dacht ook wel een leuke doos te hebben, de doos dacht van niet. Wellicht worden het 2 pakketten :')
pi_219384280
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:33 schreef Cod_player het volgende:
Ben afgelopen week ook in Duitsland geweest. Winterbanden zijn alleen verplicht onder winterse omstandigheden (sneeuw, ijzel). Dus bij gewoon kou/regen niet. Maar wel goed om er even scherp op te zijn.
pi_219384378
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 06:17 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ben afgelopen week ook in Duitsland geweest. Winterbanden zijn alleen verplicht onder winterse omstandigheden (sneeuw, ijzel). Dus bij gewoon kou/regen niet. Maar wel goed om er even scherp op te zijn.
Oh, voor zover ik wist was het echt vanaf een bepaalde datum tot een bepaalde datum. Hoe dan ook, de tip is duidelijk hahah

Edit; gegoogeld en je hebt gelijk, alleen onder die omstandigheden :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Cod_player op 01-12-2025 07:36:59 ]
  maandag 1 december 2025 @ 10:05:01 #207
244125 laziness
pi_219385029
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 07:31 schreef Cod_player het volgende:

[..]
Oh, voor zover ik wist was het echt vanaf een bepaalde datum tot een bepaalde datum. Hoe dan ook, de tip is duidelijk hahah

Edit; gegoogeld en je hebt gelijk, alleen onder die omstandigheden :)
Het was laatst nog 17gr. Dat is helemaal niet goed voor winterbanden dus je kan er geen datum op plakken.
Ik rij zo met mijn zomerbanden nog even de grens over :P Manlief gaat ze vanavond wisselen.

Volgens mij zijn er heel veel pakketten onderweg om deze week te arriveren *O*
  Moderator maandag 1 december 2025 @ 13:27:32 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219386578
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Als jouw hoofd dat wil, mag dat. Maar van je shopper hoeft het niet he ;-)
Je maakt het er niet makkelijker op _O- Ben jij tevens shopper en gever eigenlijk? Ik laat het weten zodra we het uit gaan pakken, de kerst gaat het niet redden hoor :P
  maandag 1 december 2025 @ 15:17:35 #209
244125 laziness
pi_219387294
Een anonieme ontvanger maakte vandaag zijn pakket open.

quote:
Lieve Fokkers, lieve Dr_Flash,

Vandaag kregen wij jouw kerstpakket voor ons aangeboden.

Diit pakket is meer dan een kerstpakket, het is een pakket met inhoud, een pakket wat ons vertrouwen geeft in de toekomst, in de mensen om ons heen.
Dit pakket heeft ons tot tranen geroerd.

De inhoud bestond uit artikelen die wij door omstandigheden al niet meer konden kopen, maar die de komende feestdagen ook weer feestdagen maken.
Een kop heerlijke koffie met wat lekkers erbij.
’S Ochtends ons zelf weer kunnen verwennen met een heerlijk geur die zo eigen was.

Het is zo fijn dat er iemand extra aan je denkt, normaal al, maar helemaal als je een moeilijke periode meemaakt.

Ik volg de Fok community al jaren en het geeft mij elke dag weer zin om even te lachten, of om even na te denken.
Soms gaat het diep, soms is het gewoon flauwelkul, maar dat maakt dat FOK behoort tot mijn dagelijkse portie internet.
Ik ben geen poster, reacties geeft ik ook zelden, maar ik voel me een Fokker.

Uit ons hart: “Dank je wel” voor dit pakket vol warmte en dank dat we deel mogen zijn van deze community.

Op deze plek doen wij een plechtige belofte, zodra wij het weer kunnen, zullen wij aan de andere kant van de Kerstactie plaatsnemen en iemand anders de warmte geven die wij nu hebben mogen ontvangen!

Lieve groet en hele warme feestdagen

maandag 1 december 2025 @ 15:25:40 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219387334
*O*
pi_219387556
We hebben zaterdag onze trackcode gekregen. Sindsdien heeft hij maar 182 miljoen keer de tracking gecheckt. :+
Het wordt toch wel heel spannend zo.
pi_219387605
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
*O*
Niets mis met je inpakskills. Ziet er strak en netjes uit.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 1 december 2025 @ 16:18:45 #213
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219387720
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:03 schreef marsan het volgende:

[..]
Niets mis met je inpakskills. Ziet er strak en netjes uit.
Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost anders, kom steeds 1 of 2 handen tekort _O-
pi_219387723
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
*O*
Wat een tof kerstpakket. Lindt O+ Weleda O+
En weer zo’n dappere die de strijd aan durft te gaan met inpakfolie
  roze maandag 1 december 2025 @ 16:21:16 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219387733
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost anders, kom steeds 1 of 2 handen tekort _O-
Ik vind het netjes hoor. :o Had veel erger verwacht. _O-
pi_219387740
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Iig eer van je werk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 1 december 2025 @ 16:37:00 #217
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219387832
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 16:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik vind het netjes hoor. :o Had veel erger verwacht. _O-
Jeej *O* Ik kan iets *O* er is iets goed genoeg wat ik doe *O* ook weleens lekker O+
  roze maandag 1 december 2025 @ 16:41:36 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219387865
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jeej *O* Ik kan iets *O* er is iets goed genoeg wat ik doe *O* ook weleens lekker O+
Na :o
pi_219387880
Folie of gewoon inpakpapier maakt mij niet veel uit. Wel dat hele dunne daar kan ik niks mee. Wij hebben jaren geleden een professionele rol gekocht die hebben we nog steeds. Wel lekker dik papier.
  maandag 1 december 2025 @ 17:16:12 #220
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219388086
Nee folie of papier maakte mij ook niet uit. Misschien moet ik het gewoon vaker doen :D
pi_219388262
Deurtje 1 van de Adventskalender is geopend! Zoon zat al dagen te zeuren :') Viel het hem nog tegen ook :D
We hadden 3 nootjes met pure chocolade en een koekje met gedroogd fruit (Meneer lust geen puur én geen rozijnen)
Dus meer voor mij! *O*
  maandag 1 december 2025 @ 17:58:10 #222
244125 laziness
pi_219388318
Een anonieme ontvanger kreeg van de grote wensen donateur een waardebon voor een kindermassage voor haar dochter.

quote:
Ik ben echt even sprakeloos.. Dit zag ik dus niet aankomen. Dit was letterlijk mijn allergrootste wens en jullie laten het gewoon uitkomen.. Ik hoop zo dat het mijn dochter goed doet, dat ze beter slaapt en meer rust ervaart in haar hoofdje..

Super bedankt laziness en grote wensen donateur! Ik waardeer het enorm! Naast dat zo'n kindermassage behoorlijk prijzig is, vond ik het ook erg spannend om het te boeken, maar nu gaan we het gewoon proberen en gaan we hopen dat ze er meer rust door ervaart.

Jeetje zeg, ik moet dit echt even verwerken.. Ontzettend bedankt!
pi_219388440
Wat leuk alle foto’s, verhalen, en mooie paketten die al zijn aangekomen ik kan stiekem niet wachten, het voelt alsof ik weer tien jaar oud ben en aan het wachten ben tot eerste kerstdag 😂.

Zo’n hartverwarmend topic! Iedereen veel plezier met het uitpakken ❤
  maandag 1 december 2025 @ 18:33:31 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219388532
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee folie of papier maakte mij ook niet uit. Misschien moet ik het gewoon vaker doen :D
Op mijn werk pak ik gemiddeld 40 tot 50 kadootjes per dag in. Soms meer, meestal niet minder :')

Uitpakfotos *O* O+
  maandag 1 december 2025 @ 23:08:59 #225
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219390425
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 13:27 schreef MaJo het volgende:

[..]
Je maakt het er niet makkelijker op _O- Ben jij tevens shopper en gever eigenlijk? Ik laat het weten zodra we het uit gaan pakken, de kerst gaat het niet redden hoor :P
Deze heb ik geshopt met budget van een lieve donateur.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 2 december 2025 @ 14:30:01 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219394223
:W

Ik heb hier nog niet of nauwelijks durven posten, want door allerlei randzaken (hetzelfde als de voorgaande jaren, oneindige reis- en wedstrijdstress voor vriendinlief :+ ) liep ik hevig achter :@

Net echter in de lunchpauze de fiets eens gepakt en op pad gegaan, met als resultaat een inmiddels alvast niet onaardig gevulde doos in de woonkamer *O*

Zoals altijd is het weer hopen dat ik een beetje raak schiet, om het zo maar te zeggen, maar ik kan in elk geval beloven dat ik er mijn best voor doe :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 2 december 2025 @ 14:38:29 #227
244125 laziness
pi_219394272
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 14:30 schreef heywoodu het volgende:
:W

Ik heb hier nog niet of nauwelijks durven posten, want door allerlei randzaken (hetzelfde als de voorgaande jaren, oneindige reis- en wedstrijdstress voor vriendinlief :+ ) liep ik hevig achter :@

Net echter in de lunchpauze de fiets eens gepakt en op pad gegaan, met als resultaat een inmiddels alvast niet onaardig gevulde doos in de woonkamer *O*

Zoals altijd is het weer hopen dat ik een beetje raak schiet, om het zo maar te zeggen, maar ik kan in elk geval beloven dat ik er mijn best voor doe :Y
Je hebt nog 12 dagen hoor dus no sweat >:O

Ik zie verschillende ontvangers en gevers in de stress schieten omdat er al verstuurd is door sommigen maar de uiterste verzenddatum is pas de 14e dus neem de tijd als gever. En ontvangers het is dus heel goed mogelijk dat je nog niks gehoord hebt.

dinsdag 2 december 2025 @ 22:42:38 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219398119
Vandaag was zo´n dag dat je na een uur al weet dat je de dag kunt afschrijven omdat het alleen maar bergafwaarts gaat. En we waren ook heel hard op weg. Tot vanmiddag de deurbel ging en er echt een gi-gan-tisch pakket aan de deur werd afgeleverd. Wow! We hebben even gespiekt en het is echt heel veel! En zo mooi en feestelijk verpakt! Dochter heeft ook al iets met haar naam erop gespot. En ondanks dat we ontzettend nieuwsgierig zijn, hebben we besloten om toch te wachten tot kerstavond.

Mijn kinderen trekken dat soort spanning gelukkig prima. Waar ze nu vooral ontzettend van onder de indruk waren, is het feit dat iemand die we eigenlijk helemaal niet kennen, de moeite neemt om zo iets moois voor een ander te doen. En dat is natuurlijk ook zo. O+

Lieve @Schanu en @Vanyel het pakket is binnen en we zijn nu al ontzettend dankbaar O+ O+ Ik zal met kerst zeker nog een uitpakverslag sturen.
pi_219398221
Wauw, dat jullie met zijn allen vrijwillig wachten tot kerstavond, petje af ^O^
pi_219399126
@Kyara, wat fijn dat hij is aangekomen en wat knap dat jullie zo lang kunnen wachten met uitpakken :D Hopelijk kan je al een beetje genieten van de voorpret O+

Mijn andere 2 pakketten blijven hangen, geen idee waar en of ze überhaupt in het sorteerproces zitten want de track & trace wordt niet ge-update }:| Ik ga er maar eens een chat aan wagen met de klantenservice.
  roze woensdag 3 december 2025 @ 08:52:34 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219399132
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Wauw, dat jullie met zijn allen vrijwillig wachten tot kerstavond, petje af ^O^
Heb ik iets om naar uit te kijken met kerst. O+
pi_219399140
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:42 schreef Kyara het volgende:
Vandaag was zo´n dag dat je na een uur al weet dat je de dag kunt afschrijven omdat het alleen maar bergafwaarts gaat.
Herkenbaar. Daar heb ik ook verschillende van achter de rug gehad de laatste maanden.

Veel voorpretplezier met je kerstpakket alvast :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 december 2025 @ 14:34:24 #233
284411 crew  heywoodu
pi_219401177
Goed voor de gezondheid, dit hele gebeuren. Ik kom normaal in twee weken niet zo veel buiten als gisteren en vandaag.

Oh ja, en ik had een fijne en redelijk ruime doos. Maar helaas, die is nu te klein.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_219401188
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Goed voor de gezondheid, dit hele gebeuren. Ik kom normaal in twee weken niet zo veel buiten als gisteren en vandaag.

Oh ja, en ik had een fijne en redelijk ruime doos. Maar helaas, die is nu te klein.
Ik denk dat ik gewoon mijn eigen doos ga bouwen van meerdere geslachte dozen, een cadeau past met geen mogelijkheid in doorsnee verhuisdozen, en ook niet in die "xxl" doos die de bouwmarkt heeft :')
Twiddel
  woensdag 3 december 2025 @ 16:11:48 #235
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219401672
Hier is Doedezemaar druk bezig om de pakketten af te ronden en de laatste dingen in te pakken.
We hebben weer heel veel plezier gehad met het shoppen van de pakketten.
Alles is in huis en vrijdag gaan de eerste pakketten de deur uit, en de rest volgende week woensdag.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_219401704
Jaja, ik moet nog even de laatste paar kleine dingetjes halen en nog wat inpakken maar spoedig zal ik ook mijn pakket gaan afleveren! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219401805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:15 schreef Chandler het volgende:
Jaja, ik moet nog even de laatste paar kleine dingetjes halen en nog wat inpakken maar spoedig zal ik ook mijn pakket gaan afleveren! :Y
Lekker bezig!

[ Bericht 9% gewijzigd door PoesInDoos op 03-12-2025 16:37:18 ]
pi_219401965
Mijn gever komt zaterdagmiddag pakket brengen! (Ipv gisteravond). Ik kijk er naar uit. Nu vragen of ik het zaterdag ook al mag uitpakken savonds (dan is mijn vriendin bij me ook, dus leuker dan alleen)
  woensdag 3 december 2025 @ 18:15:33 #239
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219402320
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Hier is Doedezemaar druk bezig om de pakketten af te ronden en de laatste dingen in te pakken.
We hebben weer heel veel plezier gehad met het shoppen van de pakketten.
Alles is in huis en vrijdag gaan de eerste pakketten de deur uit, en de rest volgende week woensdag.
Niceee
  woensdag 3 december 2025 @ 22:38:44 #240
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_219404174
Ik heb een pakket aangevraagd voor een familielid die echt een steunte in de rug kan gebruiken. En hoe tof is het dat er dus iemand van hier alle moeite heeft gedaan om het pakket te maken en op te sturen. (En alle andere gevers♡) dank dank dank namens mij!

Het pakket is bezorgd bij de buren.
Uitgerekend op de dag van verzenden ging familielid spontaan bijna 2 weken op vakantie. Gelukkig dus dat de buren het pakket hebben aangenomen.

Ik kan niet wachten om hier haar reactie te plaatsen als ze weer thuis is
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator donderdag 4 december 2025 @ 10:15:46 #241
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_219405909
Komend weekend ga ik druk bezig met het pakket. En dan hopelijk maandag verzenden.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_219406359
Mijn pakketten zijn gisteren op de post gegaan *O* *O* Twee pakketten want voor mijn ontvanger geldt, overdaad schaadt niet.
Veel plezier met uitpakken lieve ontvanger en fijne kerstdagen >:O
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 december 2025 @ 11:34:45 #243
284411 crew  heywoodu
pi_219406520
Hier wordt het vermoedelijk volgende week. Mijn zus is zo lief om het pakket langs te gaan brengen want die komt toch in de buurt (uiteraard netjes in overleg met ontvanger), het is alleen nog even een kwestie van het kiezen van een dag die voor zowel ontvanger als mijn zus mogelijk is, maar dat moet wel gaan lukken :Y

Dat maakt het leven wat betreft het vullen van het pakket in elk geval een stuk makkelijker, het hoeft niet meer per se in één alsmaar uitdijende doos te passen om dubbele verzendkosten te vermijden :D
pi_219406542
Omg, echt heel toevallig een perfecte doos gevonden waar dat grote cadeau precies inpast _O_
Ben zo blij haha
Twiddel
pi_219407432
Vandaag kwam ons pakket binnen! Met bovenop sint cadeautjes en een doosje speciaal voot mij, en daaronder een lading cadeautjes O+ Ik heb de sint cadeautjes eruit gehaald voor morgen en de rest gaat in de kast tot kerstochtend...
Lieve LauriLynne, ontzettend bedankt voor de liefde in het pakket, foto's volgen nog met de kerst.
S. 2014
J. 2016
pi_219407713
Ons pakket heb ik net in ontvangst genomen. Man is de kinderen ophalen, dus ik kon heel eventjes stiekem spieken zonder papierverscheurende piranha's kinderen.

Ik ben er stil van. Wat ben ik ontzettend dankbaar. Ik had helemaal niet het plan om mij aan te melden als ontvanger, maar ik kreeg een berichtje van laziness dat ik het toch wel moest overwegen.

Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat mensen dit ons gunnen. O+

We gaan zo een kerstboom shoppen, morgen sinterklaas vieren en zaterdag de boom optuigen. En dan hopen dat de pakjes de kerst gaan halen.

Schanu, ClubSoda en Laziness dankjulliewel. *;
pi_219408022
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:
Ons pakket heb ik net in ontvangst genomen. Man is de kinderen ophalen, dus ik kon heel eventjes stiekem spieken zonder papierverscheurende piranha's kinderen.

Ik ben er stil van. Wat ben ik ontzettend dankbaar. Ik had helemaal niet het plan om mij aan te melden als ontvanger, maar ik kreeg een berichtje van laziness dat ik het toch wel moest overwegen.

We gaan zo een kerstboom shoppen, morgen sinterklaas vieren en zaterdag de boom optuigen. En dan hopen dat de pakjes de kerst gaan halen.

Blij dat het goed is aangekomen, hij bleef akelig lang hangen in het sorteerproces :o het is jullie gegund en het was leuk om te doen, veel plezier alvast met uitpakken, hopelijk valt alles in de smaak O+
pi_219408041
Het laatste pakket hangt nog steeds ergens in het sorteerproces terwijl die zaterdagmiddag al is verzonden. De laatste update (die alleen zegt bezorging is vertraagd wegens drukte) is van 2,5 dag geleden maar PostNL zegt dat dat heel normaal is in deze drukke tijd :N
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 december 2025 @ 15:23:24 #249
284411 crew  heywoodu
pi_219408068
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 15:19 schreef Schanu het volgende:
Het laatste pakket hangt nog steeds ergens in het sorteerproces terwijl die zaterdagmiddag al is verzonden. De laatste update (die alleen zegt bezorging is vertraagd wegens drukte) is van 2,5 dag geleden maar PostNL zegt dat dat heel normaal is in deze drukke tijd :N
Dat is het (helaas) ook wel een beetje, dikke kans dat dat gewoon in orde gaat komen gok ik :Y

Is mij zowel bij ontvangen als versturen ook meer dan eens gebeurd, dat er dagenlang niks wijzigt in de updates. En dan ineens is 'ie er :)
pi_219408115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 15:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is het (helaas) ook wel een beetje, dikke kans dat dat gewoon in orde gaat komen gok ik :Y

Is mij zowel bij ontvangen als versturen ook meer dan eens gebeurd, dat er dagenlang niks wijzigt in de updates. En dan ineens is 'ie er :)
Ik wacht ook even tot morgen met verzenden, dat zit je hopelijk net na de sinterklaasdrukte en net voor de kerstdrukte
  donderdag 4 december 2025 @ 15:37:28 #251
244125 laziness
pi_219408164
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:

Jij, je man en je papier verscheurende piranha’s :D verdienen dit :Y
Schanu heeft haar best gedaan, waarvoor dank :*
pi_219408386
Zo veel blij! Daar word ik ook blij van. Zo fijn dat dit topic bestaat. Het brengt mij in ieder geval heel veel licht!

Nog 1 nachtje en dan pak ik mijn sintcadeau uit! Doe hem lekker in mijn schoen vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')