abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2025 @ 15:37:28 #251
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219408164
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:
Ons pakket heb ik net in ontvangst genomen. Man is de kinderen ophalen, dus ik kon heel eventjes stiekem spieken zonder papierverscheurende piranha's kinderen.

Ik ben er stil van. Wat ben ik ontzettend dankbaar. Ik had helemaal niet het plan om mij aan te melden als ontvanger, maar ik kreeg een berichtje van laziness dat ik het toch wel moest overwegen.

Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat mensen dit ons gunnen. O+

We gaan zo een kerstboom shoppen, morgen sinterklaas vieren en zaterdag de boom optuigen. En dan hopen dat de pakjes de kerst gaan halen.

Schanu, ClubSoda en Laziness dankjulliewel. *;
Jij, je man en je papier verscheurende piranha’s :D verdienen dit :Y
Schanu heeft haar best gedaan, waarvoor dank :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219408386
Zo veel blij! Daar word ik ook blij van. Zo fijn dat dit topic bestaat. Het brengt mij in ieder geval heel veel licht!

Nog 1 nachtje en dan pak ik mijn sintcadeau uit! Doe hem lekker in mijn schoen vanavond.
pi_219410754
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:
Ons pakket heb ik net in ontvangst genomen. Man is de kinderen ophalen, dus ik kon heel eventjes stiekem spieken zonder papierverscheurende piranha's kinderen.

Ik ben er stil van. Wat ben ik ontzettend dankbaar. Ik had helemaal niet het plan om mij aan te melden als ontvanger, maar ik kreeg een berichtje van laziness dat ik het toch wel moest overwegen.

Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat mensen dit ons gunnen. O+

We gaan zo een kerstboom shoppen, morgen sinterklaas vieren en zaterdag de boom optuigen. En dan hopen dat de pakjes de kerst gaan halen.

Schanu, ClubSoda en Laziness dankjulliewel. *;
Het is je van harte gegund. Mijn rol was bescheiden, Schanu heeft ontzettend haar best voor je gedaan O+ en laziness werkt zich sowieso uit de naad voor iedereen hier!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219410763
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 13:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag kwam ons pakket binnen! Met bovenop sint cadeautjes en een doosje speciaal voot mij, en daaronder een lading cadeautjes O+ Ik heb de sint cadeautjes eruit gehaald voor morgen en de rest gaat in de kast tot kerstochtend...
Lieve LauriLynne, ontzettend bedankt voor de liefde in het pakket, foto's volgen nog met de kerst.
Fijn dat hij op tijd is aangekomen. Veel uitpak plezier!
pi_219412892
Fijne Sinterklaas voor de mensen die het vieren!

Komend weekend ga ik alles netjes sorteren, foto's maken voor de donateurs van de pakketten, inpakken en dan kan maandag of dinsdag alles mee met de post!

Spannend, spannend! O+
  vrijdag 5 december 2025 @ 08:20:17 #256
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219413121
Dit weekend ga ik de laatste dingen kopen, inpakken en dan op de post ermee. :D
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:13:42 #257
244125 laziness
pi_219415116
quote:
Beste weldoener

Heb je 2 mega dozen mogen ontvangen plus die doos voor de Sint vanavond.

Werden er heel emotioneel van, konden dit niet geloven gewoon weg.

Dus hierbij wil ik/jullie waanzinnig bedanken me dochters, mijn vriendin en ik zelf zijn jullie eeuwig dankbaar

Had doosje voor Sint al open gemaakt die gaat vanavond wel op hahahaha

Doos 1 stonden geen namen op dus die hebben we open gemaakt en echt niet gewoon zoveel aan levensmiddelen.

We stonden verbouwereerd
Alles op geborgen in de kasten NIET NORMAAL zoveel

Doos 2 stonden namen op de kadoos dus die onder de boom gelegd. Die mogen pas met Kerst open en dan zal ik weer fotoos en verslagje maken

Maar er zat ook een lief briefje in en die heb ik wel open gemaakt buiten de lieve woorden wil ik jullie super bedanken voor het extraatje niet gewoon

dus dit is deel 2 van de foto’s en deel 3 zal volgen als het kerst is

woorden schieten mij te kort gewoon weg

Moeilijk te bevatten dit

Bedankt namens mijn twee dochters, mijn vriendin en mezelf user petervandamned natuurlijk

pi_219415179
Dank Laziness

quote:
2fast4u
pi_219415227
quote:
Wow fantastisch! Geniet ervan met je gezin!
pi_219415646
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:22 schreef petervandamned het volgende:
Dank Laziness
[..]

Wat een enorme hoeveelheid aan kadootjes en levensmiddelen _O_
Naast de verdere positieve vibes natuurlijk O+
  vrijdag 5 december 2025 @ 13:33:45 #261
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219415667
O+ O+ O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_219415677
3 pakketten verstuurd, de trackingcodes zijn naar de mail van de organisatie gestuurd.
  vrijdag 5 december 2025 @ 14:04:37 #263
244125 laziness
pi_219415884
Ik vind die lokaal vers cadeaubonnen ook echt de tip van de eeuw.

Je kan tenslotte geen vers voedsel versturen en je steunt meteen de lokale middenstand.

Ik woon echt aan het eind van de wereld maar zelfs hier bakker, vino, groenteboer, slager waar je het in kan leveren.
  vrijdag 5 december 2025 @ 14:21:21 #264
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219416035
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:04 schreef laziness het volgende:
Ik vind die lokaal vers cadeaubonnen ook echt de tip van de eeuw.

Je kan tenslotte geen vers voedsel versturen en je steunt meteen de lokale middenstand.

Ik woon echt aan het eind van de wereld maar zelfs hier bakker, vino, groenteboer, slager waar je het in kan leveren.
Lokaal voedsel is sowieso vaak beter dan die shit uit de super. Ik mis mijn paprika en komkommers :(
  vrijdag 5 december 2025 @ 14:25:42 #265
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_219416084
Het begint hier inmiddels flink koud te worden :(

Ik kreeg een DM dat mijn pakket onderweg is *O*
"Bezorgtijd: morgen", nu denk ik dat dat na het weekend zal gaan worden, aangezien een of ander iemand heel fijn gezorgd heeft voor een geslotenverklaring voor het weekend en dat schijnt nog wel een heel gedoe te zijn om daar wat aan te veranderen, maar soit, ik heb wel geduld.

"Maar" hoor ik jullie denken, "waarom wordt het daar flink koud dan?".
Nou dat is in 1 woord uit te legen: "Karel" :|W

Gelukkig is dit topic enorm hartverwarmend en kan ik hem nog wel de baas (af en toe).

We wachten "geduldig" af. En updates zullen zeker nog volgen >:O
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_219416252
Wat een prachtig uitzicht voor Karel (en jou natuurlijk)
pi_219416340
Ons pakket is ook de deur uit!
@laziness je hebt PM met de t&t.

Ik vind het wel spannend hoor, eerste keer shoppen.. ben erg benieuwd wat onze ontvanger er van vindt! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door PoesInDoos op 05-12-2025 15:19:23 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2025 @ 15:17:00 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219416506
Ik kreeg zojuist een pushmelding dat mijn pakket bezorgd is O+ Uitpakfoto's volgen zo snel mogelijk!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2025 @ 15:32:56 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219416595

Ik krijg net deze foto van @Rob, ik mag zondag met verlof dus dan kan ik alles zelf bekijken. Ik ben in ieder geval behoorlijk flabbergasted over de hoeveelheid cadeautjes :o Hij neemt wel het briefje wat erbij zit vanavond voor me mee, dus daar kijk ik alvast heel erg naar uit O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2025 @ 21:12:33 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219420374
@Schanu en de gulle gevers (ik weet niet of jullie hier bij naam genoemd willen worden), ik ben geroerd door de ontzettend lieve woorden en jullie gebaar van naastenliefde. Ik ga morgen al met verlof (iets met versnelde vrijheden) dus ik kan niet wachten om te gaan kijken O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_219421532
Lieve @DJMO, dit pakket is je zo ontzettend gegund O+
Geniet van je verlof en het uitpakken! Ik hoop echt dat dit even wat lichtpuntjes voor je brengt :*

En lieve @Schanu, jij dank je wel voor al je tijd en aandacht die je hebt gegeven om dit pakket samen te stellen :*

En de andere gever, jij dank je wel dat we dit met zn drie hebben kunnen doen O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219421551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:22 schreef petervandamned het volgende:
Dank Laziness
[..]

Lieve Peter en gezin. Ik moest gewoon huilen om je post. Het is jullie zo zo gegund na wat ik gelezen heb. Ik heb het met veel liefde gedaan en hoop dat jullie dit jaar een hele mooie kerst gaan hebben.
Liefs voor jullie en veel kracht gewenst O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 december 2025 @ 06:23:18 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219421919
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Lieve @:DJMO, dit pakket is je zo ontzettend gegund O+
Geniet van je verlof en het uitpakken! Ik hoop echt dat dit even wat lichtpuntjes voor je brengt :*

En lieve @:Schanu, jij dank je wel voor al je tijd en aandacht die je hebt gegeven om dit pakket samen te stellen :*

En de andere gever, jij dank je wel dat we dit met zn drie hebben kunnen doen O+
Lieverd, en ook lieve @laziness, ik wilde vandaag eigenlijk alleen maar kijken en verwonderen (en de cadeautjes voor m'n zoons overhevelen naar hun eigen pakketje, want die moet ik natuurlijk apart wegbrengen de week voor kerst.) ik wilde m'n eigen cadeaus voor kerstavond bewaren. Maar jouw eerste alinea doet me nu twijfelen of ik niet toch vandaag al wat dingen ga uitpakken. Kerstavond ben ik ook bij @Rob, mede daarom had ik het pakket daar heen laten sturen, want ik mag wel post en pakketjes ontvangen in de kliniek, maar alles moet onder toezicht van de begeleiding worden open gemaakt en dat is verder niet erg, maar dit is zo persoonlijk allemaal, dat ik daar geen zin in had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_219422087
@DJMO, wat fijn dat je vandaag al met verlof mag, hopelijk kan je er van genieten. Ik vond het fijn om voor jou en je jongens te mogen shoppen! En het is hartstikke verdiend O+

Pak de cadeautjes vooral uit wanneer jij daar behoefte aan hebt. Wachten tot kerst is zeker geen must, dus als je vandaag al uit wil pakken dan zou ik dat lekker doen O+
  zaterdag 6 december 2025 @ 08:00:51 #275
244125 laziness
pi_219422146
Ook hier geldt dat Schanu alle lof verdient voor het samenstellen van het pakket.
Ik hoop dat het deze dagen wat lichter maakt voor je @DJMO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')