Je hebt nog 12 dagen hoor dus no sweatquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb hier nog niet of nauwelijks durven posten, want door allerlei randzaken (hetzelfde als de voorgaande jaren, oneindige reis- en wedstrijdstress voor vriendinlief) liep ik hevig achter
Net echter in de lunchpauze de fiets eens gepakt en op pad gegaan, met als resultaat een inmiddels alvast niet onaardig gevulde doos in de woonkamer![]()
Zoals altijd is het weer hopen dat ik een beetje raak schiet, om het zo maar te zeggen, maar ik kan in elk geval beloven dat ik er mijn best voor doe
Heb ik iets om naar uit te kijken met kerst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Wauw, dat jullie met zijn allen vrijwillig wachten tot kerstavond, petje af
Herkenbaar. Daar heb ik ook verschillende van achter de rug gehad de laatste maanden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:42 schreef Kyara het volgende:
Vandaag was zo´n dag dat je na een uur al weet dat je de dag kunt afschrijven omdat het alleen maar bergafwaarts gaat.
Ik denk dat ik gewoon mijn eigen doos ga bouwen van meerdere geslachte dozen, een cadeau past met geen mogelijkheid in doorsnee verhuisdozen, en ook niet in die "xxl" doos die de bouwmarkt heeftquote:Op woensdag 3 december 2025 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Goed voor de gezondheid, dit hele gebeuren. Ik kom normaal in twee weken niet zo veel buiten als gisteren en vandaag.
Oh ja, en ik had een fijne en redelijk ruime doos. Maar helaas, die is nu te klein.
Lekker bezig!quote:Op woensdag 3 december 2025 16:15 schreef Chandler het volgende:
Jaja, ik moet nog even de laatste paar kleine dingetjes halen en nog wat inpakken maar spoedig zal ik ook mijn pakket gaan afleveren!
Niceeequote:Op woensdag 3 december 2025 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Hier is Doedezemaar druk bezig om de pakketten af te ronden en de laatste dingen in te pakken.
We hebben weer heel veel plezier gehad met het shoppen van de pakketten.
Alles is in huis en vrijdag gaan de eerste pakketten de deur uit, en de rest volgende week woensdag.
Blij dat het goed is aangekomen, hij bleef akelig lang hangen in het sorteerprocesquote:Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:
Ons pakket heb ik net in ontvangst genomen. Man is de kinderen ophalen, dus ik kon heel eventjes stiekem spieken zonder papierverscheurende piranha's kinderen.
Ik ben er stil van. Wat ben ik ontzettend dankbaar. Ik had helemaal niet het plan om mij aan te melden als ontvanger, maar ik kreeg een berichtje van laziness dat ik het toch wel moest overwegen.
Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat mensen dit ons gunnen.
We gaan zo een kerstboom shoppen, morgen sinterklaas vieren en zaterdag de boom optuigen. En dan hopen dat de pakjes de kerst gaan halen.
Schanu, ClubSoda en Laziness dankjulliewel.
Dat is het (helaas) ook wel een beetje, dikke kans dat dat gewoon in orde gaat komen gok ikquote:Op donderdag 4 december 2025 15:19 schreef Schanu het volgende:
Het laatste pakket hangt nog steeds ergens in het sorteerproces terwijl die zaterdagmiddag al is verzonden. De laatste update (die alleen zegt bezorging is vertraagd wegens drukte) is van 2,5 dag geleden maar PostNL zegt dat dat heel normaal is in deze drukke tijd
Ik wacht ook even tot morgen met verzenden, dat zit je hopelijk net na de sinterklaasdrukte en net voor de kerstdruktequote:Op donderdag 4 december 2025 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het (helaas) ook wel een beetje, dikke kans dat dat gewoon in orde gaat komen gok ik
Is mij zowel bij ontvangen als versturen ook meer dan eens gebeurd, dat er dagenlang niks wijzigt in de updates. En dan ineens is 'ie er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |