Mail de foto ff naar fok.kerst@gmail.comquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:
Ik kreeg gisteren een verrassing met de post
een doos met lekkere sinterklaas snoepgoed
wilde een foto van alles bij voegen ook het super lieve kaartje maar ik kan dus niet zo een foto erin zetten enkel met een link
afzender (postcode verwijderd) super bedankt
[ afbeelding ]
Gastedit: postcode verwijderd.
Oh wow, dat ziet er erg lekker uitquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:
wilde een foto van alles bij voegen ook het super lieve kaartje maar ik kan dus niet zo een foto erin zetten enkel met een link
[ afbeelding ]
Sow lekker hoor, geniet ervan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail de foto ff naar fok.kerst@gmail.com
Dan plaats ik ‘m voor je.
Dat is traditiequote:Op vrijdag 28 november 2025 16:04 schreef LauriLynne het volgende:
Het inpakken is klaar en raad is wat… de doos is te klein.
Ja als de gever zichzelf bekend wil maken dan mag dat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:43 schreef Ama het volgende:
@:laziness als je weet wie je lieve gever is mag je dat dan al melden bij een uitpakfoto?
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja als de gever zichzelf bekend wil maken dan mag dat.
Ik bepaal hierin niks. Het is tussen gever en ontvanger om te bepalen wie anoniem wil zijn of niet en dat werkt beide kanten op.
Wat een leuk pakket. Jij kunt lekker knutselen en bouwen. Onze buurman maakt ook van die dingen zoals die bookshop, het ziet er erg leuk uit.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ontving vandaag mijn kerstpakket![]()
Meteen maar opengemaakt, want tot de kerst wachten duurde me toch écht iets te lang![]()
Hieronder een fotoverslagje.
Dichte doos:
[ afbeelding ]
Open doos:
[ afbeelding ]
Ingepakte cadeautjes:
[ afbeelding ]
Uitgepakte cadeautjes:
[ afbeelding ]
Mijn kat had de snoepjes snel gevonden![]()
[ afbeelding ]
Hartelijk dank aan de gulle gever!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |