SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Iets dat niet vanuit een pakket komt maar als een hele mooie extra hoe dan ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Soms kan ook iets kleins een grote wens zijn.
Iets wat heel gewoon lijkt maar niet altijd is voor iedereen.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jij hebt je aan inpakfolie gewaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is dit jaar geen vervoerstopic nog.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Is het vervoerstopic van de kerstpakkettenactie nog ergens te vinden?
Want ik moet het zowiezo versturen (locatie is andere kant van het land en ik heb alleen een brommer) maar mocht iemand toevallig die route toch al gaan scheelt dat weer wat.
Waar moet het heen? En waar woon jij ook alweer?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Want ik moet het zowiezo versturen (locatie is andere kant van het land en ik heb alleen een brommer) maar mocht iemand toevallig die route toch al gaan scheelt dat weer wat.
Dm gestuurdquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar moet het heen? En waar woon jij ook alweer?
Ik rij, op 22 december van Den Haag naar Zwolle en dan een klein stukje terug naar de Veluwe.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Helaas, ik zoek meer verticaal van de ene kant van het land naar de andere kant dan horizontaal.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:10 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik rij, op 22 december van Den Haag naar Zwolle en dan een klein stukje terug naar de Veluwe.
Wat leuk! Dit doet mij echt denken aan dat ik jong was, deze had ik ook! Veel plezier van gehad!quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:39 schreef summer2bird het volgende:
Geen idee of dit videootje pakt.
Sneekpeek.
De grote/dure items haal ik vaak tweedehands, en dan moet je ook testen of alles werkt he
https://streamable.com/m2j5ko
Grappig wel dit. Je noemt precies de plaatsen waar ik zelf vaak met de trein komquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:40 schreef Friday12 het volgende:
Indien er vervoer nodig is rond Amsterdam, Purmerend, Hoorn en Alkmaar rn alles daar tussen in kan ik mischien nog iets betekenen
quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Grappig wel dit. Je noemt precies de plaatsen waar ik zelf vaak met de trein kommet uitzondering van Purmerend overigens. Woon zelf in Castricum, m'n jongste zoon in Wognum (dus moet dan via Hoorn reizen), voorheen ij alkmaar gewoond en ik kom minimaal drie keer per week in Amsterdam om naar Gideon Italiaander te gaan
Oh die mag best retour afzenderquote:Op maandag 24 november 2025 13:15 schreef praadje het volgende:
Mijn beetje uit de hand gelopen bijdrage aan de kertpakkettenactie.![]()
Het kleine pakketje gaat morgen op de bus. Een klein beetje voorpret met Sinterklaas![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op maandag 24 november 2025 18:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh die mag best retour afzender![]()
Ik moest er even over nadenken maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Nizno op 27-11-2025 09:05:40 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst in de spoiler gaat ook hier opquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef laziness het volgende:
Mocht er geen budget meer zijn voor versturen dan roggelen we dat hier wel natuurlijk!
[ Bericht 9% gewijzigd door Nizno op 27-11-2025 09:06:16 ]
Ik wil dan graag ook meebetalen!quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef laziness het volgende:
Mocht er geen budget meer zijn voor versturen dan roggelen we dat hier wel natuurlijk!
quote:OMG !!
Dit zag ik echt niet aankomen. Ongelooflijk dit. Heb er geen woorden voor.
Heel erg bedankt gulle gever.
Ik weet wat ik te doen heb vandaag 🙂
groetjes en een stevig knuffel van mij
En natuurlijk hoop ik dat mijn gulle gever zelf ook een goede kerst krijgt.
Fijne kerstdagen
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen mquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef laziness het volgende:
Ik weet niet waar je de kaas haalt, maar bij de meeste kaasboeren kunnen ze het vacuüm verpakken en dan is het prima houdbaar buiten de koeling.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen m
Je kunt gevacumeerde kaas echt prima per post versturen. In de kerstpakketten van de Zuivelhoeve (de grote kaasboer hier in de buurt) zitten ze ook. Heb dit jaar ook een kaaspakket gekregen vlak na het ongeluk en dat ging ook goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen m
Gisteren kwam de eerste Libelle, en straks ga ik naar mijn moeder (93jr) en neem de Libelle mee, zij zal verrast zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef fietsmiep het volgende:
Verrassing hier vanmorgen met de post.
We (mijn moeder en ik) krijgen binnenkort leuke tijdschriften, Libelle en Plus, van beiden 3/4 nummers. Dit werd aangekondigd met een kaart van onze Kerstelfjes die vanmorgen bezorgd werd.
Leuk, als het eerste nummer bezorgd wordt zal ik mijn moeder ermee verrassen, zij weet niks van de aanmelding voor een kerstverrassing.
We lezen allebei graag, dus Kerstelfjes "heel erg bedankt".
Heerlijkquote:Op donderdag 27 november 2025 14:51 schreef Troel het volgende:
Lieve grote wensen donateur, dank je wel
Ik ga binnenkort een dagje naar de welness om even tot rust te komen
Dik verdientquote:Op donderdag 27 november 2025 15:26 schreef yvonne het volgende:
Omfg ik krijg van de Grote Wensen Donateur een ZEN massage bon. Wat ben ik daar onnoemelijk blij mee.
Dank je/jullie wel sjemig, ben er stil van.
Die twijfel herken ik met het aanvullen of niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:03 schreef Schanu het volgende:
Ik was klaar met mijn pakketten, maar zolang ze hier staan blijf ik twijfelen of het genoeg is en blijf ik aanvullen. Van 1 pakket zit de doos écht vol dus die is klaarvoor 1 pakket toch nog een extra cadeautje gekocht die nog binnen moet komen, gisteren nog wat extra's gekocht en dan moet ik die doos dicht plakken voor ik er nog meer in doe
en voor het laatste pakket gisteren ook een extra cadeautje erbij gehaald.
Ik wilde alleen shoppen maar ondertussen is het ook heel slecht voor mijn eigen portemonnee![]()
Nog even en ik kan ze versturen
Is er een SC in FHF??quote:Op donderdag 27 november 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
Even wat opgeruimd.
De SC mag gebruikt worden voor de zaken die zijn opgeruimd.
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:09 schreef praadje het volgende:
Maken jullie je bekend bij je ontvangers?
Mail de foto ff naar fok.kerst@gmail.comquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:
Ik kreeg gisteren een verrassing met de post
een doos met lekkere sinterklaas snoepgoed
wilde een foto van alles bij voegen ook het super lieve kaartje maar ik kan dus niet zo een foto erin zetten enkel met een link
afzender (postcode verwijderd) super bedankt
[ afbeelding ]
Gastedit: postcode verwijderd.
Oh wow, dat ziet er erg lekker uitquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:
wilde een foto van alles bij voegen ook het super lieve kaartje maar ik kan dus niet zo een foto erin zetten enkel met een link
[ afbeelding ]
Sow lekker hoor, geniet ervan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:52 schreef petervandamned het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail de foto ff naar fok.kerst@gmail.com
Dan plaats ik ‘m voor je.
Dat is traditiequote:Op vrijdag 28 november 2025 16:04 schreef LauriLynne het volgende:
Het inpakken is klaar en raad is wat… de doos is te klein.
Ja als de gever zichzelf bekend wil maken dan mag dat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:43 schreef Ama het volgende:
@:laziness als je weet wie je lieve gever is mag je dat dan al melden bij een uitpakfoto?
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja als de gever zichzelf bekend wil maken dan mag dat.
Ik bepaal hierin niks. Het is tussen gever en ontvanger om te bepalen wie anoniem wil zijn of niet en dat werkt beide kanten op.
Wat een leuk pakket. Jij kunt lekker knutselen en bouwen. Onze buurman maakt ook van die dingen zoals die bookshop, het ziet er erg leuk uit.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ontving vandaag mijn kerstpakket![]()
Meteen maar opengemaakt, want tot de kerst wachten duurde me toch écht iets te lang![]()
Hieronder een fotoverslagje.
Dichte doos:
[ afbeelding ]
Open doos:
[ afbeelding ]
Ingepakte cadeautjes:
[ afbeelding ]
Uitgepakte cadeautjes:
[ afbeelding ]
Mijn kat had de snoepjes snel gevonden![]()
[ afbeelding ]
Hartelijk dank aan de gulle gever!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik kreeg afgelopen woensdag de vraag van mijn shopper om contact op te nemen met de gever van mijn pakket. Ik had geen idee waarom, maar op donderdag een email gestuurd.
Wat blijkt? De gever wilde mijn grote wens in vervulling laten gaan!
Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt voor het aanmeten van zwemoordopjes op maat.
Ik ben hier echt zo blij mee. Hopelijk helpt het me om vooruit te komen met mijn gezondheid door meer te kunnen zwemmen.
Dank je wel gulle gever. Geen idee of je bekend wilt worden, dus we doen het zo!
Wat een schattige poezenkalender!!!quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb vandaag dus de eerste twee open gemaakt.Ik zei al een tijdje in de SC waar ik post dat ik eigenlijk dit jaar wel een keer een adventskalender zou willen en kijk eens wat ik heb gekregen.
![]()
Ik hou van LEGO en Harry Potter (en de combinatie helemaal) dus dit vind ik erg leuk! En ik heb ook 1 gekregen voor mijn lieve kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze cadeautjes bewaar ik nog even want leuk om met kerstavond uit te pakken:
[ afbeelding ]
@:pinuts heel erg bedankt alvast voor deze twee leuke adventskalenders en het lieve kaartje.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 29-11-2025 13:47:25 ]Your beauty never ever scared me.
Je hebt ook zo'n knagerquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Omg.De deurbel ging net ineens dus ik denk huh ik heb niks besteld.. Maar ik wou heel graag een mooie nepplant want sinds de komst van mijn kat begin dit jaar moest ik mijn echte planten wegdoen (💔) en nu wordt dit ineens net bezorgd.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve gever!![]()
(Moet nog wel even de takken goed doen want het zat natuurlijk in een doos)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n kanger
Ik heb het track en trace van een pakket datb ik heb opgestuurd. Hoe kan ik het aan de ontvanger doorgeven?
Dat kan je via mij doen of rechtstreeks als ontvanger niet anoniem is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n kanger
Ik heb het track en trace van een pakket datb ik heb opgestuurd. Hoe kan ik het aan de ontvanger doorgeven?
Ik bedoelde knager.quote:
dm gestuurd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat kan je via mij doen of rechtstreeks als ontvanger niet anoniem is.
Zo probeerde het wel ja en het was giftig.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Omg.De deurbel ging net ineens dus ik denk huh ik heb niks besteld.. Maar ik wou heel graag een mooie nepplant want sinds de komst van mijn kat begin dit jaar moest ik mijn echte planten wegdoen (💔) en nu wordt dit ineens net bezorgd.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve grote wensen donateur.![]()
(Moet nog wel even de takken goed doen want het zat natuurlijk in een doos)Hier ook zo'n exemplaar en heb dus ook alleen kunstplantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Als jouw hoofd dat wil, mag dat. Maar van je shopper hoeft het niet he ;-)quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef MaJo het volgende:
Die adventkalenders, zo tof! Als ik hier al uitpakfoto's zie dan kan ik ook niet wachten om uit te pakken! Maar volgens mijn hoofd moeten we eerst echt Sinterklaas vieren, daarna is het kerstpakket aan de beurt
Ook ik werd vandaag verrast met zo'n mooie, luxe Rituals adventkalender.quote:Op zondag 30 november 2025 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb van een gever dit mooie pakket gekregen:
[ afbeelding ]
Net op tijd voordat de advent begint.
Ik heb ook nog een tripje Duitsland voor de boeg..! 😊quote:Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ontvanger moet ook nog even geduld hebben. Volgend weekend ga ik naar Duitsland en dan sla ik de laatste dingen in. Altijd leuk, die kerstmarkten enzo
Reminder voor de rest ook, nog 2 weken te gaan tot verzend deadline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |