quote:Ik kreeg afgelopen woensdag de vraag van mijn shopper om contact op te nemen met de gever van mijn pakket. Ik had geen idee waarom, maar op donderdag een email gestuurd.
Wat blijkt? De gever wilde mijn grote wens in vervulling laten gaan!
Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt voor het aanmeten van zwemoordopjes op maat.
Ik ben hier echt zo blij mee. Hopelijk helpt het me om vooruit te komen met mijn gezondheid door meer te kunnen zwemmen.
Dank je wel gulle gever. Geen idee of je bekend wilt worden, dus we doen het zo!
Wat een schattige poezenkalender!!!quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb vandaag dus de eerste twee open gemaakt.Ik zei al een tijdje in de SC waar ik post dat ik eigenlijk dit jaar wel een keer een adventskalender zou willen en kijk eens wat ik heb gekregen.
![]()
Ik hou van LEGO en Harry Potter (en de combinatie helemaal) dus dit vind ik erg leuk! En ik heb ook 1 gekregen voor mijn lieve kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze cadeautjes bewaar ik nog even want leuk om met kerstavond uit te pakken:
[ afbeelding ]
@:pinuts heel erg bedankt alvast voor deze twee leuke adventskalenders en het lieve kaartje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 29-11-2025 13:47:25 ]Your beauty never ever scared me.
Je hebt ook zo'n knagerquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Omg.De deurbel ging net ineens dus ik denk huh ik heb niks besteld.. Maar ik wou heel graag een mooie nepplant want sinds de komst van mijn kat begin dit jaar moest ik mijn echte planten wegdoen (💔) en nu wordt dit ineens net bezorgd.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve gever!![]()
(Moet nog wel even de takken goed doen want het zat natuurlijk in een doos)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n kanger
Ik heb het track en trace van een pakket datb ik heb opgestuurd. Hoe kan ik het aan de ontvanger doorgeven?
Dat kan je via mij doen of rechtstreeks als ontvanger niet anoniem is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n kanger
Ik heb het track en trace van een pakket datb ik heb opgestuurd. Hoe kan ik het aan de ontvanger doorgeven?
Ik bedoelde knager.quote:
dm gestuurd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat kan je via mij doen of rechtstreeks als ontvanger niet anoniem is.
Zo probeerde het wel ja en het was giftig.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Omg.De deurbel ging net ineens dus ik denk huh ik heb niks besteld.. Maar ik wou heel graag een mooie nepplant want sinds de komst van mijn kat begin dit jaar moest ik mijn echte planten wegdoen (💔) en nu wordt dit ineens net bezorgd.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve grote wensen donateur.![]()
(Moet nog wel even de takken goed doen want het zat natuurlijk in een doos)Hier ook zo'n exemplaar en heb dus ook alleen kunstplantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Als jouw hoofd dat wil, mag dat. Maar van je shopper hoeft het niet he ;-)quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef MaJo het volgende:
Die adventkalenders, zo tof! Als ik hier al uitpakfoto's zie dan kan ik ook niet wachten om uit te pakken! Maar volgens mijn hoofd moeten we eerst echt Sinterklaas vieren, daarna is het kerstpakket aan de beurt
Ook ik werd vandaag verrast met zo'n mooie, luxe Rituals adventkalender.quote:Op zondag 30 november 2025 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb van een gever dit mooie pakket gekregen:
[ afbeelding ]
Net op tijd voordat de advent begint.
Ik heb ook nog een tripje Duitsland voor de boeg..! 😊quote:Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ontvanger moet ook nog even geduld hebben. Volgend weekend ga ik naar Duitsland en dan sla ik de laatste dingen in. Altijd leuk, die kerstmarkten enzo
Reminder voor de rest ook, nog 2 weken te gaan tot verzend deadline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |