Ben afgelopen week ook in Duitsland geweest. Winterbanden zijn alleen verplicht onder winterse omstandigheden (sneeuw, ijzel). Dus bij gewoon kou/regen niet. Maar wel goed om er even scherp op te zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 22:33 schreef Cod_player het volgende:
Letten jullie op de winterbanden? Las net dat ze daar nu heel streng op controleren. Veel shopplezier
Oh, voor zover ik wist was het echt vanaf een bepaalde datum tot een bepaalde datum. Hoe dan ook, de tip is duidelijk hahahquote:Op maandag 1 december 2025 06:17 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ben afgelopen week ook in Duitsland geweest. Winterbanden zijn alleen verplicht onder winterse omstandigheden (sneeuw, ijzel). Dus bij gewoon kou/regen niet. Maar wel goed om er even scherp op te zijn.
Het was laatst nog 17gr. Dat is helemaal niet goed voor winterbanden dus je kan er geen datum op plakken.quote:Op maandag 1 december 2025 07:31 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Oh, voor zover ik wist was het echt vanaf een bepaalde datum tot een bepaalde datum. Hoe dan ook, de tip is duidelijk hahah
Edit; gegoogeld en je hebt gelijk, alleen onder die omstandigheden
Je maakt het er niet makkelijker opquote:Op zondag 30 november 2025 21:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als jouw hoofd dat wil, mag dat. Maar van je shopper hoeft het niet he ;-)
quote:Lieve Fokkers, lieve Dr_Flash,
Vandaag kregen wij jouw kerstpakket voor ons aangeboden.
Diit pakket is meer dan een kerstpakket, het is een pakket met inhoud, een pakket wat ons vertrouwen geeft in de toekomst, in de mensen om ons heen.
Dit pakket heeft ons tot tranen geroerd.
De inhoud bestond uit artikelen die wij door omstandigheden al niet meer konden kopen, maar die de komende feestdagen ook weer feestdagen maken.
Een kop heerlijke koffie met wat lekkers erbij.
’S Ochtends ons zelf weer kunnen verwennen met een heerlijk geur die zo eigen was.
Het is zo fijn dat er iemand extra aan je denkt, normaal al, maar helemaal als je een moeilijke periode meemaakt.
Ik volg de Fok community al jaren en het geeft mij elke dag weer zin om even te lachten, of om even na te denken.
Soms gaat het diep, soms is het gewoon flauwelkul, maar dat maakt dat FOK behoort tot mijn dagelijkse portie internet.
Ik ben geen poster, reacties geeft ik ook zelden, maar ik voel me een Fokker.
Uit ons hart: “Dank je wel” voor dit pakket vol warmte en dank dat we deel mogen zijn van deze community.
Op deze plek doen wij een plechtige belofte, zodra wij het weer kunnen, zullen wij aan de andere kant van de Kerstactie plaatsnemen en iemand anders de warmte geven die wij nu hebben mogen ontvangen!
Lieve groet en hele warme feestdagen
Niets mis met je inpakskills. Ziet er strak en netjes uit.quote:
Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost anders, kom steeds 1 of 2 handen tekortquote:Op maandag 1 december 2025 16:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Niets mis met je inpakskills. Ziet er strak en netjes uit.
Wat een tof kerstpakket. Lindtquote:
Ik vind het netjes hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost anders, kom steeds 1 of 2 handen tekort
Iig eer van je werk.quote:Op maandag 1 december 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost anders, kom steeds 1 of 2 handen tekort
Jeejquote:Op maandag 1 december 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het netjes hoor.Had veel erger verwacht.
Naquote:Op maandag 1 december 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JeejIk kan iets
er is iets goed genoeg wat ik doe
ook weleens lekker
quote:Ik ben echt even sprakeloos.. Dit zag ik dus niet aankomen. Dit was letterlijk mijn allergrootste wens en jullie laten het gewoon uitkomen.. Ik hoop zo dat het mijn dochter goed doet, dat ze beter slaapt en meer rust ervaart in haar hoofdje..
Super bedankt laziness en grote wensen donateur! Ik waardeer het enorm! Naast dat zo'n kindermassage behoorlijk prijzig is, vond ik het ook erg spannend om het te boeken, maar nu gaan we het gewoon proberen en gaan we hopen dat ze er meer rust door ervaart.
Jeetje zeg, ik moet dit echt even verwerken.. Ontzettend bedankt!
Op mijn werk pak ik gemiddeld 40 tot 50 kadootjes per dag in. Soms meer, meestal niet minderquote:Op maandag 1 december 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee folie of papier maakte mij ook niet uit. Misschien moet ik het gewoon vaker doen
Deze heb ik geshopt met budget van een lieve donateur.quote:Op maandag 1 december 2025 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker opBen jij tevens shopper en gever eigenlijk? Ik laat het weten zodra we het uit gaan pakken, de kerst gaat het niet redden hoor
Je hebt nog 12 dagen hoor dus no sweatquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb hier nog niet of nauwelijks durven posten, want door allerlei randzaken (hetzelfde als de voorgaande jaren, oneindige reis- en wedstrijdstress voor vriendinlief) liep ik hevig achter
Net echter in de lunchpauze de fiets eens gepakt en op pad gegaan, met als resultaat een inmiddels alvast niet onaardig gevulde doos in de woonkamer![]()
Zoals altijd is het weer hopen dat ik een beetje raak schiet, om het zo maar te zeggen, maar ik kan in elk geval beloven dat ik er mijn best voor doe
Heb ik iets om naar uit te kijken met kerst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Wauw, dat jullie met zijn allen vrijwillig wachten tot kerstavond, petje af
Herkenbaar. Daar heb ik ook verschillende van achter de rug gehad de laatste maanden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:42 schreef Kyara het volgende:
Vandaag was zo´n dag dat je na een uur al weet dat je de dag kunt afschrijven omdat het alleen maar bergafwaarts gaat.
Ik denk dat ik gewoon mijn eigen doos ga bouwen van meerdere geslachte dozen, een cadeau past met geen mogelijkheid in doorsnee verhuisdozen, en ook niet in die "xxl" doos die de bouwmarkt heeftquote:Op woensdag 3 december 2025 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Goed voor de gezondheid, dit hele gebeuren. Ik kom normaal in twee weken niet zo veel buiten als gisteren en vandaag.
Oh ja, en ik had een fijne en redelijk ruime doos. Maar helaas, die is nu te klein.
Lekker bezig!quote:Op woensdag 3 december 2025 16:15 schreef Chandler het volgende:
Jaja, ik moet nog even de laatste paar kleine dingetjes halen en nog wat inpakken maar spoedig zal ik ook mijn pakket gaan afleveren!
Niceeequote:Op woensdag 3 december 2025 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Hier is Doedezemaar druk bezig om de pakketten af te ronden en de laatste dingen in te pakken.
We hebben weer heel veel plezier gehad met het shoppen van de pakketten.
Alles is in huis en vrijdag gaan de eerste pakketten de deur uit, en de rest volgende week woensdag.
Blij dat het goed is aangekomen, hij bleef akelig lang hangen in het sorteerprocesquote:Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:
Ons pakket heb ik net in ontvangst genomen. Man is de kinderen ophalen, dus ik kon heel eventjes stiekem spieken zonder papierverscheurende piranha's kinderen.
Ik ben er stil van. Wat ben ik ontzettend dankbaar. Ik had helemaal niet het plan om mij aan te melden als ontvanger, maar ik kreeg een berichtje van laziness dat ik het toch wel moest overwegen.
Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat mensen dit ons gunnen.
We gaan zo een kerstboom shoppen, morgen sinterklaas vieren en zaterdag de boom optuigen. En dan hopen dat de pakjes de kerst gaan halen.
Schanu, ClubSoda en Laziness dankjulliewel.
Dat is het (helaas) ook wel een beetje, dikke kans dat dat gewoon in orde gaat komen gok ikquote:Op donderdag 4 december 2025 15:19 schreef Schanu het volgende:
Het laatste pakket hangt nog steeds ergens in het sorteerproces terwijl die zaterdagmiddag al is verzonden. De laatste update (die alleen zegt bezorging is vertraagd wegens drukte) is van 2,5 dag geleden maar PostNL zegt dat dat heel normaal is in deze drukke tijd
Ik wacht ook even tot morgen met verzenden, dat zit je hopelijk net na de sinterklaasdrukte en net voor de kerstdruktequote:Op donderdag 4 december 2025 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het (helaas) ook wel een beetje, dikke kans dat dat gewoon in orde gaat komen gok ik
Is mij zowel bij ontvangen als versturen ook meer dan eens gebeurd, dat er dagenlang niks wijzigt in de updates. En dan ineens is 'ie er
Jij, je man en je papier verscheurende piranha’squote:Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:
Ons pakket heb ik net in ontvangst genomen. Man is de kinderen ophalen, dus ik kon heel eventjes stiekem spieken zonder papierverscheurende piranha's kinderen.
Ik ben er stil van. Wat ben ik ontzettend dankbaar. Ik had helemaal niet het plan om mij aan te melden als ontvanger, maar ik kreeg een berichtje van laziness dat ik het toch wel moest overwegen.
We gaan zo een kerstboom shoppen, morgen sinterklaas vieren en zaterdag de boom optuigen. En dan hopen dat de pakjes de kerst gaan halen.
Het is je van harte gegund. Mijn rol was bescheiden, Schanu heeft ontzettend haar best voor je gedaanquote:Op donderdag 4 december 2025 14:36 schreef ZombieQueen het volgende:
Fijn dat hij op tijd is aangekomen. Veel uitpak plezier!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag kwam ons pakket binnen! Met bovenop sint cadeautjes en een doosje speciaal voot mij, en daaronder een lading cadeautjesIk heb de sint cadeautjes eruit gehaald voor morgen en de rest gaat in de kast tot kerstochtend...
Lieve LauriLynne, ontzettend bedankt voor de liefde in het pakket, foto's volgen nog met de kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |