quote:Op maandag 24 november 2025 18:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh die mag best retour afzender![]()
Ik moest er even over nadenken maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Nizno op 27-11-2025 09:05:40 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst in de spoiler gaat ook hier opquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef laziness het volgende:
Mocht er geen budget meer zijn voor versturen dan roggelen we dat hier wel natuurlijk!
[ Bericht 9% gewijzigd door Nizno op 27-11-2025 09:06:16 ]
Ik wil dan graag ook meebetalen!quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef laziness het volgende:
Mocht er geen budget meer zijn voor versturen dan roggelen we dat hier wel natuurlijk!
quote:OMG !!
Dit zag ik echt niet aankomen. Ongelooflijk dit. Heb er geen woorden voor.
Heel erg bedankt gulle gever.
Ik weet wat ik te doen heb vandaag 🙂
groetjes en een stevig knuffel van mij
En natuurlijk hoop ik dat mijn gulle gever zelf ook een goede kerst krijgt.
Fijne kerstdagen
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen mquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef laziness het volgende:
Ik weet niet waar je de kaas haalt, maar bij de meeste kaasboeren kunnen ze het vacuüm verpakken en dan is het prima houdbaar buiten de koeling.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen m
Je kunt gevacumeerde kaas echt prima per post versturen. In de kerstpakketten van de Zuivelhoeve (de grote kaasboer hier in de buurt) zitten ze ook. Heb dit jaar ook een kaaspakket gekregen vlak na het ongeluk en dat ging ook goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog budget genoeg, maar ik had in de pakketten die ik, zelf zou bezorgen ook graag wat houdbare levensmiddelen gestopt zoals kaas of augurkjes. Het laatste kan alsnog wel, want lang leve jumbo, maar kaas lijkt me niet handig om per post te versturen m
Gisteren kwam de eerste Libelle, en straks ga ik naar mijn moeder (93jr) en neem de Libelle mee, zij zal verrast zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef fietsmiep het volgende:
Verrassing hier vanmorgen met de post.
We (mijn moeder en ik) krijgen binnenkort leuke tijdschriften, Libelle en Plus, van beiden 3/4 nummers. Dit werd aangekondigd met een kaart van onze Kerstelfjes die vanmorgen bezorgd werd.
Leuk, als het eerste nummer bezorgd wordt zal ik mijn moeder ermee verrassen, zij weet niks van de aanmelding voor een kerstverrassing.
We lezen allebei graag, dus Kerstelfjes "heel erg bedankt".
Heerlijkquote:Op donderdag 27 november 2025 14:51 schreef Troel het volgende:
Lieve grote wensen donateur, dank je wel
Ik ga binnenkort een dagje naar de welness om even tot rust te komen
Dik verdientquote:Op donderdag 27 november 2025 15:26 schreef yvonne het volgende:
Omfg ik krijg van de Grote Wensen Donateur een ZEN massage bon. Wat ben ik daar onnoemelijk blij mee.
Dank je/jullie wel sjemig, ben er stil van.
Die twijfel herken ik met het aanvullen of niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:03 schreef Schanu het volgende:
Ik was klaar met mijn pakketten, maar zolang ze hier staan blijf ik twijfelen of het genoeg is en blijf ik aanvullen. Van 1 pakket zit de doos écht vol dus die is klaarvoor 1 pakket toch nog een extra cadeautje gekocht die nog binnen moet komen, gisteren nog wat extra's gekocht en dan moet ik die doos dicht plakken voor ik er nog meer in doe
en voor het laatste pakket gisteren ook een extra cadeautje erbij gehaald.
Ik wilde alleen shoppen maar ondertussen is het ook heel slecht voor mijn eigen portemonnee![]()
Nog even en ik kan ze versturen
Is er een SC in FHF??quote:Op donderdag 27 november 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
Even wat opgeruimd.
De SC mag gebruikt worden voor de zaken die zijn opgeruimd.
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:09 schreef praadje het volgende:
Maken jullie je bekend bij je ontvangers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |