Goedemorgenquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Lieve Peter en gezin. Ik moest gewoon huilen om je post. Het is jullie zo zo gegund na wat ik gelezen heb. Ik heb het met veel liefde gedaan en hoop dat jullie dit jaar een hele mooie kerst gaan hebben.
Liefs voor jullie en veel kracht gewenst
quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:47 schreef petervandamned het volgende:
[..]
Goedemorgen
Gisteravond van het Sint kado genoten
echt lekker
nog paar dagen dan gaan we de kadoos onder de boom uitpakken en verder genieten
Nogmaals super bedankt namens allemaal
grtz Peter
quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lieverd, en ook lieve @:Laziness, ik wilde vandaag eigenlijk alleen maar kijken en verwonderen (en de cadeautjes voor m'n zoons overhevelen naar hun eigen pakketje, want die moet ik natuurlijk apart wegbrengen de week voor kerst.) ik wilde m'n eigen cadeaus voor kerstavond bewaren. Maar jouw eerste alinea doet me nu twijfelen of ik niet toch vandaag al wat dingen ga uitpakken. Kerstavond ben ik ook bij @:Rob, mede daarom had ik het pakket daar heen laten sturen, want ik mag wel post en pakketjes ontvangen in de kliniek, maar alles moet onder toezicht van de begeleiding worden open gemaakt en dat is verder niet erg, maar dit is zo persoonlijk allemaal, dat ik daar geen zin in had.Wat Schanu ook al zei, pak ze uit wanneer jij dat wil en geniet er gewoon van in je eigen tempo en in je eigen vertrouwde omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis ook een goede keus geweest om het pakket niet naar de kliniek te laten sturen, nu kun je bij het uitpakken je emoties de vrije loop laten. En zo hoort het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens ik jou, je kinderen en Rob veel uitpakplezier
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Blij dat het in de smaak valtquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:29 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het is te veel.![]()
Een deel gaat mee naar de kliniek, de rest moet wachten tot ik met nachtverlof kan (kaarsen etc zijn verboden en ik kan daar geen dvd's kijken bijvoorbeeld).
@:schanu complimenten voor je inpakskills, hoe heb je het is hemelsnaam voor elkaar gekregen om zoveel cadeaus in die doos te krijgen??
@:laziness @:Mushanga71 dank jullie wel voor alles
Ik ruik dan ook naar andere hond en katten dat is heel interessantquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:13 schreef Cod_player het volgende:
Mijn pakket is afgeleverd door @:F_r
Nu nog wachten tot mijn vriendin komt straks, zodat ik samen met haar uit kan pakken. Ik ben nu al heel dankbaar en blij. Kalf (Billie de hond) vond F_r ook heel intressant.
Ik zal later op de avond weer posten.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ondanks dat ik dit jaar niet mee doe (hier), geniet ik wel van het zien van de foto's en lezen van de posts. Het is jullie allemaal gegund.
Wat een tof pakket en wat leuk dat je daarvoor schrijft! Ik ga eens kijken. Want bordspellenquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Het inpakken is klaar! Omdat ik van de bordspellenwebsite bordspellencafe.nl (waar ik voor schrijf) ook een aantal spellen kreeg om weg te geven, zie je die sticker een paar keer. En het past daardoor ook niet in 1 doos.Dus dan maar 2.
![]()
morgen of maandag ga ik het naar de post brengen, hopelijk vindt de ontvanger het net zo leuk als dat ik plezier had in het verzamelen van alles!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha leuk! Even lid worden van de nieuwsbrief en je maakt kans op spellen die we weggeven.quote:Op zondag 7 december 2025 08:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een tof pakket en wat leuk dat je daarvoor schrijft! Ik ga eens kijken. Want bordspellen
quote:Op woensdag 3 december 2025 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Hier is Doedezemaar druk bezig om de pakketten af te ronden en de laatste dingen in te pakken.
We hebben weer heel veel plezier gehad met het shoppen van de pakketten.
Alles is in huis en vrijdag gaan de eerste pakketten de deur uit, en de rest volgende week woensdag.
Das een mooien hondquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:33 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt gever P (ik weet niet of je genoemd wil worden en @:F_r
Samen met mijn vriendin uitgepakt. Ik wist dat er een etentje voor ons gereserveerd was in december, maar waar enzo was nog de vraag. Nu zijn we er achter. Heel erg bedankt, het betekend heel veel voor me dat ik mijn vriendin eens lekker mee uit eten kan nemen. De kaars staat ondertussen al op de salontafel te branden en Billie ligt lekker op zijn bot te knauwen! Nogmaals dank voor dit leuke samengestelde pakket. Wij gaan ervan genieten
Noe je je hond nou Bij?quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef F_r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij ligt er al klaar voor.
Wat een leuk inpakpapierquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Het inpakken is klaar! Omdat ik van de bordspellenwebsite bordspellencafe.nl (waar ik voor schrijf) ook een aantal spellen kreeg om weg te geven, zie je die sticker een paar keer. En het past daardoor ook niet in 1 doos.Dus dan maar 2.
![]()
morgen of maandag ga ik het naar de post brengen, hopelijk vindt de ontvanger het net zo leuk als dat ik plezier had in het verzamelen van alles!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leukerd. Goed formaat ook, die is wel opgewassen tegen kalf zijn speelsheid!quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef F_r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij ligt er al klaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |