Móet het?quote:Op woensdag 19 november 2025 15:03 schreef Schanu het volgende:
Ik ga ook pas versturen na Sinterklaas, maar dat is meer omdat ik mij kan voorstellen dat het voor de ontvangers moeilijk is om te wachten met uitpakken als ze het pakket nu al krijgen. Althans, ik zou dat dus niet kunnen
De vraag is natuurlijk of dat moetquote:Op woensdag 19 november 2025 15:03 schreef Schanu het volgende:
Ik ga ook pas versturen na Sinterklaas, maar dat is meer omdat ik mij kan voorstellen dat het voor de ontvangers moeilijk is om te wachten met uitpakken als ze het pakket nu al krijgen. Althans, ik zou dat dus niet kunnen
Al vast een berichtje van deze anonieme ontvangerquote:Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef laziness het volgende:
Het eerste pakket is al aangekomen bij een ontvanger
quote:Goedemorgen ,
ik wil mijn hartelijke dank uitbrengen naar de lieve shopper(s?) die voor mij (en mijn gezin) een pakket heeft samengesteld. Vanmorgen al even een blik geworpen in de zware doos en werd er al erg blij van! Zo benieuwd wat voor verrassingen er ingepakt zitten. Even bedenken wanneer we het met zijn allen uit gaan pakken.
Zo dankbaar dat een "vreemde " dit voor anderen wil en kan doen!
Wil je dit doorgeven aan de gever(s)?
Hartelijke groeten!
Wat fantastisch ditquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend)
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje!Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.
Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel!![]()
[ link | afbeelding ]
Edit; een Lotgenootje is een verzwaarde knuffel.
Oh wat een tof cadeau! Ik heb er ook één 🐶 (gekregen voor mijn verjaardag🥰) en ik vind het echt heerlijk! Hij ligt sindsdien altijd bij me op de bank of in bed. Die druk op het lichaam is echt fijn want dat brengt het allemaal net iets meer tot rust. Ik ben er erg blij mee. Ook met slapen is het echt heerlijk! Veel plezier er mee!quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend)
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje!Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.
Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik win nooit wat, behalve in dit subforum, elk jaar weerquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:12 schreef laziness het volgende:
Ik heb alle ontvangers een nummer gegeven en toen zo’n lotingsite een nummer laten trekken en PoesInDoos was de gelukkige voor iets lekkers van mijn favoriete Fattoria in Toscane.
quote:
Ik heb ook een verzwaringsdeken, dat is ook een aanrader!quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:53 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Oh wat een tof cadeau! Ik heb er ook één 🐶 (gekregen voor mijn verjaardag🥰) en ik vind het echt heerlijk! Hij ligt sindsdien altijd bij me op de bank of in bed. Die druk op het lichaam is echt fijn want dat brengt het allemaal net iets meer tot rust. Ik ben er erg blij mee. Ook met slapen is het echt heerlijk! Veel plezier er mee!
Geniet ook van je advent, heel leuk!
Ja die heb ik ook, zowel één maximaal zware op bed en één iets minder zware standaard op de bank. Ik kan echt niet meer zonder, de eenpersoons gaat ook altijd mee als ik ergens anders slaap (bijv op vakantie).quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik win nooit wat, behalve in dit subforum, elk jaar weerDankjewel!
[..]
[..]
Ik heb ook een verzwaringsdeken, dat is ook een aanrader!
Ben zo blij met m'n Poek
quote:Lieve grote wensen donateur,
Heel erg bedankt..!! Wat een super toffe verrassing. Dit had ik ff hard nodig...
Bij laatste controle bleek de kanker weer terug te zijn...Weer weken van stress en onderzoeken.
Gelukkig is het niet uitgezaaid maar moet wel bestraalt worden, hoevaak etc. hoor ik morgen bij de intake.
Ik ga een deze dagen lekker smullen van de spare ribs![]()
Heel veel liefs en nogmaals bedankt
pfff wat een toffe actie is het toch ook. Ben helemaal blij..!!
Veel leesplezierquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve Kerstman/vrouw,
Lag lekker op de bank te suffen en de bel gaat. Pakketje, die had ik niet verwacht.
Dus super nieuwsgierig maak ik het open, leuk verpakt.
Een kaartje van De Grote Wensen Donateur
Het is een trilogie van Suzanne Young. The Program-serie. Die wilde ik ongeloof graag hebben! Ik ben zo dankbaar![]()
![]()
En ook nog op een moment dat ik het super goed kan gebruiken. Super leuke en lieve en fijne opsteker
Nu ga ik een kop thee zetten, krul me op op de bank en ga lezen. Heerlijk
Dank je dank je dank je wel!
Heel veel knuffelplezier ❤️quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |