abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219297711
Ik ga ook pas versturen na Sinterklaas, maar dat is meer omdat ik mij kan voorstellen dat het voor de ontvangers moeilijk is om te wachten met uitpakken als ze het pakket nu al krijgen. Althans, ik zou dat dus niet kunnen :')
pi_219297853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:03 schreef Schanu het volgende:
Ik ga ook pas versturen na Sinterklaas, maar dat is meer omdat ik mij kan voorstellen dat het voor de ontvangers moeilijk is om te wachten met uitpakken als ze het pakket nu al krijgen. Althans, ik zou dat dus niet kunnen :')
Móet het? O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 19 november 2025 @ 15:49:21 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_219297993
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:03 schreef Schanu het volgende:
De vraag is natuurlijk of dat moet ;) Dat ligt geheel aan de gever natuurlijk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 november 2025 @ 16:03:01 #54
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219298083
Het eerste pakket is al aangekomen bij een ontvanger *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219298145
Ook helemaal waar haha, wachten is geen verplichting. Mijn hoofd koppelt kerstpakkettenactie aan kerst en dus pas open maken met kerst 8)7
pi_219298224
Pas over 2 weken kan ik de laatste items gaan aanschaffen, eerder kom ik niet bij de juiste winkels, dus eerder versturen is helemaal geen optie.
pi_219298475
Ik ga de mijne ook al binnenkort versturen. Er zit namelijk iets in wat je begin december al mag/moet uitpakken ;)
pi_219302379
Ik moet zeggen dat dit topic mij, ondanks alles, toch een beetje in de feeststemming heeft gebracht. De laatste jaren vind ik het echt moeilijker worden als de decembermaand eraan komt en ben ik altijd blij als we weer het nieuwe jaar kunnen inluiden.

Dus om de feestmaand in te luiden heb ik toch maar de kerstboom van stal laten halen, en hij staat nu helemaal versierd in de woonkamer te shinen. 🎄✨

Soms komt een beetje afleiding uit onverwachte hoek. Dank daarvoor ❤
pi_219308535
Ik wou eigenlijk wachten tot 6 december maar denk dat ik dit weekend toch de kerstversiering naar beneden haal. Ik merk in deze vroeg donkere en koude dagen dat het me veel moeite kost om niet om half 8 al in mijn bed te gaan liggen (gelukkig helpt kalf (aka de hond), daar wel bij), maar kerstversiering en lichtjes gaan ook helpen!! :D
  vrijdag 21 november 2025 @ 12:17:34 #60
244125 laziness
pi_219308820
It’s a good day to…

vrijdag 21 november 2025 @ 13:18:15 #61
244125 laziness
pi_219309486
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef laziness het volgende:
Het eerste pakket is al aangekomen bij een ontvanger *O*
Al vast een berichtje van deze anonieme ontvanger

quote:
Goedemorgen ,
ik wil mijn hartelijke dank uitbrengen naar de lieve shopper(s?) die voor mij (en mijn gezin) een pakket heeft samengesteld. Vanmorgen al even een blik geworpen in de zware doos en werd er al erg blij van! Zo benieuwd wat voor verrassingen er ingepakt zitten. Even bedenken wanneer we het met zijn allen uit gaan pakken.
Zo dankbaar dat een "vreemde " dit voor anderen wil en kan doen!
Wil je dit doorgeven aan de gever(s)?
Hartelijke groeten!
pi_219309702
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend ;) )
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje! O+ Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.

Van @laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel! :*

Edit; een Lotgenootje is een verzwaarde knuffel.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219309943
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend ;) )
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje! O+ Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.

Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel! :*

[ link | afbeelding ]

Wat fantastisch dit O+
  vrijdag 21 november 2025 @ 14:12:37 #64
244125 laziness
pi_219309984
Ik heb alle ontvangers een nummer gegeven en toen zo’n lotingsite een nummer laten trekken en PoesInDoos was de gelukkige voor iets lekkers van mijn favoriete Fattoria in Toscane.
pi_219310258
quote:

Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel! :*

[ link | afbeelding ]

Oh wat een tof cadeau! Ik heb er ook één 🐶 (gekregen voor mijn verjaardag🥰) en ik vind het echt heerlijk! Hij ligt sindsdien altijd bij me op de bank of in bed. Die druk op het lichaam is echt fijn want dat brengt het allemaal net iets meer tot rust. Ik ben er erg blij mee. Ook met slapen is het echt heerlijk! Veel plezier er mee!
Geniet ook van je advent, heel leuk!
pi_219310271
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:12 schreef laziness het volgende:
Ik heb alle ontvangers een nummer gegeven en toen zo’n lotingsite een nummer laten trekken en PoesInDoos was de gelukkige voor iets lekkers van mijn favoriete Fattoria in Toscane.
Ik win nooit wat, behalve in dit subforum, elk jaar weer O+ Dankjewel!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:05 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wat fantastisch dit O+
O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:53 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Oh wat een tof cadeau! Ik heb er ook één 🐶 (gekregen voor mijn verjaardag🥰) en ik vind het echt heerlijk! Hij ligt sindsdien altijd bij me op de bank of in bed. Die druk op het lichaam is echt fijn want dat brengt het allemaal net iets meer tot rust. Ik ben er erg blij mee. Ook met slapen is het echt heerlijk! Veel plezier er mee!
Geniet ook van je advent, heel leuk!
Ik heb ook een verzwaringsdeken, dat is ook een aanrader!
Ben zo blij met m'n Poek O+
pi_219310318
Op de een of andere manier was ik uitgelogd op Fok!
Had ik helemaal niet door, want niet fit en wel af en toe naar het topic kijken, maar er veranderde maar niks, oké wel heel stil/rustig dacht ik, maar soit, zal wel...
Maar gewoon al ontvangen dingen, wat leuk!
Karel staat me wel wat glazig aan te staren, maar die uitdrukking valt niet vast te leggen :@
Nog even geen inspiratie gehad voor een actiefoto, maar dat komt nog wel
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_219310451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:56 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik win nooit wat, behalve in dit subforum, elk jaar weer O+ Dankjewel!
[..]
O+
[..]
Ik heb ook een verzwaringsdeken, dat is ook een aanrader!
Ben zo blij met m'n Poek O+
Ja die heb ik ook, zowel één maximaal zware op bed en één iets minder zware standaard op de bank. Ik kan echt niet meer zonder, de eenpersoons gaat ook altijd mee als ik ergens anders slaap (bijv op vakantie).
Mooi zijn de knuffels hè!
pi_219310517
Lieve Kerstman/vrouw,

Lag lekker op de bank te suffen en de bel gaat. Pakketje, die had ik niet verwacht.
Dus super nieuwsgierig maak ik het open, leuk verpakt.
Een kaartje van De Grote Wensen Donateur

Het is een trilogie van Suzanne Young. The Program-serie. Die wilde ik ongeloof graag hebben! Ik ben zo dankbaar O+ O+ O+

En ook nog op een moment dat ik het super goed kan gebruiken. Super leuke en lieve en fijne opsteker

Nu ga ik een kop thee zetten, krul me op op de bank en ga lezen. Heerlijk

Dank je dank je dank je wel!

[ Bericht 15% gewijzigd door ChildoftheStars op 21-11-2025 16:53:41 ]
  vrijdag 21 november 2025 @ 15:52:43 #70
244125 laziness
pi_219310570
Een anonieme ontvanger kreeg een bon om te genieten van haar favoriete eten.

quote:
Lieve grote wensen donateur,

Heel erg bedankt..!! Wat een super toffe verrassing. Dit had ik ff hard nodig...

Bij laatste controle bleek de kanker weer terug te zijn...Weer weken van stress en onderzoeken.
Gelukkig is het niet uitgezaaid maar moet wel bestraalt worden, hoevaak etc. hoor ik morgen bij de intake.

Ik ga een deze dagen lekker smullen van de spare ribs :)

Heel veel liefs en nogmaals bedankt

pfff wat een toffe actie is het toch ook. Ben helemaal blij..!!
pi_219310825
Wat krijg ik een warm gevoel van dit topic, prachtig dit O+
pi_219310878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve Kerstman/vrouw,

Lag lekker op de bank te suffen en de bel gaat. Pakketje, die had ik niet verwacht.
Dus super nieuwsgierig maak ik het open, leuk verpakt.
Een kaartje van De Grote Wensen Donateur

Het is een trilogie van Suzanne Young. The Program-serie. Die wilde ik ongeloof graag hebben! Ik ben zo dankbaar O+ O+ O+

En ook nog op een moment dat ik het super goed kan gebruiken. Super leuke en lieve en fijne opsteker

Nu ga ik een kop thee zetten, krul me op op de bank en ga lezen. Heerlijk

Dank je dank je dank je wel!
Veel leesplezier

quote:

[ link | afbeelding ]

Heel veel knuffelplezier ❤️

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 21-11-2025 17:15:26 ]
S. 2014
J. 2016
pi_219310912
Ik kwam vanmiddag thuis en er lag zowaar een pakketje op mij te wachten :o

Super bedankt grote wensen donateur, lego vind ik zo gaaf maar koop het bijna nooit voor mezelf _O_
Hier ga ik zeker plezier mee hebben.

Enorm bedankt :*

Twiddel
  roze vrijdag 21 november 2025 @ 16:52:31 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219310920
Kerst is vroeg dit jaar. :D O+
Your beauty never ever scared me.
pi_219310938
Alle grote wensen op één dag bezorgd? :D Wat een leuke dingen zitten er tussen! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')