Ja! Echt vrolijkmakendequote:Op vrijdag 21 november 2025 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:
Alle grote wensen op één dag bezorgd?Wat een leuke dingen zitten er tussen!
Gaaf! Ook iets voor mij, ik ga er ook eens naar kijken.quote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:52 schreef laziness het volgende:
Een anonieme ontvanger kreeg een bon om te genieten van haar favoriete eten.
[..]
Ook de kerstman koopt slim inquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:
Alle grote wensen op één dag bezorgd?Wat een leuke dingen zitten er tussen!
quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Ook de kerstman koopt slim in![]()
En zijn pakhuis is nog lang niet leeg![]()
![]()
Wat rot om te horen! Geniet van het eten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:52 schreef laziness het volgende:
Een anonieme ontvanger kreeg een bon om te genieten van haar favoriete eten.
[..]
Supercute zo'n lotgenootje. Wat liefquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend)
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje!Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.
Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel!![]()
[ link | afbeelding ]
Edit; een Lotgenootje is een verzwaarde knuffel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor de grote wensen Donateur... hij kwam thuis, ik vertelde over de actie, hij is gaan zitten en heeft niet meer los gelaten..🥰🥰🥰🥰SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dol op dit topic!
Een anonieme fok user die een bedrag beschikbaar stelt om wat grotere wensen in vervulling te laten gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:47 schreef Postbus100 het volgende:
Mis ik iets? Wat is de Grote Wensen Donateur? (of is iedere gever dat?)
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Zit je in een heel ander subforum een Lotgenootje te bespreken.. duikt er een FHF-er op die het wel wil doorsturen naar de Grote Wensen Donateur (Ja die hoofdletters zijn verdiend)
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een heus Lotgenootje!Ik ben er enorm blij mee, dit gaat er vast voor zorgen dat ik met m'n PTSS en slaapstoornis beter kan slapen.
Van @:laziness kreeg ik nog een awesome adventkalender, gevuld met allerlei Italiaanse lekkernijen. Dankjewel!![]()
[ link | afbeelding ]
Edit; een Lotgenootje is een verzwaarde knuffel.
Denk aan uit eten of een kaartje naar de Efteling. Gewoon 1 groot ding dat extra word gegeven. Zelfs na de mooie pakketen!!quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:47 schreef Postbus100 het volgende:
Mis ik iets? Wat is de Grote Wensen Donateur? (of is iedere gever dat?)
Aah, wat cool!quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Een anonieme fok user die een bedrag beschikbaar stelt om wat grotere wensen in vervulling te laten gaan.
In de vragenlijst wordt hier ook naar gevraagd.
Soms kan ook iets kleins een grote wens zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denk aan uit eten of een kaartje naar de Efteling. Gewoon 1 groot ding dat extra word gegeven. Zelfs na de mooie pakketen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |