Vraag niet hoequote:
De moeite weegt meer dan het resultaatquote:Op maandag 17 november 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag niet hoeMaar okee, ik kan weleens meer dan ik denk.
Ik moet wel zeggen, ik kan er nu nog weken naar kijken voordat ik het ga opsturen. Ook wat waardquote:Op maandag 17 november 2025 17:45 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
De moeite weegt meer dan het resultaat
Als er een keer iets crap zit ingepakt bedenk dan dat het papier er met 3 sec af isquote:Op maandag 17 november 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Update: Ik heb vanochtend inpakpapier gekocht en ZES kadootjes ingepakt. Geploeter.
Wat lang zeg.quote:Op maandag 17 november 2025 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als er een keer iets crap zit ingepakt bedenk dan dat het papier er met 3 sec af is
Goede tip, @ organisatie zijn er ontvangers met kleine kinderen in de buurt van Molenwaard erbij? Dan kan ik ook kaartjes die kant uit laten gaanquote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
Voor degene die een abonnement op Videoland hebben, als je inlogt op de website, staat er onderaan als je klikt op "account" Videoland Extra.
Hier kan je 4 gratis kaartjes aanvragen voor Avonturenboerderij Molenwaard. Een aanrader voor peuters en kleuters!
Dat is een lief gebaar maar de afspraak is dat alle info bij de organisatie blijft. Ik kan niet zomaar namen door gaan geven aan andere users. Er zitten ook genoeg ontvangers tussen die anoniem willen blijven.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Goede tip, @ organisatie zijn er ontvangers met kleine kinderen in de buurt van Molenwaard erbij? Dan kan ik ook kaartjes die kant uit laten gaan
Daarom poste ik het al gewoon hier openbaar, kan iedereen het gewoon zelf aanvragen cq aanbieden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is een lief gebaar maar de afspraak is dat alle info bij de organisatie blijft. Ik kan niet zomaar namen door gaan geven aan andere users. Er zitten ook genoeg ontvangers tussen die anoniem willen blijven.
Tevens is de organisatie puur voor de kerstpakketten en grote wensen. Nog meer persoonlijke acties coördineren is geen ruimte voor.
Ik denk dat je daarom het beste een topic aan kan maken en dan kunnen mensen uit deze actie zelf beslissen of ze contact met je opnemen.
Ik snap helemaal wat je bedoelt en ik sluit me graag aan bij deze woorden! Wat een werk en wat een liefde! Dank jullie wel ❤quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment best een zware periode en het idee dat iemand me aardig genoeg vindt om moeite te steken in een pakket maakt me echt even emotioneel...
En de voorpret kan ik ook wel goed gebruiken.
Niet om aandacht te vragen, maar om te laten weten hoe ontzettend goed, fijn, lief, sociaal en speciaal het is dat je dit voor iemand doet.![]()
![]()
Bedankt lieve mensen in dit topic
![]()
![]()
Ha dit is een goeie tip!quote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
Voor degene die een abonnement op Videoland hebben, als je inlogt op de website, staat er onderaan als je klikt op "account" Videoland Extra.
Hier kan je 4 gratis kaartjes aanvragen voor Avonturenboerderij Molenwaard. Een aanrader voor peuters en kleuters!
Er zijn er zoveel die moeite in jou willen steken CotS. Echt waarquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment best een zware periode en het idee dat iemand me aardig genoeg vindt om moeite te steken in een pakket maakt me echt even emotioneel...
En de voorpret kan ik ook wel goed gebruiken.
Niet om aandacht te vragen, maar om te laten weten hoe ontzettend goed, fijn, lief, sociaal en speciaal het is dat je dit voor iemand doet.![]()
![]()
Bedankt lieve mensen in dit topic
![]()
![]()
Ja in inderdaad al vermeld,quote:Op woensdag 19 november 2025 02:21 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is; maar je kunt het dieren kerstpakket weer bestellen op de website van de online dierenvoedselbank!
Hier nog een keer de flyer voor een snel overzicht (al een tijd terug door iemand anders in dit topic geplaatst)quote:Op zondag 16 november 2025 08:16 schreef Schanu het volgende:
Het dierenvoedselpakket kan weer worden aangevraagd! Dit jaar (helaas) alleen voor geregistreerde gebruikers van de dierenvoedselbank, er is dus een minimacheck.
Bestellen kan via hun site; https://onlinedierenvoedselbank.nl/
En de kosten zijn die jaar ¤ 12,50 ipv ¤ 19,95.
Interessant en fijn dus voor iedereen die in aanmerking komt!
Bij postimg klik je op delen en daar pak je de hotlink voor foraquote:Op woensdag 19 november 2025 06:38 schreef F_r het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
https://postimg.cc/xJCJS7jt
[ afbeelding ]
Hier helpt de kat mee
Ik snap nog steeds niks van foto's uploaden welke link ik dan niet hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |