abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219286471
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:41 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Jij kan dit! *O*
Vraag niet hoe :') Maar okee, ik kan weleens meer dan ik denk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219286474
quote:
81s.gif Op maandag 17 november 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vraag niet hoe :') Maar okee, ik kan weleens meer dan ik denk.
De moeite weegt meer dan het resultaat ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219286519
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:45 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
De moeite weegt meer dan het resultaat ;)
Ik moet wel zeggen, ik kan er nu nog weken naar kijken voordat ik het ga opsturen. Ook wat waard :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219286774
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Update: Ik heb vanochtend inpakpapier gekocht en ZES kadootjes ingepakt. Geploeter.
Als er een keer iets crap zit ingepakt bedenk dan dat het papier er met 3 sec af is
S. 2014
J. 2016
pi_219287527
Ik heb de Sint cadeaus ingepakt. Nu beginnen aan de cadeaus voor de pakketten.
  roze maandag 17 november 2025 @ 20:21:06 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219287567
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Als er een keer iets crap zit ingepakt bedenk dan dat het papier er met 3 sec af is
Wat lang zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_219287967
Hier hoe klein we ook woonde (heb 8 jaar op 32m2 gewoond met zn tweeën) altijd een boom gehad. Altijd een echte want die hoef je niet op te slaan en hij prikt dus onze katten blijven wel uit de buurt. Hoort er voor mijn gevoel helemaal bij. Echter zetten mij ouders als jaren geen boom meer op, want gedoe…..

Inpakken besteed ik uit. Vriendlief heeft jaren als bijbaan bij een speelgoedwinkel gewerkt. Die heeft meer ervaring met inpakken dan ik in de rest van mn leven nog kan opdoen. Doet hij ook iets voor deze actie ;)
  maandag 17 november 2025 @ 21:24:12 #33
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219288061
Voor degene die een abonnement op Videoland hebben, als je inlogt op de website, staat er onderaan als je klikt op "account" Videoland Extra.
Hier kan je 4 gratis kaartjes aanvragen voor Avonturenboerderij Molenwaard. Een aanrader voor peuters en kleuters!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 17 november 2025 @ 23:57:46 #34
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219288883
Hier ook geen boom in huis maar heb ook een kitten van 5 maand _O- die op dit moment dat ik dit typ in mijn droogrek vol schone was zit _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 november 2025 @ 07:00:13 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219289194
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
Voor degene die een abonnement op Videoland hebben, als je inlogt op de website, staat er onderaan als je klikt op "account" Videoland Extra.
Hier kan je 4 gratis kaartjes aanvragen voor Avonturenboerderij Molenwaard. Een aanrader voor peuters en kleuters!
Goede tip, @ organisatie zijn er ontvangers met kleine kinderen in de buurt van Molenwaard erbij? Dan kan ik ook kaartjes die kant uit laten gaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 18 november 2025 @ 08:57:41 #36
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219289747
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:00 schreef Ynske het volgende:

[..]
Goede tip, @ organisatie zijn er ontvangers met kleine kinderen in de buurt van Molenwaard erbij? Dan kan ik ook kaartjes die kant uit laten gaan
Dat is een lief gebaar maar de afspraak is dat alle info bij de organisatie blijft. Ik kan niet zomaar namen door gaan geven aan andere users. Er zitten ook genoeg ontvangers tussen die anoniem willen blijven.
Tevens is de organisatie puur voor de kerstpakketten en grote wensen. Nog meer persoonlijke acties coördineren is geen ruimte voor.

Ik denk dat je daarom het beste een topic aan kan maken en dan kunnen mensen uit deze actie zelf beslissen of ze contact met je opnemen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 18 november 2025 @ 10:41:27 #37
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219290465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:57 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat is een lief gebaar maar de afspraak is dat alle info bij de organisatie blijft. Ik kan niet zomaar namen door gaan geven aan andere users. Er zitten ook genoeg ontvangers tussen die anoniem willen blijven.
Tevens is de organisatie puur voor de kerstpakketten en grote wensen. Nog meer persoonlijke acties coördineren is geen ruimte voor.

Ik denk dat je daarom het beste een topic aan kan maken en dan kunnen mensen uit deze actie zelf beslissen of ze contact met je opnemen.
Daarom poste ik het al gewoon hier openbaar, kan iedereen het gewoon zelf aanvragen cq aanbieden. O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_219290987
Op het moment best een zware periode en het idee dat iemand me aardig genoeg vindt om moeite te steken in een pakket maakt me echt even emotioneel...

En de voorpret kan ik ook wel goed gebruiken.

Niet om aandacht te vragen, maar om te laten weten hoe ontzettend goed, fijn, lief, sociaal en speciaal het is dat je dit voor iemand doet.

O+ O+ O+ Bedankt lieve mensen in dit topic O+ O+ O+
pi_219291010
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment best een zware periode en het idee dat iemand me aardig genoeg vindt om moeite te steken in een pakket maakt me echt even emotioneel...

Niet om aandacht te vragen, maar om te laten weten hoe ontzettend goed, fijn, lief, sociaal en speciaal het is dat je dit voor iemand doet.

Ik snap helemaal wat je bedoelt en ik sluit me graag aan bij deze woorden! Wat een werk en wat een liefde! Dank jullie wel ❤
pi_219292039
Net wat etenswaar gescoord voor kerstpakket wat ik aan het samenstellen ben. Nu nog grote doos vinden. Hopelijk heb ik die als ik nog wat Black Friday spul besteld en anders bij de action een verhuisdoos halen en die wrappen met cadeaupapier.
Dus cadeautjes nog inpakken en daarna opsturen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 18 november 2025 @ 19:49:38 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219293137
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ha dit is een goeie tip! ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_219293848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

Er zijn er zoveel die moeite in jou willen steken CotS. Echt waar :*
pi_219294680
Ik weet niet of het al gezegd is; maar je kunt het dieren kerstpakket weer bestellen op de website van de online dierenvoedselbank!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_219294691
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2025 02:21 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is; maar je kunt het dieren kerstpakket weer bestellen op de website van de online dierenvoedselbank!
Ja in inderdaad al vermeld, :) maar je moet je nu echt als minima registreren, met een 'bewijs van inkomsten' (dat mag vanuit verschillende manieren, overigens).
Dus ik weet niet of veel gevers/shoppers dit voor de ontvangers kunnen aanvragen.

Maar ontvangers die denken dat ze er onder vallen: dat kan een overweging zijn :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:16 schreef Schanu het volgende:
Het dierenvoedselpakket kan weer worden aangevraagd! Dit jaar (helaas) alleen voor geregistreerde gebruikers van de dierenvoedselbank, er is dus een minimacheck.

Bestellen kan via hun site; https://onlinedierenvoedselbank.nl/

En de kosten zijn die jaar ¤ 12,50 ipv ¤ 19,95.

Interessant en fijn dus voor iedereen die in aanmerking komt! *O*
Hier nog een keer de flyer voor een snel overzicht (al een tijd terug door iemand anders in dit topic geplaatst)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 19-11-2025 02:47:26 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_219294938
[img][url=https://postimg.cc/xJCJS7jt][img]https://i.postimg.cc/xJCJS7jt/20251119-063616.jpg[/img][/url][/img]
https://postimg.cc/xJCJS7jt

Hier helpt de kat mee

Ik snap nog steeds niks van foto's uploaden welke link ik dan niet hebben
  woensdag 19 november 2025 @ 06:51:24 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219294959
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 06:38 schreef F_r het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
https://postimg.cc/xJCJS7jt
[ afbeelding ]
Hier helpt de kat mee

Ik snap nog steeds niks van foto's uploaden welke link ik dan niet hebben
Bij postimg klik je op delen en daar pak je de hotlink voor fora

Die plak je hier rechtstreeks in het tekstveld zonder het knopje foto plakken te gebruiken.

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219295770
Grotere doos bleek gewoon al ergens in huis aanwezig, dus ik kan weer verder
pi_219295787
Jouw poes F_r, wat een prachtbeest O+

Ik ben voor 2 pakketten klaar met inpakken! *O* Althans, voor 1 van die pakketten komt er nog een cadeautje bij door een extra donatie O+ dus daarvoor moet ik op zoek naar een grotere doos, maar dat komt helemaal goed!
  woensdag 19 november 2025 @ 10:57:36 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219296010
Hoera! M’n Vintedpakket is er eindelijk. M’n laatste pakket gaat dus vandaag nog op de post.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219297303
Wat een voorpret!

Jullie zijn vroeg met verzenden :D
Hier moet sinterklaas nog langskomen en dan introduceren wij de kerstman :P

Ik zal de pakketten dan ook ergens tussen 6-10 dec opsturen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')