Ik snap er ook niks van maar ik denk dat zij een mentale blokkade heeft. Het is wel eens verfrissend dat ze zelf toegeeft niks uit te voeren ipv het eeuwige ik wandel dagelijks met Mijan. Overduidelijk namelijk dat ze dit niet doet.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft inmiddels toch ook middelen zat om te bewegen? Een loopband, een bakfiets. Stop je kind in de wagen en ga wandelen. Op een gegeven moment zit je ook een cirkel, van niet gaan, geen zin hebben etc.. dan is de drempel ook steeds hoger om wel te gaan. Of ze moet totaal geen fut hebben dat kan ook nog.
Sanneke kletst ook maar in de ruimte. Vooral over dat eten. En hoe wil ze ‘s avonds gaan zwemmen? Hoe wil ze bij het zwembad komen?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft inmiddels toch ook middelen zat om te bewegen? Een loopband, een bakfiets. Stop je kind in de wagen en ga wandelen. Op een gegeven moment zit je ook een cirkel, van niet gaan, geen zin hebben etc.. dan is de drempel ook steeds hoger om wel te gaan. Of ze moet totaal geen fut hebben dat kan ook nog.
Ja.. wat ontzettend triest 😢quote:Op woensdag 12 november 2025 10:52 schreef Nooomi het volgende:
Oh winnie van drielingmoederjulia gaan ze vandaag laten inslapen. Wat vreselijk!! Maar ze hebben tenminste de laatste weken en volgensmij altijd met alle liefde voor hun dieren gezorgt. Kun je niet van iedereen zeggen.
Precies. Kan ze weer klagen tegen alles en iedereen dat het niet is gelukt maar dat het zeker niet aan haar lag.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:48 schreef Nieve het volgende:
Tja, het zijn goede voornemens maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Als het haar al niet eens lukt om op een mooie herfstdag een klein rondje met haar kind te wandelen, dan is dat zwemmen of de sportschool echt veel te hoog gegrepen. Ik hoop dat ze er op wat voor manier dan ook wel hulp bij gaat krijgen, want haar zoon is hier de grootste dupe van.
ik volg haar niet maar ik had vroeger een buurvrouw die zelf echt ervan overtuigd was dat dingen nooit aan haar lagen. Pas na jaren therapie ging het beter met haar. Wellicht heeft deze influencer ook wel echte hulp nodig?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Precies. Kan ze weer klagen tegen alles en iedereen dat het niet is gelukt maar dat het zeker niet aan haar lag.
Pinokkio.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel voor elke influencer geldt. Er wordt echt op elke slak zout gelegd, ook bij een Debbie, AM en een Judith.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:21 schreef Hyacinth het volgende: [..] Dat denk ik nou ook weleens bij Debbie
Ze verwennen Winnie in iedergeval goed met biefstuk!quote:Op woensdag 12 november 2025 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja.. wat ontzettend triest 😢
Zo ik ook! Die is flink afgevallen lijkt wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:56 schreef Miepje77 het volgende:
Ik schrok weer van Pascalle... Zo sneu.
Nee, lage score. Maar Hebban is een platform waar veel serieuze lezers zitten, die hebben weinig met troep.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:05 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.hebban.nl/boe(...)arie-geerts#total=65
De recencies zijn niet alleen maar positief..
Volgens AM zijn er veel positieve recensies daar. 😁quote:Op woensdag 12 november 2025 12:05 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.hebban.nl/boe(...)arie-geerts#total=65
De recencies zijn niet alleen maar positief..
Nou moet ik zeggen dat ik sommige lage recensies daar ook wel een beetje flauw vind, ze gaan meer over Annemarie dan over haar boek.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens AM zijn er veel positieve recensies daar. 😁
En de volgers geloven dat natuurlijk meteen.
Dat geldt idd voor meer/alle influencers. Al die kleine details die hier ook besproken worden, mij valt het niet eens opquote:Op woensdag 12 november 2025 11:59 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel voor elke influencer geldt. Er wordt echt op elke slak zout gelegd, ook bij een Debbie, AM en een Judith.
Ik had meer het idee dat die rode haren bestie(s) vrienden van ouders waren? Was ze daar toen niet naar haar ouders toe? Het is sowieso apart allemaal, ze halen daar allemaal vrienden uit het niets. Jacqueline plaatst ook ineens foto’s met beste vriendinnen die ik in de afgelopen jaren nooit heb gezien. Alleen daar kun je al aan zien dat ze opgeslokt werd in het leven van M&B.
Dat geldt ook voor de positieve. AM vraagt haar trouwe volgstertjes om vooral overal goede reviews achter te laten, zodat haar ster weer kan stralen. Een achterlijk toneelstuk van een club simpele mensen, meer is het niet. Ik begrijp wel dat mensen daar vol en op hetzelfde niveau op ingaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:14 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik sommige lage recensies daar ook wel een beetje flauw vind, ze gaan meer over Annemarie dan over haar boek.
Dit.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:14 schreef Bootje68 het volgende:
Ff serieus je gaat toch geen foto's van jezelf in lingerie sturen via WhatsApp.... wie weet waar Debbie straks te bewonderen is. Alhoewel alle aandacht fijn is voor haar natuurlijk 🤔🫣
Dat ze dit ook niet zelf kan bedenken met haar HB.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:14 schreef Bootje68 het volgende:
Ff serieus je gaat toch geen foto's van jezelf in lingerie sturen via WhatsApp.... wie weet waar Debbie straks te bewonderen is. Alhoewel alle aandacht fijn is voor haar natuurlijk 🤔🫣
Nee, dat klopt. Ik vind eigenlijk alleen reviews die daadwerkelijk het boek bespreken nuttig. Dat zijn er een paar, maar het merendeel van de reviews is vrij nutteloos.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat geldt
[..]
Dat geldt ook voor de positieve. AM vraagt haar trouwe volgstertjes om vooral overal goede reviews achter te laten, zodat haar ster weer kan stralen. Een achterlijk toneelstuk van een club simpele mensen, meer is het niet. Ik begrijp wel dat mensen daar vol en op hetzelfde niveau op ingaan.
En de uitgever verdient lekker aan hun melkkoe AM , af en toe een aai over haar bol en ze doet braaf wat van haar verwacht wordt.
Wat een vertoning!!
Echte schrijvers en serieuze uitgevers keren zich om in hun graf denk ik.
Het valt mij ook echt niet op.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:19 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat geldt idd voor meer/alle influencers. Al die kleine details die hier ook besproken worden, mij valt het niet eens op.
Ik volg het niet meer met al die mensen/besties bij MB die allemaal zo aan die kinderen zitten. Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
a, dat is de lijst. Het verbaast mij niet zo: alles wordt ingezet op een hoge binnenkomer met de pre-sale. Annemarie zei het zelf ook al: de concurrentie is enorm in deze tijd van het jaar, dus vergelijken met haar eerste boek in augustus is zinloos.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:28 schreef poohenzo het volgende:
zit ik in de goede lijst te kijken?
https://www.debestseller60.nl/
Op Mollygram is het nog te bewonderen.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie had door dat vertellen dat je sexy shots naar vreemde stuurt best een beetje raar is 😂 dus ze heeft de reclame aangepast...
Vraag me dus echt even af hoe dit ging bij haar en werkte in haar hoofd 😂 "hallo ondergoed verkoper... ik heb de doos en 1 setje is leuk maar net een maat te klein, zou ik deze een maat groter mogen?" " o mevrouw wat naar, weet u zeker dat het te klein is? Kunt u foto's maken met het setje aan dan kunnen we hier op de afdeling kijken of het klopt" Debbie maakt foto's en de ondergoed verkoper print ze uit voor in de kantine 😂🤷
Ik ben ook benieuwd wie alle influencers zijn die hier meeschrijven 🥸🫠quote:Op woensdag 12 november 2025 13:05 schreef Livaes het volgende:
Ik heb het luisterboek van Annemarie uit. Luisteren tijdens de was opvouwen of opruimen was, eerlijk is eerlijk, een stuk minder saai dan zonder. Ik heb een aantal keer even moeten lachen, al denk ik dat dit ook komt doordat Annemarie het boek zelf inspreekt. Als ik het had gelezen denk ik dat deze stukjes veel minder waren overgekomen. Ze heeft een fijne voorleesstem. Heb ik nieuwe dingen gelezen? Nope. Was het een hoogstandje? Nope. Heb ik Annemarie beter leren kennen? Ja,dat wel. Zo stoer als ze zich probeert voor te doen zo onzeker komt ze juist op mij over. Ze vindt alles zwaar, moeilijk en zíj is het slachtoffer. Wat ik ook opvallend vond was dat alle zware situaties die zij noemde van/door fans zonder uitzonderingen van de fora komen, het liefst flink uitvergroot en overdreven. Ik hoop dat Annemarie over een aantal jaar geen spijt krijgt van de keuzes die ze nu maakt. Annemarie is qua ontwikkeling stil blijven staan op het moment dat ze haar eerste kind kreeg lijkt het wel. Ik lees en hoor de onzekerheid die een jonge, kersverse ouder kan ervaren maar ipv kersvers is zij een doorgewinterde ouder van zelfs al volwassen kinderen. Aanrader? Als je op zoek bent naar een goeie optie om te luisteren tijden het schoonmaken? Dan zeker toevoegen aan je lijstje.
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond haar stem prettig. Deel 1 heb ik niet geluisterd hahaquote:Op woensdag 12 november 2025 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Op basis van haar eerste luisterboek heb ik echt heel erg moeite met geloven dat AM nu ineens een fijne voorleesstem heeft😅
Zo doen ze dat bij de familie Geerts.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
En AM en sinterklaas begrijp ik helemaal niets van. En als er een familie is waar alles om cadeaus leek te draaien, zijn zij het wel - ik zie nog voor me hoe ze (pre-bingo jaren) filmde hoe alle kinderen tegelijkertijd alle cadeautjes uit die zak gristen en openscheurden zonder enige aandacht voor elkaar. Binnen een kwartier was de hele pakjesavond weer voorbij 😂
Ik zie al jaren niet anders dat ze klaagt, ook wanneer ze krijgt wat ze hebben wilt. Ook geeft ze Dion nu weer de schuld dat hij een moeilijke eter is en dat ze daarom niet kan koken wat ze gewend is. Nou, dan kook je verschillende dingen ... Ik vind het sneu voor M met dat stille, bleke snoetje; ga er op uit met die bakfiets.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke kletst ook maar in de ruimte. Vooral over dat eten. En hoe wil ze ‘s avonds gaan zwemmen? Hoe wil ze bij het zwembad komen?
En nog niet zo lang geleden zei ze dat ze dagelijks wandelt. Ook gelogen dus.
Dat ze Dion de schuld geeft slaat nergens op. Volgens mij heeft ze tijd genoeg om meerdere maaltijden te maken. En ze schuift toch zelf alles naar binnen?quote:Op woensdag 12 november 2025 13:57 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zie al jaren niet anders dat ze klaagt, ook wanneer ze krijgt wat ze hebben wilt. Ook geeft ze Dion nu weer de schuld dat hij een moeilijke eter is en dat ze daarom niet kan koken wat ze gewend is. Nou, dan kook je verschillende dingen ... Ik vind het sneu voor M met dat stille, bleke snoetje; ga er op uit met die bakfiets.
Ja dat vond ik er ook zo ongezellig uitzien. En ze kregen toen zo’n camera van Vitech ofzo. Hartstikke duur ding wat natuurlijk gesponsord was dus dat cadeautjes van de kringloop kan ze wel achterwege laten.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
En AM en sinterklaas begrijp ik helemaal niets van. En als er een familie is waar alles om cadeaus leek te draaien, zijn zij het wel - ik zie nog voor me hoe ze (pre-bingo jaren) filmde hoe alle kinderen tegelijkertijd alle cadeautjes uit die zak gristen en openscheurden zonder enige aandacht voor elkaar. Binnen een kwartier was de hele pakjesavond weer voorbij 😂
Gister deelde ze ook linkjes naar marktplaats waar ze complete dozen met snacks verkoopt, die eet ze dus ook niet. Zij houdt zichzelf en haar volgers voor de gek. Ik ben het ermee eens dat zij echt van SM af moet, compleet en voor héél lang. Maar ja, ze is een volwassen vrouw...quote:Op woensdag 12 november 2025 12:31 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik wil eigenlijk niks negatiefs over Pascal schrijven. Want deze vrouw is echt heel erg kwetsbaar. Ik vind het zorgelijk en ik denk oprecht dat zij beter van sm af kan. Ieder bedrijf dat met haar samenwerkt moet hier echt mee kappen. Ze ziet er ontzettend ongezond uit, komt niet aan. Iedereen is er mee bezig en dit is waarschijnlijk voeding voor haar ziekte.
Nou, hier was ik ook héél verbaasd over, ik vond dit eigenlijk echt tegen het bedrijf werkenquote:Op woensdag 12 november 2025 14:18 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
En Debbie geeft aan dat ze het fijn vindt dat ze dit ondergoed/bh een week kan proberen 'want soms denk je na een kwartier, nee, is het toch niet'. Ik vind het niet zo heel smakelijk als ok bh's toegestuurd zou krijgen die iemand al een tijdje aan heeft gehad, bah! Even passen en weer uit vind ik een ander verhaal..
quote:Op woensdag 12 november 2025 14:18 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
En Debbie geeft aan dat ze het fijn vindt dat ze dit ondergoed/bh een week kan proberen 'want soms denk je na een kwartier, nee, is het toch niet'. Ik vind het niet zo heel smakelijk als ok bh's toegestuurd zou krijgen die iemand al een tijdje aan heeft gehad, bah! Even passen en weer uit vind ik een ander verhaal..
Ik was net zo verbaasd. Voor mij alleen maar een bevestiging dat ik vooral door moet gaan met alles eerst wassen voordat ik het draag.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nou, hier was ik ook héél verbaasd over, ik vond dit eigenlijk echt tegen het bedrijf werkenWie wil die beha's nou daarna nog
Edit: dit ging me niet eens per sé om Debbie hoor, maar gewoon meer in het algemeen. En ja, ik weet dat dat in een (web)winkel ook geldt maar ik vond dit nou niet echt een USP![]()
Dit geloof ik ook niet. Mijn conditie is goed maar een uur zwemmen red ik niet eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke zegt ook dat ze met gemak een uur achter elkaar kan zwemmen. Ik heb geen slechte conditie maar 1 uur zwemmen is best intensief. Zelfs als je koeteldekoetel door het bad peddelt.
Iemand moet de schuld hebben. Dion krijgt de schuld wat het eten betreft en haar zoon wat beweging betreft. Het ligt nooit aan Sanneke.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe Sanneke in het ouderschap minder is gaan bewegen dan voorheen? Sinds ik kinderen heb, wandel ik de benen uit m’n lijf. We lopen minstens 1.5 uur per ochtend (ja, met peuter en baby) en in de middag pakken we de bakfiets. Zo moeilijk is het toch niet? Ik snap het echt niet. Trek je schoenen aan en GA. In de tijd dat je deze story’s opneemt had je ook al je kind in de wagen/bakfiets kunnen zetten en kunnen bewegen. Maar je moet het wel willen.
Kleding die retour gestuurd wordt, wordt meestal niet meer verkocht. Enorm nadeel van online kope.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:42 schreef Lalaland79 het volgende:
Draag je die bh's/ slips met kaartjes eraan? Want in principe is het toch zo dat als het kaartje eraf is ( cadeau geven uitgezonderd) dat iets niet retour kan/ mag. Volgens mij klopt het niet wat Debbie zegt. Dan kan je als bedrijf alles wat op die manier retour komt wassen en er opnieuw een kaartje voor maken of je moet alles direct afschrijven. Beide kost teveel omzet. Dan zijn ze snel failliet.
Ze had van de week gepost dat mensen zo lief voor je zijn als je in de rolstoel buiten bent....quote:
Ik vind dat ze zich best kwetsbaar opstelt. Herken dat wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe Sanneke in het ouderschap minder is gaan bewegen dan voorheen? Sinds ik kinderen heb, wandel ik de benen uit m’n lijf. We lopen minstens 1.5 uur per ochtend (ja, met peuter en baby) en in de middag pakken we de bakfiets. Zo moeilijk is het toch niet? Ik snap het echt niet. Trek je schoenen aan en GA. In de tijd dat je deze story’s opneemt had je ook al je kind in de wagen/bakfiets kunnen zetten en kunnen bewegen. Maar je moet het wel willen.
Apart koken is vast duurder, maar dan kook je desnoods voor 2 dagen per persoon en eet je 2 dagen hetzelfde als hij kennelijk niks lust en ongezond eet. Hoeft niet elke dag, maar er zijn mogelijkheden zat.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iemand moet de schuld hebben. Dion krijgt de schuld wat het eten betreft en haar zoon wat beweging betreft. Het ligt nooit aan Sanneke.
Juist, niet meteen uren, maar gewoon beginnen en opbouwen.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:19 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich best kwetsbaar opstelt. Herken dat wel.
Ik denk alleen dat ze een vertekend beeld heeft van wat gezond is. Mocht ze meelezen. Ga tracken.
Als ze nou elke dag een halfuurtje of 20 min met de wagen gaat wandelen als start zou het top zijn.
Zowel mentaal als fysiek.
Ik vraag me af of die bedrijven wel doorhebben met wie ze een samenwerking aangaan. Zij is nu niet bepaald een positief uithangbord voor een merkquote:Op woensdag 12 november 2025 12:31 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik wil eigenlijk niks negatiefs over Pascal schrijven. Want deze vrouw is echt heel erg kwetsbaar. Ik vind het zorgelijk en ik denk oprecht dat zij beter van sm af kan. Ieder bedrijf dat met haar samenwerkt moet hier echt mee kappen. Ze ziet er ontzettend ongezond uit, komt niet aan. Iedereen is er mee bezig en dit is waarschijnlijk voeding voor haar ziekte.
Er staan al een paar exemplaren op Marktplaatsquote:Op woensdag 12 november 2025 16:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM is uit de boeken top 60. Volgens haar uitgever omdat er veel nieuwe boeken zijn. En ze hoopt er weer in te komen met de 3e druk.
Maar ik denk dat alle volgmoekes het boek gekocht hebben dus dat het even topverkoop was, en dat er nu nog af en toe wat verkocht gaat worden? Op haar signeersessies ofzo.
Het lijkt me geen boek wat spontaan uit interesse gekocht gaat worden, zeker niet als je het doorgebladerd hebt.
De 1e dag na uitkomen stonden die er al 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 12 november 2025 16:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Er staan al een paar exemplaren op Marktplaats
Langdurig verzuim kun je ook verkoken door een knuffeldag.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij dbm alweer eentje ziek thuis uit school
Niet mee eens. De familie van Jan Steen doet niet vaak (nooit?) iets met reclames. Ze kregen die lichtgevende bal opgestuurd en een pakket chocola ofzo, maar reclames?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind al die pleegzorg accounts ook zorgelijk.
Familie Jan steen maakt openlijk reclames. Daarnaast ben je als ouder niet in positie om “bezwaar te maken over het wel of niet in beeld brengen”.
Met liefde van Anna altijd respectvol, geen reclames… mooi account.
Maar waarom benoemen “kind is nog nooit uiteten geweest” kinderen gaan met plastic tas naar school.
Al deze pleegouders worden zeer goed gecompenseerd van onze belastingcenten. Het is jullie “job” dat alles normaal verloopt.
Naast familievloggers. Vind ik deze tak nog veel zorgelijker.
En die zijn vanavond alweer kapot.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:22 schreef Celess het volgende:
Hvk gaat naar een film en bam 4 auto's mee naar huis. Waarom niet 1 per huishouden en ga met de rest langs blijf van mn lijf huizen, moeder kind huizen of stichtingen voor arme gezinnen oid langs . Echt een bizarre verspilling.
Veel reclames maar onbewust , Wehkamp noem ik als voorbeeld.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet mee eens. De familie van Jan Steen doet niet vaak (nooit?) iets met reclames. Ze kregen die lichtgevende bal opgestuurd en een pakket chocola ofzo, maar reclames?
En volgens mij kunnen de kinderen/ouders beslissen of ze in beeld komen. Er worden ook kinderen afgeschermd.
Ik betwijfel of ze ‘zeer goed gecompenseerd worden van onze belastingcenten’. Ze hebben veel extra kosten, ze heeft er wel een keer een post over gemaakt. Soms komt een kind met helemaal niks en moet alles gekocht worden, van onderbroek tot fiets.
Bij de QenA op haar insta staat het een en ander uitgelegd. De eerste vraag en antwoord gaat over de zichtbaarheid van de jongens in posts.
Wat zou jouw optie zijn? Kinderen koste wat het kost thuis laten wonen bij ouders die daar niet toe in staat zijn, zodat ‘onze belastingcenten’ niet naar pleegzorg gaat?
Ik snap Tamara wel. 2 jaar geleden had mijn oudste bij iemand geen snoepje verdient want hij had niet goed gezongen. Hij heeft verbale ontwikkelingsdyspraxie en een taalontwikkelingsstoornis.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Tamara en Sint Maarten perikelen. Ik geloof dat ik het gedrag van Tamara, die een snoepje uit handen van een vrouw mept, asocialer vind dan de vrouw die verwacht dat een kindje dankjewel zegt 🧐.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat haar zoon het nog niet kan zeggen. Tjonge
Dit. Plus ze betalen met hun ‘leven’ en gezinsmomenten hè. Dag in dag uit zorgen ze voor de kinderen. Ik kan er alleen maar respect voor hebben.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet mee eens. De familie van Jan Steen doet niet vaak (nooit?) iets met reclames. Ze kregen die lichtgevende bal opgestuurd en een pakket chocola ofzo, maar reclames?
En volgens mij kunnen de kinderen/ouders beslissen of ze in beeld komen. Er worden ook kinderen afgeschermd.
Ik betwijfel of ze ‘zeer goed gecompenseerd worden van onze belastingcenten’. Ze hebben veel extra kosten, ze heeft er wel een keer een post over gemaakt. Soms komt een kind met helemaal niks en moet alles gekocht worden, van onderbroek tot fiets.
Bij de QenA op haar insta staat het een en ander uitgelegd. De eerste vraag en antwoord gaat over de zichtbaarheid van de jongens in posts.
Wat zou jouw optie zijn? Kinderen koste wat het kost thuis laten wonen bij ouders die daar niet toe in staat zijn, zodat ‘onze belastingcenten’ niet naar pleegzorg gaat?
Kan moeder Steen niet aardig vinden. Altijd klagen en zeuren overal over. Er zijn te weinig pleeggezinnen. Als ik haar geklaag lees is het geen aanbeveling pleegouder te worden plus ze krijgt mij te graag complimenten. Ik vind het een negatieve vrouw. Denk dat ze toe is aan pensioen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Familie Jan steen maakt openlijk reclames. Daarnaast ben je als ouder niet in positie om “bezwaar te maken over het wel of niet in beeld brengen”.
Maar waarom benoemen “kind is nog nooit uiteten geweest” kinderen gaan met plastic tas naar school.
Al deze pleegouders worden zeer goed gecompenseerd van onze belastingcenten. Het is jullie “job” dat alles normaal verloopt.
Ik vind jouw hele kijk hierop erg vreemd maar je laatste zin slaat werkelijk alles!!! Je hebt duidelijk geen benul wat redenen kunnen zijn om een kind uit huis te plaatsen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Veel reclames maar onbewust , Wehkamp noem ik als voorbeeld.
Ze wisselen veeel met kinderen waarschijnlijk hun leeftijd en pensioen of weigeren van…
Ze krijgen honderden euro’s je per kind.
Je kunt kinderen thuis laten, geld investeren om te laten werken etcetera
Ik ben het echt niet met je eens dat pleegouders veel geld krijgen. Ik weet uit eerste hand dat je bijvoorbeeld geen aanspraak kunt maken op kinderopvangtoeslag, maar bij (in ieder geval) langdurige pleegzorg kun je wel verwachten dat kind ook naar kdv zal moeten. De compensatie die staat voor pleegzorg is lager dan kinderopvang toeslag.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ze wisselen veeel met kinderen waarschijnlijk hun leeftijd en pensioen of weigeren van…
Dit! Echt een bizarre redenering.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:59 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind jou hele kijk hierop erg vreemd maar je laatste zin slaat werkelijk alles!!! Je hebt duidelijk geen benul wat redenen kunnen zijn om een kind uit huis te plaatsen.
Doen zequote:Op woensdag 12 november 2025 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heb jij zelf ervaring met pleegouders?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Hou opgaat uit jeugdzorg gewoonquote:Op woensdag 12 november 2025 18:01 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik ben het echt niet met je eens dat pleegouders veel geld krijgen. Ik weet uit eerste hand dat je bijvoorbeeld geen aanspraak kunt maken op kinderopvangtoeslag, maar bij (in ieder geval) langdurige pleegzorg kun je wel verwachten dat kind ook naar kdv zal moeten. De compensatie die staat voor pleegzorg is lager dan kinderopvang toeslag.
Het is hun job … doen niet vrijwillig. Dat zeg ikquote:Op woensdag 12 november 2025 18:01 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik ben het echt niet met je eens dat pleegouders veel geld krijgen. Ik weet uit eerste hand dat je bijvoorbeeld geen aanspraak kunt maken op kinderopvangtoeslag, maar bij (in ieder geval) langdurige pleegzorg kun je wel verwachten dat kind ook naar kdv zal moeten. De compensatie die staat voor pleegzorg is lager dan kinderopvang toeslag.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:13 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Hou opgaat uit jeugdzorg gewoon
Wat erg wat jij hier allemaal uitkraamt en wat totaal niet klopt!quote:Op woensdag 12 november 2025 18:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Het is hun job … doen niet vrijwillig. Dat zeg ik
Eens. Kinderen zijn kwetsbaar. Kinderen in pleegzorg nog veel meer.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:36 schreef Harper het volgende:
Zeker niet eens met de algemene mening van Blossemtje_twente over jeugdzorg, integendeel.
Maar wel met dat ik ook vind dat deze kinderen eigenlijk niet in beeld zouden moeten komen.
Ja, de kinderen en ouders kunnen daarover beslissen, maar we weten allemaal dat in ieder geval de minderjarigen de consequenties niet kunnen inschatten. Soms moet je mensen/kinderen tegen zichzelf beschermen. Deze kinderen hebben met vaak al moeilijk genoeg.
Heeft ze het ook over haar familie in dit nieuwe boek, over haar ouders?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:50 schreef Weerikier het volgende:
AM al uit de bestseller top 60. Misschien toch te weinig boeken gedrukt zegt ze...
Nee schat, het is een waardeloos boek dat alleen interessant is voor je die-hard fans.
De recensies op verschillende sites zijn trouwens ook niet mals. Zie vaak voorbij komen dat mensen aangeven ChatGPT te herkennen. Ze valt best wel door de mand met dat nieuwe boek, op alle vlakken.
Geen flauw idee.. ik heb de eerste 20 bladzijden of zo gelezen van dat 1e boek en dat vond ik al zo vreselijk qua schrijfstijl, opbouw en verwijten naar haar familie dat ik me aan dat 2e opstel echt niet ga wagen. Ik heb er stukjes van gezien die ze zelf gedeeld heeft en dat waren stuk voor stuk grote klaagzangen over en gehak op, de zogenaamde haters.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:53 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Heeft ze het ook over haar familie in dit nieuwe boek, over haar ouders?
Ja, als je oplage maar klein genoeg is kun je al heel snel met veel bombarie een tweede druk aankondigen (of nu dus zelfs al een derde).quote:Op woensdag 12 november 2025 19:02 schreef Harper het volgende:
Ik vind het ook best bijzonder dat AM de uitgeven tegenspreekt als hij zegt dat ze alweer uit de top 60 is vanwege veel nieuwe boeken in deze tijd. Ze denkt het beter te weten: er zijn te weinig boeken gedrukt.
Het lijkt me duidelijk dat ze door de voorverkoop in de top 60 is gekomen.
Wel lijken de oplages me klein, als er nu al een derde druk aankomt. Maar zo zal deze uitgeven wel werken. Weinig risico voor als het boek snel populariteit verliest.
Milouhofmeester, deelt ontzettend veel linkjes vooral van haar horloge🫢quote:Op woensdag 12 november 2025 18:53 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik weet niet over welke pleegzorgaccounts het hier gaat, maar ik volg bijvoorbeeld gezinshuis diki en die vind ik wel echt leuk om te volgen. Lekker chaotisch en normaal.
Wie is trouwens milou over wie het soms hier gaat?
Pascal zou echt geen samenwerkingen moeten hebben, zo schrijnend hoe ze er aan toe is 🥺 en dan zegt ze ook nog ergens in de comments dat ze niet aankomt omdat het volgens haar diëtist of dokter "allemaal naar haar beschadigde organen gaat" wie gelooft dat nou?
En een wafelijzer! Wel echt zonde dat je de maand oktober niet hebt gevolgd. Dan had je gezamenlijk de gejatte reels van Amerikaanse accounts kunnen uitvoeren uhhh sorry taakjes kunnen uitvoeren. Taaktober. Je kunt nu wel aankomend jaar stoppen met schoonmaken. Doe je gewoon pas weer in oktober.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Milouhofmeester, deelt ontzettend veel linkjes vooral van haar horloge🫢
En in de stories over haar bezoek aan de huisarts zei ze nog dat ze geen vlees eet.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Die story van Sanneke waarin ze haar boodschappen bonnetje toelicht maakt wel duidelijk dat ze echt niet goed door heeft (of had) hoe ongezond haar voeding toch was. Maar ik vind het mooi dat ze dit zo bespreekt, het is idd best kwetsbaar. En hopelijk lukt het haar om betere en gezondere eet- en beweeggewoonten aan te leren.
(Wel opvallend hoe snel ze het vegetarisch eten weer laat vallen trouwens, nadat ze niet zo lang geleden nog moest huilen om de veewagen)
Tegenwoordig niet eens van haar eigen horloge maar van een nieuwere versie 😂quote:Op woensdag 12 november 2025 19:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze schrijft wel dat ze minder koolhydraten wil eten en meer eiwitten.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En in de stories over haar bezoek aan de huisarts zei ze nog dat ze geen vlees eet.
Wel goed dat ze met haar eten aan de slag gaat. Wat ik mis is het skippen of minderen van koolhydraten, dat kan ook een groot verschil maken.
Ik schreef het niet goed. Ze gaat wel minderen maar gaat het allemaal vervangen door eiwitten. Er zijn zoveel opties om toch gevarieerd te blijven eten. Ik heb ze voor haar, een lijst met koolhydraatarm, eiwitten, fruit. En alles in balans zodat ze wel alles binnenkrijgt. Maar helaas ben ik geblokkeerd😬quote:Op woensdag 12 november 2025 19:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze schrijft wel dat ze minder koolhydraten wil eten en meer eiwitten.
Is ook niet zaligmakend denk ik, mijn advies is altijd om te gaan tracken dan kan je in principe alles blijven eten met mate.
Bij Sanneke zou beginnen met bewegen ook al een goed begin zijn.
Zwemmen zou denk ik fijn zijn voor haar, maar die drempel zal te hoog zijn denk ik.
Toen ik echt te zwaar was vond ik zwemmen heel fijn, dan ging ik naar zo'n ladiesnight, dat was toch net iets minder ongemakkelijk.
Ik hoop datze iets vindt qua voeding wat bij haar past en wat ze vol kan houden.
Ze had natuurlijk gedacht dat iedereen dat AI schrijfseltje onder de kerstboom zou willen. Was dat even verkeerd ingeschat…quote:Op woensdag 12 november 2025 19:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ja, als je oplage maar klein genoeg is kun je al heel snel met veel bombarie een tweede druk aankondigen (of nu dus zelfs al een derde).
Mja toegeven dat haar boek geen stand houdt op zichzelf in deze drukke periode zal vast als falen voelen en daar houdt ze denk ik niet zo van
Volledig mee eens. En ik hoop voor haar dat het haar lukt en dat ze zichzelf daardoor beter gaat voelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:22 schreef Nieve het volgende:
Vind het wel goed dat Sanneke het met leefstijl gaat proberen aan te pakken en niet zoals Debbie gewoon in haar bed gaat rotten maar wel dom prikken zetten met alle risico's van dien. Ben ook benieuwd wat er gebeurt als ze stopt met die prikken. Om me heen gezien dat het er dan net zo hard weer aankomt als je niet tegelijk je leefstijl hebt aangepakt.
Ja en dan zelf trots laten zien hoe ze alle black friday mails verwijdert. Maar wel je volgers opschepen met allerlei reclame.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:59 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken word ook een enorm saai account.
Ze besteden allemaal nul euro. Maar zie allemaal aff linkjes, dure schoenen en deurbellen vandaag
Wat ik ook heel raar vindt, niet alleen bij haar, is het delen van linkjes van producten die ze zelf niet hebben.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:33 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja en dan zelf trots laten zien hoe ze alle black friday mails verwijdert. Maar wel je volgers opschepen met allerlei reclame.
Vandaag dubbel prijs! Ze deelde het horloge EN het tosti ijzer met 500 platenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind haar ook erg belerend overkomen. En dat constant refereren naar "gedoe met de jongens" maar niet vertellen wat er speelt (hoeft ook niet maar het komt wel sensatiebelust over). Ze is ook heel erg happig op crisis opvang, daar gaat ze goed op volgens eigen zeggen. Ik denk ook dat ze teveel op haar bordje heeft met zoveel jongens en alle geregel wat daarbij komt kijken. Volgens mij is ze de 60 al gepasseerd en ik snap ook niet waarom ze per se maximaal 8 jongens wil opvangen (de oudste heeft ze geadopteerd); doe de helft en dan blijft het behapbaar. Maar, nogmaals, ik vind haar een bazig type die heel graag moeder overste speelt en de jongens strak onder de duim heeft (althans binnenshuis want ik heb ook het idee dat ze buitenshuis gedoe niet als haar verantwoording ziet). De afgelopen paar jaar zijn er ook zeker 3 langgeplaatste jongens op hun eigen verzoek vertrokken en ik denk dat dit haar ook ergens heeft "geknakt". Dus ze is zoals ze is, denk ik, maar ze heeft zichzelf ook wel heel veel "gedoe" gebracht.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:52 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Kan moeder Steen niet aardig vinden. Altijd klagen en zeuren overal over. Er zijn te weinig pleeggezinnen. Als ik haar geklaag lees is het geen aanbeveling pleegouder te worden plus ze krijgt mij te graag complimenten. Ik vind het een negatieve vrouw. Denk dat ze toe is aan pensioen.
Niemand heeft haar ook verteld dat er mensen zijn die verstand van hebben en die haar kunnen helpen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 november 2025 19:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik schreef het niet goed. Ze gaat wel minderen maar gaat het allemaal vervangen door eiwitten. Er zijn zoveel opties om toch gevarieerd te blijven eten. Ik heb ze voor haar, een lijst met koolhydraatarm, eiwitten, fruit. En alles in balans zodat ze wel alles binnenkrijgt. Maar helaas ben ik geblokkeerd😬
Hoop toch ook nog op een New Balance linkje 🤣quote:Op woensdag 12 november 2025 19:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vandaag dubbel prijs! Ze deelde het horloge EN het tosti ijzer met 500 platen
Ik heb er niet per se verstand van hoor😬. Lijst gekregen toen ik met een sportprogramma startte.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niemand heeft haar ook verteld dat er mensen zijn die verstand van hebben en die haar kunnen helpen natuurlijk...
Kan me wel voorstellen dat ze niet meer naar dezelfde nagelmevrouw wil maar een doe het zelf pakketje is wel echt iets anders.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:57 schreef Moedervan4kids het volgende:
JvP aan de nagelstickers. Weer terug naar haar oude leven. Kijken of ze nog naar de liefste nagelstyliste (aldus MB) gaat of dat ze het zelf gaat doen.
Je hebt echt geen idee wat pleegzorg allemaal inhoud. Ja, die jongens heeft ze strak onder de duim. Pubers met een trauma, die niet thuis kunnen wonen, zonder grenzen laten, dat is pas onverantwoord. Deze mensen geven hun hele leven op voor deze jongens. Al jaren. Je verdiend geen geld met pleegzorg, écht niet. Je kan het eens of oneens zijn met het delen van die jongens, dat snap ik, maar een beetje respect kan geen kwaad.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind haar ook erg belerend overkomen. En dat constant refereren naar "gedoe met de jongens" maar niet vertellen wat er speelt (hoeft ook niet maar het komt wel sensatiebelust over). Ze is ook heel erg happig op crisis opvang, daar gaat ze goed op volgens eigen zeggen. Ik denk ook dat ze teveel op haar bordje heeft met zoveel jongens en alle geregel wat daarbij komt kijken. Volgens mij is ze de 60 al gepasseerd en ik snap ook niet waarom ze per se maximaal 8 jongens wil opvangen (de oudste heeft ze geadopteerd); doe de helft en dan blijft het behapbaar. Maar, nogmaals, ik vind haar een bazig type die heel graag moeder overste speelt en de jongens strak onder de duim heeft (althans binnenshuis want ik heb ook het idee dat ze buitenshuis gedoe niet als haar verantwoording ziet). De afgelopen paar jaar zijn er ook zeker 3 langgeplaatste jongens op hun eigen verzoek vertrokken en ik denk dat dit haar ook ergens heeft "geknakt". Dus ze is zoals ze is, denk ik, maar ze heeft zichzelf ook wel heel veel "gedoe" gebracht.
Nou... pleegzorg is echt geen hoge vergoeding hoor.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Kinderen worden niet voor niets uit huis geplaatst. Ik kan je de documentaire 'mama mag ik naar huis?' van harte aanbevelen. Over biologische moeders die praten over pleegzorg.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:12 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Doen ze
Waarschijnlijk net al Vlaardingen…die ouders voelen zich gedwongen
Wie zijn op eigen verzoek vertrokken? Op verzoek van de jongens of op verzoek van henzelf? Ik denk dat het voor heel veel kinderen heel fijn is dat er pleegzorg is. Ik zou als ik haar was ook gaan afbouwen. Het mogen er ook minder zijn om het behapbaar te houden.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind haar ook erg belerend overkomen. En dat constant refereren naar "gedoe met de jongens" maar niet vertellen wat er speelt (hoeft ook niet maar het komt wel sensatiebelust over). Ze is ook heel erg happig op crisis opvang, daar gaat ze goed op volgens eigen zeggen. Ik denk ook dat ze teveel op haar bordje heeft met zoveel jongens en alle geregel wat daarbij komt kijken. Volgens mij is ze de 60 al gepasseerd en ik snap ook niet waarom ze per se maximaal 8 jongens wil opvangen (de oudste heeft ze geadopteerd); doe de helft en dan blijft het behapbaar. Maar, nogmaals, ik vind haar een bazig type die heel graag moeder overste speelt en de jongens strak onder de duim heeft (althans binnenshuis want ik heb ook het idee dat ze buitenshuis gedoe niet als haar verantwoording ziet). De afgelopen paar jaar zijn er ook zeker 3 langgeplaatste jongens op hun eigen verzoek vertrokken en ik denk dat dit haar ook ergens heeft "geknakt". Dus ze is zoals ze is, denk ik, maar ze heeft zichzelf ook wel heel veel "gedoe" gebracht.
Pleegzorg in nl krijg je ongeveer 25 euro per dag per kind, bij oudere kinderen iets meer. Bij meerdere kinderen krijg je een paar euro extra per dag. Als een kind niks heeft bij het komen kun je eenmaal 150 euro krijgen voor aanschaf kleding. Bij aanschaf van duurdere items fiets of laptop kun je ook gebruik maken van een potje. Alle bedragen zijn btw vrij. Dit is informatie die ik recent kreeg van iemand via pleegzorg die het zelf doet.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou... pleegzorg is echt geen hoge vergoeding hoor.
Dan is de bingo compleetquote:Op woensdag 12 november 2025 20:06 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Hoop toch ook nog op een New Balance linkje 🤣
Volgensmij dit keer wel in samenspraak met de opvang. Dus naar 1 uur bellen hoe het gaat. Dat doe ik ook wel eens, als er een slechte nacht is geweest en er sochtends niks meer aan de hand lijkt.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:03 schreef Miepje77 het volgende:
Nathalie Vliet bracht haar dochter, die eigenlijk nog ziek leek (?) gewoon naar de opvang.
Mee eens. Dit zijn geen recensies van echte lezers. Het is niveau 'kleuters' zeg maar. Gewoon om te trollen volgens mij.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:14 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik sommige lage recensies daar ook wel een beetje flauw vind, ze gaan meer over Annemarie dan over haar boek.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:13 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Hou opgaat uit jeugdzorg gewoon
Het is geen gezinshuis dus geen baan.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ik heb haar stories niet geluisterd, maar afgelopen dagen deelde ze nog dat haar dochter echt ziek was, ze is er gisteren nog meer naar de huisarts geweest. Dus dit is wel iets meer dan even een slechte nacht 😅quote:Op woensdag 12 november 2025 21:05 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Volgensmij dit keer wel in samenspraak met de opvang. Dus naar 1 uur bellen hoe het gaat. Dat doe ik ook wel eens, als er een slechte nacht is geweest en er sochtends niks meer aan de hand lijkt.
Dat van dat infantiele geschreeuw ben ik met je eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd onthouden maar heeft AM laatst niet gezegd dat ze geen "buurman aan de deur laten kloppen als sinterklaas"? Maar dat doen ze dus wel? Ik vind het zo jammer voor de jongste twee dat een deel van de magie teniet wordt gedaan door die bingo waarbij de ene infantiele volwassene nog harder schreeuwt dan de ander.. En het is allemaal zo ongedwongen want iedereen "mag" komen. Maar ze stalt uit voorzorg wel al dagen van te voren alle cadeaus uit. Die tweedehands zijn(..) Als een van de (schoon)kinderen besluit om niet te komen is ze waarschijnlijk weken van het padje.
En ze heeft zoals ze zelf zegt sloopkogelsquote:Op woensdag 12 november 2025 17:22 schreef Celess het volgende:
Hvk gaat naar een film en bam 4 auto's mee naar huis. Waarom niet 1 per huishouden en ga met de rest langs blijf van mn lijf huizen, moeder kind huizen of stichtingen voor arme gezinnen oid langs . Echt een bizarre verspilling.
Ze huurt soms ook een auto, zei ze ooit in een DM tegen mij, dus denk dat ze dat vaker doet dan dat wij denken.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:12 schreef Moedervan4kids het volgende:
HVK op de bakfiets naar Amsterdam? 😂
Ik snap Tamara wel, als die vrouw zo op haar strepen staat had ze beter niet de deur open kunnen doen. Een wildvreemde hoeft mijn kind niet op te voeden.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Tamara en Sint Maarten perikelen. Ik geloof dat ik het gedrag van Tamara, die een snoepje uit handen van een vrouw mept, asocialer vind dan de vrouw die verwacht dat een kindje dankjewel zegt 🧐.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat haar zoon het nog niet kan zeggen. Tjonge
Je hoeft echt geen koolhydraten te skippen om af te vallen, maar het is wel zo dat je van eiwitten langer vol zit en dit vaak in volume meer is dan koolhydraten. 2 boterhammen is een kleinere portie dan een flinke bak kwark met fruit terwijl je qua kcal op hetzelfde uitkomt en langer vol blijft zitten.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En in de stories over haar bezoek aan de huisarts zei ze nog dat ze geen vlees eet.
Wel goed dat ze met haar eten aan de slag gaat. Wat ik mis is het skippen of minderen van koolhydraten, dat kan ook een groot verschil maken.
Ik snap haar frustratie, aan de andere kant die vrouw kent haar kind niet en ze had ook gewoon kunnen zeggen: 'u hoeft mijn kind niet op te voeden' en weg kunnen lopen zonder snoep. Dat snoepje uit haar handen slaan vind ik een beetje overdreven en ook niet per se een voorbeeld voor je kinderen.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik snap Tamara wel, als die vrouw zo op haar strepen staat had ze beter niet de deur open kunnen doen. Een wildvreemde hoeft mijn kind niet op te voeden.
Job? Denk eerder een roeping.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ik vind het super goed dat ze aan de slag gaat!quote:Op woensdag 12 november 2025 22:20 schreef Troelaatje13 het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen koolhydraten te skippen om af te vallen, maar het is wel zo dat je van eiwitten langer vol zit en dit vaak in volume meer is dan koolhydraten. 2 boterhammen is een kleinere portie dan een flinke bak kwark met fruit terwijl je qua kcal op hetzelfde uitkomt en langer vol blijft zitten.
Sanneke gooit het vooral op dat ze te weinig beweegt en helemaal niet veel eet, maar iemand met haar gewicht en weinige beweging heeft misschien al wel 2200-2500 kcal in onderhoud. Je moet dus behoorlijk wat eten om aan te komen. En natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen dat mensen sneller aankomen, maar als jij écht weinig eet en niet snoept en altijd gezond eet dan kom je gewoon niet aan. Zij zou dus echt eens eerlijk moeten bijhouden wat ze allemaal eet om inzicht te krijgen waar bij haar de kcal inname vandaan komt en ze moet eens uitrekenen hoeveel kcal ze mag nemen om af te vallen.
Bij mij heeft het minderen van koolhydraten veel verschil gemaakt. Qua gewicht wilde ik niets kwijt, ik wilde me vooral fitter voelen. En van wat ik van Sanneke begreep is dat vooral haar doel.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:20 schreef Troelaatje13 het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen koolhydraten te skippen om af te vallen, maar het is wel zo dat je van eiwitten langer vol zit en dit vaak in volume meer is dan koolhydraten. 2 boterhammen is een kleinere portie dan een flinke bak kwark met fruit terwijl je qua kcal op hetzelfde uitkomt en langer vol blijft zitten.
Sanneke gooit het vooral op dat ze te weinig beweegt en helemaal niet veel eet, maar iemand met haar gewicht en weinige beweging heeft misschien al wel 2200-2500 kcal in onderhoud. Je moet dus behoorlijk wat eten om aan te komen. En natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen dat mensen sneller aankomen, maar als jij écht weinig eet en niet snoept en altijd gezond eet dan kom je gewoon niet aan. Zij zou dus echt eens eerlijk moeten bijhouden wat ze allemaal eet om inzicht te krijgen waar bij haar de kcal inname vandaan komt en ze moet eens uitrekenen hoeveel kcal ze mag nemen om af te vallen.
We waren er niet bij, hoe heeft die vrouw het gezegd. Vast niet vriendelijk.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik snap haar frustratie, aan de andere kant die vrouw kent haar kind niet en ze had ook gewoon kunnen zeggen: 'u hoeft mijn kind niet op te voeden' en weg kunnen lopen zonder snoep. Dat snoepje uit haar handen slaan vind ik een beetje overdreven en ook niet per se een voorbeeld voor je kinderen.
Precies dit. Je treft hooguit 1 of 2 van dit soort types aan tijdens het lopen, wat voor voorbeeld geef je aan je knd zeg?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik snap haar frustratie, aan de andere kant die vrouw kent haar kind niet en ze had ook gewoon kunnen zeggen: 'u hoeft mijn kind niet op te voeden' en weg kunnen lopen zonder snoep. Dat snoepje uit haar handen slaan vind ik een beetje overdreven en ook niet per se een voorbeeld voor je kinderen.
Ik snap jouw reactie. En in jullie geval is dat ook heel pijnlijk.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:51 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik snap Tamara wel. 2 jaar geleden had mijn oudste bij iemand geen snoepje verdient want hij had niet goed gezongen. Hij heeft verbale ontwikkelingsdyspraxie en een taalontwikkelingsstoornis.
Toen was ik ziedend.
En gisteren wel 8 keer gehoord 'maar hij moet toch ook zingen', kijkend naar mijn 5 jarige die nonverbaal is.
En dan moet ik elke keer mijn kinderen verdedigen. Het breekt mijn hart. Dus ja, lazer op met je kut snoepjes.
Oh ja zeker ik vind dat ook goed!quote:Op woensdag 12 november 2025 22:30 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ik vind het super goed dat ze aan de slag gaat!
Alleen uit haar laatste stories lijkt het net of ze het concept niet snapt. Dion zegt dat afvallen gewoon een kwestie is van meer calorieën verbranden dan dat je eet. En dan vervolgens zegt Sanneke heel lacherig van huh maar als je dan 1500 kcal eet dan moet je 1700 kcal verbranden, dat kan toch nooooit? Ik denk echt dat ze baat zou hebben bij het tijdelijk tracken van voeding en iemand die haar het concept uitlegt, dat afvallen inderdaad een kwestie is van meer kcal verbranden dan je eet maar dat je ook in rust al kcal verbrand en hoeveel kcal je ongeveer extra kan verbranden met dagelijkse activiteiten en sporten.
Maar Tamara zegt zelf dat haar zoontje waar het hier om gaat niet praat.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie. En in jullie geval is dat ook heel pijnlijk.
Ik vind de situatie van Tamara niet vergelijkbaar met bovenstaande.
Ik hoop dat ze het licht gaat zien. Maar dat heeft ze de afgelopen jaren niet gezien, ondanks alle tijd van de wereld om te bewegen, een kind waar ze mee naar buiten kan/zou moeten, een autoluw park waar ze woont en prima kan rondlopen, een gesponsorde loopband waar we haar 1x voor de reclame op hebben zien staan.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze schrijft wel dat ze minder koolhydraten wil eten en meer eiwitten.
Is ook niet zaligmakend denk ik, mijn advies is altijd om te gaan tracken dan kan je in principe alles blijven eten met mate.
Bij Sanneke zou beginnen met bewegen ook al een goed begin zijn.
Zwemmen zou denk ik fijn zijn voor haar, maar die drempel zal te hoog zijn denk ik.
Toen ik echt te zwaar was vond ik zwemmen heel fijn, dan ging ik naar zo'n ladiesnight, dat was toch net iets minder ongemakkelijk.
Ik hoop datze iets vindt qua voeding wat bij haar past en wat ze vol kan houden.
Eens. En het was ook een van haar jongsten, toch?quote:Op woensdag 12 november 2025 23:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar Tamara zegt zelf dat haar zoontje waar het hier om gaat niet praat.
In eerdere stories heeft ze dat ook vermeldt.
Als ze met meerdere kinderen aan de deur staat en alle anderen zeggen netjes dankjewel dan snap ik niet dat een vrouw dan moeilijk doet als 1 kindje geen dankjewel zegt.
Het is een kinderfeest, waarom doet een volwassene zo moeilijk om 1 dankjewel
Jaquote:Op donderdag 13 november 2025 00:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Eens. En het was ook een van haar jongsten, toch?
Hoezo niet dan? Want het betreffende kind praat niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie. En in jullie geval is dat ook heel pijnlijk.
Ik vind de situatie van Tamara niet vergelijkbaar met bovenstaande.
Heftig voor hun (adoptie) kinderen. Net geland in Nederland. Volop in de hechtingsproblematiek. Dan je hele hebben en houden weer inpakken om te gaan emigreren…quote:Op donderdag 13 november 2025 01:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline.vanderwoude gaat met haar gezin (1 zoon, 3 geadopteerde zusjes) in 2026 naar Ierland emigreren.
Ze zijn er 2x geweest op vakantie en gaan nu dus emigreren. Deels homeschooling, meer tijd voor het gezin en voor elkaar.
Ik ben benieuwd hoe ze dat zal vergaan. Zouden ze ook al in de natte en koude periode daar zijn geweest? Gaan ze hun (grote en mooie) huis verkopen? Lijkt me wel. Wat gaan ze daar doen om inkomen te vergaren?
Gelukkig gaat ze er veel over delen zegt ze.
Oh, in de comments zegt ze dat het huis al te koop staat, ze denken dat het voor de meiden goed is om homeschooling te krijgen de eerste paar jaar en er waarschijnlijk een B&B bij komt.
Het lijken me geen mensen die onbezonnen ergens in duiken.
‘Net geland’ is ook alweer een paar jaar geleden? Ze verwachten juist dat het thuisonderwijs goed is voor de pre-adoptieperiode volgens mij.quote:Op donderdag 13 november 2025 06:10 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Heftig voor hun (adoptie) kinderen. Net geland in Nederland. Volop in de hechtingsproblematiek. Dan je hele hebben en houden weer inpakken om te gaan emigreren…
Ierland is prachtig, leuke vriendelijke mensen, maar nog natter dan Nederland haha. Ik houd van Ierland, maar emigreren daarheen zou voor mij echt wel een stap te ver zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 01:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline.vanderwoude gaat met haar gezin (1 zoon, 3 geadopteerde zusjes) in 2026 naar Ierland emigreren.
Ze zijn er 2x geweest op vakantie en gaan nu dus emigreren. Deels homeschooling, meer tijd voor het gezin en voor elkaar.
Ik ben benieuwd hoe ze dat zal vergaan. Zouden ze ook al in de natte en koude periode daar zijn geweest? Gaan ze hun (grote en mooie) huis verkopen? Lijkt me wel. Wat gaan ze daar doen om inkomen te vergaren?
Gelukkig gaat ze er veel over delen zegt ze.
Oh, in de comments zegt ze dat het huis al te koop staat, ze denken dat het voor de meiden goed is om homeschooling te krijgen de eerste paar jaar en er waarschijnlijk een B&B bij komt.
Het lijken me geen mensen die onbezonnen ergens in duiken.
Diw vrouw moet niet zo moeilijk doen om die dankjewel. Maar dat is nog steeds geen reden om dat snoep uit haar handen te slaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als ze met meerdere kinderen aan de deur staat en alle anderen zeggen netjes dankjewel dan snap ik niet dat een vrouw dan moeilijk doet als 1 kindje geen dankjewel zegt.
Alsof ze het risico op die erfelijke aandoeningen niet verminderd door af te vallen.quote:Op donderdag 13 november 2025 07:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Die stories (die in bed) van Sanneke: ik was even positief over haar voornemen om anders te gaan eten en meer te bewegen maar in deze stories zitten zoveel ‘maren’ dat ik denk dat het niks wordt. De kaas is minder lekker, de hoeveelheid nootjes die je ‘mag’ is te weinig, eten bij de Mc. is voor iedereen slecht (eens, het verschil zit hem in het feit dat ik gezond eet en leef en de Mc., hooguit 2x p/j, een uitzondering is in mijn hele patroon). Oh ja, en haar klachten zijn erfelijk dus niks aan te doen.
Applaus dat je dat uit kunt kijken 🤪quote:Op donderdag 13 november 2025 07:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Die stories (die in bed) van Sanneke: ik was even positief over haar voornemen om anders te gaan eten en meer te bewegen maar in deze stories zitten zoveel ‘maren’ dat ik denk dat het niks wordt. De kaas is minder lekker, de hoeveelheid nootjes die je ‘mag’ is te weinig, eten bij de Mc. is voor iedereen slecht (eens, het verschil zit hem in het feit dat ik gezond eet en leef en de Mc., hooguit 2x p/j, een uitzondering is in mijn hele patroon). Oh ja, en haar klachten zijn erfelijk dus niks aan te doen.
Precies. Het is duidelijk dat het haar al teveel moeite kost voordat ze is begonnen en tegelijkertijd triest dat ze dit niet over heeft voor zichzelf en haar kind. Mentale ondersteuning zou in haar geval ook niet onnodig zijn denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 07:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Alsof ze het risico op die erfelijke aandoeningen niet verminderd door af te vallen.
Het was niet makkelijk om door te komen hoor. Dat gebrabbel van Sanneke en Dion is hetzelfde als kijken naar Wizzy en Woppy.quote:Op donderdag 13 november 2025 07:38 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Applaus dat je dat uit kunt kijken 🤪
Er komt gewoon een punt in je leven waarin je niet meer alles kan eten voor veel mensen. Ben zelf ook te dik en issue met eten. En adhd 🤪
Dik zijn is dus niet mijn schuld.
Nee, maar ik denk dat Sanne gewoon even van haar 3 uur diëtist gebruik kan maken om even wat kneepjes te leren. .
Hoop dat het haar lukt. GLI is echt zo'n bullshit is mijn ervaring. Omdat ik alles wel weet. Maar misschien zijn die basis dingen voor haar wel goed. ☺️
Ik bedoel niet letterlijk geland. Figuurlijk. Weggerukt worden uit je land van origine, pas een paar jaar wonen bij mensen die je nog nooit eerder kende, taal leren, relaties opbouwen met leeftijdsgenoten, hechting, cultuur leren etc. Veel veranderingen voor kinderen met trauma en hechting.quote:Op donderdag 13 november 2025 06:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘Net geland’ is ook alweer een paar jaar geleden? Ze verwachten juist dat het thuisonderwijs goed is voor de pre-adoptieperiode volgens mij.
Het zal wel wat aangedikt zijn, leuk voor de socials.quote:Op donderdag 13 november 2025 06:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Diw vrouw moet niet zo moeilijk doen om die dankjewel. Maar dat is nog steeds geen reden om dat snoep uit haar handen te slaan.
Ze had er ook wat van kunnen zeggen i.p.v. deze reactie.
Tamara heeft snoepje niet uit haar handen geslagen, ze heeft het snoepje gepakt en in de bosjes gegooid.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:12 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Het zal wel wat aangedikt zijn, leuk voor de socials.
Dat klopt zeker als je niet anders gewend bent. De kinderen Geerts zijn echter wel anders gewend, tot moeders een bingo spel gesponsord kreeg door liefslabel. En dat vind ik er het sneue aan, het wordt "om zeep geholpen" omdat AM er geld aan verdiend.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat van dat infantiele geschreeuw ben ik met je eens.
Dat van die magie, tja wat je niet weet mis je ook niet denk ik. Wij hadden vroeger wel echt sinterklaas met familie en ik vond het verschrikkelijk, nog steeds trouwens, wij vieren ook niet echt sinterklaas🙈. Geen pakjesavond, geen infantiel geschreeuw met een bingo.
We gaan gourmetten, want dat vinden de zoons hier helemaal geweldig.
Ze mogen een keer de schoen zetten, maar daar blijft t ook bij.
Echte lezers lezen boeken. Die lezen niet dit soort troep.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Mee eens. Dit zijn geen recensies van echte lezers. Het is niveau 'kleuters' zeg maar. Gewoon om te trollen volgens mij.
Ik begrijp dat het heel irritant is als zo'n vrouw aan blijft dringen op dank je wel. Maar ze had kunnen zeggen dat hij niet praat. Dat zou voldoende moeten zijn. Anderzijds snap ik ook dat je geen zin hebt om het altijd maar uit te moeten leggen. Persoonlijk zou het me niet eens opvallen of kinderen dank je wel zeggen. Lekker boeiend ook. Het is een kinderfeest, spannend en de aandacht gaat naar de snoepjes. Laat het opvoeden lekker aan de ouders over.quote:Op donderdag 13 november 2025 06:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Diw vrouw moet niet zo moeilijk doen om die dankjewel. Maar dat is nog steeds geen reden om dat snoep uit haar handen te slaan.
Ze had er ook wat van kunnen zeggen i.p.v. deze reactie.
Was je erbij dan? Misschien was die vrouw wel heel onaardig tegen het ventje,wat zou jij als moeder doen?quote:Op donderdag 13 november 2025 08:12 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Het zal wel wat aangedikt zijn, leuk voor de socials.
Datquote:Op donderdag 13 november 2025 08:20 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het heel irritant is als zo'n vrouw aan blijft dringen op dank je wel. Maar ze had kunnen zeggen dat hij niet praat. Dat zou voldoende moeten zijn. Anderzijds snap ik ook dat je geen zin hebt om het altijd maar uit te moeten leggen. Persoonlijk zou het me niet eens opvallen of kinderen dank je wel zeggen. Lekker boeiend ook. Het is een kinderfeest, spannend en de aandacht gaat naar de snoepjes. Laat het opvoeden lekker aan de ouders over.
Met een voetafdruk als die van " wij Geertsen" kun je sws maar beter niet doen alsof je het klimaat belangrijk vindt, denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 00:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die een foto maakt van die deo-verpakking, waar op staat dat je minder plastic verbruikt.
Als er één gezin is wat ontzettend veel plastic (meuk) verbruikt zijn zij het wel. Al die gesponsorde rommel, iedere keer weer nieuwe cases van de deo, lippenbalsem, shampoo, vitamines in potjes.
En al het verpakkingsmateriaal waar dat in komt
Dit. Bizar gewoonquote:Op donderdag 13 november 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Jayda alles onder gespuugd, wat is de volgende stap na een week lang nachten beneden te hebben gezeten.
Louay is gisteren hard gevallen tegen de scherpe rand van het bed.
Nu staat Zayn op tafel te springen, Louay klimt ook op de tafel.
En moeder? Die filmt🫣 werkelijk
Omdat helaas heel veel kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden. Er zit blijkbaar een bepaalde ergernis daarover bij die vrouw. Of ze dat nu handig aanpakt is discutabel. Tamara haar zoon is 3 en praat nog niet. Er zit (nog) geen diagnose op. Als je iets vindt van het gedrag van die vrouw, dan kun je daar iets van zeggen. Maar een snoepje uit een hand meppen van iemand? Daar vind ik wat van, ja. Het is en niet een goed voorbeeld voor kinderen en het zelf niet in de hand hebben van je woede. Haar eigen onvermogen.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Een grauwe grijze opoejurk draagt L vandaag, WOWWWWWquote:Op donderdag 13 november 2025 08:35 schreef Pumba2024 het volgende:
Jurk van Lot nu 2 maten te groot .. Misschien een keer naar de winkel om gewoon een jurkje te passen ? Maar ja Or en Sien heeft geen vestiging in Delft..Heeft AM ook geen tijd meer om schoenen te kopen voor de twee jongsten ? Lot (en ook Jet vaak) elke dag op regenlaarzen naar school.
Dan verdien je zoveel duizenden euro's per maand, en ze lopen er altijd zo onverzorgd bij. Nu de jurk veel te groot, laatst de jurk veel te klein, en inderdaad elke dag op die afgetrapte regenlaarzen. Koop eens echt goed passende kleding (en ondergoed), en fatsoenlijke schoenen.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:35 schreef Pumba2024 het volgende:
Jurk van Lot nu 2 maten te groot .. Misschien een keer naar de winkel om gewoon een jurkje te passen ? Maar ja Or en Sien heeft geen vestiging in Delft..Heeft AM ook geen tijd meer om schoenen te kopen voor de twee jongsten ? Lot (en ook Jet vaak) elke dag op regenlaarzen naar school.
Joh, ik denk dat ze het snoepje niet uit handen geslagen heeft, dat dat aangedikt is. En adem weer uit.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was je erbij dan? Misschien was die vrouw wel heel onaardig tegen het ventje,wat zou jij als moeder doen?
Ik zie het voor me dat je daar met een paar van je kinderen staat, kinderen doen hun best om een liedje te zingen.
Mevrouw geeft een snoepje en eist van de kinderen eerst een dankjewel voor ze het snoepje echt afgeeft.
En dan zou er 1 van de groep geen snoepje krijgen omdat hij verbaal niet zo sterk is dat hij geen snoepje krijgt.
Sorry maar dan gaat mijn feestverlichting ook uit en mag ze het snoepje daar stoppen waar de zon nooit schijnt( hopelijk was het een toverbal, kan die zuurpruim er van genieten)
Ik vind het ook een leuke jurk, maar niet voor een kind van 4. Heel ouwelijk. Maar daar houdt Annemarie van. Dat zie je ook aan dat shirtje/trui met kraagje dat ze laat zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:20 schreef NineMilka het volgende:
Ik vind het wel een leuke jurk, lijkt ook wel te passen (lang model). En regenlaarzen kan toch juist handig zijn ivm buitenspelen.
Wat een verschrikkelijk lelijke onflatteuze fotoquote:Op donderdag 13 november 2025 09:37 schreef Miepje77 het volgende:
Mijn kinderen hadden in de herfst en regenachtig weer heel vaak laarzen aan naar school.
Ik vind haar, AM, er grauw bij afsteken bij die portret foto's.
Wat raar idd om over je 21-jarige zoon te zeggen dat hij puberde op professioneel niveau. Ik zou het als 21-jarige ook echt niet cool vinden als mn moeder mij als professioneel puber zou omschrijven.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:05 schreef Harper het volgende:
AM over de vorige shoot in 2022: Sam en Juul puberde(N) op professioneel niveau and gingen niet vrijwillig op beeld.
2022 was 3 jaar geleden. Toen was Sam volgens mij 21 en Juul 19. Dat had waarschijnlijk niks met puberen te maken, ze wilden gewoon niet in beeld/op de foto.
Vanmiddag moet Sam werken. Goh. AM zegt al heel lang dat Sam niet meer aan dit soort dingen meedoet.
Waarom de boel zo verdraaien?
Ik vind de situatie zorgelijk. Ben echt wel van dat kinderen mogen ontdekken en klimmen... Maar gewoon alles daar, iedere story baart me zorgen. Slaap routines, eten, spelen...quote:Op donderdag 13 november 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Jayda alles onder gespuugd, wat is de volgende stap na een week lang nachten beneden te hebben gezeten.
Louay is gisteren hard gevallen tegen de scherpe rand van het bed.
Nu staat Zayn op tafel te springen, Louay klimt ook op de tafel.
En moeder? Die filmt🫣 werkelijk
Promotie. Alles om het boek onder de aandacht te brengen en de verkoop op te krikken.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:54 schreef papierentas het volgende:
Am, Nu weer leuren om reacties of haar boek wel in de winkels ligt/ te bestellen is. Mens maak je niet druk, je volgers die hem wilde hebben, hebben hem al in huis, al gelezen of zelfs alweer te koop staan. Bij Libris, Bruna en bol allemaal gewoon leverbaar.
Ik dacht dat ze niet meer mochten, maar nu zitten ze opeens in een andere prijsklasse. Het systeem is oneerlijk, nou meid daar heeft iedereen last van. Ik snap haar, maar ze hebben ook zelf gekozen voor dit vakantiehuisje.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:02 schreef Earring het volgende:
Sanneke met weer een klaagzang over hun huizenjacht.
Ze mochten dik een jaar geleden al niet meer reageren zei ze toen. Maar werden later wel uitgenodigd voor bezichtigingen. Iets klopt er niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:12 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer mochten, maar nu zitten ze opeens in een andere prijsklasse. Het systeem is oneerlijk, nou meid daar heeft iedereen last van. Ik snap haar, maar ze hebben ook zelf gekozen voor dit vakantiehuisje.
Die kinderen zitten de hele dag volgepropt met school, sport en andere clubjes. Na 20uur als ze klaar is met eten, moet ze nog aan haar huiswerk. Dat is om te beginnen veel te laat qua eten al. Maar zo gek dat dat meisje nu slechte cijfers haalt. Die kinderen moeten op elk vlak presteren van de ouders en wat gaan ze hier op termijn nu mee bereiken.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle die het druk heeft. Tja grootste deel komt doordat jij je kinderen bij al die clubjes opgeeft. En Lotus moet na een dag school en trainen om 20 uur nog 1,5 a 2 uur aan dr huiswerk. Snap dat huiswerk moet maar heeft ze nog ergens vrije tijd om even niets te doen? En ze moet leren om in korte tijd een hoop stof tot zich te nemen. Lijkt me een uitdaging voor dr. Zal een hoop frustratie geven
Met haar minimale maatschappelijke bijdrage moet zij echt echt kappen nou. Ga werken, regel je zaken. Misschien kan je daan hypotheek krijgen. Of een woning in iets hoger segment. Maar los je eigenzaken op! Iedereen worstelt met het zelfde probleem oo de woning markt volgens mij. Maar er zijn ook opties om je kansen te vergroten.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:36 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Waarom krijgt Sanneke het huis niet als ze 7e staat??!! Het is wel Sanneke he
Minimale maatschappelijke bijdrage? Ze heeft wel een kind op de wereld gezet hè!! Plus ze eet geen vlees en stemt op GroenLinks-pvda. En ze rijdt geen auto! Noem dat minimaal!quote:Op donderdag 13 november 2025 11:49 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Met haar minimale maatschappelijke bijdrage moet zij echt echt kappen nou. Ga werken, regel je zaken. Misschien kan je daan hypotheek krijgen. Of een woning in iets hoger segment. Maar los je eigenzaken op! Iedereen worstelt met het zelfde probleem oo de woning markt volgens mij. Maar er zijn ook opties om je kansen te vergroten.
En waarom zou je jezelf en partner vanuit bed filmen, ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd om influencer te worden. (Mijn man zou mij op de stoep parkeren denk ik 🤭)quote:Op donderdag 13 november 2025 12:04 schreef IlseMarije het volgende:
Dat gemompel van Sanneke en Peppie versta ik zo slecht he? Zelfs met hoortoestellen is het niet te volgen, maar als ik hier lees mis ik niks.
Ook vandaag ‘te laat naar bed en te vroeg op is nooit een goede combi’. Mens, als je dat weet, dan ga je niet op een doordeweekse dag naar een filmpremière in Amsterdam enkel om die gratis auto’s te scoren!!quote:Op donderdag 13 november 2025 11:01 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind de situatie zorgelijk. Ben echt wel van dat kinderen mogen ontdekken en klimmen... Maar gewoon alles daar, iedere story baart me zorgen. Slaap routines, eten, spelen...
Ze kunnen nog niet eens samen eten aan tafel. Kinderen hebben en voorbeeld nodig. Iedere dag is hetzelfde filmpje bij hun: "kinderen midden in de nacht wakker", droge pasta of aardappelkroketjes.
En moeder gaat genoeg dingen doen, wss om het huis uit te zijn.
Het is sneu, en al helemaal om alles te delen.
En waarom het filmen. Vraag me af hoe het eruit ziet als ze niet filmt. 🤪
Oh ja sorry, dat dr halve fastfood boodschappen lijst van de Unilever komt vergeten we dan gewoon even.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Minimale maatschappelijke bijdrage? Ze heeft wel een kind op de wereld gezet hè!! Plus ze eet geen vlees en stemt op GroenLinks-pvda. En ze rijdt geen auto! Noem dat minimaal!
Nee, dat zullen er echt veel meer zijn hoor. 1000 boeken is niks met zo veel fans.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:59 schreef Maretakje het volgende:
Die foto’s even gekeken, ik krijg er een beetje schoolfoto vibes van. AM ziet er daar inderdaad grauw uit, ze had toen zeker nog niet de Vera maak me niet zo mooi make-up lessen gehad?
Ik heb voor mijzelf een jaar of 3 terug een zelfde idee jurk gemaakt als die L aan heeft. Leuke jurk maar niet voor kleine kinderen.
En wat een gebedel in haar stories om haar boek meer zichtbaarheid te geven. Als ze niet in de boekhandels zijn dan zal er geen interesse zijn en de reviews zijn van of volgers die haar de hemel in prijzen of volgers die haar afkraken en een enkele echte review dat het gewoon een prutswerk is. Het doet haar pijn dagboek na 1 week al uit de top 60 is geknikkerd. Zo vreemd is dat niet, er zullen genoeg volgers bij zijn die het boek deze keer niet kopen. En ik heb het vermoeden dat de oplages van de gedrukte boeken deze keer ook niet zo hoog zijn omdat de “al” met de derde druk bezig zijn. 1000 boeken per keer?
Toen ik die foto's van Sofie zag van hun nieuwe winkel dacht ik ook wat een chaos! Er lag zoveel in een bak dat ik als klant het spoor volledig bijster zou zijn. Het leek gewoon zo op een hoop gegooid te zijn dus ik snap die review wel. Dat je dan als eigenaar een opmerking eronder zet dat diegene eens contact op moet nemen met de ggz vind ik echt ver gaan.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:19 schreef Giddie het volgende:
Ik krijg op facebook de reclames van Wellis voor de afvalprikjes waar Debbie haar theaterstuk opvoert weer te zien, die zag ik niet meer sinds ik geblokt ben door haar. Ik denk dat het komt doordat zij niet getagd / genoemd wordt in dat bericht.
Sofie Nagelkerke is nogal trots op haar reactie op een slechte review van de nieuwe kaaswinkel want ze zet hem in hun stories op insta. Ze zegt dat deze persoon nooit in de winkel is geweest. Hoe zou ze dat weten? De reactie komt defensief en een beetje agressief over. Misschien kan ze beter eerst de emotie een beetje laten zakken voordat ze reageert op zo'n review.
Eens. Ze geeft een zeer onprofessionele reactie.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:19 schreef Giddie het volgende:
Sofie Nagelkerke is nogal trots op haar reactie op een slechte review van de nieuwe kaaswinkel want ze zet hem in hun stories op insta. Ze zegt dat deze persoon nooit in de winkel is geweest. Hoe zou ze dat weten? De reactie komt defensief en een beetje agressief over. Misschien kan ze beter eerst de emotie een beetje laten zakken voordat ze reageert op zo'n review.
In haar verhaal zegt ze ook niet dat ze het uit de hand van de vrouw heeft gemeptquote:Op donderdag 13 november 2025 08:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Omdat helaas heel veel kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden. Er zit blijkbaar een bepaalde ergernis daarover bij die vrouw. Of ze dat nu handig aanpakt is discutabel. Tamara haar zoon is 3 en praat nog niet. Er zit (nog) geen diagnose op. Als je iets vindt van het gedrag van die vrouw, dan kun je daar iets van zeggen. Maar een snoepje uit een hand meppen van iemand? Daar vind ik wat van, ja. Het is en niet een goed voorbeeld voor kinderen en het zelf niet in de hand hebben van je woede. Haar eigen onvermogen.
En op tiktok kwam ik Jan tegen met een spreekbeurt over de review. Het doet ze niks hoor echt niet maar toch op alle mogelijke manieren aandacht aan schenken zodat de ja knikkers weer kunnen zeggen dat de persoon jaloers is.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens. Ze geeft een zeer onprofessionele reactie.
En dan via Insta steun van volgers proberen te krijgen.
Maar ik vind het daar allemaal vrij amateuristisch overkomen, ook al hebben ze meerdere goed draaiende zaken.
Triestquote:Op donderdag 13 november 2025 10:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat filmpje van HVK op de overloop. 🤢.
Ziek of zoveel spanning in dat lijfje? Ik denk het laatste.
Ooit hier wat over tegen haar gezegd; ik zag het verkeerd, hb kinderen hebben dit nodig, dit vinden die druk en drukte fijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle die het druk heeft. Tja grootste deel komt doordat jij je kinderen bij al die clubjes opgeeft. En Lotus moet na een dag school en trainen om 20 uur nog 1,5 a 2 uur aan dr huiswerk. Snap dat huiswerk moet maar heeft ze nog ergens vrije tijd om even niets te doen? En ze moet leren om in korte tijd een hoop stof tot zich te nemen. Lijkt me een uitdaging voor dr. Zal een hoop frustratie geven
Niet persé. AM vindt ze leuk. Ze heeft ooit genoemd ze sexy te vinden onder een jurk/rok.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nee, dat zullen er echt veel meer zijn hoor. 1000 boeken is niks met zo veel fans.
Ik vind dat ze haar kinderen juist erg leuk kleedt altijd. En met zulke mooie koppies is een vuilniszak zelfs nog leuk, ze heeft echt hele mooie kids vind ik.
De regenlaarzen is een keuze van de kinderen denk ik. Lekker makkelijk. Ontzettend slecht voor de voeten, maar ik denk dat AM daar niks om geeft, gezien de afwijkingen bij de tweeling waar ook niemand iets mee doet.
Maar je kan het toch ruilen? Deze jurk een maat (of twee) kleiner, de grijze een maatje groter.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:55 schreef Lostit het volgende:
De jurk van lot is wel echt te groot, haar mouwen zijn ook veeeel te lang. Maar dit zou mij ook kunnen overkomen, als mijn 4 jarige een kledingstuk aan krijgt wat totaal niet past maar hij wil het graag, dan gaat hij het ook echt niet meer inleveren 😅
"Ik tikte het snoepje uit de handen de bosjes in".quote:Op donderdag 13 november 2025 13:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
In haar verhaal zegt ze ook niet dat ze het uit de hand van de vrouw heeft gemept
Laatst postte ze opmerking hierover en ze zei dat het wat haar betreft nog wel drukker mocht zijn, want daar ging zij goed op. Ze heeft nu een vaste parttime baan dus dat zal moeilijker plannen zijn. Wat mij opviel is dat ze de middelste na schooltijd alleen naar een wekelijkse activiteit laat gaan met het openbaar vervoer en geen telefoon meegeeft maar wel iets waar ze haar mee kan volgen; ze is al een paar keer verkeerd uitgestapt.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ooit hier wat over tegen haar gezegd; ik zag het verkeerd, hb kinderen hebben dit nodig, dit vinden die druk en drukte fijn.
Ok dan we spreken elkaar nog wel
Keer weer. Succes
Vind ik ook. Blijkbaar kan je (misschien wel juist!) succesvol zijn als je niet teveel nadenkt. Op zich een inzicht waar ik zelf ook wel wat mee kanquote:Op donderdag 13 november 2025 12:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens. Ze geeft een zeer onprofessionele reactie.
En dan via Insta steun van volgers proberen te krijgen.
Maar ik vind het daar allemaal vrij amateuristisch overkomen, ook al hebben ze meerdere goed draaiende zaken.
Hij is alleen maar een reden voor content en het is voor haar niet belangrijk dat wij horen wat hij zegt, zolang zij maar kan klagen.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:04 schreef IlseMarije het volgende:
Dat gemompel van Sanneke en Peppie versta ik zo slecht he? Zelfs met hoortoestellen is het niet te volgen, maar als ik hier lees mis ik niks.
Ze hebben natuurlijk ook heel lang die slappe ‘Ugg’s’ van de tuinwinkel gekregen. Sowieso schoppen ze alle schoenen zo uit, ook die rode sandalen van L. Lijkt me helemaal geen steun geven.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nee, dat zullen er echt veel meer zijn hoor. 1000 boeken is niks met zo veel fans.
Ik vind dat ze haar kinderen juist erg leuk kleedt altijd. En met zulke mooie koppies is een vuilniszak zelfs nog leuk, ze heeft echt hele mooie kids vind ik.
De regenlaarzen is een keuze van de kinderen denk ik. Lekker makkelijk. Ontzettend slecht voor de voeten, maar ik denk dat AM daar niks om geeft, gezien de afwijkingen bij de tweeling waar ook niemand iets mee doet.
Was toch de buurvrouw van haar ouders ofzo. In het boek refereert ze ook aan die onderwijzeres die meeschreef op Viva, maar dat bleek niet te kloppen? Zo oninteressant allemaal, maar ze maakt er zo’n verhaal van zoals ze met alles doet. En ondertussen maar haar kinderen blijven filmen en veel geld binnenharken daarmee. Tja. Ik geloof niet in haat, wel in karma❤quote:Op donderdag 13 november 2025 13:53 schreef Missinglink24 het volgende:
AM begint weer over de haat, maar die bleek dus te komen van iemand uit de directe omgeving? Dan gaat het hele riedeltje van mensen beoordelen die je niet kent toch ook niet meer op?
Inderdaad! Ze heeft het zelfs over Hyves berichten, toen kende niemand haar behalve haar eigen inner circle dus lijkt me niet heel moeilijk graven.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:53 schreef Missinglink24 het volgende:
AM begint weer over de haat, maar die bleek dus te komen van iemand uit de directe omgeving? Dan gaat het hele riedeltje van mensen beoordelen die je niet kent toch ook niet meer op?
Nou idd, wat een gezeur dat het slecht verkrijgbaar zou zijn. Ik volg de recensies oa bij bol.com een beetje en het is nergens uitverkocht geweest. Tja typisch AM, het moet en het zal ergens aan liggen maar niet aan haar of het boek..quote:Op donderdag 13 november 2025 11:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Promotie. Alles om het boek onder de aandacht te brengen en de verkoop op te krikken.
En sowieso is dat toch niet erg. Ze zou ook eens moeten zeggen: stop met dat gespring en stop met dat lawaai, blijf in bed ipv te filmen. En dat eten is echt verschrikkelijk en zo ongezelig.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ook vandaag ‘te laat naar bed en te vroeg op is nooit een goede combi’. Mens, als je dat weet, dan ga je niet op een doordeweekse dag naar een filmpremière in Amsterdam enkel om die gratis auto’s te scoren!!
En sowieso is dat toch niet erg. Ze zou ook eens moeten zeggen: stop met dat gespring en stop met dat lawaai, blijf in bed ipv te filmen. En dat eten is echt verschrikkelijk en zo ongezelig.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ook vandaag ‘te laat naar bed en te vroeg op is nooit een goede combi’. Mens, als je dat weet, dan ga je niet op een doordeweekse dag naar een filmpremière in Amsterdam enkel om die gratis auto’s te scoren!!
Eens. Te triestquote:Op donderdag 13 november 2025 12:22 schreef Giddie het volgende:
HVK kan ik niet meer aanzien. Die arme kinderen, zo sneu.
Iemand uit je directe omgeving lijkt me wel heftigquote:Op donderdag 13 november 2025 14:45 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Was toch de buurvrouw van haar ouders ofzo. In het boek refereert ze ook aan die onderwijzeres die meeschreef op Viva, maar dat bleek niet te kloppen? Zo oninteressant allemaal, maar ze maakt er zo’n verhaal van zoals ze met alles doet. En ondertussen maar haar kinderen blijven filmen en veel geld binnenharken daarmee. Tja. Ik geloof niet in haat, wel in karma❤
Ze zijn nu ook weer aan een jongen van 12 begonnen die nu 6 jaar bij hun mag blijven , ik vindt ze al best wel oud daarvoor , dat moet je toch ook niet meer willenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 12 november 2025 17:52 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Kan moeder Steen niet aardig vinden. Altijd klagen en zeuren overal over. Er zijn te weinig pleeggezinnen. Als ik haar geklaag lees is het geen aanbeveling pleegouder te worden plus ze krijgt mij te graag complimenten. Ik vind het een negatieve vrouw. Denk dat ze toe is aan pensioen.
Je doet net alsof ze hoogbejaard zijn zeg. Ik denk dat we als samenleving in onze handen mogen knijpen dat er mensen bestaan zoals zij. Er zijn gewoon nauwelijks plekken waar knd terecht kunnen. M.i. is dit echt een prima plek.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook weer aan een jongen van 12 begonnen die nu 6 jaar bij hun mag blijven , ik vindt ze al best wel oud daarvoor , dat moet je toch ook niet meer willen
Die zijn er zeker 😂😬quote:Op donderdag 13 november 2025 15:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Dus Mies is met Tim op vakantie.
Zijn er nog steeds mensen die in haar fabeltjes geloven?
Zou AM denken ik ga die moeite niet doen voor die jurk ?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ruilen? Deze jurk een maat (of twee) kleiner, de grijze een maatje groter.
Zeker bij dozen vol gratis kleding moet dat niet zo´n probleem zijn.
Ze waren zelf aan het twijfelen over hun leeftijdquote:Op donderdag 13 november 2025 15:52 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je doet net alsof ze hoogbejaard zijn zeg. Ik denk dat we als samenleving in onze handen mogen knijpen dat er mensen bestaan zoals zij. Er zijn gewoon nauwelijks plekken waar knd terecht kunnen. M.i. is dit echt een prima plek.
Misschien moeten ze regenlaarzen aan vanuit school? Moet hier ook straks helaas..Vind dat niet heel erg top qua ondersteuningquote:Op donderdag 13 november 2025 13:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet persé. AM vindt ze leuk. Ze heeft ooit genoemd ze sexy te vinden onder een jurk/rok.
Wat sowieso best een bijzonder opmerking is.
Is het nou echt zo moeilijk te geloven dat AM zelf kiest voor laarzen, in alle soorten en maten, voor haar kinderen? Ondanks dat ze meerdere keren per jaar laat zien dat ze laarzen koopt krijgt en regelmatig zegt dat ze ze zo ideaal/leuk/sexy vindt?quote:Op donderdag 13 november 2025 16:10 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Misschien moeten ze regenlaarzen aan vanuit school? Moet hier ook straks helaas..Vind dat niet heel erg top qua ondersteuning
Tsja en iedere moeder doet het op eigen manier, prima maar klaag dan niet dat het druk is. Dat heb ik bij hvk ook,als jij 6 kids in je eentje op wilt voeden prima , maar zeur dan niet dat je korte nachten hebtquote:Op donderdag 13 november 2025 13:43 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Laatst postte ze opmerking hierover en ze zei dat het wat haar betreft nog wel drukker mocht zijn, want daar ging zij goed op. Ze heeft nu een vaste parttime baan dus dat zal moeilijker plannen zijn. Wat mij opviel is dat ze de middelste na schooltijd alleen naar een wekelijkse activiteit laat gaan met het openbaar vervoer en geen telefoon meegeeft maar wel iets waar ze haar mee kan volgen; ze is al een paar keer verkeerd uitgestapt.
en met afspraken is dit de beste oplossing voor die jongen..... dat hoeven wij hier niet te gaan beoordelen, dat heeft JZ al gedaanquote:Op donderdag 13 november 2025 16:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze waren zelf aan het twijfelen over hun leeftijd
Welke fabels dan? Ik heb haar nooit horen ontkennen of bekennen dat ze met Tim gaat.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Vast mosterd maar zag het filmpje net. Kind verdrinkt net niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith geeft nog maar weer eens een sneer over de zwemlessen van haar kind. Het zit haar blijkbaar hoog.
Ja dus 🙄quote:Op donderdag 13 november 2025 15:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ik zou het ook wel weten, je wordt toch depressief van dit weer.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
MB gaat vast naar een zonnige bestemming. Toen ze op Curacao was (of net terug) schreef ze dat haar zomerkleding over een paar weken weer aan kon.
Heerlijk!
Hij zwom op vakantie ook bar slecht vond ik. Maar goed als zij het prima bindquote:Op donderdag 13 november 2025 17:13 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Vast mosterd maar zag het filmpje net. Kind verdrinkt net niet.Ik denk dat ze de zwemschool wel wat dankbaarder mag zijn.
Ik ben benieuwd naar de fabels die zij vertelt..quote:
Tsja , aan wie is ze verplicht te vertellen dat ze gaat brunchen dan?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB is idd vrij om te doen wat ze wil. Ben voornamelijk benieuwd wat ze hierover gaat delen. Misschien verzwijgen zoals de brunch aanwezigheid. Will be continued…..
Ik ga wel lekker op dit weer maar zou nu geen nee zeggen tegen zon🙂quote:Op donderdag 13 november 2025 17:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten, je wordt toch depressief van dit weer.
Echt? Hier in het oosten eigenlijk hele week al heerlijk herfstweerquote:Op donderdag 13 november 2025 17:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten, je wordt toch depressief van dit weer.
Nee bij sommigen hoeft MB niets te melden want zij is geweldig en staat op een voetstuk. Ze wordt opgehemeld en kan nooit iets verkeerd doen. Zelfs haar kinderen onder de douche filmen is normaal, want ja, ze let er beter op 🤡quote:Op donderdag 13 november 2025 17:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja , aan wie is ze verplicht te vertellen dat ze gaat brunchen dan?
Ik zou het ook niet melden.
Ze zal er wel keer mee komen denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB is idd vrij om te doen wat ze wil. Ben voornamelijk benieuwd wat ze hierover gaat delen. Misschien verzwijgen zoals de brunch aanwezigheid. Will be continued…..
Maar dat is het hem juist: ik hoor haar geen leugens vertellen.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nee bij sommigen hoeft MB niets te melden want zij is geweldig en staat op een voetstuk. Ze wordt opgehemeld en kan nooit iets verkeerd doen. Zelfs haar kinderen onder de douche filmen is normaal, want ja, ze let er beter op 🤡
Als dit Debbie haar situatie was geweest was het belachelijk en was ze een leugenaar en noem het maar. Meten met twee maten noemen ze dit.
- doe maar niet -quote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de fabels die zij vertelt..
Dus vertel, je maakt me nieuwsgierig wat zegt ze;
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:52 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ik vind jou vrij vermoeiend, dus daar ga ik mijn tijd niet aan besteden 👍🏻
Dat ze zegt dat ze alleen is.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dat is het hem juist: ik hoor haar geen leugens vertellen.
Ze teert op niemand haar zak.
Debbie verwaarloost haar kinderen, maakt van alle instanties misbruik en verzint de ene leugen na de andere: ook dat ontkennen van die injecties.
Mb kb en jvp zijn uit elkaar, dat ze niet vertellen waarom is hun goed recht.
Iemand heeft gezegd haar te hebben zien brunchen met ene Tim.
Zij heeft nooit ontkent of gezegd dat ze met Tim gaat, heeft zijn naam nooit laten vallen.
Welke fabels bedoelt men dan?
Dat is dan gewoon wat ik graag zou willen weten.
Niet meer en niet minder.
Bij een Debbie is het overduidelijk, ze zegt te slapen de hele dag maar is dan wel online en reageert, ja dat is dus een fabel.
Ik begrijp sowieso die hetze tegen m'n hier niet.
Ja dat ze haar kinderen in de badkamer filmt, zou ik ook niet doen, maar goed het zijn haar kinderen.
Vind het er bij hvk veel
Zorgelijker aan toe gaan, maar goed
Oh ja dat ook jaquote:Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.
Ongeveer van januari tot augustus heeft mb de hele goegemeente laten geloven dat ze in een perfecte modern family leefde en dat alles happy en fantastisch was. Niets bleek minder waar.
Nu jij weer.
Het hele liefdevolle poly bestaan is maandenlang een fabel geweest.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de fabels die zij vertelt..
Dus vertel, je maakt me nieuwsgierig wat zegt ze;
Hear hear.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het hele liefdevolle poly bestaan is maandenlang een fabel geweest.
Maar dat het bij HVK veel zorgelijker is, maakt het toch niet oke dat MB haar kinderen in bad/onder de douche op insta zet?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dat is het hem juist: ik hoor haar geen leugens vertellen.
Ze teert op niemand haar zak.
Debbie verwaarloost haar kinderen, maakt van alle instanties misbruik en verzint de ene leugen na de andere: ook dat ontkennen van die injecties.
Mb kb en jvp zijn uit elkaar, dat ze niet vertellen waarom is hun goed recht.
Iemand heeft gezegd haar te hebben zien brunchen met ene Tim.
Zij heeft nooit ontkent of gezegd dat ze met Tim gaat, heeft zijn naam nooit laten vallen.
Welke fabels bedoelt men dan?
Dat is dan gewoon wat ik graag zou willen weten.
Niet meer en niet minder.
Bij een Debbie is het overduidelijk, ze zegt te slapen de hele dag maar is dan wel online en reageert, ja dat is dus een fabel.
Ik begrijp sowieso die hetze tegen m'n hier niet.
Ja dat ze haar kinderen in de badkamer filmt, zou ik ook niet doen, maar goed het zijn haar kinderen.
Vind het er bij hvk veel
Zorgelijker aan toe gaan, maar goed
Amen. Aangezien ze iedere dag van bil wil gaan hoop ik dat het veel plezier oplevert deze vakantie.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dat het bij HVK veel zorgelijker is, maakt het toch niet oke dat MB haar kinderen in bad/onder de douche op insta zet?
Je kan toch bij iedere andere influencer het argument gebruiken 'tja het zijn haar kinderen'.
Waarom mogen (volgens jou) de kinderen van de 1 wel kwetsbaar online, terwijl de andere dat niet mogen?
Enkel omdat MB overkomt als een liefdevolle moeder die het beste met haar kinderen voor heeft?
En nee MB zet haar kinderen niet huilend o.i.d. op insta, maar ze zet ze nog steeds in kwetsbare situaties online en ze moeten aan reclames mee doen. En nee, je kind onherkenbaar maken omdat ie de kleding lelijk vindt, vind ik niet oke.
En of zij wel of niet met deze Tim op vakantie is, iedere dag het bed deelt of een relatie met hem heeft zal me echt een worst wezen. Ze is vrijgezel, dus ga lekker je gang.
Wat zal ze dan op Schiphol doen? Fitnessen? Tuinieren? De boekhouding bespreken?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef slowie het volgende:
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt op vakantie is en of ze echt met Tim samen gaat. Op Schiphol zijn betekent niet gelijk op vakantie gaan 😂
Als ze echt samen op vakantie zijn, lijkt het me wel meer dan vriendschap en dat klopt dan weer niet helemaal met wat ze in de podcast zegt (dat ze nu geen man heeft om die items voor te kopen)
Dat Parkcafe zit achter de douane / incheck. Dus zij gaat zeker op reis.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef slowie het volgende:
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt op vakantie is en of ze echt met Tim samen gaat. Op Schiphol zijn betekent niet gelijk op vakantie gaan 😂
Als ze echt samen op vakantie zijn, lijkt het me wel meer dan vriendschap en dat klopt dan weer niet helemaal met wat ze in de podcast zegt (dat ze nu geen man heeft om die items voor te kopen)
vliegtuigen spotten of bn-ers spotten?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Wat zal ze dan op Schiphol doen? Fitnessen? Tuinieren? De boekhouding bespreken?
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:28 schreef Sushirijst het volgende:
AM die zegt dat Maarten het eten “afmaakt” , maar als je naar alle ingredienten kijkt die er liggen is er werkelijk nog niks aan het eten gedaan. Ja AM heeft de spullen uit de koelkast gehaald voor de foto. 😆
Tip van Flip: lekker doorscrollen wanneer je mijn naam ziet, werkt goed, doe ik ook bij sommigen hier.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ongeveer van januari tot augustus heeft mb de hele goegemeente laten geloven dat ze in een perfecte modern family leefde en dat alles happy en fantastisch was. Niets bleek minder waar.
Nu jij weer.
heeft ze het gezegd??quote:Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Nu jij weer.
100% eens. Ze is net zo fout bezig als ieder ander wanneer het om de kinderen gaat, maar daar hoor je de meeste mensen niet over. Het lijkt er sterk op dat ze hier vooral wordt afgerekend op het feit dat ze in een poly zat, en als enige verantwoordelijk wordt gehouden voor wat zich daar heeft afgespeeld, terwijl er toch echt drie mensen deel uitmaakten van die relatie en ze alle drie ervoor gekozen hebben om de breuk niet bekend te maken.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dat het bij HVK veel zorgelijker is, maakt het toch niet oke dat MB haar kinderen in bad/onder de douche op insta zet?
Je kan toch bij iedere andere influencer het argument gebruiken 'tja het zijn haar kinderen'.
Waarom mogen (volgens jou) de kinderen van de 1 wel kwetsbaar online, terwijl de andere dat niet mogen?
Enkel omdat MB overkomt als een liefdevolle moeder die het beste met haar kinderen voor heeft?
En nee MB zet haar kinderen niet huilend o.i.d. op insta, maar ze zet ze nog steeds in kwetsbare situaties online en ze moeten aan reclames mee doen. En nee, je kind onherkenbaar maken omdat ie de kleding lelijk vindt, vind ik niet oke.
En of zij wel of niet met deze Tim op vakantie is, iedere dag het bed deelt of een relatie met hem heeft zal me echt een worst wezen. Ze is vrijgezel, dus ga lekker je gang.
Wil je nu een lollie of een medaille?quote:
Nee hoor, ook jvp en koen hebben een half jaar lang alle schone schijn opgehouden. Ik ben niet selectief. En natuurlijk heeft ze het recht om te delen wat ze wil, wanneer ze wil. Ik snap alleen niet dat er mensen zijn die zo blind varen op wat zij zegt/laat zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
heeft ze het gezegd??
Of heeft ze het je doen geloven?
O alleen Mb? En jvp en kb ? Die waren daar geen deelgenoot aan.
Komt het misschien in je op dat ze hun kinderen en familie eerst in alle rust op de hoogte hebben gebracht? Er misschien nog op hadden gehooot dat ze het tij nog konden keren?
Nee Mb is altijd gelijk de kwaaie pier, andere 2 in de relatie zijn slachtoffer.
En niemand maar dan ook niemand weet hoe het daadwerkelijk zit.
Er is hier een regel dat men alleen mag melden wat de fluflu zegt of laat zien, maar Mb was gelijk al veroordeeld .
Ik heb nooit mijn mening gegeven over kinderen online op insta zetten.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:49 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
100% eens. Ze is net zo fout bezig als ieder ander wanneer het om de kinderen gaat, maar daar hoor je de meeste mensen niet over. Het lijkt er sterk op dat ze hier vooral wordt afgerekend op het feit dat ze in een poly zat, en als enige verantwoordelijk wordt gehouden voor wat zich daar heeft afgespeeld, terwijl er toch echt drie mensen deel uitmaakten van die relatie.
Forummers wegzetten als naïef omdat ze jouw waarheid niet delen, vind ik nogal kinderachtig. Vanuit mijzelf gesproken: het interesseert me eerlijk gezegd geen moer of Michelle vreemd is gegaan, met wie Koen in bed ligt of met wie Jacq appt. Dat is geen naïviteit, dat is onverschilligheid, en dat is iets heel anders. Geen van hen is iemand hier iets verschuldigd, en ik snap niet waarom sommigen denken van wel.
En serieus: als je haar leugens niet meer kunt aanhoren, volg haar dan gewoon niet meer. Dat heb ik bij Debbie ook gedaan, werkt prima, echt een aanrader. Maar als het je zó dwars zit dat je je dagelijks ergert aan Michelle, haar seksleven en haar behoefte om daar open over te zijn, dan is dat het moment om even afstand te nemen. Want als je je zó laat meeslepen door het doen en laten van een vreemde, dan ligt het probleem niet meer bij haar, maar bij jou lijkt me.
Ik hoop dat Michelle en Tim een geweldige zonnige vakantie hebben met veel seks. Jacq lekker geniet van haar kids in hun nieuwe woning en Koen met Hanneke de bloemen buiten zet dit weekend!
Ik ga liever voor de medaille.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef NineMilka het volgende:
Aah, er wordt weer een lolly aangeboden.
Nee, waarom zou ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:50 schreef AppelsEieren het volgende:
Henrike Tip van Flip:
Misschien zelf door scrollen elke keer als je ziet dat we het over MB hebben.
Verbaas je niet, verwonder je slechts.
Moet je bij Debbie zijn, die heeft m nog van haar vierdaagse .quote:Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de medaille.
We mogen ook reageren op wat de juicekanalen schrijven en die kwamen als eerste met het verhaal dat MB iets had met ene Tim en dat dat de oorzaak was van de breuk.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er is hier een regel dat men alleen mag melden wat de fluflu zegt of laat zien, maar Mb was gelijk al veroordeeld .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |