abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219251318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe Sanneke in het ouderschap minder is gaan bewegen dan voorheen? Sinds ik kinderen heb, wandel ik de benen uit m’n lijf. We lopen minstens 1.5 uur per ochtend (ja, met peuter en baby) en in de middag pakken we de bakfiets. Zo moeilijk is het toch niet? Ik snap het echt niet. Trek je schoenen aan en GA. In de tijd dat je deze story’s opneemt had je ook al je kind in de wagen/bakfiets kunnen zetten en kunnen bewegen. Maar je moet het wel willen.
Iemand moet de schuld hebben. Dion krijgt de schuld wat het eten betreft en haar zoon wat beweging betreft. Het ligt nooit aan Sanneke.
pi_219251350
Draag je die bh's/ slips met kaartjes eraan? Want in principe is het toch zo dat als het kaartje eraf is ( cadeau geven uitgezonderd) dat iets niet retour kan/ mag. Volgens mij klopt het niet wat Debbie zegt. Dan kan je als bedrijf alles wat op die manier retour komt wassen en er opnieuw een kaartje voor maken of je moet alles direct afschrijven. Beide kost teveel omzet. Dan zijn ze snel failliet.
pi_219251429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:42 schreef Lalaland79 het volgende:
Draag je die bh's/ slips met kaartjes eraan? Want in principe is het toch zo dat als het kaartje eraf is ( cadeau geven uitgezonderd) dat iets niet retour kan/ mag. Volgens mij klopt het niet wat Debbie zegt. Dan kan je als bedrijf alles wat op die manier retour komt wassen en er opnieuw een kaartje voor maken of je moet alles direct afschrijven. Beide kost teveel omzet. Dan zijn ze snel failliet.
Kleding die retour gestuurd wordt, wordt meestal niet meer verkocht. Enorm nadeel van online kope.
pi_219251449
Lotte in de rollie 🫣
pi_219251486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Lotte in de rollie 🫣
Ze had van de week gepost dat mensen zo lief voor je zijn als je in de rolstoel buiten bent....
Jenndarby zit ongeveer dezelfde dag post operatie. Had ook een leuke update!
pi_219251530
Milou heeft haar foto van vanochtend weer eens bewerkt (die voor de spiegel). Je kunt het zien aan de gekke vorm van het matras/bed en aan de golvende vloer. Dat ze dat zelf niet heeft gezien 😅
pi_219251626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe Sanneke in het ouderschap minder is gaan bewegen dan voorheen? Sinds ik kinderen heb, wandel ik de benen uit m’n lijf. We lopen minstens 1.5 uur per ochtend (ja, met peuter en baby) en in de middag pakken we de bakfiets. Zo moeilijk is het toch niet? Ik snap het echt niet. Trek je schoenen aan en GA. In de tijd dat je deze story’s opneemt had je ook al je kind in de wagen/bakfiets kunnen zetten en kunnen bewegen. Maar je moet het wel willen.
Ik vind dat ze zich best kwetsbaar opstelt. Herken dat wel.
Ik denk alleen dat ze een vertekend beeld heeft van wat gezond is. Mocht ze meelezen. Ga tracken.

Als ze nou elke dag een halfuurtje of 20 min met de wagen gaat wandelen als start zou het top zijn.
Zowel mentaal als fysiek.
pi_219251667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iemand moet de schuld hebben. Dion krijgt de schuld wat het eten betreft en haar zoon wat beweging betreft. Het ligt nooit aan Sanneke.
Apart koken is vast duurder, maar dan kook je desnoods voor 2 dagen per persoon en eet je 2 dagen hetzelfde als hij kennelijk niks lust en ongezond eet. Hoeft niet elke dag, maar er zijn mogelijkheden zat.
En het bewegen, de drempel is inmiddels zo hoog dat ze gewoon niet gaat. Het is echt veel mooi weer geweest dit jaar, ik snap het niet.
pi_219251681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:19 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind dat ze zich best kwetsbaar opstelt. Herken dat wel.
Ik denk alleen dat ze een vertekend beeld heeft van wat gezond is. Mocht ze meelezen. Ga tracken.

Als ze nou elke dag een halfuurtje of 20 min met de wagen gaat wandelen als start zou het top zijn.
Zowel mentaal als fysiek.
Juist, niet meteen uren, maar gewoon beginnen en opbouwen.
pi_219251919
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:31 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik wil eigenlijk niks negatiefs over Pascal schrijven. Want deze vrouw is echt heel erg kwetsbaar. Ik vind het zorgelijk en ik denk oprecht dat zij beter van sm af kan. Ieder bedrijf dat met haar samenwerkt moet hier echt mee kappen. Ze ziet er ontzettend ongezond uit, komt niet aan. Iedereen is er mee bezig en dit is waarschijnlijk voeding voor haar ziekte.
Ik vraag me af of die bedrijven wel doorhebben met wie ze een samenwerking aangaan. Zij is nu niet bepaald een positief uithangbord voor een merk
pi_219252105
AM is uit de boeken top 60. Volgens haar uitgever omdat er veel nieuwe boeken zijn. En ze hoopt er weer in te komen met de 3e druk.

Maar ik denk dat alle volgmoekes het boek gekocht hebben dus dat het even topverkoop was, en dat er nu nog af en toe wat verkocht gaat worden? Op haar signeersessies ofzo.
Het lijkt me geen boek wat spontaan uit interesse gekocht gaat worden, zeker niet als je het doorgebladerd hebt.
pi_219252145
Zal dat even een teleurstelling zijn voor AM. Geen 1e plek en al helemaal verdwenen uit de top 60, binnen een week. Gewoon niet eens gezakt naar plek 25 ofzo. Iedereen die hem wilde zal hem al hebben, misschien dat er richting de feestdagen nog wat worden verkocht.
pi_219252217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 16:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM is uit de boeken top 60. Volgens haar uitgever omdat er veel nieuwe boeken zijn. En ze hoopt er weer in te komen met de 3e druk.

Maar ik denk dat alle volgmoekes het boek gekocht hebben dus dat het even topverkoop was, en dat er nu nog af en toe wat verkocht gaat worden? Op haar signeersessies ofzo.
Het lijkt me geen boek wat spontaan uit interesse gekocht gaat worden, zeker niet als je het doorgebladerd hebt.
Er staan al een paar exemplaren op Marktplaats
pi_219252239
Gelijk uit de top 60 geknald. Zie het boek al weggegeven worden.

Milou kennen we allemaal nog in haar bikini. Gewoon een moederlichaam. Dat bewerken van foto’s is zo onnodig 🥰.
pi_219252248
Mijn geldzaken word ook een enorm saai account.

Ze besteden allemaal nul euro. Maar zie allemaal aff linkjes, dure schoenen en deurbellen vandaag
pi_219252267
Bij dbm alweer eentje ziek thuis uit school
pi_219252300
Ik vind al die pleegzorg accounts ook zorgelijk.

Familie Jan steen maakt openlijk reclames. Daarnaast ben je als ouder niet in positie om “bezwaar te maken over het wel of niet in beeld brengen”.

Met liefde van Anna altijd respectvol, geen reclames… mooi account.
Maar waarom benoemen “kind is nog nooit uiteten geweest” kinderen gaan met plastic tas naar school.

Al deze pleegouders worden zeer goed gecompenseerd van onze belastingcenten. Het is jullie “job” dat alles normaal verloopt.

Naast familievloggers. Vind ik deze tak nog veel zorgelijker.
pi_219252307
Sanneke deelt een ‘before you buy Christmas presents, watch this’ video

Een klein kind krijgt een speelgoed en bijvoorbeeld een garde, de afstandsbediening etc. Hij pakt die laatste dingen ipv speelgoed.

Maar was Sanneke ook niet degene die stress had omdat ze cadeautjes moest vinden voor Sint én M zijn verjaardag én kerst?
Dan ‘spreekt’ ze zichzelf toch tegen?
pi_219252324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 16:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Er staan al een paar exemplaren op Marktplaats
De 1e dag na uitkomen stonden die er al 🤣🤣🤣
pi_219252326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 17:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij dbm alweer eentje ziek thuis uit school
Langdurig verzuim kun je ook verkoken door een knuffeldag.

Mijn zoon had een te hoog IQ voor ZML onderwijs. Hierdoor twee jaar thuis gezeten. Leerplichtambtenaar moet mij nog steeds terug bellen, maar als ze boetes kunnen schrijven 🤣
pi_219252336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind al die pleegzorg accounts ook zorgelijk.

Familie Jan steen maakt openlijk reclames. Daarnaast ben je als ouder niet in positie om “bezwaar te maken over het wel of niet in beeld brengen”.

Met liefde van Anna altijd respectvol, geen reclames… mooi account.
Maar waarom benoemen “kind is nog nooit uiteten geweest” kinderen gaan met plastic tas naar school.

Al deze pleegouders worden zeer goed gecompenseerd van onze belastingcenten. Het is jullie “job” dat alles normaal verloopt.

Naast familievloggers. Vind ik deze tak nog veel zorgelijker.
Niet mee eens. De familie van Jan Steen doet niet vaak (nooit?) iets met reclames. Ze kregen die lichtgevende bal opgestuurd en een pakket chocola ofzo, maar reclames?

En volgens mij kunnen de kinderen/ouders beslissen of ze in beeld komen. Er worden ook kinderen afgeschermd.

Ik betwijfel of ze ‘zeer goed gecompenseerd worden van onze belastingcenten’. Ze hebben veel extra kosten, ze heeft er wel een keer een post over gemaakt. Soms komt een kind met helemaal niks en moet alles gekocht worden, van onderbroek tot fiets.
Bij de QenA op haar insta staat het een en ander uitgelegd. De eerste vraag en antwoord gaat over de zichtbaarheid van de jongens in posts.

Wat zou jouw optie zijn? Kinderen koste wat het kost thuis laten wonen bij ouders die daar niet toe in staat zijn, zodat ‘onze belastingcenten’ niet naar pleegzorg gaat?
pi_219252347
Hvk gaat naar een film en bam 4 auto's mee naar huis. Waarom niet 1 per huishouden en ga met de rest langs blijf van mn lijf huizen, moeder kind huizen of stichtingen voor arme gezinnen oid langs . Echt een bizarre verspilling.
pi_219252386
Die wilde deo weet ook van gekkigheid niet wat voor geuren ze moeten bedenken om onder je oksels te smeren.

Pumpkin spice, caramel latte..
pi_219252392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 17:22 schreef Celess het volgende:
Hvk gaat naar een film en bam 4 auto's mee naar huis. Waarom niet 1 per huishouden en ga met de rest langs blijf van mn lijf huizen, moeder kind huizen of stichtingen voor arme gezinnen oid langs . Echt een bizarre verspilling.
En die zijn vanavond alweer kapot.
pi_219252412
Tamara en Sint Maarten perikelen. Ik geloof dat ik het gedrag van Tamara, die een snoepje uit handen van een vrouw mept, asocialer vind dan de vrouw die verwacht dat een kindje dankjewel zegt 🧐.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat haar zoon het nog niet kan zeggen. Tjonge

[ Bericht 0% gewijzigd door Hocuspocus2 op 12-11-2025 17:49:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')