abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219250636
zit ik in de goede lijst te kijken?

https://www.debestseller60.nl/
pi_219250639
Nee
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat geldt
[..]
Dat geldt ook voor de positieve. AM vraagt haar trouwe volgstertjes om vooral overal goede reviews achter te laten, zodat haar ster weer kan stralen. Een achterlijk toneelstuk van een club simpele mensen, meer is het niet. Ik begrijp wel dat mensen daar vol en op hetzelfde niveau op ingaan.
En de uitgever verdient lekker aan hun melkkoe AM , af en toe een aai over haar bol en ze doet braaf wat van haar verwacht wordt.

Wat een vertoning!!

Echte schrijvers en serieuze uitgevers keren zich om in hun graf denk ik.
Nee, dat klopt. Ik vind eigenlijk alleen reviews die daadwerkelijk het boek bespreken nuttig. Dat zijn er een paar, maar het merendeel van de reviews is vrij nutteloos.
pi_219250659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat geldt idd voor meer/alle influencers. Al die kleine details die hier ook besproken worden, mij valt het niet eens op :') .

Ik volg het niet meer met al die mensen/besties bij MB die allemaal zo aan die kinderen zitten. Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
Het valt mij ook echt niet op.
Nee die kent gewoon veel mensen, snap ook niet al die teksten erbij. Het is altijd liefste, schatje, bestie. Ze zullen vast lief zijn allemaal hoor, maar moet gelijk zo overdreven. Ik vraag mij altijd hoe zoiets werkt, bij de brunch kwam ze ook een bekende tegen, is dan je eerste zin, zullen we even een foto maken voor mijn socials? Het zal wel bij het beroep influencer horen 🤷♀
pi_219250665
Ik wil eigenlijk niks negatiefs over Pascal schrijven. Want deze vrouw is echt heel erg kwetsbaar. Ik vind het zorgelijk en ik denk oprecht dat zij beter van sm af kan. Ieder bedrijf dat met haar samenwerkt moet hier echt mee kappen. Ze ziet er ontzettend ongezond uit, komt niet aan. Iedereen is er mee bezig en dit is waarschijnlijk voeding voor haar ziekte.
pi_219250668
J
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:28 schreef poohenzo het volgende:
zit ik in de goede lijst te kijken?

https://www.debestseller60.nl/
a, dat is de lijst. Het verbaast mij niet zo: alles wordt ingezet op een hoge binnenkomer met de pre-sale. Annemarie zei het zelf ook al: de concurrentie is enorm in deze tijd van het jaar, dus vergelijken met haar eerste boek in augustus is zinloos.
pi_219250738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie had door dat vertellen dat je sexy shots naar vreemde stuurt best een beetje raar is 😂 dus ze heeft de reclame aangepast...

Vraag me dus echt even af hoe dit ging bij haar en werkte in haar hoofd 😂 "hallo ondergoed verkoper... ik heb de doos en 1 setje is leuk maar net een maat te klein, zou ik deze een maat groter mogen?" " o mevrouw wat naar, weet u zeker dat het te klein is? Kunt u foto's maken met het setje aan dan kunnen we hier op de afdeling kijken of het klopt" Debbie maakt foto's en de ondergoed verkoper print ze uit voor in de kantine 😂🤷
Op Mollygram is het nog te bewonderen.

Maargoed, het was vast haar PEM of brainfog ofzo. Lekker makkelijk.
pi_219250744
Debbie eindigt haar reclame blokje met dat ze de doos weer terug gaat sturen en blij is dat ze iets gevonden heeft wat lekker zit en als we dat ook willen kunnen we ook een doos bestellen 🤔 maar ze had dus een doos met 10? Setjes.. en ze stuurt nu alles terug omdat de set die ze leuk vond te klein was 🤔 dan weet ze toch nog niet of hij straks als hij omgeruild is lekker zit?
Het is weer heel raar 😂
pi_219250866
Debbie is weer lekker energiek met haar onderbroeken show
pi_219250891
Ik heb het luisterboek van Annemarie uit. Luisteren tijdens de was opvouwen of opruimen was, eerlijk is eerlijk, een stuk minder saai dan zonder. Ik heb een aantal keer even moeten lachen, al denk ik dat dit ook komt doordat Annemarie het boek zelf inspreekt. Als ik het had gelezen denk ik dat deze stukjes veel minder waren overgekomen. Ze heeft een fijne voorleesstem. Heb ik nieuwe dingen gelezen? Nope. Was het een hoogstandje? Nope. Heb ik Annemarie beter leren kennen? Ja,dat wel. Zo stoer als ze zich probeert voor te doen zo onzeker komt ze juist op mij over. Ze vindt alles zwaar, moeilijk en zíj is het slachtoffer. Wat ik ook opvallend vond was dat alle zware situaties die zij noemde van/door fans zonder uitzonderingen van de fora komen, het liefst flink uitvergroot en overdreven. Ik hoop dat Annemarie over een aantal jaar geen spijt krijgt van de keuzes die ze nu maakt. Annemarie is qua ontwikkeling stil blijven staan op het moment dat ze haar eerste kind kreeg lijkt het wel. Ik lees en hoor de onzekerheid die een jonge, kersverse ouder kan ervaren maar ipv kersvers is zij een doorgewinterde ouder van zelfs al volwassen kinderen. Aanrader? Als je op zoek bent naar een goeie optie om te luisteren tijden het schoonmaken? Dan zeker toevoegen aan je lijstje.
pi_219250968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:05 schreef Livaes het volgende:
Ik heb het luisterboek van Annemarie uit. Luisteren tijdens de was opvouwen of opruimen was, eerlijk is eerlijk, een stuk minder saai dan zonder. Ik heb een aantal keer even moeten lachen, al denk ik dat dit ook komt doordat Annemarie het boek zelf inspreekt. Als ik het had gelezen denk ik dat deze stukjes veel minder waren overgekomen. Ze heeft een fijne voorleesstem. Heb ik nieuwe dingen gelezen? Nope. Was het een hoogstandje? Nope. Heb ik Annemarie beter leren kennen? Ja,dat wel. Zo stoer als ze zich probeert voor te doen zo onzeker komt ze juist op mij over. Ze vindt alles zwaar, moeilijk en zíj is het slachtoffer. Wat ik ook opvallend vond was dat alle zware situaties die zij noemde van/door fans zonder uitzonderingen van de fora komen, het liefst flink uitvergroot en overdreven. Ik hoop dat Annemarie over een aantal jaar geen spijt krijgt van de keuzes die ze nu maakt. Annemarie is qua ontwikkeling stil blijven staan op het moment dat ze haar eerste kind kreeg lijkt het wel. Ik lees en hoor de onzekerheid die een jonge, kersverse ouder kan ervaren maar ipv kersvers is zij een doorgewinterde ouder van zelfs al volwassen kinderen. Aanrader? Als je op zoek bent naar een goeie optie om te luisteren tijden het schoonmaken? Dan zeker toevoegen aan je lijstje.
Ik ben ook benieuwd wie alle influencers zijn die hier meeschrijven 🥸🫠
pi_219250977
En Wendy wordt er weer bij haar haren bijgetrokken. Zou ze er ook geld voor krijgen?😅
pi_219251039
Op basis van haar eerste luisterboek heb ik echt heel erg moeite met geloven dat AM nu ineens een fijne voorleesstem heeft😅
pi_219251096
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Op basis van haar eerste luisterboek heb ik echt heel erg moeite met geloven dat AM nu ineens een fijne voorleesstem heeft😅
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond haar stem prettig. Deel 1 heb ik niet geluisterd haha
pi_219251134
Sanneke:
Ik vind het zo opvallend dat zij blijft zeggen dat ze gezond eten en weinig snoepen. Ik weet natuurlijk wat zij vroeger voor eetpatroon had of wat bij hun thuis normaal is. Maar de beelden die ze laat zien vind ik juist vaak opvallend veel snoep/koek/snack/frisdrank/energydrink zitten. Denk ook echt dat zij geen goed (reëel) beeld heeft van wat ze nu eigenlijk eet en wat hoe (on)gezond dat is. En dat dagelijkse wandelen waar ze eerder over sprak blijkt inderdaad toch weer lariekoek…. Waarom liegen die fluflus toch allemaal zo veel en zo makkelijk?
Maar wel goed dat ze voor haar eigen gezondheid haar leefstijl wil veranderen. Haar vriend is wel veel actiever volgens mij, die loopt ook halve of hele marathons toch? Wie weet kan hij haar een beetje aanjagen.
pi_219251143
En AM en sinterklaas begrijp ik helemaal niets van. En als er een familie is waar alles om cadeaus leek te draaien, zijn zij het wel - ik zie nog voor me hoe ze (pre-bingo jaren) filmde hoe alle kinderen tegelijkertijd alle cadeautjes uit die zak gristen en openscheurden zonder enige aandacht voor elkaar. Binnen een kwartier was de hele pakjesavond weer voorbij 😂
pi_219251160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
En AM en sinterklaas begrijp ik helemaal niets van. En als er een familie is waar alles om cadeaus leek te draaien, zijn zij het wel - ik zie nog voor me hoe ze (pre-bingo jaren) filmde hoe alle kinderen tegelijkertijd alle cadeautjes uit die zak gristen en openscheurden zonder enige aandacht voor elkaar. Binnen een kwartier was de hele pakjesavond weer voorbij 😂
Zo doen ze dat bij de familie Geerts.
pi_219251177
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke kletst ook maar in de ruimte. Vooral over dat eten. En hoe wil ze ‘s avonds gaan zwemmen? Hoe wil ze bij het zwembad komen?

En nog niet zo lang geleden zei ze dat ze dagelijks wandelt. Ook gelogen dus.
Ik zie al jaren niet anders dat ze klaagt, ook wanneer ze krijgt wat ze hebben wilt. Ook geeft ze Dion nu weer de schuld dat hij een moeilijke eter is en dat ze daarom niet kan koken wat ze gewend is. Nou, dan kook je verschillende dingen ... Ik vind het sneu voor M met dat stille, bleke snoetje; ga er op uit met die bakfiets.
pi_219251203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:57 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zie al jaren niet anders dat ze klaagt, ook wanneer ze krijgt wat ze hebben wilt. Ook geeft ze Dion nu weer de schuld dat hij een moeilijke eter is en dat ze daarom niet kan koken wat ze gewend is. Nou, dan kook je verschillende dingen ... Ik vind het sneu voor M met dat stille, bleke snoetje; ga er op uit met die bakfiets.
Dat ze Dion de schuld geeft slaat nergens op. Volgens mij heeft ze tijd genoeg om meerdere maaltijden te maken. En ze schuift toch zelf alles naar binnen?
pi_219251233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ja dat vond ik er ook zo ongezellig uitzien. En ze kregen toen zo’n camera van Vitech ofzo. Hartstikke duur ding wat natuurlijk gesponsord was dus dat cadeautjes van de kringloop kan ze wel achterwege laten.
pi_219251242
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:31 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik wil eigenlijk niks negatiefs over Pascal schrijven. Want deze vrouw is echt heel erg kwetsbaar. Ik vind het zorgelijk en ik denk oprecht dat zij beter van sm af kan. Ieder bedrijf dat met haar samenwerkt moet hier echt mee kappen. Ze ziet er ontzettend ongezond uit, komt niet aan. Iedereen is er mee bezig en dit is waarschijnlijk voeding voor haar ziekte.
Gister deelde ze ook linkjes naar marktplaats waar ze complete dozen met snacks verkoopt, die eet ze dus ook niet. Zij houdt zichzelf en haar volgers voor de gek. Ik ben het ermee eens dat zij echt van SM af moet, compleet en voor héél lang. Maar ja, ze is een volwassen vrouw...

En Debbie geeft aan dat ze het fijn vindt dat ze dit ondergoed/bh een week kan proberen 'want soms denk je na een kwartier, nee, is het toch niet'. Ik vind het niet zo heel smakelijk als ok bh's toegestuurd zou krijgen die iemand al een tijdje aan heeft gehad, bah! Even passen en weer uit vind ik een ander verhaal..
  Moderator woensdag 12 november 2025 @ 14:19:55 #46
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219251250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:18 schreef opwegnaar het volgende:

[..]

En Debbie geeft aan dat ze het fijn vindt dat ze dit ondergoed/bh een week kan proberen 'want soms denk je na een kwartier, nee, is het toch niet'. Ik vind het niet zo heel smakelijk als ok bh's toegestuurd zou krijgen die iemand al een tijdje aan heeft gehad, bah! Even passen en weer uit vind ik een ander verhaal..
Nou, hier was ik ook héél verbaasd over, ik vond dit eigenlijk echt tegen het bedrijf werken _O- Wie wil die beha's nou daarna nog :D

Edit: dit ging me niet eens per sé om Debbie hoor, maar gewoon meer in het algemeen. En ja, ik weet dat dat in een (web)winkel ook geldt maar ik vond dit nou niet echt een USP _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219251253
Sanneke zegt ook dat ze met gemak een uur achter elkaar kan zwemmen. Ik heb geen slechte conditie maar 1 uur zwemmen is best intensief. Zelfs als je koeteldekoetel door het bad peddelt.
pi_219251273
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:18 schreef opwegnaar het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:19 schreef Meke het volgende:

[..]

[..]
Nou, hier was ik ook héél verbaasd over, ik vond dit eigenlijk echt tegen het bedrijf werken _O- Wie wil die beha's nou daarna nog :D

Edit: dit ging me niet eens per sé om Debbie hoor, maar gewoon meer in het algemeen. En ja, ik weet dat dat in een (web)winkel ook geldt maar ik vond dit nou niet echt een USP _O-
Ik was net zo verbaasd. Voor mij alleen maar een bevestiging dat ik vooral door moet gaan met alles eerst wassen voordat ik het draag.
pi_219251280
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke zegt ook dat ze met gemak een uur achter elkaar kan zwemmen. Ik heb geen slechte conditie maar 1 uur zwemmen is best intensief. Zelfs als je koeteldekoetel door het bad peddelt.
Dit geloof ik ook niet. Mijn conditie is goed maar een uur zwemmen red ik niet eens.
pi_219251309
Ik snap oprecht niet hoe Sanneke in het ouderschap minder is gaan bewegen dan voorheen? Sinds ik kinderen heb, wandel ik de benen uit m’n lijf. We lopen minstens 1.5 uur per ochtend (ja, met peuter en baby) en in de middag pakken we de bakfiets. Zo moeilijk is het toch niet? Ik snap het echt niet. Trek je schoenen aan en GA. In de tijd dat je deze story’s opneemt had je ook al je kind in de wagen/bakfiets kunnen zetten en kunnen bewegen. Maar je moet het wel willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')