abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219250232
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219250269
Sanneke heeft inmiddels toch ook middelen zat om te bewegen? Een loopband, een bakfiets. Stop je kind in de wagen en ga wandelen. Op een gegeven moment zit je ook een cirkel, van niet gaan, geen zin hebben etc.. dan is de drempel ook steeds hoger om wel te gaan. Of ze moet totaal geen fut hebben dat kan ook nog.
pi_219250284
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft inmiddels toch ook middelen zat om te bewegen? Een loopband, een bakfiets. Stop je kind in de wagen en ga wandelen. Op een gegeven moment zit je ook een cirkel, van niet gaan, geen zin hebben etc.. dan is de drempel ook steeds hoger om wel te gaan. Of ze moet totaal geen fut hebben dat kan ook nog.
Ik snap er ook niks van maar ik denk dat zij een mentale blokkade heeft. Het is wel eens verfrissend dat ze zelf toegeeft niks uit te voeren ipv het eeuwige ik wandel dagelijks met Mijan. Overduidelijk namelijk dat ze dit niet doet.
Ik denk dat je hier alleen van af komt door het gewoon te doen. En al begint ze maar met 10 minuten per dag wandelen en bouwt ze dit op. Maar inderdaad, met wat ze allemaal heeft... Ik snap er niks van. Haar kinderwagen zal nog als nieuw zijn gok ik.
pi_219250310
Het is gewoon zonde voor haarzelf, maar ook voor haar kind.
pi_219250342
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke kletst ook maar in de ruimte. Vooral over dat eten. En hoe wil ze ‘s avonds gaan zwemmen? Hoe wil ze bij het zwembad komen?

En nog niet zo lang geleden zei ze dat ze dagelijks wandelt. Ook gelogen dus.
pi_219250391
Tja, het zijn goede voornemens maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Als het haar al niet eens lukt om op een mooie herfstdag een klein rondje met haar kind te wandelen, dan is dat zwemmen of de sportschool echt veel te hoog gegrepen. Ik hoop dat ze er op wat voor manier dan ook wel hulp bij gaat krijgen, want haar zoon is hier de grootste dupe van.
pi_219250398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:52 schreef Nooomi het volgende:
Oh winnie van drielingmoederjulia gaan ze vandaag laten inslapen. Wat vreselijk!! Maar ze hebben tenminste de laatste weken en volgensmij altijd met alle liefde voor hun dieren gezorgt. Kun je niet van iedereen zeggen.
Ja.. wat ontzettend triest 😢
pi_219250403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:48 schreef Nieve het volgende:
Tja, het zijn goede voornemens maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Als het haar al niet eens lukt om op een mooie herfstdag een klein rondje met haar kind te wandelen, dan is dat zwemmen of de sportschool echt veel te hoog gegrepen. Ik hoop dat ze er op wat voor manier dan ook wel hulp bij gaat krijgen, want haar zoon is hier de grootste dupe van.
Precies. Kan ze weer klagen tegen alles en iedereen dat het niet is gelukt maar dat het zeker niet aan haar lag.

Pinokkio.
pi_219250438
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Precies. Kan ze weer klagen tegen alles en iedereen dat het niet is gelukt maar dat het zeker niet aan haar lag.

Pinokkio.
ik volg haar niet maar ik had vroeger een buurvrouw die zelf echt ervan overtuigd was dat dingen nooit aan haar lagen. Pas na jaren therapie ging het beter met haar. Wellicht heeft deze influencer ook wel echte hulp nodig?
pi_219250447
Ik schrok weer van Pascalle... Zo sneu.
pi_219250465
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:21 schreef Hyacinth het volgende: [..] Dat denk ik nou ook weleens bij Debbie
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel voor elke influencer geldt. Er wordt echt op elke slak zout gelegd, ook bij een Debbie, AM en een Judith.

Ik had meer het idee dat die rode haren bestie(s) vrienden van ouders waren? Was ze daar toen niet naar haar ouders toe? Het is sowieso apart allemaal, ze halen daar allemaal vrienden uit het niets. Jacqueline plaatst ook ineens foto’s met beste vriendinnen die ik in de afgelopen jaren nooit heb gezien. Alleen daar kun je al aan zien dat ze opgeslokt werd in het leven van M&B.
pi_219250473
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja.. wat ontzettend triest 😢
Ze verwennen Winnie in iedergeval goed met biefstuk!
pi_219250474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:56 schreef Miepje77 het volgende:
Ik schrok weer van Pascalle... Zo sneu.
Zo ik ook! Die is flink afgevallen lijkt wel.
pi_219250501
https://www.hebban.nl/boe(...)arie-geerts#total=65

De recencies zijn niet alleen maar positief..
pi_219250527
Am: sinterklaas gaat niet over veel kadootjes
ook AM: laat halve woonkamer vol met kado's zien
pi_219250528
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:05 schreef funkyfabulous het volgende:

Nee, lage score. Maar Hebban is een platform waar veel serieuze lezers zitten, die hebben weinig met troep.
pi_219250536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:05 schreef funkyfabulous het volgende:

Volgens AM zijn er veel positieve recensies daar. 😁
En de volgers geloven dat natuurlijk meteen.
pi_219250545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens AM zijn er veel positieve recensies daar. 😁
En de volgers geloven dat natuurlijk meteen.
Nou moet ik zeggen dat ik sommige lage recensies daar ook wel een beetje flauw vind, ze gaan meer over Annemarie dan over haar boek.
pi_219250546
Ff serieus je gaat toch geen foto's van jezelf in lingerie sturen via WhatsApp.... wie weet waar Debbie straks te bewonderen is. Alhoewel alle aandacht fijn is voor haar natuurlijk 🤔🫣
pi_219250571
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:59 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel voor elke influencer geldt. Er wordt echt op elke slak zout gelegd, ook bij een Debbie, AM en een Judith.

Ik had meer het idee dat die rode haren bestie(s) vrienden van ouders waren? Was ze daar toen niet naar haar ouders toe? Het is sowieso apart allemaal, ze halen daar allemaal vrienden uit het niets. Jacqueline plaatst ook ineens foto’s met beste vriendinnen die ik in de afgelopen jaren nooit heb gezien. Alleen daar kun je al aan zien dat ze opgeslokt werd in het leven van M&B.
Dat geldt idd voor meer/alle influencers. Al die kleine details die hier ook besproken worden, mij valt het niet eens op :') .

Ik volg het niet meer met al die mensen/besties bij MB die allemaal zo aan die kinderen zitten. Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
pi_219250593
Dat geldt
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:14 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nou moet ik zeggen dat ik sommige lage recensies daar ook wel een beetje flauw vind, ze gaan meer over Annemarie dan over haar boek.
Dat geldt ook voor de positieve. AM vraagt haar trouwe volgstertjes om vooral overal goede reviews achter te laten, zodat haar ster weer kan stralen. Een achterlijk toneelstuk van een club simpele mensen, meer is het niet. Ik begrijp wel dat mensen daar vol en op hetzelfde niveau op ingaan.
En de uitgever verdient lekker aan hun melkkoe AM , af en toe een aai over haar bol en ze doet braaf wat van haar verwacht wordt.

Wat een vertoning!!

Echte schrijvers en serieuze uitgevers keren zich om in hun graf denk ik.
pi_219250602
AM is niet meer te bekennen in de lijst.
pi_219250605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:14 schreef Bootje68 het volgende:
Ff serieus je gaat toch geen foto's van jezelf in lingerie sturen via WhatsApp.... wie weet waar Debbie straks te bewonderen is. Alhoewel alle aandacht fijn is voor haar natuurlijk 🤔🫣
Dit.

Had zij niet een tattoo laten zetten met een stuk uit de tekst van het lied stukje van mij van Meau, dat afkomstig was uit de reclamecampagne van KPN genaamd denk na voordat je wat doorstuurt? Als dat klopt is dit behoorlijk ironisch..
pi_219250631
Debbie had door dat vertellen dat je sexy shots naar vreemde stuurt best een beetje raar is 😂 dus ze heeft de reclame aangepast...

Vraag me dus echt even af hoe dit ging bij haar en werkte in haar hoofd 😂 "hallo ondergoed verkoper... ik heb de doos en 1 setje is leuk maar net een maat te klein, zou ik deze een maat groter mogen?" " o mevrouw wat naar, weet u zeker dat het te klein is? Kunt u foto's maken met het setje aan dan kunnen we hier op de afdeling kijken of het klopt" Debbie maakt foto's en de ondergoed verkoper print ze uit voor in de kantine 😂🤷
pi_219250634
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 12:14 schreef Bootje68 het volgende:
Dat ze dit ook niet zelf kan bedenken met haar HB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')