abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219249519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 08:49 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dit herken ik ook. Het is een enorme omslag en dan kan hulp bij leren van ouders al heel veel schelen. Maar dat kost tijd en als ik het schema zie bij moeder dan is dan een lastig iets.
Bij mijn kinderen vond ik de overgang naar het voortgezet onderwijs een lastige tijd, nieuwe school huiswerk etc., alsof ze zichzelf opnieuw uit moeten vinden. (En dan deden mijn kinderen gewoon vmbo en praktijkonderwijs en geen topsport 🤭)
pi_219249586
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vlaggenlijn met haar eigen foto's 👌
😂of een kussen met foto in haar rolstoel
pi_219249673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
😂of een kussen met foto in haar rolstoel
Niet of... gewoon en! En 1 om te geven aan sinterklaas samen met haar kleurplaat
pi_219249702
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 23:58 schreef Annika2016 het volgende:
In de podcast vertelde MB al dat ze naar een brunch ging het weekend, maar in haar Stories van vandaag over zondag staat: we hadden geen plannen maar werden geappt door vrienden of we mee gingen brunchen.. MB is tegenwoordig wel aan het jokkebrokken om alles interessanter te doen lijken.
Ze kan toch ook al donderdag geappt zijn? Ik dacht ook eerst het klopt niet, daarna dacht ik als iemand mij donderdag appt wat ik zondag doe en ik heb geen plannen, dan ga ik ga mee. Dan zou ik het ook zo formuleren. Het is maar net hoe je het wil lezen. Iets met zout en slak.

Edit: fijn om de zien dat Jacq haar plekje tijdelijk gevonden heeft, hoop dat ze snel naar iets vast gaat.
Hoop dicht bij haar ex, is ook fijn voor de kids.

[ Bericht 14% gewijzigd door Gooischevrouw op 12-11-2025 09:56:32 ]
pi_219249718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 23:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die is nergens oprecht mee. Zogenaamd een cadeau kopen voor haar vriendin was ook al een samenwerking.
Nou inderdaad, niks oprechts aan. Maar ik vind B zo´n leuk en guitig meisje!
pi_219249721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 08:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vlaggenlijn met haar eigen foto's 👌
Lampjes erbij.
pi_219249730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die besties waren toch dagelijks bij haar?
Ja dat zijn gewoon haar twee beste vriendinnen die echt overal op de foto’s staan + hun echtgenoten. Als je oude carnavalfotos terug kijkt zie je die mannen er ook gewoon op staan.

* Staan ze elke dag met elkaar op de foto is het niet goed want wat doen die vriendinnen elke dag daar.
* Staan ze een week niet op de foto is het niet goed, want ze zijn niet meer zichtbaar, ze zullen alleen maar goed geweest zijn voor de vakantie.

Je zal maar een influencer zijn en dit lezen. Zou kapot moe worden van iedereen omdat je het nooit goed doet.
pi_219249738
Heeft iemand al een update hoe de therapie van onze Deb is gegaan? Zal ze al in een PEM zitten van de extra inspanning? Is ze al aan het klagen dat ze boos is dat ze gedwongen wordt omdat ze hier alleen maar van achteruit gaat?
pi_219249739
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee wanneer de intocht van Sinterklaas is maar dan wordt de bolide vast van staal gehaald. Of Debbie gaat niet mee, zou me ook niet verbazen. Klusje voor Roy.
Misschien vind ze ergens nog een prikkelarme intocht 🙊
pi_219249753
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:52 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ja dat zijn gewoon haar twee beste vriendinnen die echt overal op de foto’s staan + hun echtgenoten. Als je oude carnavalfotos terug kijkt zie je die mannen er ook gewoon op staan.

* Staan ze elke dag met elkaar op de foto is het niet goed want wat doen die vriendinnen elke dag daar.
* Staan ze een week niet op de foto is het niet goed, want ze zijn niet meer zichtbaar, ze zullen alleen maar goed geweest zijn voor de vakantie.

Je zal maar een influencer zijn en dit lezen. Zou kapot moe worden van iedereen omdat je het nooit goed doet.
Die twee vriendinnen van haar zijn er toch ook al jaren? Daar heb ik 0 twijfels bij dat die nog gewoon in beeld zijn. Alleen niet letterlijk in haar story's. Maar hebben ook allebei gezinnen met jonge kinderen.

Btw, leuk dat je weer actiever bent Gooischevrouw!
pi_219249762
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:56 schreef Mirp het volgende:

[..]
Die twee vriendinnen van haar zijn er toch ook al jaren? Daar heb ik 0 twijfels bij dat die nog gewoon in beeld zijn. Alleen niet letterlijk in haar story's. Maar hebben ook allebei gezinnen met jonge kinderen.

Btw, leuk dat je weer actiever bent Gooischevrouw!
Ik wordt gelijk weer meegesleurd hahaha, heb het ook wel gemist! Heb jullie gemist!!

Ik heb ook echt 0 twijfels. Tuurlijk zijn die gewoon in beeld.
pi_219249860
O jee Debbie heeft een samenwerking met een onderbroekenbox 🤔 je hebt 7 dagen om alles op je gemak te passen en weer terug te sturen.. ik heb altijd het geluk dat er iets mis gaat met terug sturen 😂
Maar foto's van jezelf in lingerie sturen 🤔 ik krijg daar toch beetje kriebels van... zit daar straks zo een marktkoop mannetje foto's van klanten in lingerie te verzamelen 🥴
Ik sla over 👌
pi_219249888
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O jee Debbie heeft een samenwerking met een onderbroekenbox 🤔 je hebt 7 dagen om alles op je gemak te passen en weer terug te sturen.. ik heb altijd het geluk dat er iets mis gaat met terug sturen 😂
Maar foto's van jezelf in lingerie sturen 🤔 ik krijg daar toch beetje kriebels van... zit daar straks zo een marktkoop mannetje foto's van klanten in lingerie te verzamelen 🥴
Ik sla over 👌
Pyjama's zouden veiliger zijn én beter passend ;)
pi_219249970
Leuk dat Judith een switch voor Bob koopt. Vind t wel mooi als je overal op beknibbeld en daardoor dit soort dingen kunt doen.

Waar is te zien dat reality fbi stopt?
pi_219249974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:36 schreef SophiaLoren het volgende:
Leuk dat Judith een switch voor Bob koopt. Vind t wel mooi als je overal op beknibbeld en daardoor dit soort dingen kunt doen.

Waar is te zien dat reality fbi stopt?
Stond gister op zijn insta maar dat is weer weg gehaald en veranderd naar dat hij tijdelijk stopt.
pi_219250030
Oh winnie van drielingmoederjulia gaan ze vandaag laten inslapen. Wat vreselijk!! Maar ze hebben tenminste de laatste weken en volgensmij altijd met alle liefde voor hun dieren gezorgt. Kun je niet van iedereen zeggen.
pi_219250037
Pff die AD van ikvrouwvanjou van gister avond 🤣. Vreselijk.
pi_219250170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:53 schreef Nooomi het volgende:
Pff die AD van ikvrouwvanjou van gister avond 🤣. Vreselijk.
Ik woon in dezelfde wijk als zij en zie ze regelmatig, dan is het helemaal cringe om dit soort dingen te zien :o
pi_219250171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die besties waren toch dagelijks bij haar?
Ik ben in de war met die besties van Mallorca. Die man met die rode haren bijv. Nog nooit gezien.
Die van Cura zie je idd heel vaak voorbij komen
pi_219250194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik sla over 👌
Ik zou dit ook nooit doen. Lekker hyper de pieper is ze ook.
pi_219250202
quote:
Ik sla over 👌
En precies dit is dus wat me zo stoort: heen en weer sturen van spullen. Maar o zo begaan met het milieu. Kom gewoon met je luie reet van de bank af en ga naar een winkel. Tenzij dat echt niet mogelijk is natuurlijk.
pi_219250203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik woon in dezelfde wijk als zij en zie ze regelmatig, dan is het helemaal cringe om dit soort dingen te zien :o
Lijkt me idd gek om dit dan te zien..
pi_219250205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:12 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik ben in de war met die besties van Mallorca. Die man met die rode haren bijv. Nog nooit gezien.
Die van Cura zie je idd heel vaak voorbij komen
Die besties van Mallorca waren er inderdaad opeens en werden direct bestempeld als besties. Grenzeloos gedrag.
  woensdag 12 november 2025 @ 11:21:31 #299
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219250217
Hoe kan Sanneke bewegen sinds M. er is nou moeilijker vinden? Alsof de sportschool de enige plek is waar dat kan. Pak de kinderwagen, of de bakfiets die haar leven zoveel beter zou maken, en ga naar buiten!

Ze gaat nu letterlijk alleen naar buiten om naar de auto te lopen, en vervolgens van de auto naar een restaurant of supermarkt. Maar aan haar eetpatroon ligt het natuurlijk niet.
pi_219250219
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:52 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]

Dat denk ik nou ook weleens bij Debbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')