Maar je kan het toch ruilen? Deze jurk een maat (of twee) kleiner, de grijze een maatje groter.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:55 schreef Lostit het volgende:
De jurk van lot is wel echt te groot, haar mouwen zijn ook veeeel te lang. Maar dit zou mij ook kunnen overkomen, als mijn 4 jarige een kledingstuk aan krijgt wat totaal niet past maar hij wil het graag, dan gaat hij het ook echt niet meer inleveren 😅
"Ik tikte het snoepje uit de handen de bosjes in".quote:Op donderdag 13 november 2025 13:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
In haar verhaal zegt ze ook niet dat ze het uit de hand van de vrouw heeft gemept
Laatst postte ze opmerking hierover en ze zei dat het wat haar betreft nog wel drukker mocht zijn, want daar ging zij goed op. Ze heeft nu een vaste parttime baan dus dat zal moeilijker plannen zijn. Wat mij opviel is dat ze de middelste na schooltijd alleen naar een wekelijkse activiteit laat gaan met het openbaar vervoer en geen telefoon meegeeft maar wel iets waar ze haar mee kan volgen; ze is al een paar keer verkeerd uitgestapt.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ooit hier wat over tegen haar gezegd; ik zag het verkeerd, hb kinderen hebben dit nodig, dit vinden die druk en drukte fijn.
Ok dan we spreken elkaar nog wel
Keer weer. Succes
Vind ik ook. Blijkbaar kan je (misschien wel juist!) succesvol zijn als je niet teveel nadenkt. Op zich een inzicht waar ik zelf ook wel wat mee kanquote:Op donderdag 13 november 2025 12:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens. Ze geeft een zeer onprofessionele reactie.
En dan via Insta steun van volgers proberen te krijgen.
Maar ik vind het daar allemaal vrij amateuristisch overkomen, ook al hebben ze meerdere goed draaiende zaken.
Hij is alleen maar een reden voor content en het is voor haar niet belangrijk dat wij horen wat hij zegt, zolang zij maar kan klagen.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:04 schreef IlseMarije het volgende:
Dat gemompel van Sanneke en Peppie versta ik zo slecht he? Zelfs met hoortoestellen is het niet te volgen, maar als ik hier lees mis ik niks.
Ze hebben natuurlijk ook heel lang die slappe ‘Ugg’s’ van de tuinwinkel gekregen. Sowieso schoppen ze alle schoenen zo uit, ook die rode sandalen van L. Lijkt me helemaal geen steun geven.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nee, dat zullen er echt veel meer zijn hoor. 1000 boeken is niks met zo veel fans.
Ik vind dat ze haar kinderen juist erg leuk kleedt altijd. En met zulke mooie koppies is een vuilniszak zelfs nog leuk, ze heeft echt hele mooie kids vind ik.
De regenlaarzen is een keuze van de kinderen denk ik. Lekker makkelijk. Ontzettend slecht voor de voeten, maar ik denk dat AM daar niks om geeft, gezien de afwijkingen bij de tweeling waar ook niemand iets mee doet.
Was toch de buurvrouw van haar ouders ofzo. In het boek refereert ze ook aan die onderwijzeres die meeschreef op Viva, maar dat bleek niet te kloppen? Zo oninteressant allemaal, maar ze maakt er zo’n verhaal van zoals ze met alles doet. En ondertussen maar haar kinderen blijven filmen en veel geld binnenharken daarmee. Tja. Ik geloof niet in haat, wel in karma❤quote:Op donderdag 13 november 2025 13:53 schreef Missinglink24 het volgende:
AM begint weer over de haat, maar die bleek dus te komen van iemand uit de directe omgeving? Dan gaat het hele riedeltje van mensen beoordelen die je niet kent toch ook niet meer op?
Inderdaad! Ze heeft het zelfs over Hyves berichten, toen kende niemand haar behalve haar eigen inner circle dus lijkt me niet heel moeilijk graven.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:53 schreef Missinglink24 het volgende:
AM begint weer over de haat, maar die bleek dus te komen van iemand uit de directe omgeving? Dan gaat het hele riedeltje van mensen beoordelen die je niet kent toch ook niet meer op?
Nou idd, wat een gezeur dat het slecht verkrijgbaar zou zijn. Ik volg de recensies oa bij bol.com een beetje en het is nergens uitverkocht geweest. Tja typisch AM, het moet en het zal ergens aan liggen maar niet aan haar of het boek..quote:Op donderdag 13 november 2025 11:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Promotie. Alles om het boek onder de aandacht te brengen en de verkoop op te krikken.
En sowieso is dat toch niet erg. Ze zou ook eens moeten zeggen: stop met dat gespring en stop met dat lawaai, blijf in bed ipv te filmen. En dat eten is echt verschrikkelijk en zo ongezelig.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ook vandaag ‘te laat naar bed en te vroeg op is nooit een goede combi’. Mens, als je dat weet, dan ga je niet op een doordeweekse dag naar een filmpremière in Amsterdam enkel om die gratis auto’s te scoren!!
En sowieso is dat toch niet erg. Ze zou ook eens moeten zeggen: stop met dat gespring en stop met dat lawaai, blijf in bed ipv te filmen. En dat eten is echt verschrikkelijk en zo ongezelig.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ook vandaag ‘te laat naar bed en te vroeg op is nooit een goede combi’. Mens, als je dat weet, dan ga je niet op een doordeweekse dag naar een filmpremière in Amsterdam enkel om die gratis auto’s te scoren!!
Eens. Te triestquote:Op donderdag 13 november 2025 12:22 schreef Giddie het volgende:
HVK kan ik niet meer aanzien. Die arme kinderen, zo sneu.
Iemand uit je directe omgeving lijkt me wel heftigquote:Op donderdag 13 november 2025 14:45 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Was toch de buurvrouw van haar ouders ofzo. In het boek refereert ze ook aan die onderwijzeres die meeschreef op Viva, maar dat bleek niet te kloppen? Zo oninteressant allemaal, maar ze maakt er zo’n verhaal van zoals ze met alles doet. En ondertussen maar haar kinderen blijven filmen en veel geld binnenharken daarmee. Tja. Ik geloof niet in haat, wel in karma❤
Ze zijn nu ook weer aan een jongen van 12 begonnen die nu 6 jaar bij hun mag blijven , ik vindt ze al best wel oud daarvoor , dat moet je toch ook niet meer willenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Veel reclames maar onbewust , Wehkamp noem ik als voorbeeld.
Ze wisselen veeel met kinderen waarschijnlijk hun leeftijd en pensioen of weigeren van…
Ze krijgen honderden euro’s je per kind.
Je kunt kinderen thuis laten, geld investeren om te laten werken etcetera
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 12 november 2025 17:52 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Kan moeder Steen niet aardig vinden. Altijd klagen en zeuren overal over. Er zijn te weinig pleeggezinnen. Als ik haar geklaag lees is het geen aanbeveling pleegouder te worden plus ze krijgt mij te graag complimenten. Ik vind het een negatieve vrouw. Denk dat ze toe is aan pensioen.
Je doet net alsof ze hoogbejaard zijn zeg. Ik denk dat we als samenleving in onze handen mogen knijpen dat er mensen bestaan zoals zij. Er zijn gewoon nauwelijks plekken waar knd terecht kunnen. M.i. is dit echt een prima plek.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook weer aan een jongen van 12 begonnen die nu 6 jaar bij hun mag blijven , ik vindt ze al best wel oud daarvoor , dat moet je toch ook niet meer willen
Die zijn er zeker 😂😬quote:Op donderdag 13 november 2025 15:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Dus Mies is met Tim op vakantie.
Zijn er nog steeds mensen die in haar fabeltjes geloven?
Zou AM denken ik ga die moeite niet doen voor die jurk ?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ruilen? Deze jurk een maat (of twee) kleiner, de grijze een maatje groter.
Zeker bij dozen vol gratis kleding moet dat niet zo´n probleem zijn.
Ze waren zelf aan het twijfelen over hun leeftijdquote:Op donderdag 13 november 2025 15:52 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je doet net alsof ze hoogbejaard zijn zeg. Ik denk dat we als samenleving in onze handen mogen knijpen dat er mensen bestaan zoals zij. Er zijn gewoon nauwelijks plekken waar knd terecht kunnen. M.i. is dit echt een prima plek.
Misschien moeten ze regenlaarzen aan vanuit school? Moet hier ook straks helaas..Vind dat niet heel erg top qua ondersteuningquote:Op donderdag 13 november 2025 13:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet persé. AM vindt ze leuk. Ze heeft ooit genoemd ze sexy te vinden onder een jurk/rok.
Wat sowieso best een bijzonder opmerking is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |