abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219256258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 10:54 schreef papierentas het volgende:
Am, Nu weer leuren om reacties of haar boek wel in de winkels ligt/ te bestellen is. Mens maak je niet druk, je volgers die hem wilde hebben, hebben hem al in huis, al gelezen of zelfs alweer te koop staan. Bij Libris, Bruna en bol allemaal gewoon leverbaar.
Promotie. Alles om het boek onder de aandacht te brengen en de verkoop op te krikken.
pi_219256259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:02 schreef Earring het volgende:
Sanneke met weer een klaagzang over hun huizenjacht.
Ik dacht dat ze niet meer mochten, maar nu zitten ze opeens in een andere prijsklasse. Het systeem is oneerlijk, nou meid daar heeft iedereen last van. Ik snap haar, maar ze hebben ook zelf gekozen voor dit vakantiehuisje.
pi_219256276
Minibelle die het druk heeft. Tja grootste deel komt doordat jij je kinderen bij al die clubjes opgeeft. En Lotus moet na een dag school en trainen om 20 uur nog 1,5 a 2 uur aan dr huiswerk. Snap dat huiswerk moet maar heeft ze nog ergens vrije tijd om even niets te doen? En ze moet leren om in korte tijd een hoop stof tot zich te nemen. Lijkt me een uitdaging voor dr. Zal een hoop frustratie geven
pi_219256277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:12 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze niet meer mochten, maar nu zitten ze opeens in een andere prijsklasse. Het systeem is oneerlijk, nou meid daar heeft iedereen last van. Ik snap haar, maar ze hebben ook zelf gekozen voor dit vakantiehuisje.
Ze mochten dik een jaar geleden al niet meer reageren zei ze toen. Maar werden later wel uitgenodigd voor bezichtigingen. Iets klopt er niet.
pi_219256400
Waarom krijgt Sanneke het huis niet als ze 7e staat??!! Het is wel Sanneke he
pi_219256409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle die het druk heeft. Tja grootste deel komt doordat jij je kinderen bij al die clubjes opgeeft. En Lotus moet na een dag school en trainen om 20 uur nog 1,5 a 2 uur aan dr huiswerk. Snap dat huiswerk moet maar heeft ze nog ergens vrije tijd om even niets te doen? En ze moet leren om in korte tijd een hoop stof tot zich te nemen. Lijkt me een uitdaging voor dr. Zal een hoop frustratie geven
Die kinderen zitten de hele dag volgepropt met school, sport en andere clubjes. Na 20uur als ze klaar is met eten, moet ze nog aan haar huiswerk. Dat is om te beginnen veel te laat qua eten al. Maar zo gek dat dat meisje nu slechte cijfers haalt. Die kinderen moeten op elk vlak presteren van de ouders en wat gaan ze hier op termijn nu mee bereiken.
pi_219256449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:36 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Waarom krijgt Sanneke het huis niet als ze 7e staat??!! Het is wel Sanneke he
Met haar minimale maatschappelijke bijdrage moet zij echt echt kappen nou. Ga werken, regel je zaken. Misschien kan je daan hypotheek krijgen. Of een woning in iets hoger segment. Maar los je eigenzaken op! Iedereen worstelt met het zelfde probleem oo de woning markt volgens mij. Maar er zijn ook opties om je kansen te vergroten.
pi_219256482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:49 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Met haar minimale maatschappelijke bijdrage moet zij echt echt kappen nou. Ga werken, regel je zaken. Misschien kan je daan hypotheek krijgen. Of een woning in iets hoger segment. Maar los je eigenzaken op! Iedereen worstelt met het zelfde probleem oo de woning markt volgens mij. Maar er zijn ook opties om je kansen te vergroten.
Minimale maatschappelijke bijdrage? Ze heeft wel een kind op de wereld gezet hè!! Plus ze eet geen vlees en stemt op GroenLinks-pvda. En ze rijdt geen auto! Noem dat minimaal!
pi_219256519
Dat gemompel van Sanneke en Peppie versta ik zo slecht he? Zelfs met hoortoestellen is het niet te volgen, maar als ik hier lees mis ik niks.
pi_219256528
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:04 schreef IlseMarije het volgende:
Dat gemompel van Sanneke en Peppie versta ik zo slecht he? Zelfs met hoortoestellen is het niet te volgen, maar als ik hier lees mis ik niks.
En waarom zou je jezelf en partner vanuit bed filmen, ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd om influencer te worden. (Mijn man zou mij op de stoep parkeren denk ik 🤭)
pi_219256534
En weer eens reclame voor het drankje vanaf de bank.

Zal dat een voorwaarde zijn waar zij reclame voor maakt? Moet in het huis plaatsvinden en niet teveel bewegen?
Die loopband heeft ze met moeite ook 1x laten zien. Daarna compleet uit beeld verdwenen. En dan maar doen dan het oh zo moeilijk is om te bewegen terwijl je zo'n ding gewoon thuis GRATIS hebt staan. 🤣
pi_219256547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:01 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind de situatie zorgelijk. Ben echt wel van dat kinderen mogen ontdekken en klimmen... Maar gewoon alles daar, iedere story baart me zorgen. Slaap routines, eten, spelen...
Ze kunnen nog niet eens samen eten aan tafel. Kinderen hebben en voorbeeld nodig. Iedere dag is hetzelfde filmpje bij hun: "kinderen midden in de nacht wakker", droge pasta of aardappelkroketjes.

En moeder gaat genoeg dingen doen, wss om het huis uit te zijn.

Het is sneu, en al helemaal om alles te delen.

En waarom het filmen. Vraag me af hoe het eruit ziet als ze niet filmt. 🤪
Ook vandaag ‘te laat naar bed en te vroeg op is nooit een goede combi’. Mens, als je dat weet, dan ga je niet op een doordeweekse dag naar een filmpremière in Amsterdam enkel om die gratis auto’s te scoren!!
pi_219256551
Was ik door al die filmpjes mbt het afvallen van Sanneke heen waar iedereen al wel wat van gezegd heeft, zie je gelijk gesponsorde posts van een maaltijdvervanger. Wat voor signaal geef je dan weer af?

En tevens: ze heeft echt zo’n “ik-wil-je-wat-verkopen-stem”, waardoor die filmpjes nog nepper overkomen :’)
pi_219256558
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Minimale maatschappelijke bijdrage? Ze heeft wel een kind op de wereld gezet hè!! Plus ze eet geen vlees en stemt op GroenLinks-pvda. En ze rijdt geen auto! Noem dat minimaal!
Oh ja sorry, dat dr halve fastfood boodschappen lijst van de Unilever komt vergeten we dan gewoon even.
pi_219256582
Ik krijg op facebook de reclames van Wellis voor de afvalprikjes waar Debbie haar theaterstuk opvoert weer te zien, die zag ik niet meer sinds ik geblokt ben door haar. Ik denk dat het komt doordat zij niet getagd / genoemd wordt in dat bericht.

Sofie Nagelkerke is nogal trots op haar reactie op een slechte review van de nieuwe kaaswinkel want ze zet hem in hun stories op insta. Ze zegt dat deze persoon nooit in de winkel is geweest. Hoe zou ze dat weten? De reactie komt defensief en een beetje agressief over. Misschien kan ze beter eerst de emotie een beetje laten zakken voordat ze reageert op zo'n review.
pi_219256592
HVK kan ik niet meer aanzien. Die arme kinderen, zo sneu.
pi_219256599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 10:59 schreef Maretakje het volgende:
Die foto’s even gekeken, ik krijg er een beetje schoolfoto vibes van. AM ziet er daar inderdaad grauw uit, ze had toen zeker nog niet de Vera maak me niet zo mooi make-up lessen gehad?

Ik heb voor mijzelf een jaar of 3 terug een zelfde idee jurk gemaakt als die L aan heeft. Leuke jurk maar niet voor kleine kinderen.

En wat een gebedel in haar stories om haar boek meer zichtbaarheid te geven. Als ze niet in de boekhandels zijn dan zal er geen interesse zijn en de reviews zijn van of volgers die haar de hemel in prijzen of volgers die haar afkraken en een enkele echte review dat het gewoon een prutswerk is. Het doet haar pijn dagboek na 1 week al uit de top 60 is geknikkerd. Zo vreemd is dat niet, er zullen genoeg volgers bij zijn die het boek deze keer niet kopen. En ik heb het vermoeden dat de oplages van de gedrukte boeken deze keer ook niet zo hoog zijn omdat de “al” met de derde druk bezig zijn. 1000 boeken per keer?
Nee, dat zullen er echt veel meer zijn hoor. 1000 boeken is niks met zo veel fans.

Ik vind dat ze haar kinderen juist erg leuk kleedt altijd. En met zulke mooie koppies is een vuilniszak zelfs nog leuk, ze heeft echt hele mooie kids vind ik.

De regenlaarzen is een keuze van de kinderen denk ik. Lekker makkelijk. Ontzettend slecht voor de voeten, maar ik denk dat AM daar niks om geeft, gezien de afwijkingen bij de tweeling waar ook niemand iets mee doet.
pi_219256722
De jurk van lot is wel echt te groot, haar mouwen zijn ook veeeel te lang. Maar dit zou mij ook kunnen overkomen, als mijn 4 jarige een kledingstuk aan krijgt wat totaal niet past maar hij wil het graag, dan gaat hij het ook echt niet meer inleveren 😅
pi_219256739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:19 schreef Giddie het volgende:
Ik krijg op facebook de reclames van Wellis voor de afvalprikjes waar Debbie haar theaterstuk opvoert weer te zien, die zag ik niet meer sinds ik geblokt ben door haar. Ik denk dat het komt doordat zij niet getagd / genoemd wordt in dat bericht.

Sofie Nagelkerke is nogal trots op haar reactie op een slechte review van de nieuwe kaaswinkel want ze zet hem in hun stories op insta. Ze zegt dat deze persoon nooit in de winkel is geweest. Hoe zou ze dat weten? De reactie komt defensief en een beetje agressief over. Misschien kan ze beter eerst de emotie een beetje laten zakken voordat ze reageert op zo'n review.
Toen ik die foto's van Sofie zag van hun nieuwe winkel dacht ik ook wat een chaos! Er lag zoveel in een bak dat ik als klant het spoor volledig bijster zou zijn. Het leek gewoon zo op een hoop gegooid te zijn dus ik snap die review wel. Dat je dan als eigenaar een opmerking eronder zet dat diegene eens contact op moet nemen met de ggz vind ik echt ver gaan.
pi_219256743
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:19 schreef Giddie het volgende:
Eens. Ze geeft een zeer onprofessionele reactie.
En dan via Insta steun van volgers proberen te krijgen.
Maar ik vind het daar allemaal vrij amateuristisch overkomen, ook al hebben ze meerdere goed draaiende zaken.
pi_219256789
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 08:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Omdat helaas heel veel kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden. Er zit blijkbaar een bepaalde ergernis daarover bij die vrouw. Of ze dat nu handig aanpakt is discutabel. Tamara haar zoon is 3 en praat nog niet. Er zit (nog) geen diagnose op. Als je iets vindt van het gedrag van die vrouw, dan kun je daar iets van zeggen. Maar een snoepje uit een hand meppen van iemand? Daar vind ik wat van, ja. Het is en niet een goed voorbeeld voor kinderen en het zelf niet in de hand hebben van je woede. Haar eigen onvermogen.
In haar verhaal zegt ze ook niet dat ze het uit de hand van de vrouw heeft gemept
pi_219256793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Eens. Ze geeft een zeer onprofessionele reactie.
En dan via Insta steun van volgers proberen te krijgen.
Maar ik vind het daar allemaal vrij amateuristisch overkomen, ook al hebben ze meerdere goed draaiende zaken.
En op tiktok kwam ik Jan tegen met een spreekbeurt over de review. Het doet ze niks hoor echt niet maar toch op alle mogelijke manieren aandacht aan schenken zodat de ja knikkers weer kunnen zeggen dat de persoon jaloers is.
pi_219256794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 10:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat filmpje van HVK op de overloop. 🤢.
Ziek of zoveel spanning in dat lijfje? Ik denk het laatste.
Triest
pi_219256806
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Ooit hier wat over tegen haar gezegd; ik zag het verkeerd, hb kinderen hebben dit nodig, dit vinden die druk en drukte fijn.
Ok dan we spreken elkaar nog wel
Keer weer. Succes
pi_219256815
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:23 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nee, dat zullen er echt veel meer zijn hoor. 1000 boeken is niks met zo veel fans.

Ik vind dat ze haar kinderen juist erg leuk kleedt altijd. En met zulke mooie koppies is een vuilniszak zelfs nog leuk, ze heeft echt hele mooie kids vind ik.

De regenlaarzen is een keuze van de kinderen denk ik. Lekker makkelijk. Ontzettend slecht voor de voeten, maar ik denk dat AM daar niks om geeft, gezien de afwijkingen bij de tweeling waar ook niemand iets mee doet.
Niet persé. AM vindt ze leuk. Ze heeft ooit genoemd ze sexy te vinden onder een jurk/rok.
Wat sowieso best een bijzonder opmerking is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')