Datquote:Op donderdag 13 november 2025 08:20 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het heel irritant is als zo'n vrouw aan blijft dringen op dank je wel. Maar ze had kunnen zeggen dat hij niet praat. Dat zou voldoende moeten zijn. Anderzijds snap ik ook dat je geen zin hebt om het altijd maar uit te moeten leggen. Persoonlijk zou het me niet eens opvallen of kinderen dank je wel zeggen. Lekker boeiend ook. Het is een kinderfeest, spannend en de aandacht gaat naar de snoepjes. Laat het opvoeden lekker aan de ouders over.
Met een voetafdruk als die van " wij Geertsen" kun je sws maar beter niet doen alsof je het klimaat belangrijk vindt, denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 00:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die een foto maakt van die deo-verpakking, waar op staat dat je minder plastic verbruikt.
Als er één gezin is wat ontzettend veel plastic (meuk) verbruikt zijn zij het wel. Al die gesponsorde rommel, iedere keer weer nieuwe cases van de deo, lippenbalsem, shampoo, vitamines in potjes.
En al het verpakkingsmateriaal waar dat in komt
Dit. Bizar gewoonquote:Op donderdag 13 november 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Jayda alles onder gespuugd, wat is de volgende stap na een week lang nachten beneden te hebben gezeten.
Louay is gisteren hard gevallen tegen de scherpe rand van het bed.
Nu staat Zayn op tafel te springen, Louay klimt ook op de tafel.
En moeder? Die filmt🫣 werkelijk
Omdat helaas heel veel kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden. Er zit blijkbaar een bepaalde ergernis daarover bij die vrouw. Of ze dat nu handig aanpakt is discutabel. Tamara haar zoon is 3 en praat nog niet. Er zit (nog) geen diagnose op. Als je iets vindt van het gedrag van die vrouw, dan kun je daar iets van zeggen. Maar een snoepje uit een hand meppen van iemand? Daar vind ik wat van, ja. Het is en niet een goed voorbeeld voor kinderen en het zelf niet in de hand hebben van je woede. Haar eigen onvermogen.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar Tamara zegt zelf dat haar zoontje waar het hier om gaat niet praat.
In eerdere stories heeft ze dat ook vermeldt.
Als ze met meerdere kinderen aan de deur staat en alle anderen zeggen netjes dankjewel dan snap ik niet dat een vrouw dan moeilijk doet als 1 kindje geen dankjewel zegt.
Het is een kinderfeest, waarom doet een volwassene zo moeilijk om 1 dankjewel
Een grauwe grijze opoejurk draagt L vandaag, WOWWWWWquote:Op donderdag 13 november 2025 08:35 schreef Pumba2024 het volgende:
Jurk van Lot nu 2 maten te groot .. Misschien een keer naar de winkel om gewoon een jurkje te passen ? Maar ja Or en Sien heeft geen vestiging in Delft..Heeft AM ook geen tijd meer om schoenen te kopen voor de twee jongsten ? Lot (en ook Jet vaak) elke dag op regenlaarzen naar school.
Dan verdien je zoveel duizenden euro's per maand, en ze lopen er altijd zo onverzorgd bij. Nu de jurk veel te groot, laatst de jurk veel te klein, en inderdaad elke dag op die afgetrapte regenlaarzen. Koop eens echt goed passende kleding (en ondergoed), en fatsoenlijke schoenen.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:35 schreef Pumba2024 het volgende:
Jurk van Lot nu 2 maten te groot .. Misschien een keer naar de winkel om gewoon een jurkje te passen ? Maar ja Or en Sien heeft geen vestiging in Delft..Heeft AM ook geen tijd meer om schoenen te kopen voor de twee jongsten ? Lot (en ook Jet vaak) elke dag op regenlaarzen naar school.
Joh, ik denk dat ze het snoepje niet uit handen geslagen heeft, dat dat aangedikt is. En adem weer uit.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was je erbij dan? Misschien was die vrouw wel heel onaardig tegen het ventje,wat zou jij als moeder doen?
Ik zie het voor me dat je daar met een paar van je kinderen staat, kinderen doen hun best om een liedje te zingen.
Mevrouw geeft een snoepje en eist van de kinderen eerst een dankjewel voor ze het snoepje echt afgeeft.
En dan zou er 1 van de groep geen snoepje krijgen omdat hij verbaal niet zo sterk is dat hij geen snoepje krijgt.
Sorry maar dan gaat mijn feestverlichting ook uit en mag ze het snoepje daar stoppen waar de zon nooit schijnt( hopelijk was het een toverbal, kan die zuurpruim er van genieten)
Ik vind het ook een leuke jurk, maar niet voor een kind van 4. Heel ouwelijk. Maar daar houdt Annemarie van. Dat zie je ook aan dat shirtje/trui met kraagje dat ze laat zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:20 schreef NineMilka het volgende:
Ik vind het wel een leuke jurk, lijkt ook wel te passen (lang model). En regenlaarzen kan toch juist handig zijn ivm buitenspelen.
Wat een verschrikkelijk lelijke onflatteuze fotoquote:Op donderdag 13 november 2025 09:37 schreef Miepje77 het volgende:
Mijn kinderen hadden in de herfst en regenachtig weer heel vaak laarzen aan naar school.
Ik vind haar, AM, er grauw bij afsteken bij die portret foto's.
Wat raar idd om over je 21-jarige zoon te zeggen dat hij puberde op professioneel niveau. Ik zou het als 21-jarige ook echt niet cool vinden als mn moeder mij als professioneel puber zou omschrijven.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:05 schreef Harper het volgende:
AM over de vorige shoot in 2022: Sam en Juul puberde(N) op professioneel niveau and gingen niet vrijwillig op beeld.
2022 was 3 jaar geleden. Toen was Sam volgens mij 21 en Juul 19. Dat had waarschijnlijk niks met puberen te maken, ze wilden gewoon niet in beeld/op de foto.
Vanmiddag moet Sam werken. Goh. AM zegt al heel lang dat Sam niet meer aan dit soort dingen meedoet.
Waarom de boel zo verdraaien?
Ik vind de situatie zorgelijk. Ben echt wel van dat kinderen mogen ontdekken en klimmen... Maar gewoon alles daar, iedere story baart me zorgen. Slaap routines, eten, spelen...quote:Op donderdag 13 november 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Jayda alles onder gespuugd, wat is de volgende stap na een week lang nachten beneden te hebben gezeten.
Louay is gisteren hard gevallen tegen de scherpe rand van het bed.
Nu staat Zayn op tafel te springen, Louay klimt ook op de tafel.
En moeder? Die filmt🫣 werkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |