abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219255159
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 08:20 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik begrijp dat het heel irritant is als zo'n vrouw aan blijft dringen op dank je wel. Maar ze had kunnen zeggen dat hij niet praat. Dat zou voldoende moeten zijn. Anderzijds snap ik ook dat je geen zin hebt om het altijd maar uit te moeten leggen. Persoonlijk zou het me niet eens opvallen of kinderen dank je wel zeggen. Lekker boeiend ook. Het is een kinderfeest, spannend en de aandacht gaat naar de snoepjes. Laat het opvoeden lekker aan de ouders over.
Dat
pi_219255162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 00:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die een foto maakt van die deo-verpakking, waar op staat dat je minder plastic verbruikt.

Als er één gezin is wat ontzettend veel plastic (meuk) verbruikt zijn zij het wel. Al die gesponsorde rommel, iedere keer weer nieuwe cases van de deo, lippenbalsem, shampoo, vitamines in potjes.
En al het verpakkingsmateriaal waar dat in komt
Met een voetafdruk als die van " wij Geertsen" kun je sws maar beter niet doen alsof je het klimaat belangrijk vindt, denk ik.
pi_219255165
Hvk
Jayda alles onder gespuugd, wat is de volgende stap na een week lang nachten beneden te hebben gezeten.
Louay is gisteren hard gevallen tegen de scherpe rand van het bed.
Nu staat Zayn op tafel te springen, Louay klimt ook op de tafel.
En moeder? Die filmt🫣 werkelijk
pi_219255199
Jurk van Lot nu 2 maten te groot .. Misschien een keer naar de winkel om gewoon een jurkje te passen ? Maar ja Or en Sien heeft geen vestiging in Delft..Heeft AM ook geen tijd meer om schoenen te kopen voor de twee jongsten ? Lot (en ook Jet vaak) elke dag op regenlaarzen naar school.
pi_219255300
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Jayda alles onder gespuugd, wat is de volgende stap na een week lang nachten beneden te hebben gezeten.
Dit. Bizar gewoon
pi_219255353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 23:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar Tamara zegt zelf dat haar zoontje waar het hier om gaat niet praat.
In eerdere stories heeft ze dat ook vermeldt.
Als ze met meerdere kinderen aan de deur staat en alle anderen zeggen netjes dankjewel dan snap ik niet dat een vrouw dan moeilijk doet als 1 kindje geen dankjewel zegt.
Het is een kinderfeest, waarom doet een volwassene zo moeilijk om 1 dankjewel
Omdat helaas heel veel kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden. Er zit blijkbaar een bepaalde ergernis daarover bij die vrouw. Of ze dat nu handig aanpakt is discutabel. Tamara haar zoon is 3 en praat nog niet. Er zit (nog) geen diagnose op. Als je iets vindt van het gedrag van die vrouw, dan kun je daar iets van zeggen. Maar een snoepje uit een hand meppen van iemand? Daar vind ik wat van, ja. Het is en niet een goed voorbeeld voor kinderen en het zelf niet in de hand hebben van je woede. Haar eigen onvermogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hocuspocus2 op 13-11-2025 09:18:09 ]
  Moderator/colorchick donderdag 13 november 2025 @ 09:01:18 #182
382129 crew  Donna
pi_219255368
Ik zou het ook niet in mijn stories gezet hebben. :+

Maar goed. Ik was gewoon weggelopen ook. Doeiiiii.
pi_219255382
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 08:35 schreef Pumba2024 het volgende:
Jurk van Lot nu 2 maten te groot .. Misschien een keer naar de winkel om gewoon een jurkje te passen ? Maar ja Or en Sien heeft geen vestiging in Delft..Heeft AM ook geen tijd meer om schoenen te kopen voor de twee jongsten ? Lot (en ook Jet vaak) elke dag op regenlaarzen naar school.
Een grauwe grijze opoejurk draagt L vandaag, WOWWWWW
pi_219255499
Ik vind het wel een leuke jurk, lijkt ook wel te passen (lang model). En regenlaarzen kan toch juist handig zijn ivm buitenspelen.
pi_219255608
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 08:35 schreef Pumba2024 het volgende:
Dan verdien je zoveel duizenden euro's per maand, en ze lopen er altijd zo onverzorgd bij. Nu de jurk veel te groot, laatst de jurk veel te klein, en inderdaad elke dag op die afgetrapte regenlaarzen. Koop eens echt goed passende kleding (en ondergoed), en fatsoenlijke schoenen.
pi_219255667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Was je erbij dan? Misschien was die vrouw wel heel onaardig tegen het ventje,wat zou jij als moeder doen?
Ik zie het voor me dat je daar met een paar van je kinderen staat, kinderen doen hun best om een liedje te zingen.
Mevrouw geeft een snoepje en eist van de kinderen eerst een dankjewel voor ze het snoepje echt afgeeft.
En dan zou er 1 van de groep geen snoepje krijgen omdat hij verbaal niet zo sterk is dat hij geen snoepje krijgt.
Sorry maar dan gaat mijn feestverlichting ook uit en mag ze het snoepje daar stoppen waar de zon nooit schijnt( hopelijk was het een toverbal, kan die zuurpruim er van genieten)
Joh, ik denk dat ze het snoepje niet uit handen geslagen heeft, dat dat aangedikt is. En adem weer uit.
pi_219255693
AM had het een paar weken geleden al over 'nieuwe schoenen bestellen voor Jet'. Maar kennelijk wacht ze nog op een schoenenzaak die schoenen gaat weggeven.
Een andere fiets voor beide meiden kan er ook niet vanaf.
pi_219255706
Mijn kinderen hadden in de herfst en regenachtig weer heel vaak laarzen aan naar school.

Ik vind haar, AM, er grauw bij afsteken bij die portret foto's.
pi_219255733
Vind de jurk wel leuk 😂 en laarzen logisch met dit weer (en zo afgetrapt zijn ze niet.. ze hebben ze net een paar weken 😂 )
pi_219255849
Annemarie denkt dat als je niet vraagt om een lach, dat je kinderen dan op de foto staan zoals ze zijn. Eh, niet als ze compleet geconditioneerd zijn door de hele dag een camera op hun neus. Dan krijg je ook ongevraagd gewoon geposeerde foto’s hoor.
pi_219255872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 09:20 schreef NineMilka het volgende:
Ik vind het wel een leuke jurk, lijkt ook wel te passen (lang model). En regenlaarzen kan toch juist handig zijn ivm buitenspelen.
Ik vind het ook een leuke jurk, maar niet voor een kind van 4. Heel ouwelijk. Maar daar houdt Annemarie van. Dat zie je ook aan dat shirtje/trui met kraagje dat ze laat zien.
pi_219255876
Dat filmpje van HVK op de overloop. 🤢.
Ziek of zoveel spanning in dat lijfje? Ik denk het laatste.
pi_219255902
AM over de vorige shoot in 2022: Sam en Juul puberde(N) op professioneel niveau and gingen niet vrijwillig op beeld.
2022 was 3 jaar geleden. Toen was Sam volgens mij 21 en Juul 19. Dat had waarschijnlijk niks met puberen te maken, ze wilden gewoon niet in beeld/op de foto.
Vanmiddag moet Sam werken. Goh. AM zegt al heel lang dat Sam niet meer aan dit soort dingen meedoet.
Waarom de boel zo verdraaien?
pi_219255905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 09:37 schreef Miepje77 het volgende:
Mijn kinderen hadden in de herfst en regenachtig weer heel vaak laarzen aan naar school.

Ik vind haar, AM, er grauw bij afsteken bij die portret foto's.
Wat een verschrikkelijk lelijke onflatteuze foto
pi_219256074
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 10:05 schreef Harper het volgende:
AM over de vorige shoot in 2022: Sam en Juul puberde(N) op professioneel niveau and gingen niet vrijwillig op beeld.
2022 was 3 jaar geleden. Toen was Sam volgens mij 21 en Juul 19. Dat had waarschijnlijk niks met puberen te maken, ze wilden gewoon niet in beeld/op de foto.
Vanmiddag moet Sam werken. Goh. AM zegt al heel lang dat Sam niet meer aan dit soort dingen meedoet.
Waarom de boel zo verdraaien?
Wat raar idd om over je 21-jarige zoon te zeggen dat hij puberde op professioneel niveau. Ik zou het als 21-jarige ook echt niet cool vinden als mn moeder mij als professioneel puber zou omschrijven.

Die foto van AM is slecht zeg, wat ziet ze er oud op uit. De fotos van de andere gezinsleden zijn veel leuker.
pi_219256155
Am, Nu weer leuren om reacties of haar boek wel in de winkels ligt/ te bestellen is. Mens maak je niet druk, je volgers die hem wilde hebben, hebben hem al in huis, al gelezen of zelfs alweer te koop staan. Bij Libris, Bruna en bol allemaal gewoon leverbaar.
pi_219256179
Die foto’s even gekeken, ik krijg er een beetje schoolfoto vibes van. AM ziet er daar inderdaad grauw uit, ze had toen zeker nog niet de Vera maak me niet zo mooi make-up lessen gehad?

Ik heb voor mijzelf een jaar of 3 terug een zelfde idee jurk gemaakt als die L aan heeft. Leuke jurk maar niet voor kleine kinderen.

En wat een gebedel in haar stories om haar boek meer zichtbaarheid te geven. Als ze niet in de boekhandels zijn dan zal er geen interesse zijn en de reviews zijn van of volgers die haar de hemel in prijzen of volgers die haar afkraken en een enkele echte review dat het gewoon een prutswerk is. Het doet haar pijn dagboek na 1 week al uit de top 60 is geknikkerd. Zo vreemd is dat niet, er zullen genoeg volgers bij zijn die het boek deze keer niet kopen. En ik heb het vermoeden dat de oplages van de gedrukte boeken deze keer ook niet zo hoog zijn omdat de “al” met de derde druk bezig zijn. 1000 boeken per keer?
pi_219256187
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 08:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Ik vind de situatie zorgelijk. Ben echt wel van dat kinderen mogen ontdekken en klimmen... Maar gewoon alles daar, iedere story baart me zorgen. Slaap routines, eten, spelen...
Ze kunnen nog niet eens samen eten aan tafel. Kinderen hebben en voorbeeld nodig. Iedere dag is hetzelfde filmpje bij hun: "kinderen midden in de nacht wakker", droge pasta of aardappelkroketjes.

En moeder gaat genoeg dingen doen, wss om het huis uit te zijn.

Het is sneu, en al helemaal om alles te delen.

En waarom het filmen. Vraag me af hoe het eruit ziet als ze niet filmt. 🤪
pi_219256189
Wat betreft Tamara, niemand weet hoe het gesprek precies is gegaan. Althans ik weet dat niet. Ik zie haar niet zomaar zonder reden heel boos op iemand worden. Had ik het anders aangepakt, geen idee. Sommige mensen halen gewoon het slechtste in je naar boven.
pi_219256193
Sanneke met weer een klaagzang over hun huizenjacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')