abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219252855
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Milouhofmeester, deelt ontzettend veel linkjes vooral van haar horloge🫢
En een wafelijzer! Wel echt zonde dat je de maand oktober niet hebt gevolgd. Dan had je gezamenlijk de gejatte reels van Amerikaanse accounts kunnen uitvoeren uhhh sorry taakjes kunnen uitvoeren. Taaktober. Je kunt nu wel aankomend jaar stoppen met schoonmaken. Doe je gewoon pas weer in oktober.
pi_219252860
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Die story van Sanneke waarin ze haar boodschappen bonnetje toelicht maakt wel duidelijk dat ze echt niet goed door heeft (of had) hoe ongezond haar voeding toch was. Maar ik vind het mooi dat ze dit zo bespreekt, het is idd best kwetsbaar. En hopelijk lukt het haar om betere en gezondere eet- en beweeggewoonten aan te leren.

(Wel opvallend hoe snel ze het vegetarisch eten weer laat vallen trouwens, nadat ze niet zo lang geleden nog moest huilen om de veewagen)
En in de stories over haar bezoek aan de huisarts zei ze nog dat ze geen vlees eet.
Wel goed dat ze met haar eten aan de slag gaat. Wat ik mis is het skippen of minderen van koolhydraten, dat kan ook een groot verschil maken.
pi_219252881
quote:

[..]
Tegenwoordig niet eens van haar eigen horloge maar van een nieuwere versie 😂
pi_219252893
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En in de stories over haar bezoek aan de huisarts zei ze nog dat ze geen vlees eet.
Wel goed dat ze met haar eten aan de slag gaat. Wat ik mis is het skippen of minderen van koolhydraten, dat kan ook een groot verschil maken.
Ze schrijft wel dat ze minder koolhydraten wil eten en meer eiwitten.
Is ook niet zaligmakend denk ik, mijn advies is altijd om te gaan tracken dan kan je in principe alles blijven eten met mate.
Bij Sanneke zou beginnen met bewegen ook al een goed begin zijn.
Zwemmen zou denk ik fijn zijn voor haar, maar die drempel zal te hoog zijn denk ik.
Toen ik echt te zwaar was vond ik zwemmen heel fijn, dan ging ik naar zo'n ladiesnight, dat was toch net iets minder ongemakkelijk.

Ik hoop datze iets vindt qua voeding wat bij haar past en wat ze vol kan houden.
pi_219252897
Vind het wel goed dat Sanneke het met leefstijl gaat proberen aan te pakken en niet zoals Debbie gewoon in haar bed gaat rotten maar wel dom prikken zetten met alle risico's van dien. Ben ook benieuwd wat er gebeurt als ze stopt met die prikken. Om me heen gezien dat het er dan net zo hard weer aankomt als je niet tegelijk je leefstijl hebt aangepakt.
pi_219252916
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze schrijft wel dat ze minder koolhydraten wil eten en meer eiwitten.
Is ook niet zaligmakend denk ik, mijn advies is altijd om te gaan tracken dan kan je in principe alles blijven eten met mate.
Bij Sanneke zou beginnen met bewegen ook al een goed begin zijn.
Zwemmen zou denk ik fijn zijn voor haar, maar die drempel zal te hoog zijn denk ik.
Toen ik echt te zwaar was vond ik zwemmen heel fijn, dan ging ik naar zo'n ladiesnight, dat was toch net iets minder ongemakkelijk.

Ik hoop datze iets vindt qua voeding wat bij haar past en wat ze vol kan houden.
Ik schreef het niet goed. Ze gaat wel minderen maar gaat het allemaal vervangen door eiwitten. Er zijn zoveel opties om toch gevarieerd te blijven eten. Ik heb ze voor haar, een lijst met koolhydraatarm, eiwitten, fruit. En alles in balans zodat ze wel alles binnenkrijgt. Maar helaas ben ik geblokkeerd😬
pi_219252917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:08 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ja, als je oplage maar klein genoeg is kun je al heel snel met veel bombarie een tweede druk aankondigen (of nu dus zelfs al een derde).

Mja toegeven dat haar boek geen stand houdt op zichzelf in deze drukke periode zal vast als falen voelen en daar houdt ze denk ik niet zo van ;)
Ze had natuurlijk gedacht dat iedereen dat AI schrijfseltje onder de kerstboom zou willen. Was dat even verkeerd ingeschat…
pi_219252939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:22 schreef Nieve het volgende:
Vind het wel goed dat Sanneke het met leefstijl gaat proberen aan te pakken en niet zoals Debbie gewoon in haar bed gaat rotten maar wel dom prikken zetten met alle risico's van dien. Ben ook benieuwd wat er gebeurt als ze stopt met die prikken. Om me heen gezien dat het er dan net zo hard weer aankomt als je niet tegelijk je leefstijl hebt aangepakt.
Volledig mee eens. En ik hoop voor haar dat het haar lukt en dat ze zichzelf daardoor beter gaat voelen.
pi_219252962
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 16:59 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken word ook een enorm saai account.

Ze besteden allemaal nul euro. Maar zie allemaal aff linkjes, dure schoenen en deurbellen vandaag
Ja en dan zelf trots laten zien hoe ze alle black friday mails verwijdert. Maar wel je volgers opschepen met allerlei reclame.
pi_219253019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:33 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja en dan zelf trots laten zien hoe ze alle black friday mails verwijdert. Maar wel je volgers opschepen met allerlei reclame.
Wat ik ook heel raar vindt, niet alleen bij haar, is het delen van linkjes van producten die ze zelf niet hebben.
pi_219253080
quote:

[..]
Vandaag dubbel prijs! Ze deelde het horloge EN het tosti ijzer met 500 platen
pi_219253094
Waarom gaat Wendy eigenlijk met AM afspreken? Wendy zit toch ook niet meer op insta?
pi_219253103
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 17:52 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Kan moeder Steen niet aardig vinden. Altijd klagen en zeuren overal over. Er zijn te weinig pleeggezinnen. Als ik haar geklaag lees is het geen aanbeveling pleegouder te worden plus ze krijgt mij te graag complimenten. Ik vind het een negatieve vrouw. Denk dat ze toe is aan pensioen.
Helemaal mee eens. Ik vind haar ook erg belerend overkomen. En dat constant refereren naar "gedoe met de jongens" maar niet vertellen wat er speelt (hoeft ook niet maar het komt wel sensatiebelust over). Ze is ook heel erg happig op crisis opvang, daar gaat ze goed op volgens eigen zeggen. Ik denk ook dat ze teveel op haar bordje heeft met zoveel jongens en alle geregel wat daarbij komt kijken. Volgens mij is ze de 60 al gepasseerd en ik snap ook niet waarom ze per se maximaal 8 jongens wil opvangen (de oudste heeft ze geadopteerd); doe de helft en dan blijft het behapbaar. Maar, nogmaals, ik vind haar een bazig type die heel graag moeder overste speelt en de jongens strak onder de duim heeft (althans binnenshuis want ik heb ook het idee dat ze buitenshuis gedoe niet als haar verantwoording ziet). De afgelopen paar jaar zijn er ook zeker 3 langgeplaatste jongens op hun eigen verzoek vertrokken en ik denk dat dit haar ook ergens heeft "geknakt". Dus ze is zoals ze is, denk ik, maar ze heeft zichzelf ook wel heel veel "gedoe" gebracht.
pi_219253133
JvP aan de nagelstickers. Weer terug naar haar oude leven. Kijken of ze nog naar de liefste nagelstyliste (aldus MB) gaat of dat ze het zelf gaat doen.
pi_219253215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik schreef het niet goed. Ze gaat wel minderen maar gaat het allemaal vervangen door eiwitten. Er zijn zoveel opties om toch gevarieerd te blijven eten. Ik heb ze voor haar, een lijst met koolhydraatarm, eiwitten, fruit. En alles in balans zodat ze wel alles binnenkrijgt. Maar helaas ben ik geblokkeerd😬
Niemand heeft haar ook verteld dat er mensen zijn die verstand van hebben en die haar kunnen helpen natuurlijk...
pi_219253217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vandaag dubbel prijs! Ze deelde het horloge EN het tosti ijzer met 500 platen
Hoop toch ook nog op een New Balance linkje 🤣
pi_219253373
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niemand heeft haar ook verteld dat er mensen zijn die verstand van hebben en die haar kunnen helpen natuurlijk...
Ik heb er niet per se verstand van hoor😬. Lijst gekregen toen ik met een sportprogramma startte.
pi_219253381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:57 schreef Moedervan4kids het volgende:
JvP aan de nagelstickers. Weer terug naar haar oude leven. Kijken of ze nog naar de liefste nagelstyliste (aldus MB) gaat of dat ze het zelf gaat doen.
Kan me wel voorstellen dat ze niet meer naar dezelfde nagelmevrouw wil maar een doe het zelf pakketje is wel echt iets anders.
pi_219253480
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Ik vind haar ook erg belerend overkomen. En dat constant refereren naar "gedoe met de jongens" maar niet vertellen wat er speelt (hoeft ook niet maar het komt wel sensatiebelust over). Ze is ook heel erg happig op crisis opvang, daar gaat ze goed op volgens eigen zeggen. Ik denk ook dat ze teveel op haar bordje heeft met zoveel jongens en alle geregel wat daarbij komt kijken. Volgens mij is ze de 60 al gepasseerd en ik snap ook niet waarom ze per se maximaal 8 jongens wil opvangen (de oudste heeft ze geadopteerd); doe de helft en dan blijft het behapbaar. Maar, nogmaals, ik vind haar een bazig type die heel graag moeder overste speelt en de jongens strak onder de duim heeft (althans binnenshuis want ik heb ook het idee dat ze buitenshuis gedoe niet als haar verantwoording ziet). De afgelopen paar jaar zijn er ook zeker 3 langgeplaatste jongens op hun eigen verzoek vertrokken en ik denk dat dit haar ook ergens heeft "geknakt". Dus ze is zoals ze is, denk ik, maar ze heeft zichzelf ook wel heel veel "gedoe" gebracht.
Je hebt echt geen idee wat pleegzorg allemaal inhoud. Ja, die jongens heeft ze strak onder de duim. Pubers met een trauma, die niet thuis kunnen wonen, zonder grenzen laten, dat is pas onverantwoord. Deze mensen geven hun hele leven op voor deze jongens. Al jaren. Je verdiend geen geld met pleegzorg, écht niet. Je kan het eens of oneens zijn met het delen van die jongens, dat snap ik, maar een beetje respect kan geen kwaad.
pi_219253482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind al die pleegzorg accounts ook zorgelijk.

Familie Jan steen maakt openlijk reclames. Daarnaast ben je als ouder niet in positie om “bezwaar te maken over het wel of niet in beeld brengen”.

Met liefde van Anna altijd respectvol, geen reclames… mooi account.
Maar waarom benoemen “kind is nog nooit uiteten geweest” kinderen gaan met plastic tas naar school.

Al deze pleegouders worden zeer goed gecompenseerd van onze belastingcenten. Het is jullie “job” dat alles normaal verloopt.

Naast familievloggers. Vind ik deze tak nog veel zorgelijker.
Nou... pleegzorg is echt geen hoge vergoeding hoor.
pi_219253505
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:12 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Doen ze

Waarschijnlijk net al Vlaardingen…die ouders voelen zich gedwongen
Kinderen worden niet voor niets uit huis geplaatst. Ik kan je de documentaire 'mama mag ik naar huis?' van harte aanbevelen. Over biologische moeders die praten over pleegzorg.
pi_219253528
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wie zijn op eigen verzoek vertrokken? Op verzoek van de jongens of op verzoek van henzelf? Ik denk dat het voor heel veel kinderen heel fijn is dat er pleegzorg is. Ik zou als ik haar was ook gaan afbouwen. Het mogen er ook minder zijn om het behapbaar te houden.
pi_219253556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Nou... pleegzorg is echt geen hoge vergoeding hoor.
Pleegzorg in nl krijg je ongeveer 25 euro per dag per kind, bij oudere kinderen iets meer. Bij meerdere kinderen krijg je een paar euro extra per dag. Als een kind niks heeft bij het komen kun je eenmaal 150 euro krijgen voor aanschaf kleding. Bij aanschaf van duurdere items fiets of laptop kun je ook gebruik maken van een potje. Alle bedragen zijn btw vrij. Dit is informatie die ik recent kreeg van iemand via pleegzorg die het zelf doet.
pi_219253562
Oh ik zie dat ik nu maar op 1 reactie reageerde maar wilde eigenlijk op meerdere reageren
pi_219253623
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:06 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Hoop toch ook nog op een New Balance linkje 🤣
Dan is de bingo compleet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')