Amen. Aangezien ze iedere dag van bil wil gaan hoop ik dat het veel plezier oplevert deze vakantie.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dat het bij HVK veel zorgelijker is, maakt het toch niet oke dat MB haar kinderen in bad/onder de douche op insta zet?
Je kan toch bij iedere andere influencer het argument gebruiken 'tja het zijn haar kinderen'.
Waarom mogen (volgens jou) de kinderen van de 1 wel kwetsbaar online, terwijl de andere dat niet mogen?
Enkel omdat MB overkomt als een liefdevolle moeder die het beste met haar kinderen voor heeft?
En nee MB zet haar kinderen niet huilend o.i.d. op insta, maar ze zet ze nog steeds in kwetsbare situaties online en ze moeten aan reclames mee doen. En nee, je kind onherkenbaar maken omdat ie de kleding lelijk vindt, vind ik niet oke.
En of zij wel of niet met deze Tim op vakantie is, iedere dag het bed deelt of een relatie met hem heeft zal me echt een worst wezen. Ze is vrijgezel, dus ga lekker je gang.
Wat zal ze dan op Schiphol doen? Fitnessen? Tuinieren? De boekhouding bespreken?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef slowie het volgende:
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt op vakantie is en of ze echt met Tim samen gaat. Op Schiphol zijn betekent niet gelijk op vakantie gaan 😂
Als ze echt samen op vakantie zijn, lijkt het me wel meer dan vriendschap en dat klopt dan weer niet helemaal met wat ze in de podcast zegt (dat ze nu geen man heeft om die items voor te kopen)
Dat Parkcafe zit achter de douane / incheck. Dus zij gaat zeker op reis.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef slowie het volgende:
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt op vakantie is en of ze echt met Tim samen gaat. Op Schiphol zijn betekent niet gelijk op vakantie gaan 😂
Als ze echt samen op vakantie zijn, lijkt het me wel meer dan vriendschap en dat klopt dan weer niet helemaal met wat ze in de podcast zegt (dat ze nu geen man heeft om die items voor te kopen)
vliegtuigen spotten of bn-ers spotten?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Wat zal ze dan op Schiphol doen? Fitnessen? Tuinieren? De boekhouding bespreken?
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:28 schreef Sushirijst het volgende:
AM die zegt dat Maarten het eten “afmaakt” , maar als je naar alle ingredienten kijkt die er liggen is er werkelijk nog niks aan het eten gedaan. Ja AM heeft de spullen uit de koelkast gehaald voor de foto. 😆
Tip van Flip: lekker doorscrollen wanneer je mijn naam ziet, werkt goed, doe ik ook bij sommigen hier.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.
Ongeveer van januari tot augustus heeft mb de hele goegemeente laten geloven dat ze in een perfecte modern family leefde en dat alles happy en fantastisch was. Niets bleek minder waar.
Nu jij weer.
heeft ze het gezegd??quote:Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.
Ongeveer van januari tot augustus heeft mb de hele goegemeente laten geloven dat ze in een perfecte modern family leefde en dat alles happy en fantastisch was. Niets bleek minder waar.
Nu jij weer.
100% eens. Ze is net zo fout bezig als ieder ander wanneer het om de kinderen gaat, maar daar hoor je de meeste mensen niet over. Het lijkt er sterk op dat ze hier vooral wordt afgerekend op het feit dat ze in een poly zat, en als enige verantwoordelijk wordt gehouden voor wat zich daar heeft afgespeeld, terwijl er toch echt drie mensen deel uitmaakten van die relatie en ze alle drie ervoor gekozen hebben om de breuk niet bekend te maken.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dat het bij HVK veel zorgelijker is, maakt het toch niet oke dat MB haar kinderen in bad/onder de douche op insta zet?
Je kan toch bij iedere andere influencer het argument gebruiken 'tja het zijn haar kinderen'.
Waarom mogen (volgens jou) de kinderen van de 1 wel kwetsbaar online, terwijl de andere dat niet mogen?
Enkel omdat MB overkomt als een liefdevolle moeder die het beste met haar kinderen voor heeft?
En nee MB zet haar kinderen niet huilend o.i.d. op insta, maar ze zet ze nog steeds in kwetsbare situaties online en ze moeten aan reclames mee doen. En nee, je kind onherkenbaar maken omdat ie de kleding lelijk vindt, vind ik niet oke.
En of zij wel of niet met deze Tim op vakantie is, iedere dag het bed deelt of een relatie met hem heeft zal me echt een worst wezen. Ze is vrijgezel, dus ga lekker je gang.
Wil je nu een lollie of een medaille?quote:
Nee hoor, ook jvp en koen hebben een half jaar lang alle schone schijn opgehouden. Ik ben niet selectief. En natuurlijk heeft ze het recht om te delen wat ze wil, wanneer ze wil. Ik snap alleen niet dat er mensen zijn die zo blind varen op wat zij zegt/laat zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
heeft ze het gezegd??
Of heeft ze het je doen geloven?
O alleen Mb? En jvp en kb ? Die waren daar geen deelgenoot aan.
Komt het misschien in je op dat ze hun kinderen en familie eerst in alle rust op de hoogte hebben gebracht? Er misschien nog op hadden gehooot dat ze het tij nog konden keren?
Nee Mb is altijd gelijk de kwaaie pier, andere 2 in de relatie zijn slachtoffer.
En niemand maar dan ook niemand weet hoe het daadwerkelijk zit.
Er is hier een regel dat men alleen mag melden wat de fluflu zegt of laat zien, maar Mb was gelijk al veroordeeld .
Ik heb nooit mijn mening gegeven over kinderen online op insta zetten.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:49 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
100% eens. Ze is net zo fout bezig als ieder ander wanneer het om de kinderen gaat, maar daar hoor je de meeste mensen niet over. Het lijkt er sterk op dat ze hier vooral wordt afgerekend op het feit dat ze in een poly zat, en als enige verantwoordelijk wordt gehouden voor wat zich daar heeft afgespeeld, terwijl er toch echt drie mensen deel uitmaakten van die relatie.
Forummers wegzetten als naïef omdat ze jouw waarheid niet delen, vind ik nogal kinderachtig. Vanuit mijzelf gesproken: het interesseert me eerlijk gezegd geen moer of Michelle vreemd is gegaan, met wie Koen in bed ligt of met wie Jacq appt. Dat is geen naïviteit, dat is onverschilligheid, en dat is iets heel anders. Geen van hen is iemand hier iets verschuldigd, en ik snap niet waarom sommigen denken van wel.
En serieus: als je haar leugens niet meer kunt aanhoren, volg haar dan gewoon niet meer. Dat heb ik bij Debbie ook gedaan, werkt prima, echt een aanrader. Maar als het je zó dwars zit dat je je dagelijks ergert aan Michelle, haar seksleven en haar behoefte om daar open over te zijn, dan is dat het moment om even afstand te nemen. Want als je je zó laat meeslepen door het doen en laten van een vreemde, dan ligt het probleem niet meer bij haar, maar bij jou lijkt me.
Ik hoop dat Michelle en Tim een geweldige zonnige vakantie hebben met veel seks. Jacq lekker geniet van haar kids in hun nieuwe woning en Koen met Hanneke de bloemen buiten zet dit weekend!
Ik ga liever voor de medaille.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef NineMilka het volgende:
Aah, er wordt weer een lolly aangeboden.
Nee, waarom zou ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:50 schreef AppelsEieren het volgende:
Henrike Tip van Flip:
Misschien zelf door scrollen elke keer als je ziet dat we het over MB hebben.
Verbaas je niet, verwonder je slechts.
Moet je bij Debbie zijn, die heeft m nog van haar vierdaagse .quote:Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de medaille.
We mogen ook reageren op wat de juicekanalen schrijven en die kwamen als eerste met het verhaal dat MB iets had met ene Tim en dat dat de oorzaak was van de breuk.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er is hier een regel dat men alleen mag melden wat de fluflu zegt of laat zien, maar Mb was gelijk al veroordeeld .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |