abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219258272
😂 dat je denkt een filmpje van Debbie tegen openen en er staat dat ze nu alle 3 ziek zijn maar gelukkig mama nog staat als een huis 😂 en je denkt... huh????
Maar het was de boze mama die 3 zieke kinderen heeft blijkbaar 💪
Maar Roy loopt hard... (kan ik ook inkopper in gooien Maar hou me even in) Debbie is trots dat hij in een boekje staat.. het gaat dan ook maar een beetje over Roy en verder over Debbie 😂 zelfs in een interview met hem moet het om haar draaien
pi_219258275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat het bij HVK veel zorgelijker is, maakt het toch niet oke dat MB haar kinderen in bad/onder de douche op insta zet?
Je kan toch bij iedere andere influencer het argument gebruiken 'tja het zijn haar kinderen'.
Waarom mogen (volgens jou) de kinderen van de 1 wel kwetsbaar online, terwijl de andere dat niet mogen?
Enkel omdat MB overkomt als een liefdevolle moeder die het beste met haar kinderen voor heeft?

En nee MB zet haar kinderen niet huilend o.i.d. op insta, maar ze zet ze nog steeds in kwetsbare situaties online en ze moeten aan reclames mee doen. En nee, je kind onherkenbaar maken omdat ie de kleding lelijk vindt, vind ik niet oke.

En of zij wel of niet met deze Tim op vakantie is, iedere dag het bed deelt of een relatie met hem heeft zal me echt een worst wezen. Ze is vrijgezel, dus ga lekker je gang.
Amen. Aangezien ze iedere dag van bil wil gaan hoop ik dat het veel plezier oplevert deze vakantie.
pi_219258290
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt op vakantie is en of ze echt met Tim samen gaat. Op Schiphol zijn betekent niet gelijk op vakantie gaan 😂
Als ze echt samen op vakantie zijn, lijkt het me wel meer dan vriendschap en dat klopt dan weer niet helemaal met wat ze in de podcast zegt (dat ze nu geen man heeft om die items voor te kopen)
pi_219258304
O had de laatste juice-update gemist. Volgens hen samen onderweg naar Barcelona
pi_219258306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef slowie het volgende:
Eerst maar eens afwachten of ze überhaupt op vakantie is en of ze echt met Tim samen gaat. Op Schiphol zijn betekent niet gelijk op vakantie gaan 😂
Als ze echt samen op vakantie zijn, lijkt het me wel meer dan vriendschap en dat klopt dan weer niet helemaal met wat ze in de podcast zegt (dat ze nu geen man heeft om die items voor te kopen)
Wat zal ze dan op Schiphol doen? Fitnessen? Tuinieren? De boekhouding bespreken?
pi_219258310
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef slowie het volgende:
Dat Parkcafe zit achter de douane / incheck. Dus zij gaat zeker op reis.
pi_219258311
Debbie…
  Moderator donderdag 13 november 2025 @ 18:26:12 #283
184769 crew  Deisyy
pi_219258325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:23 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wat zal ze dan op Schiphol doen? Fitnessen? Tuinieren? De boekhouding bespreken?
vliegtuigen spotten of bn-ers spotten?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219258326
De jongste van Minibelle heeft haar haren in een staart. Jammer dat ze geen ballet had vandaag. En mijn medelijden met die kinderen wordt echt iedere keer groter. Ze laat die oudste gewoon opbranden op deze manier.
pi_219258341
AM die zegt dat Maarten het eten “afmaakt” , maar als je naar alle ingredienten kijkt die er liggen is er werkelijk nog niks aan het eten gedaan. Ja AM heeft de spullen uit de koelkast gehaald voor de foto. 😆
pi_219258357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:28 schreef Sushirijst het volgende:
AM die zegt dat Maarten het eten “afmaakt” , maar als je naar alle ingredienten kijkt die er liggen is er werkelijk nog niks aan het eten gedaan. Ja AM heeft de spullen uit de koelkast gehaald voor de foto. 😆
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.
Kan zij de drukke mamas reclame weer posten. En misschien nog de was omdraaien
pi_219258435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.

Ongeveer van januari tot augustus heeft mb de hele goegemeente laten geloven dat ze in een perfecte modern family leefde en dat alles happy en fantastisch was. Niets bleek minder waar.

Nu jij weer.
Tip van Flip: lekker doorscrollen wanneer je mijn naam ziet, werkt goed, doe ik ook bij sommigen hier.
Nicht ergern, nür wundern( Duits spreekwoord)
En daarbij gaat het er niet om wat je van mij vind, boeit me ook niet maar het gaat hier om de flu flus
En ik deel niet altijd de mening van een ander , dat hoeft ook niet.
pi_219258470
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:54 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Of wacht. Laat ik er één fabel uitpikken die mb verteld heeft.

Ongeveer van januari tot augustus heeft mb de hele goegemeente laten geloven dat ze in een perfecte modern family leefde en dat alles happy en fantastisch was. Niets bleek minder waar.

Nu jij weer.
heeft ze het gezegd??
Of heeft ze het je doen geloven?
O alleen Mb? En jvp en kb ? Die waren daar geen deelgenoot aan.
Komt het misschien in je op dat ze hun kinderen en familie eerst in alle rust op de hoogte hebben gebracht? Er misschien nog op hadden gehooot dat ze het tij nog konden keren?
Nee Mb is altijd gelijk de kwaaie pier, andere 2 in de relatie zijn slachtoffer.
En niemand maar dan ook niemand weet hoe het daadwerkelijk zit.
Er is hier een regel dat men alleen mag melden wat de fluflu zegt of laat zien, maar Mb was gelijk al veroordeeld .
pi_219258492
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat het bij HVK veel zorgelijker is, maakt het toch niet oke dat MB haar kinderen in bad/onder de douche op insta zet?
Je kan toch bij iedere andere influencer het argument gebruiken 'tja het zijn haar kinderen'.
Waarom mogen (volgens jou) de kinderen van de 1 wel kwetsbaar online, terwijl de andere dat niet mogen?
Enkel omdat MB overkomt als een liefdevolle moeder die het beste met haar kinderen voor heeft?

En nee MB zet haar kinderen niet huilend o.i.d. op insta, maar ze zet ze nog steeds in kwetsbare situaties online en ze moeten aan reclames mee doen. En nee, je kind onherkenbaar maken omdat ie de kleding lelijk vindt, vind ik niet oke.

En of zij wel of niet met deze Tim op vakantie is, iedere dag het bed deelt of een relatie met hem heeft zal me echt een worst wezen. Ze is vrijgezel, dus ga lekker je gang.
100% eens. Ze is net zo fout bezig als ieder ander wanneer het om de kinderen gaat, maar daar hoor je de meeste mensen niet over. Het lijkt er sterk op dat ze hier vooral wordt afgerekend op het feit dat ze in een poly zat, en als enige verantwoordelijk wordt gehouden voor wat zich daar heeft afgespeeld, terwijl er toch echt drie mensen deel uitmaakten van die relatie en ze alle drie ervoor gekozen hebben om de breuk niet bekend te maken.

Forummers wegzetten als naïef omdat ze jouw waarheid niet delen, vind ik nogal kinderachtig. Vanuit mijzelf gesproken: het interesseert me eerlijk gezegd geen moer of Michelle vreemd is gegaan, met wie Koen in bed ligt of met wie Jacq appt. Dat is geen naïviteit, dat is onverschilligheid, en dat is iets heel anders. Geen van hen is iemand hier iets verschuldigd, en ik snap niet waarom sommigen denken van wel.

En serieus: als je haar leugens niet meer kunt aanhoren, volg haar dan gewoon niet meer. Dat heb ik bij Debbie ook gedaan, werkt prima, echt een aanrader. Maar als het je zó dwars zit dat je je dagelijks ergert aan Michelle, haar seksleven en haar behoefte om daar open over te zijn, dan is dat het moment om even afstand te nemen. Want als je je zó laat meeslepen door het doen en laten van een vreemde, dan ligt het probleem niet meer bij haar, maar bij jou lijkt me.

Ik hoop dat Michelle en Tim een geweldige zonnige vakantie hebben met veel seks. Jacq lekker geniet van haar kids in hun nieuwe woning en Koen met Hanneke de bloemen buiten zetten dit weekend!

Oh en voordat ik ook als een fangirl wordt neergezet: doe geen moeite, het maakt mij heel weinig uit wat mensen van mij denken. 😆 Ik snap sowieso de twee kampen niet helemaal maar dat zal ook wel aan mij liggen 😂 ik wordt hier echt te oud voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gooischevrouw op 13-11-2025 18:57:17 ]
pi_219258504
Henrike Tip van Flip:
Misschien zelf door scrollen elke keer als je ziet dat we het over MB hebben.
Verbaas je niet, verwonder je slechts.
pi_219258506
Stop maar gewoon met fangirlen hoor Henrike. Iedereen ergert zich er kapot aan.
pi_219258524
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:01 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Hear hear.
Wil je nu een lollie of een medaille?
Wat een kleuterklas zeg, als je ergens een andere mening over hebt zijn de rapen gaar.
Succes verder
I
pi_219258535
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
heeft ze het gezegd??
Of heeft ze het je doen geloven?
O alleen Mb? En jvp en kb ? Die waren daar geen deelgenoot aan.
Komt het misschien in je op dat ze hun kinderen en familie eerst in alle rust op de hoogte hebben gebracht? Er misschien nog op hadden gehooot dat ze het tij nog konden keren?
Nee Mb is altijd gelijk de kwaaie pier, andere 2 in de relatie zijn slachtoffer.
En niemand maar dan ook niemand weet hoe het daadwerkelijk zit.
Er is hier een regel dat men alleen mag melden wat de fluflu zegt of laat zien, maar Mb was gelijk al veroordeeld .
Nee hoor, ook jvp en koen hebben een half jaar lang alle schone schijn opgehouden. Ik ben niet selectief. En natuurlijk heeft ze het recht om te delen wat ze wil, wanneer ze wil. Ik snap alleen niet dat er mensen zijn die zo blind varen op wat zij zegt/laat zien.
Het verleden heeft inmiddels toch meermalen bewezen dat dat gewoon klinkklare onzin is.

Maar als jij dat anders wil zien, ben je daar uiteraard vrij in.
pi_219258550
Aah, er wordt weer een lolly aangeboden.
pi_219258572
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:49 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
100% eens. Ze is net zo fout bezig als ieder ander wanneer het om de kinderen gaat, maar daar hoor je de meeste mensen niet over. Het lijkt er sterk op dat ze hier vooral wordt afgerekend op het feit dat ze in een poly zat, en als enige verantwoordelijk wordt gehouden voor wat zich daar heeft afgespeeld, terwijl er toch echt drie mensen deel uitmaakten van die relatie.

Forummers wegzetten als naïef omdat ze jouw waarheid niet delen, vind ik nogal kinderachtig. Vanuit mijzelf gesproken: het interesseert me eerlijk gezegd geen moer of Michelle vreemd is gegaan, met wie Koen in bed ligt of met wie Jacq appt. Dat is geen naïviteit, dat is onverschilligheid, en dat is iets heel anders. Geen van hen is iemand hier iets verschuldigd, en ik snap niet waarom sommigen denken van wel.

En serieus: als je haar leugens niet meer kunt aanhoren, volg haar dan gewoon niet meer. Dat heb ik bij Debbie ook gedaan, werkt prima, echt een aanrader. Maar als het je zó dwars zit dat je je dagelijks ergert aan Michelle, haar seksleven en haar behoefte om daar open over te zijn, dan is dat het moment om even afstand te nemen. Want als je je zó laat meeslepen door het doen en laten van een vreemde, dan ligt het probleem niet meer bij haar, maar bij jou lijkt me.

Ik hoop dat Michelle en Tim een geweldige zonnige vakantie hebben met veel seks. Jacq lekker geniet van haar kids in hun nieuwe woning en Koen met Hanneke de bloemen buiten zet dit weekend!
Ik heb nooit mijn mening gegeven over kinderen online op insta zetten.
Ik zou het ook niet doen, maar goed .
Ben niet van de politie, het is niet strafbaar en waar stel je de grens?
Ik vind dat moeilijk.
Fijn dat jij wel netjes kunt reageren zonder andermans mening af te branden.
En ja ik hoop ook dat Michelle en Tim, als ze samen weg zijn een fijn weekend hebben.
Maar dat gun ik kb en jvp ook, ze zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Mijn soort leven is het niet wat ze leiden, maar dat hoeft ook niet.
Leven en laten leven.
Hoop dat ze allemaal gelukkig worden met of zonder nieuwe relatie, en dat de kinderen het weer fijn krijgen.
pi_219258578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef NineMilka het volgende:
Aah, er wordt weer een lolly aangeboden.
Ik ga liever voor de medaille.
pi_219258588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:50 schreef AppelsEieren het volgende:
Henrike Tip van Flip:
Misschien zelf door scrollen elke keer als je ziet dat we het over MB hebben.
Verbaas je niet, verwonder je slechts.
Nee, waarom zou ik.
Ik erger me niet aan haar gedrag, en mag ook zeker een andere mening hebben.
Zullen we het weer over de fluflu schebben en elkaars mening gewoon even respecteren? Dank
pi_219258591
Eens met moedervan4kids.

MB zet een beeld van zichzelf neer zoals ze graag wil worden gezien (zoals de meeste influencers doen).
Natuurlijk past daar niet bij dat ze al langere tijd een affaire had met Tim.
Ze heeft een tijd het beeld van slachtoffer neergezet, o, wat had ze het moeilijk met het mislukken van de poly.
De poly doe zij zo graag wilde, omdat ze verliefd was geworden om Jacq en haar niet los kon laten.
Koen wilde MB blijkbaar niet kwijt en dus kwam JvP bij hen wonen. Koen werd ook verliefd op JvP, and the rest is history.

Oké, en nu even wat er volgens Reality FBI is gebeurd:

MB ging zoenen met ene Tim. Ze kregen een affaire. Toen Koen en Jacq erachter kwamen aaren ze wist. Voorbij poly.

Tim had wat tijd nodig, hij was immers gebonden, dus die scheiding is ook niet zomaar klaar.
Mies weer stress natuurlijk en daarom steeds vluchten naar Ams of feesten net haar BFF' s.

Ik zeg niet dat alles klopt, natuurlijk niet, maar Mies is geen heilige en die Tim komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Moet ze allemaal zelf weten, maar er zijn steeds kinderen bij betrokken ( ook die kleine meisjes van Tim nu weer, de oudste is nog maar 4).

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 13-11-2025 19:10:16 ]
pi_219258641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:58 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik ga liever voor de medaille.
Moet je bij Debbie zijn, die heeft m nog van haar vierdaagse .
pi_219258693
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Henrike het volgende:

[..]

We mogen ook reageren op wat de juicekanalen schrijven en die kwamen als eerste met het verhaal dat MB iets had met ene Tim en dat dat de oorzaak was van de breuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')