abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2025 @ 20:11:57 #1
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219201391
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.
Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?

----------------

Hier verder.
  woensdag 5 november 2025 @ 20:19:24 #2
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219201454
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
Automobilisten die het te moeilijk vinden om hun auto netjes op een fatsoenlijke manier binnen de lijnen te parkeren :(

Meestal pak ik ze dan terug door mijn auto zo te zetten dat ze niet via de bestuurderskant naar binnen kunnen ^p^

Helemaal mooi is als de bestuurder als ik terug kom boos en briesend staat te wachten _O_
En ik ze dan zeg dat als ze hun auto gewoon netjes normaal binnen de lijnen zetten er niks aan de hand is.
En ze dan afdruipen _O_ _O- :6
Ik heb het een keer andersom gehad. De lijntjes zijn hier in de wijk vooral indicatief dus als ik hem tussen twee auto's zet, dan let ik op dat ik aan beide kanten genoeg ruimte laat voor de andere twee om nog in te kunnen stappen. Dat je dan als die anderen wegrijden niet binnen de lijntjes staat is dan soms het gevolg en is nooit een probleem omdat iedereen weet hoe dat gaat.

Iedereen? Nee...één klein dorpje dwarse bejaarde houdt dapper stand. En schrijft briefjes. Dus dan komt je aan en zit er een stuk papier op de auto met een handgeschreven tekst erop in loopend dikdunschrift "dat U binnen de lijntjes moet parkeren, anders kan een ander gansch niet uitstappen!"

En dan denk ik: wacht ff, je zet hem er zelf binnen tien centimeter van mijn auto in, en vervolgens ben je boos dat jij eh U niet uit kunt stappen? En het valt ook niet op dat er 1,5 meter ruimte tussen uw passagierskant en de volgende auto is dan? _O-
pi_219201509
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ben je dan niet bang voor een kras of deuk in je auto? :@

Ik sta altijd netjes in het vak. Kom ik terug kan ik er amper meer in omdat diegene naast me niet goed geparkeerd heeft. :')
Een kras meer of minder zie je niet meer op mijn autootje :@
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 november 2025 @ 20:29:16 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219201531
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:52 schreef -Spring het volgende:
Jeuk onder mn voet tijdens het autorijden.
Paar keer gehad op de snelweg, is gelukkig elke keer goed gegaan, en na de tweede keer had ik een haarborstel in het handschoenenkastje liggen zodat ik (veilig) kon krabben :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219201731
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Paar keer gehad op de snelweg, is gelukkig elke keer goed gegaan, en na de tweede keer had ik een haarborstel in het handschoenenkastje liggen zodat ik (veilig) kon krabben :P
Dit klinkt wel heel vergezocht. Mogelijk sarcasme of gewoon onzin. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 5 november 2025 @ 21:20:48 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219202128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Jij kamt je haren met een staalborstel 😱

Om bij jeuk onder de voet door de (halve) zool heen te krabben :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 november 2025 @ 21:24:37 #7
Rawr
pi_219202184
Schoen uit natuurlijk he _O-
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 5 november 2025 @ 21:26:42 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219202206
Dat kan natuurlijk ook ja :P
A murky, forgotten land.
pi_219202212
Mijn oog nog steeds. :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Spellchecker woensdag 5 november 2025 @ 21:38:32 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219202342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schoen uit natuurlijk he _O-
onder het rijden ook?! wtf
  woensdag 5 november 2025 @ 21:52:02 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_219202510
Mensen die na 1 druppel regen spontaan vergeten hoe ze moeten auto rijden en zich dan als idioten gaan gedragen. Te zacht rijden, of juist te hard. Allerlei rare capriolen uithalen etc.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_219202589
Niet dat ik die ergenissen in het verkeer hier erg vind, maar daar is ook een ander fijn topic voor:

PTA / Irritaties op de weg #164 Binnen de lijntjes
  woensdag 5 november 2025 @ 22:15:14 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_219202721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet dat ik die ergenissen in het verkeer hier erg vind, maar daar is ook een ander fijn topic voor:

PTA / Irritaties op de weg #164 Binnen de lijntjes
Klopt
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_219204179
Dat je snachts wakker wordt, per ongeluk ziet hoe laat het is en daardoor moeilijk weer kan slapen (het is 2:33, ik heb nog heel weinig geslapen, het is 2:33 en ik moet er over een paar uur alweer uit). Het zal wel iets geestelijks zijn, maar het is erg irritant. Overigens ben ik wel weer in slaap gevallen :P
pi_219204291
Snotterende mensen in het openbaar. Blijf. Thuis.

Heb ik ook gedaan en ik was na 1.5 dag weer topfit. #altijdready
pi_219204364
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 08:20 schreef Evangelion het volgende:
Snotterende mensen in het openbaar. Blijf. Thuis.
ik zou niet weten waarom?
pi_219204794
De bibliotheek heeft de indeling en sortering van hun voorraad helemaal herzien, en dat is op een dusdanige onlogische, inconsequente manier gedaan dat ik nu eigenlijk alleen nog iets kan vinden door eerst gericht op de website te zoeken waar een titel staat. Neem bijvoorbeeld het brede onderwerp "geschiedenis". Dat was eerst onderverdeeld in grote onderwerpen zoals WO II, vaderlandse geschiedenis, biografieen en per betreffende land op alfabetische volgorde. Dat werkte goed. Wat men nu heeft gedaan is alles door elkaar gegooid waarbij je maar moet gokken welk woord men heeft gekozen om een boek te duiden.

Het boek De sigarenfabriek van Isay Rottenberg, over de fabriek van een Joodse meneer vlak voor en tijdens de oorlog, valt dat onder "Tweede Wereldoorlog"? Nope. "Oorlog" dan? Nope. "Joden" of "Jodenvervolging", "Holocaust" misschien? Nee. De naam van de betrokkene of auteur? Ook niet. Nee, men deelt het in onder T van "Tabaksindustrie" en is daardoor niet eens meer bij geschiedenis terug te vinden, maar tussen de boeken over stoppen met roken en de discutabele daden van de bredere industrie.

De indeling van biografieen is willekeurig. Boeken over een Hitler staan niet bij de boeken over de oorlog of holocaust, maar bij de H van "Hitler", maar biografieen over Churchill vind je dan weer niet bij de C van Churchill maar wel bij "Tweede Wereldoorlog".

Wie heeft dit bedacht, en waar was het voor nodig. }:|
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 november 2025 @ 10:07:00 #18
Rawr
pi_219204868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:38 schreef maily het volgende:

[..]
onder het rijden ook?! wtf
Eén keer gedaan, de keren daarna volhouden en er bij de eerste parkeerplaats af om duchtig te kunnen krabben.
  Spellchecker donderdag 6 november 2025 @ 10:09:15 #19
197773 crew  maily
pi_219204882
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je snachts wakker wordt, per ongeluk ziet hoe laat het is en daardoor moeilijk weer kan slapen (het is 2:33, ik heb nog heel weinig geslapen, het is 2:33 en ik moet er over een paar uur alweer uit). Het zal wel iets geestelijks zijn, maar het is erg irritant. Overigens ben ik wel weer in slaap gevallen :P
Of dat je dan denkt zal ik nog even naar de wc? Nah, ik lig net zo lekker. En dan niet meer (lekker) slapen tot een uur vóór de wekker gaat :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 november 2025 @ 10:14:26 #20
Rawr
pi_219204914
quote:
8s.gif Op donderdag 6 november 2025 09:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De bibliotheek heeft de indeling en sortering van hun voorraad helemaal herzien, en dat is op een dusdanige onlogische, inconsequente manier gedaan dat ik nu eigenlijk alleen nog iets kan vinden door eerst gericht op de website te zoeken waar een titel staat. Neem bijvoorbeeld het brede onderwerp "geschiedenis". Dat was eerst onderverdeeld in grote onderwerpen zoals WO II, vaderlandse geschiedenis, biografieen en per betreffende land op alfabetische volgorde. Dat werkte goed. Wat men nu heeft gedaan is alles door elkaar gegooid waarbij je maar moet gokken welk woord men heeft gekozen om een boek te duiden.

Het boek De sigarenfabriek van Isay Rottenberg, over de fabriek van een Joodse meneer vlak voor en tijdens de oorlog, valt dat onder "Tweede Wereldoorlog"? Nope. "Oorlog" dan? Nope. "Joden" of "Jodenvervolging", "Holocaust" misschien? Nee. De naam van de betrokkene of auteur? Ook niet. Nee, men deelt het in onder T van "Tabaksindustrie" en is daardoor niet eens meer bij geschiedenis terug te vinden, maar tussen de boeken over stoppen met roken en de discutabele daden van de bredere industrie.

De indeling van biografieen is willekeurig. Boeken over een Hitler staan niet bij de boeken over de oorlog of holocaust, maar bij de H van "Hitler", maar biografieen over Churchill vind je dan weer niet bij de C van Churchill maar wel bij "Tweede Wereldoorlog".

Wie heeft dit bedacht, en waar was het voor nodig. }:|
Sjesis _O- Ik vond het al strontvervelend toen ik van een bieb waar we de boel gewoon op achternaam auteur danwel informatief onderwerp (bijv 928.11) hadden staan naar eentje die met kleurtjes werkte, maar bovenstaande slaat alles. Zou er al bibliothecaris ook helemaal gek van worden, gevalletje jeugdafdeling waar nooit iets op z'n plek staat en je maar moet hopen dat de kindertjes niet alles lukraak weggepropt hebben :')
pi_219205467
Als je ergens je leeftijd moet invoeren en je eindeloos naar beneden moet scrollen om je geboortejaar te vinden, het moment waarop je met de neus op de feiten wordt gedrukt dat je toch echt een ouwe lul bent geworden.
Graag verwijderen
pi_219205519
Situaties waarbij je een heel verhaal verteld over iets of over jezelf en dat diegene daarna direct over een compleet ander onderwerp begint :')
  donderdag 6 november 2025 @ 16:11:43 #24
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219206764
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 14:33 schreef -Spring het volgende:
Gna

[ link | afbeelding ]

Dat is exact wat ik gisteren bedoelde :Y

En dan zet ik de mijne zo, maar wel binnen het vak, dat diegene de auto niet meer in kan }) ^p^
A murky, forgotten land.
pi_219210668
Tim de Wit en alle andere NPO talkshow hosts de laatste 10 jaar behalve Pauw.
  vrijdag 7 november 2025 @ 11:46:02 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219213165
Het onnozel kijkende, onverschillige vakkenvullerschaap in de supermarkt, na het melden dat de handscanner product X niet accepteert. }:|

Later heb ik het nog eens proberen te scannen, maar het is daar blijkbaar nog steeds niet doorgekomen dat het specifieke product niet meer te koop is als je de handscanner gebruikt.
pi_219213263
- Email van OV Chipkaart
- Je OV Chipkaart gaat verlopen, vraag een nieuwe aan of vraag je saldo terug.
- Vraag Saldo terug
- Wachtwoord vergeten
- "Wij hebben geen account in ons systeem met dit e-mailadres. "

JULLIE HEBBEN MIJ ZELF GEMAILD GODGODGLOEIENDE KRIJG DE PESTTYFUS

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Evangelion op 07-11-2025 12:06:39 ]
pi_219213377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:46 schreef Eightyone het volgende:
Het onnozel kijkende, onverschillige vakkenvullerschaap in de supermarkt, na het melden dat de handscanner product X niet accepteert. }:|

Later heb ik het nog eens proberen te scannen, maar het is daar blijkbaar nog steeds niet doorgekomen dat het specifieke product niet meer te koop is als je de handscanner gebruikt.
barking up the wrong tree :!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 november 2025 @ 13:52:14 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219214145
Vrijwel élk zelfscansysteem dat anders is dan Albert Heijn. Bij de Plus loop je te etteren om een code op het scherm te scannen wat steeds niet gelijk goed gaat, bij de Jumbo krijg je - net als bij de Plus - niet gewoon je boodschappenlijstje te zien als je je pas of app scant, dus loop je met scanner én briefje of telefoon door de winkel, bij de Lidl moet je je shit één voor één scannen bij de zelfscankassa, waarna je het op een weegschaal moet leggen, die de boel vaak niet goed registreert. Moet je er iemand bij roepen. Die mag daarna weer terug, want je kunt niet gewoon -1 aanklikken als je iets dubbel hebt gescand.

Man man man. Kruidvat en Action gaan wel prima, maar dat is een zelfscankassa en geen handscanner. Wel beter dan een brakke handscanner.

AH lijkt toch de enige die dat hele systeem gewoon netjes werkend heeft gekregen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2025 @ 13:58:30 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219214190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Vrijwel élk zelfscansysteem dat anders is dan Albert Heijn. Bij de Plus loop je te etteren om een code op het scherm te scannen wat steeds niet gelijk goed gaat, bij de Jumbo krijg je - net als bij de Plus - niet gewoon je boodschappenlijstje te zien als je je pas of app scant, dus loop je met scanner én briefje of telefoon door de winkel, bij de Lidl moet je je shit één voor één scannen bij de zelfscankassa, waarna je het op een weegschaal moet leggen, die de boel vaak niet goed registreert. Moet je er iemand bij roepen. Die mag daarna weer terug, want je kunt niet gewoon -1 aanklikken als je iets dubbel hebt gescand.

Man man man. Kruidvat en Action gaan wel prima, maar dat is een zelfscankassa en geen handscanner. Wel beter dan een brakke handscanner.

AH lijkt toch de enige die dat hele systeem gewoon netjes werkend heeft gekregen.
Hoogvliet lijkt het ook wel redelijk in orde te hebben, maar ik heb daar alleen ervaring met de kassa.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 november 2025 @ 15:06:20 #31
284411 crew  heywoodu
pi_219214581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoogvliet lijkt het ook wel redelijk in orde te hebben, maar ik heb daar alleen ervaring met de kassa.
Daar ben ik volgens mij nooit in mijn leven geweest, dus geen idee. Jammer dat het niet in de buurt zit :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_219215775
Dingen moeten declareren voor werk. Natuurlijk, je krijgt het wel terug, maar als het ineens heel veel is is dat wel echt bijzonder vervelend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219215897
De vrouw bij de Lidl schreeuwt bij de zelfscan na het omroepen van een beschikbare kassa tegenwoordig heel hard “DOORLOPEN!!!”.

Ik moet er altijd om lachen en daarna schrik ik er gewoon weer van, want ze doet het 4 keer achter elkaar.

“Kassa 4, DOORLOPEN, kassa 7 DOORLOPEN!!!” ;(

En de kassa’s staan in een U-vorm en met de rug soms naar je toe dus weten wij veel waar die kassa 7 dan is. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219215990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
De vrouw bij de Lidl schreeuwt bij de zelfscan na het omroepen van een beschikbare kassa tegenwoordig heel hard “DOORLOPEN!!!”.

Ik moet er altijd om lachen en daarna schrik ik er gewoon weer van, want ze doet het 4 keer achter elkaar.

En de kassa’s staan in een U-vorm en met de rug soms naar je toe dus weten wij veel waar die kassa 7 dan is. _O-
Ja dat is bij de AH vlakbij mijn werk ook (altijd druk in de lunchpauze). Wijs dan tenminste want die nummers zijn niet duidelijk.
pi_219220604
“Nieuw! De instagram kaart!”

En ook al klik je op OK, je krijgt de melding elke dag opnieuw als je naar je DM’s gaat.
Ik weet inmiddels dat de kaart nieuw is. We kunnen door. _O-
pi_219220798
Vlaamse nasynchronisatie van bepaalde personages in de tekenfilms die mijn kinderen kijken. :')
Ik kan daar niet aan wennen.
pi_219221004
Fietsers die tegen de richting in fietsen.
pi_219221052
bedrijven die een mail sturen dat er in hun brichtenbox een bericht staat :r
  FOK!fotograaf zondag 9 november 2025 @ 11:04:00 #39
842 Zorro
Z
pi_219228824
quote:

Bij Lidl scan ik met mijn Lidl app op mijn mobiel. Bij de kassa alleen even je Lidl plus kaart in diezelfde app scannen en klaar :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 9 november 2025 @ 11:06:31 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219228837
quote:

kwam laatst bij een ah waar ik niet zelf kon scannen zonder eoa pas. :')

Wat een kutsysteem. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219228841
quote:

AH heeft genoeg issues hoor, regelmatig wordt mn bonuskaart geblokkeerd zonder reden, als je verbinding verliest (met mobiel) is het systeem vaak ook van slag
pi_219228843
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
kwam laatst bij een ah waar ik niet zelf kon scannen zonder eoa pas. :')

Wat een kutsysteem. :@
dat is toch bij elke AH? als je een handscanner wilt gebruiken in iedergeval?
  zondag 9 november 2025 @ 11:10:08 #43
459912 FlippingCoin
pi_219228854
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:07 schreef mschol het volgende:

[..]
dat is toch bij elke AH? als je een handscanner wilt gebruiken in iedergeval?
bij de to go niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_219228917
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
bij de to go niet.
? daar kan je prima zonder pas terecht :{
  zondag 9 november 2025 @ 11:36:54 #45
459912 FlippingCoin
pi_219229052
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:19 schreef mschol het volgende:

[..]
? daar kan je prima zonder pas terecht :{
ja dat zeg ik toch precies.

Ik zeg dat je bij sommige ah’s een pas nodig hebt om te scannen, jij zegt dat is bij elke ah, ik zeg nee niet bij de to go; dus ja daar kan je wel zonder pas terecht ja.
pi_219229265
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja dat zeg ik toch precies.

Ik zeg dat je bij sommige ah’s een pas nodig hebt om te scannen, jij zegt dat is bij elke ah, ik zeg nee niet bij de to go; dus ja daar kan je wel zonder pas terecht ja.
ik zeg ook ALLEEN als je een handscanner wilt gebruiken, elke andere zelfscan kan je zonder pas doen

en waarom je een handscanner zou pakken is beyond me, onzin dingen
  zondag 9 november 2025 @ 12:05:10 #47
459912 FlippingCoin
pi_219229285
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]
ik zeg ook ALLEEN als je een handscanner wilt gebruiken, elke andere zelfscan kan je zonder pas doen

en waarom je een handscanner zou pakken is beyond me, onzin dingen
Aan de kassa staat hier vaak een rij met oude mensjes, zelfscan is dus sneller.
pi_219229364
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 12:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Aan de kassa staat hier vaak een rij met oude mensjes, zelfscan is dus sneller.
+ inpakken.
+ sjouwen van kar naar band, band naar kar.
+ directe kostenoverzicht.
pi_219231916
Kleine kinderen bij een klassiek concert. Of eigenlijk hun ouders.
Want een 2-jarige snapt nog niet waarom die zo lang stil moet zijn. En begint te kwetteren. Maar dat een ouder dat kind dan niet even meeneemt naar buiten… ik snap het niet.

Want zowel de rest van het publiek als de artiesten hebben nu last van JOUW koter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219232018
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kleine kinderen bij een klassiek concert. Of eigenlijk hun ouders.
Want een 2-jarige snapt nog niet waarom die zo lang stil moet zijn. En begint te kwetteren. Maar dat een ouder dat kind dan niet even meeneemt naar buiten… ik snap het niet.

Want zowel de rest van het publiek als de artiesten hebben nu last van JOUW koter.
Ik was begin dit jaar bij Wicked op Broadway in NYC. Een kaartje kostte best wat dus ik baalde toen er een moeder met 2/3 jarig kind naast me kwam zitten. Geloof het op niet, dat kind heeft zich keurig gedragen _O_ Op een gegeven moment merkte je dat het te lang duurde, maar dat heeft me geen moment gestoord. Ze was ook prachtig gekleed dus iets zegt me dat ze dit wel vaker doet met haar moeder.
  maandag 10 november 2025 @ 10:34:34 #51
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219237368
Autocorrect :( :( :(

Hoevaak ik wel niet woord A type, en als ik terugkijk de autocorrect vond dat ik vast woord B bedoelde en daarom woord B koos :(

Als ik dat bedoelde had ik het wel getypt, lul/kut :( :( :( :( :(
A murky, forgotten land.
  maandag 10 november 2025 @ 10:34:53 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219237370
ZIEDEND :( :( :( :(
A murky, forgotten land.
pi_219237393
Dat er anno 2025 nog geen geluidsstille boren bestaan.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 november 2025 @ 10:41:12 #54
Rawr
pi_219237409
Casino en McAfee spam dat weer helemaal terug is :') Zie elke dag weer 7-10 zulke mailtjes in de spamfolder staan. Hartstikke leuk dat ze niet in de Inbox terchtkomen, maar ik heb toch godnondeju regels opgesteld dat spam met "Free Spins", "McAfee", "100% Bonus" etc etc direct verwijderd worden :(

pi_219238520
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:37 schreef Evangelion het volgende:
Ik vind verbouwen één ding, want dat moet gewoon gebeuren, maar als er nog bouwvakkers zijn die een radio aanzetten met dat ding ook op standje stereo. :X
  maandag 10 november 2025 @ 14:06:31 #56
30919 mitt
Michael Corleone
pi_219238539
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 14:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind verbouwen één ding, want dat moet gewoon gebeuren, maar als er nog bouwvakkers zijn die een radio aanzetten met dat ding ook op standje stereo. :X
Om 7u 's ochtends.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 10 november 2025 @ 14:30:12 #57
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219238734
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:37 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon een vacuüm creëren :Y *O*
A murky, forgotten land.
  maandag 10 november 2025 @ 14:31:01 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219238744
quote:

[..]
In onze straat hebben we anderhalve maand stratenmakers en gravers gehad, die begonnen ook gewoon om 07:00 met Skyradio en harde gesprekken :') .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 10 november 2025 @ 14:31:53 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219238754
quote:

[..]
En dan om 7 uur "beginnen" maar dus vanaf half 7 op straat goedemorgen staan te schreeuwen en hekken open rammelen en met planken gooien.... :r
  maandag 10 november 2025 @ 14:31:55 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219238755
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Casino en McAfee spam dat weer helemaal terug is :') Zie elke dag weer 7-10 zulke mailtjes in de spamfolder staan. Hartstikke leuk dat ze niet in de Inbox terchtkomen, maar ik heb toch godnondeju regels opgesteld dat spam met "Free Spins", "McAfee", "100% Bonus" etc etc direct verwijderd worden :(

[ afbeelding ]
Mijn spamfilter laat ook weer van alles door. Ook een tijdje vier keer per dag imitatie UPS mailtjes die ik inmiddels op de blocklist heb weten te zetten. Ik zag helaas dat ik weer gevonden ben op een recente 'HaveIbeenpwned' list, dus het zal wel blijven. Ik doe het niet slecht voor een e-mailadres wat al bijna 25 jaar bestaat.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 10 november 2025 @ 14:45:18 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219238863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Pisces29 het volgende:

Als je uit Azie terugkomt en dan ineens weer in Nederland boodschappen moet doen, is dat zo'n enorm ontnuchterende ervaring :')
pi_219238893
Hoofdpijn
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_219238908
quote:

[..]
Ja ik kan moeilijk klagen dat ze niet mogen boren/klussen als:
- het voor 09:00 is
- ik thuiswerk
- in de avond
- in het weekend

Al zou ik dat wel willen :P
pi_219239121
Fietsers die geen hand uitsteken. En dan zie je bijna de auto voor je op de fietser klappen, omdat ze eigenlijk niet op de rotonde zouden komen, want ze steken geen hand uit.

Het lijkt wel of elke fietser tegenwoordig het egoïsme van een wielrenner heeft. :')
  maandag 10 november 2025 @ 15:31:07 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219239154
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
Fietsers
ftfy
Huilen dan.
pi_219239177
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
Fietsers die geen hand uitsteken. En dan zie je bijna de auto voor je op de fietser klappen, omdat ze eigenlijk niet op de rotonde zouden komen, want ze steken geen hand uit.

Het lijkt wel of elke fietser tegenwoordig het egoïsme van een wielrenner heeft. :')
Ik ben best netjes in het verkeer denk ik.

Veel fietsers fietsen door rood valt me op. Iedereen is blijkbaar zo gehaast dat ze niet even het geduld hebben om op een groen licht te wachten.
pi_219239200
quote:
9s.gif Op maandag 10 november 2025 15:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
ftfy
Ik ben een hele nette, lieve, geduldige fietser die de regels volgt, richting aangeeft, geduldig wacht, mensen niet opjaagt als ik zelf sneller wil, plaats maakt indien nodig. Rijd niet door rood, minder vaart bij oudjes of kleine kindjes.
Maar helaas zitten er een hoop eikels op de fiets, ja. :D
pi_219239209
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ben best netjes in het verkeer denk ik.

Veel fietsers fietsen door rood valt me op. Iedereen is blijkbaar zo gehaast dat ze niet even het geduld hebben om op een groen licht te wachten.
Als fietser door rood rijden, je bent al zo kwetsbaar op een fiets. :X
  maandag 10 november 2025 @ 15:40:40 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219239215
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben een hele nette, lieve, geduldige fietser die de regels volgt, richting aangeeft, geduldig wacht, mensen niet opjaagt als ik zelf sneller wil, plaats maakt indien nodig. Rijd niet door rood, minder vaart bij oudjes of kleine kindjes.
Maar helaas zitten er een hoop eikels op de fiets, ja. :D
Op de fiets ben ik echt een klootzak.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_219239222
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als fietser door rood rijden, je bent al zo kwetsbaar op een fiets. :X
Ik zag laatst een kerel met een fietshelm door rood fietsen :')

Bescherm je je goed met een helm, ga je alsnog door rood fietsen 8)7
pi_219239226
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat is wel super suf dan. :D
  maandag 10 november 2025 @ 15:50:01 #72
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219239270
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hij is goed beschermd, dus er kan niks gebeuren :P

Heb gisteren een veiligheidsspeld gekocht en ga morgen skydiven zonder parachute :7

En overmorgen ga ik Bagdad toe en daar de profeet Mohammed beledigen *O*
A murky, forgotten land.
pi_219240307
Wat ook nergens op slaat is dat mensen door rood fietsen op een fietspad waar verderop nóg een stoplicht staat. Als ze bij de eerste door rood fietsen, staat het stoplicht voor auto's bij de tweede op groen dus die razen vrolijk voorbij met als resultaat dat je verderop alsnog moet wachten. Uiteindelijk zijn ze wel iets sneller aangezien de twee fiets stoplichten bijna op hetzelfde moment op groen springen, maar man man. Sommige (lees: heleboel) mensen....
pi_219241051
Een jaartje geleden hadden mijn buren, een paar huizen verderop, een hond die letterlijk urenlang keihard bleef blaffen terwijl ze aan het werk waren. Bleek dat ze een nieuw bankstel hadden gekocht en die hond mocht er niet meer op liggen, terwijl hij dat altijd gewend was.
Graag verwijderen
  maandag 10 november 2025 @ 20:36:57 #75
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219241093
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
In onze straat hebben we anderhalve maand stratenmakers en gravers gehad, die begonnen ook gewoon om 07:00 met Skyradio en harde gesprekken :') .
Ja die straat legt zichzelf er niet in.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219241169
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 20:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ja die straat legt zichzelf er niet in.
Zonder Skyradio krijg je die straat er ook in.
pi_219241288
quote:

[..]
Sowieso kut, maar nog liever Skyradio dan gierende radio-dj's.

Dus toevoeging voor dit topic: Luidruchtige infantiele radio-dj's.
pi_219241403
quote:

[..]
Hier gingen ze vijf jaar geleden ons hele appartement renoveren: nieuwe ramen, nieuw toilet, nieuwe keuken. Ze stonden ook elke dag om 7 uur al bij je deur en dat een paar maanden lang.
Graag verwijderen
pi_219241431
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 21:11 schreef Evangelion het volgende:

[..]

Sky Radio is inderdaad de minst irritante, alleen maar muziek. Al is het nog steeds wel met veel te vaak reclames. Radio Joe was vroeger ook goed, weinig gepraat en veel muziek. Geen idee of die nog steeds goed is. Ik luister tegenwoordig alleen nog maar naar mijn eigen gedownloade muziek in de auto, verder zet ik nooit de radio of tv aan.
Graag verwijderen
pi_219241710
quote:

[..]
Dan is het gewoon een keer die gasten aanspreken. Je werkt in een woonwijk. Doe je het niet, bel ik je directeur.

Vanaf 800-830 is muziek prima.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219241730
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 21:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Sky Radio is inderdaad de minst irritante, alleen maar muziek. Al is het nog steeds wel met veel te vaak reclames. Radio Joe was vroeger ook goed, weinig gepraat en veel muziek. Geen idee of die nog steeds goed is. Ik luister tegenwoordig alleen nog maar naar mijn eigen gedownloade muziek in de auto, verder zet ik nooit de radio of tv aan.
Kink is top. Voor NL begrippen.
Alleen dat moest weer verwisseld worden voor een 14de radiozender van hetzelfde dozijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 10 november 2025 @ 22:24:15 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219241757
Mensen die - in een poging iedereen bedremmeld zijn mond te laten houden - de bom in een discussie gooien: ‘racisme’ gebruiken. Ja, dames en heren, hij doet het nog steeds goed maar gelukkig ook steeds minder. Ik heb er weer één gespot in het Zwarte Piet/roetveegtopic. :r
  dinsdag 11 november 2025 @ 04:05:46 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219242257
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 21:11 schreef Evangelion het volgende:

[..]

Dit is als kiezen of je liever door de hond of de kat gebeten wordt. Maar dan nog liever het tweede.

Sky Radio, daar heb ik altijd moeite mee gehad. Tegen het einde van het jaar wordt het nog erger.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 11-11-2025 04:15:09 ]
  dinsdag 11 november 2025 @ 04:38:05 #84
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219242269
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zonder Skyradio krijg je die straat er ook in.
Dat zijn arbeidsvitaminen.
Op 't randje en erover.
  dinsdag 11 november 2025 @ 10:25:12 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219243408
Wij hebben betere arbeidsvitaminen :7
Eerste gratis.

Gr gr Mo & Samir
A murky, forgotten land.
  dinsdag 11 november 2025 @ 17:41:30 #86
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219245766
dubbel
Op 't randje en erover.
pi_219246479
Lange vrouwen want die zijn gevaarlijk. Ik ben zelf 1.85m, maar mijn bazin is 1.90m en komt ontzettend intimiderend over.
Graag verwijderen
pi_219246570
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Wij hebben betere arbeidsvitaminen :7
Eerste gratis.

Gr gr Mo & Samir
Ga je daar geen hele verkeerde patronen van leggen? _O-
  dinsdag 11 november 2025 @ 19:45:52 #89
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219246594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ga je daar geen hele verkeerde patronen van leggen? _O-
:D

Wel hele kunstzinnige patronen, wollah :7
A murky, forgotten land.
pi_219246622
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
:D

Wel hele kunstzinnige patronen, wollah :7
Wel zonder Skyradio, ey. :{w
  dinsdag 11 november 2025 @ 19:53:04 #91
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219246669
Skyradio :r
Skyrim *O*
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 11 november 2025 @ 20:11:51 #92
Rawr
pi_219246850
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
Skyradio :r
Skyrim *O*
Skyrim is vandaag alweer 14 jaar geworden, damn.
pi_219247071
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Voelt als 5 jaar als je oud bent, net als GTA5.
Graag verwijderen
pi_219247195
Mannen die voor alles behalve yoga naar de yogales komen.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  dinsdag 11 november 2025 @ 20:55:35 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219247317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
*O* w/

Ik las gisteren dat The Elder Scrolls 6 nog heel ver weg is, 2028-2030 zou realistisch zijn -O-

De aankondigings trailer is inmiddels alweer uit 2018.

Gelukkig hebben ze ons in de tussentijd verwend met 2 absolute topproducten, te weten Fallout 76 en Starfield _O- :') :{w

Om ontopic te blijven: Bethesda :7
A murky, forgotten land.
pi_219248013
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
Gelukkig hebben ze ons in de tussentijd verwend met 2 absolute topproducten, te weten Fallout 76 en Starfield
Starfield is niet zo geweldig, toch? Het spel heeft 1000 planeten of zo maar de meeste zijn letterlijk copy/paste en bevatten amper content.
Graag verwijderen
  dinsdag 11 november 2025 @ 22:43:24 #97
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219248029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 22:40 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Starfield is niet zo geweldig, toch? Het spel heeft 1000 planeten of zo maar de meeste zijn letterlijk copy/paste en bevatten amper content.
Wide as an oceaan, deep as a puddle, werd al gauw gezegd.

Heb hem destijds via Game Pass gespeeld, dus heb er niks voor betaald.

Starfield was vermakelijk, maar meer ook niet.
Op een gegeven moment ben ik puur en alleen voor de main quest en de faction quests gegaan.
A murky, forgotten land.
pi_219248506
Lekker met zijn allen in een vliegtuig gaan voor een klimaattop in Brazilië :') :') :') :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219249889
Dat je favoriete foundation om de zoveel jaar uit de schappen verdwijnt. Wat een werk om de passende kleur te vinden en dan ook nog de dekking die je wenst. Bijna onmogelijk. ;(
  woensdag 12 november 2025 @ 10:22:48 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219249898
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je favoriete foundation om de zoveel jaar uit de schappen verdwijnt. Wat een werk om de passende kleur te vinden en dan ook nog de dekking die je wenst. Bijna onmogelijk. ;(
Soms is verandering ook goed hoor. Ik heb uiteindelijk een foundation gevonden die veel dichter bij mijn huidskleur ligt omdat de kleuren gewoon steeds beter worden.
pi_219249940
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Soms is verandering ook goed hoor. Ik heb uiteindelijk een foundation gevonden die veel dichter bij mijn huidskleur ligt omdat de kleuren gewoon steeds beter worden.
De kleur die ik heb loopt echt perfect over in m’n gezicht maar ook de combi kleur - dekking is lastig. Veel vind ik niet dekkend genoeg of het houdt niet de hele dag (mooi).

Jammer dat je niet zo’n heel rek mee naar huis kunt nemen om met goed daglicht te testen. :)
  woensdag 12 november 2025 @ 10:31:35 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219249947
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De kleur die ik heb loopt echt perfect over in m’n gezicht maar ook de combi kleur - dekking is lastig. Veel vind ik niet dekkend genoeg of het houdt niet de hele dag (mooi).

Jammer dat je niet zo’n heel rek mee naar huis kunt nemen om met goed daglicht te testen. :)
Je kunt eventueel op Vinted of eBay kijken of mensen ze nog verkopen.
  woensdag 12 november 2025 @ 10:38:10 #103
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_219249975
Ik heb een onwijze hekel aan onderbuikgevoel in het dagelijks leven en maar meelullen met iedereen.

Bijvoorbeeld alle opmerkingen over politiek dat ze 'gewoon maar X of Y moeten'..
Laat meteen zien hoe ondoordacht je opmerking is.
Lachen joh.
pi_219249976
Ik besef dat dit heel erg persoonlijk is, maar dat liedje van Bente Fokkens 'Kun je me zien'. God wat een zeiknummer is dat
pi_219249989
quote:
4s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Je kunt eventueel op Vinted of eBay kijken of mensen ze nog verkopen.
Ja, ik kan het nog online krijgen, maar ergens denk ik stap gewoon over want ooit stopt dat ook. :D

Nooit geweten trouwens dat Vinted ook iets anders dan kleding had. :)
  woensdag 12 november 2025 @ 10:46:21 #106
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219250001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik besef dat dit heel erg persoonlijk is, maar dat liedje van Bente Fokkens 'Kun je me zien'. God wat een zeiknummer is dat
Heel veel populaire Nederlandse muziek van de laatste +/- 25 jaar heeft iets zeikerigs.

En/of het klinkt te nadrukkelijk alsof het bewust gemaakt is om dood gedraaid te worden op NPO Radio 2.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 november 2025 @ 10:49:47 #107
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219250014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:46 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Heel veel populaire Nederlandse muziek van de laatste +/- 25 jaar heeft iets zeikerigs.

En/of het klinkt te nadrukkelijk alsof het bewust gemaakt is om dood gedraaid te worden op NPO Radio 2.
Voor mij hield fatsoenlijke NL muziek op na Doe Maar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!fotograaf woensdag 12 november 2025 @ 10:50:34 #108
842 Zorro
Z
pi_219250017
quote:

[..]

Inderdaad, verschrikkelijk.
Ik zat gisteren naar Per Seconde Wijzer te kijken en toen kwam er een vraag waar je moest herkennen wie het liedje zong. Nederlandstalige artiesten van de laatste 20 jaar of zo. Echt, bij ieder liedje dacht ik "HOE kan iemand dit leuk vinden?"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 12 november 2025 @ 10:50:57 #109
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219250018
Op Spotify heb ik een lijst geplaatst met leuke Nederlandse en Belgische muziek, vaak niet eens obscuur. Maar ik vermoed dat de mensen bij de 'grote' radiozenders er alsnog rode vlekken van zouden krijgen. :P

Lijst

Bente komt er iig niet in voor. Veel andere hedendaagse lievelingen, doodgeknuffeld door NPO Radio 2, ook niet.

Racoon staat er nog wel tussen.
  woensdag 12 november 2025 @ 11:00:21 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219250070
Ik heb eigenlijk een teringhekel aan hevig autotune gebruik in muziek. Als je niet kunt zingen, word dan geen artiest.
pi_219250075
quote:

[..]

Ik heb altijd 'Q music nonstop' op het werk aan staan en daar komt ie elke dag wel een keer voorbij.

Bente zal hartstikke aardig zijn, maar dat liedje... Ik vind het vreselijk. :@
  woensdag 12 november 2025 @ 11:05:19 #112
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219250105
Tja, bij Q vraag je er een beetje om.

Als ik relatief 'normale' muziek wil, wordt het vaak Ice Radio. Niet heel vaak dezelfde nummers, niet te clichématig en ook niet heel raar. Gewoon popradio, zonder geestdodend te zijn.

https://iceradio.nl/

quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eigenlijk een teringhekel aan hevig autotune gebruik in muziek. Als je niet kunt zingen, word dan geen artiest.
Ook mensen die wel goed kunnen zingen gebruiken het, en soms zelfs heel heftig. "Want het hoort tegenwoordig nou eenmaal zo."
pi_219250168
Mensen op werk die bij de koffiezetautomaat een thermosfles hebben waar ze 4-5 kopjes in doen zodat je je een ongeluk staat te wachten als je toevallig er net achter staat en het ongemakkelijk is om weer terug te lopen. :')
pi_219250382
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
en het ongemakkelijk is om weer terug te lopen. :')
Daar is niks ongemakkelijk aan. Dat maak jij er zelf van.
pi_219250454
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
Dan hadden we al die prachtige muziek van Bob Dylan, Neil Young en Tom Waits gemist ;(

Maar eens met de klacht ;)
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_219250986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Precies dat zei ik laatst tegen de verkoopster bij de Etos, en toen heeft ze van een aantal foundations een paar pompjes in zo'n plastic minipotje voor me gedaan O+
pi_219251006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:50 schreef Eightyone het volgende:
Op Spotify heb ik een lijst geplaatst met leuke Nederlandse en Belgische muziek, vaak niet eens obscuur. Maar ik vermoed dat de mensen bij de 'grote' radiozenders er alsnog rode vlekken van zouden krijgen. :P

Lijst

Bente komt er iig niet in voor. Veel andere hedendaagse lievelingen, doodgeknuffeld door NPO Radio 2, ook niet.

Racoon staat er nog wel tussen.
Leuk! 'Avond' van Boudewijn de Groot zou er mooi tussenpassen O+
pi_219251297
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:27 schreef -Spring het volgende:

[..]
en dat is dan nog bij lange na niet het mooiste wat Boudewijn gemaakt heeft
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  woensdag 12 november 2025 @ 14:48:16 #119
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219251390
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:27 schreef -Spring het volgende:

[..]
Dat draai ik er iets te weinig voor. Ik vergeet het bestaan van het nummer steeds als de Top 2000 voorbij is; misschien wat beter naar luisteren. Er mankeert op zich weinig aan. Maar 'Zelfs je naam is mooi' (uit hetzelfde tijdperk) staat er ook nog niet zo lang tussen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 12-11-2025 15:00:09 ]
pi_219252750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:47 schreef rival het volgende:

[..]
Daar is niks ongemakkelijk aan. Dat maak jij er zelf van.
Zal wel inderdaad, maar flikker gewoon op met je thermoskan.
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 12:32:59 #121
184769 crew  Deisyy
pi_219263784
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit }:|
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 14 november 2025 @ 13:00:06 #122
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219263950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:32 schreef Deisyy het volgende:
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit }:|
Daarom gewoon rauw eten, met de levende kip er nog omheen *O*
A murky, forgotten land.
  vrijdag 14 november 2025 @ 18:35:19 #123
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_219266421
Dit soort 'journalistiek' https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a2598caa/

Moet ik dan ook zelf nog het artikel gaan typen?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 14 november 2025 @ 18:54:25 #124
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219266524
Mensen die er geen rekening mee houden dat er ook nog anderen in de buurt zijn. Heel veel, zelfs.

(Glow, Eindhoven)
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:01:20 #125
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219267009
...Ik heb die route nooit gelopen voor de opkomst van de smartphone, maar op de een of andere manier leek me dat meer ontspannen.
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:11:52 #126
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219267114
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:54 schreef Eightyone het volgende:
Mensen die er geen rekening mee houden dat er ook nog anderen in de buurt zijn. Heel veel, zelfs.

(Glow, Eindhoven)
In Eindhoven heb je idd een hoop mensen in de buurt :Y

250.000 stuks, en dat is heel veel ja.
Vooral als je er boterhammen voor moet smeren 😱
A murky, forgotten land.
  vrijdag 14 november 2025 @ 20:20:59 #127
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219267211
Je zou er nu eens op straat moeten komen.

Ik heb Glow vaker bezocht, steeds op vrijdag of zaterdag. Maar het lijkt dit jaar opgefokter.
pi_219269425
Egoïstisch kutvolk wat zwaar vuurwerk afsteekt tussen 3 flats. Al jaren woont hier zo'n achterlijk kut gezin die dat flikken, ook Hollandse kut muziek tot 3 uur snachts. Ben me net helemaal kapot geschrokken. :( Ik haat ze. :(
pi_219269704
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 november 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Egoïstisch kutvolk wat zwaar vuurwerk afsteekt tussen 3 flats. Al jaren woont hier zo'n achterlijk kut gezin die dat flikken, ook Hollandse kut muziek tot 3 uur snachts. Ben me net helemaal kapot geschrokken. :( Ik haat ze. :(
Als je 's nachts zwaar vuurwerk afsteekt (en het is geen oudjaar) verdien je sowieso dat zo'n ding in je smoel ontploft. Fataal graag, want leren doen dat soort klootzakken toch niet.
pi_219272404
Nog steeds incasso brieven voor vorige bewoners na 2x retour sturen met "Verhuisd' :(
RAZEND
pi_219272678
Wanneer medewerkers in een winkel 30 seconden na binnenkomst vragen of ze je moeten helpen.
  Spellchecker zaterdag 15 november 2025 @ 16:34:10 #132
197773 crew  maily
pi_219273296
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer medewerkers in een winkel 30 seconden na binnenkomst vragen of ze je moeten helpen.
BeHaLvE aLs Je NeT wEl HuLp KuNt GeBrUiKeN :(

Dan staan ze al tiktokkend en roddelend te smoezen.
  Spellchecker zaterdag 15 november 2025 @ 16:34:49 #133
197773 crew  maily
pi_219273302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 13:40 schreef Evangelion het volgende:
Nog steeds incasso brieven voor vorige bewoners na 2x retour sturen met "Verhuisd' :(
RAZEND
Welnee. Gewoon onderop de stapel leggen.
pi_219273585
quote:
RAZEND
Gewoon weggooien. Je hebt je best gedaan.
pi_219273708
quote:
RAZEND
ik krijg 5 jaar na verhuizing nog steeds bankafschriften binnen van de vorige bewoners, en ja terugsturen en bij filiaal langsgaan heb ik allemaal gedaan :')

hoe lang jij al?

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 15-11-2025 17:59:50 ]
  Spellchecker zaterdag 15 november 2025 @ 18:04:34 #136
197773 crew  maily
pi_219273776
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:53 schreef mschol het volgende:

[..]
ik krijg 5 jaar na verhuizing nog steeds bankafschriften binnen van de vorige bewoners, en ja terugsturen en bij filiaal langsgaan heb ik allemaal gedaan :')

hoe lang jij al?
5 jaar? Amai, en, staan ze rood?
pi_219273805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:53 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe lang jij al?
Ik woon er 2-3 jaar maar het is de bewoner voor de vorige bewoners dus eigenlijk nog langer.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 november 2025 @ 19:04:23 #138
Rawr
pi_219274054
Het is al eerder genoemd, maar halve titels op Voetbalzone.nl, en "artikelen" waarin staat dat alles en iedereen woedend, kwaad, boos is :') Dat zijn dan ook heel toevallig ook de "artikelen" waar men niet op kan reageren.

:r
pi_219274129
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef maily het volgende:

[..]
5 jaar? Amai, en, staan ze rood?
mag ik niet inkijken he..

SPOILER
  zaterdag 15 november 2025 @ 20:46:36 #140
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219274843
Jump cuts/dead air removal.

Dat geratel zonder ademhaling. Het klinkt nergens naar.

:|W
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 november 2025 @ 22:59:17 #141
284411 crew  heywoodu
pi_219275997
Mensen die je naam zeggen als ze tegen je praten.

Je heet Jantje, je bent met iemand aan het praten, en dan krijg je iets als "Jantje, dit of dat" of "Weet ik, Jantje, maar".
pi_219276205
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 november 2025 22:59 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die je naam zeggen als ze tegen je praten.

Je heet Jantje, je bent met iemand aan het praten, en dan krijg je iets als "Jantje, dit of dat" of "Weet ik, Jantje, maar".
Zeker als het nep is omdat ze ooit hebben gelezen dat mensen je dan aardiger vinden (geen idee hoe ze daar ooit op zijn gekomen)
pi_219276210
Laptop die je de optie geeft:
- Updaten en restart
- Updaten en afsluiten

En dat je dan op afsluiten klikt en hij TOCH opnieuw opstart na het updaten
waarom lieg je bro
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 november 2025 @ 23:58:41 #144
284411 crew  heywoodu
pi_219276324
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 23:35 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Zeker als het nep is omdat ze ooit hebben gelezen dat mensen je dan aardiger vinden (geen idee hoe ze daar ooit op zijn gekomen)
Het is niet slechts een trucje, Evangelion, het is oprecht.
  maandag 17 november 2025 @ 08:03:01 #145
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219283212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:14 schreef mschol het volgende:

[..]
barking up the wrong tree :!
De volgende die ik inmiddels aangesproken heb, heeft er ook al niks aan gedaan. :')

Dus ging ik opnieuw met een ander smaakje uit dezelfde productlijn naar huis.

Deze vakkenvuller keek iets intelligenter, maar ook hier werd snel duidelijk dat 'ie geen moeite ging doen.

T'is maar net wie het vraagt, gok ik. Bij een of andere kleerkast van twee meter was dat product al lang weer te scannen geweest.
  maandag 17 november 2025 @ 09:25:14 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219283740
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 20:46 schreef Eightyone het volgende:
Jump cuts/dead air removal.

Dat geratel zonder ademhaling. Het klinkt nergens naar.

:|W
Dat is voor generaties met een korte aandachtsspanne he, net als al die ondertiteling met van die verspringende volgbalkjes zodat ze mee kunnen lezen met wat er gezegd wordt.
  maandag 17 november 2025 @ 09:26:29 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219283744
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 18:54 schreef Eightyone het volgende:

(Glow, Eindhoven)
Ik ga al jaren niet meer. Hutje mutje lopen en allemaal dezelfde foto's maken van dezelfde lichtjes. Ik zie de foto's wel verschijnen op Instagram.
  maandag 17 november 2025 @ 09:29:30 #148
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219283756
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ga al jaren niet meer. Hutje mutje lopen en allemaal dezelfde foot's maken van dezelfde lichtjes. Ik zie de foto's wel verschijnen op Instagram.
Hier is de route van dit jaar, drie kwartier lang. Maar dat is niet hetzelfde als er gewoon naartoe gaan.

Volgend jaar misschien maar een maandag of dinsdag proberen. Maar de vorige keren was ik er ook op vrijdagen of zaterdagen, maar leek het alsnog minder hectisch.

Of ik word gewoon oud. :{

quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2025 09:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat is voor generaties met een korte aandachtsspanne he, net als al die ondertiteling met van die verspringende volgbalkjes zodat ze mee kunnen lezen met wat er gezegd wordt.
Ook onderwerpen die in principe geschikt zijn voor ouwe xennials, worden op deze manier gebracht. Helaas.
  maandag 17 november 2025 @ 09:33:25 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219283770
Je hebt tegenwoordig ook Glow Veldhoven & Oirschot.
  maandag 17 november 2025 @ 09:35:19 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219283787
John Mayer mensen, wat vinden mensen daaraan, die knakker vernaggelt alles met zijn zijige stemgeluid.
  maandag 17 november 2025 @ 09:38:32 #151
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219283807
quote:
13s.gif Op maandag 17 november 2025 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
John Mayer mensen, wat vinden mensen daaraan, die knakker vernaggelt alles met zijn zijige stemgeluid.
Uit een hele generatie van keurige, softe singer-songwriters die je nauwelijks opmerkte als ze op de radio kwamen, zo onopvallend.

Ze zouden nu trouwens zowat een verademing zijn, tussen het hedendaagse mainstream-aanbod.

Er staat nu een Taylor Swift-nummer op 1. Als je niet teveel op de tekst let, klinkt het zo koud en zielloos dat het AI-gegenereerd lijkt.
pi_219285344
Geen kapstokje/haakje bij de toiletten in winkels, horeca. :%
pi_219285358
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 14:05 schreef vencodark het volgende:
Waar zou je die nodig voor moeten hebben dan?
  Spellchecker maandag 17 november 2025 @ 14:09:33 #154
197773 crew  maily
pi_219285364
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waar zou je die nodig voor moeten hebben dan?
Om je jas/tas op te hangen.
pi_219285384
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 14:09 schreef maily het volgende:

[..]
Om je jas/tas op te hangen.
Ik dacht aan een restaurant waar je wat aan het eten bent, maar horeca is inderdaad wat breder.

Vloer is vaak wat viezig ja.
  Moderator / Redactie FP maandag 17 november 2025 @ 15:42:43 #156
Rawr
pi_219286024
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
Laptop die je de optie geeft:
- Updaten en restart
- Updaten en afsluiten

En dat je dan op afsluiten klikt en hij TOCH opnieuw opstart na het updaten
waarom lieg je bro
Windows 11 doet dat, enorm irritant.
  maandag 17 november 2025 @ 15:43:17 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219286027
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 14:05 schreef vencodark het volgende:
Zelfs geen drunk octopus that wants to fight?
pi_219286117
quote:
80s.gif Op maandag 17 november 2025 15:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zelfs geen drunk octopus that wants to fight?
Plz explain. :P
  Moderator / Redactie FP maandag 17 november 2025 @ 16:19:37 #159
Rawr
pi_219286145
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 16:07 schreef vencodark het volgende:

[..]
Plz explain. :P
pi_219286347
quote:
Oh my God!? :o :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 november 2025 @ 10:23:23 #161
Rawr
pi_219290376
:( :( :(

Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 18 november 2025 @ 11:04:18 #162
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_219290599
quote:
zo erg is mijn gmail er niet aan toe gelukkig.
ze willen hooguit twee pakketten per dag bezorgen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 18 november 2025 @ 11:34:13 #163
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219290832
Ik heb alleen Gmail omdat Android, maar kijk er verder nooit in.

Heb sinds de 18e eeuw of zo een hotmail.nl adres en daar werkt de spamfilter uitstekend .
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage dinsdag 18 november 2025 @ 11:42:18 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_219290883
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb alleen Gmail omdat Android, maar kijk er verder nooit in.

Heb sinds de 18e eeuw of zo een hotmail.nl adres en daar werkt de spamfilter uitstekend .
Op mijn hotmail niet echt :') Maar komt telkens met golven, krijg je opeens een berg spam en rapporteer je ze en is het weer even een tijdje rustig. Altijd pakketten, gokken of energie dingen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_219293909
Mensen die bij elke training op Strava zetten "ging lekker!".
Als het altijd lekker gaat dan is het niet lekker maar gemiddeld.
  Spellchecker dinsdag 18 november 2025 @ 21:43:28 #166
197773 crew  maily
pi_219293985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Evangelion het volgende:
Strava?
pi_219293993
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:43 schreef maily het volgende:

[..]
Strava?
Social media app voor sportactiviteiten (hardlopen, fietsen, etc.).
  Spellchecker dinsdag 18 november 2025 @ 21:45:16 #168
197773 crew  maily
pi_219293996
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:44 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Social media app voor sportactiviteiten (hardlopen, fietsen, etc.).
Ow.

Dat je kunt volgen waar ze allemaal (geweest) zijn?

Knettergek.
pi_219294001
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:45 schreef maily het volgende:

[..]
Ow.

Dat je kunt volgen waar ze allemaal (geweest) zijn?

Knettergek.
Ja. Heb je iets te verbergen???
  Spellchecker dinsdag 18 november 2025 @ 21:47:15 #170
197773 crew  maily
pi_219294008
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:46 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ik heb geen strava _O- _O-

Is dat ook niet waar militairen hun fitness en hardlooproutes op invulden?
Zodat ze traceerbaar waren? 8)7

Ja dus https://nos.nl/artikel/25(...)-kan-data-misbruiken
pi_219294051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:47 schreef maily het volgende:

[..]
Ik heb geen strava _O- _O-

Is dat ook niet waar militairen hun fitness en hardlooproutes op invulden?
Zodat ze traceerbaar waren? 8)7

Ja dus https://nos.nl/artikel/25(...)-kan-data-misbruiken
Hehe ja.
Ik heb alles op privé staan behalve voor connecties (en ik connect alleen met mensen die ik ken).
Ergste is dat collega's zien hoeveel ik sport tijdens werktijd, maar boeie :P
pi_219294996
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:46 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Iedereen heeft wel iets te verbergen.
pi_219295225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Evangelion het volgende:
“Kijk mij sportiever zijn dan jullie allemaal!”
#inspirerend.
pi_219295450
Ah, een sporters vs niet-sporters discussie. :+
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 november 2025 @ 10:23:52 #175
Rawr
pi_219295804
En dan heb ik dus HEEL SPECIFIEK ingesteld dat mailtjes van *.firebaseapp.com direct gewist moeten worden, mailtjes waar "spins" ook maar ergens in subject/subject header staat direct gewist moeten worden, maar dat waardeloze filter flikkert ze gewoon in de spamfolder :')

Als ik die regels weghaal haalt het niks uit, als ik meer regels toevoeg haalt het niks uit... :(

pi_219295870
Dat je vaatwasser er plotseling mee kapt omdat ie "een update" heeft
Hoezo?? Ik gebruik geen wifi voor mijn afwas :o

Maar volgens mijn witgoedman zit er een module in mijn Siemens die, ondanks dat ik er geen gebruik van maak, op zoek gaat naar een netwerk om een software-update te doen

Ik erger me kapot!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 19-11-2025 11:25:39 ]
pi_219296802
Oh ja, mijn witgoedman vertelde me ook nog dat hij contact had gehad met Siemens, ze doen zogenaamd niks met de digitale info maar ze konden hem wel vertellen hoeveel afwasjes zijn machine had gedraaid 8)7
Tenenkrommend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')