Uit een hele generatie van keurige, softe singer-songwriters die je nauwelijks opmerkte als ze op de radio kwamen, zo onopvallend.quote:Op maandag 17 november 2025 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
John Mayer mensen, wat vinden mensen daaraan, die knakker vernaggelt alles met zijn zijige stemgeluid.
Waar zou je die nodig voor moeten hebben dan?quote:Op maandag 17 november 2025 14:05 schreef vencodark het volgende:
Geen kapstokje/haakje bij de toiletten in winkels, horeca.
Om je jas/tas op te hangen.quote:Op maandag 17 november 2025 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar zou je die nodig voor moeten hebben dan?
Ik dacht aan een restaurant waar je wat aan het eten bent, maar horeca is inderdaad wat breder.quote:
Windows 11 doet dat, enorm irritant.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
Laptop die je de optie geeft:
- Updaten en restart
- Updaten en afsluiten
En dat je dan op afsluiten klikt en hij TOCH opnieuw opstart na het updaten
waarom lieg je bro
Zelfs geen drunk octopus that wants to fight?quote:Op maandag 17 november 2025 14:05 schreef vencodark het volgende:
Geen kapstokje/haakje bij de toiletten in winkels, horeca.
Plz explain.quote:Op maandag 17 november 2025 15:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zelfs geen drunk octopus that wants to fight?
zo erg is mijn gmail er niet aan toe gelukkig.quote:
Op mijn hotmail niet echtquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb alleen Gmail omdat Android, maar kijk er verder nooit in.
Heb sinds de 18e eeuw of zo een hotmail.nl adres en daar werkt de spamfilter uitstekend .
Strava?quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Evangelion het volgende:
Mensen die bij elke training op Strava zetten "ging lekker!".
Als het altijd lekker gaat dan is het niet lekker maar gemiddeld.
Ow.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Social media app voor sportactiviteiten (hardlopen, fietsen, etc.).
Ja. Heb je iets te verbergen???quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ow.
Dat je kunt volgen waar ze allemaal (geweest) zijn?
Knettergek.
Ik heb geen stravaquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja. Heb je iets te verbergen???
Hehe ja.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb geen strava![]()
![]()
Is dat ook niet waar militairen hun fitness en hardlooproutes op invulden?
Zodat ze traceerbaar waren?
Ja dus https://nos.nl/artikel/25(...)-kan-data-misbruiken
Iedereen heeft wel iets te verbergen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja. Heb je iets te verbergen???
“Kijk mij sportiever zijn dan jullie allemaal!”quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Evangelion het volgende:
Mensen die bij elke training op Strava zetten "ging lekker!".
Als het altijd lekker gaat dan is het niet lekker maar gemiddeld.
Hopelijk had je wel je auto op slot, voordat zo’n doorgesnoven tokkie je eruit trekt en op je bek slaat.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die ondanks een zeer duidelijk geplaatst verboden in te rijden/eenrichtingsverkeer bord tóch via die kant het parkeerterrein op rijden, en dan kwaad worden als ik weiger ook maar een centimeter achteruit te rijden of plaats te maken.
Dat vertik ik dan gewoon puur uit principe
Dus uiteindelijk, nadat ie eerst duidelijk had gemaakt dat hij toch echt niet achteruit ging rijden, ondanks dat hij fout zat, kreeg hij toch in de gaten dat hij mij toch echt niet kon intimideren, is ie achteruit gereden en via de goede inrit het parkeerterrein opgegaan
Dat doe ik sowieso standaard al jaren, al is dat eigenlijk om te voorkomen dat in het stadsverkeer scootertuig de bijrijders deur open maakt om eventueel daarop gelegen spullen te jatten.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hopelijk had je wel je auto op slot, voordat zo’n doorgesnoven tokkie je eruit trekt en op je bek slaat.
Ik zit via een Fokker in een family abonnement voor een zacht prijsje, dat scheelt heel ergquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Tegen beter weten in hopen op een 50% korting op een DuoLingo jaarabonnement met Black Friday. Elk jaar weer.
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef -Spring het volgende:
De bestekla die niet opengaat omdat er een mes oid dwars ligt. Agressief word ik daarvan.
...misschien weet ik het antwoord al, waarom ze zo mysterieus doen over hun programmering.quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:01 schreef Eightyone het volgende:
Radio maken, inclusief (thema)programma's met presentatie, maar nergens een programmaschema publiceren (en eventueel wat pagina's over de mensen die je hoort). Op sites van andere zenders van de RTBF-groep staat er wel eentje.
https://www.rtbf.be/jam
...
Heel herkenbaar ja, en vreselijk irritant!!quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:43 schreef -Spring het volgende:
Automobilisten die doen alsof ze in een vrachtwagen rijden en, voordat ze afslaan, eerst een bochtje de andere kant opmaken.
Oh, dus ik ben niet de enige die dit overkomt. Laatst nog een heftige ruzie met zo'n gast gehad. Stond duidelijk een bord éénrichtingsverkeer en hij kwam de verkeerde kant binnen, terwijl ik net bezig was de parkeerplaats (AH) te verlaten in de goede richting. Ik heb de auto stilgezet en weigerde ook maar iets te doen, zelfs de auto uitgezet. Hij was ziedend. Of ik achteruit wilde. Nee dus, en ik wees naar het bord. Anderen begonnen zich ermee te bemoeien en toen moest hij wel.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die ondanks een zeer duidelijk geplaatst verboden in te rijden/eenrichtingsverkeer bord tóch via die kant het parkeerterrein op rijden, en dan kwaad worden als ik weiger ook maar een centimeter achteruit te rijden of plaats te maken.
Dat vertik ik dan gewoon puur uit principe
die laatste is vervelend, maar beter dan dat ze niks horen omdat ze een koptelefoon op hebben en muziek op standje 100 staatquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:08 schreef Mip1988 het volgende:
Mensen die in het openbaar bellen via de luidspreker van hun telefoon
Mensen die op de fiets muziek afspelen op een Bluetooth speaker
![]()
![]()
Sowieso in het openbaar bellen. Doe dat gewoon lekker thuis. Als je een belletje moet aannemen niks aan te doen verder, maar meestal gaat het gewoon over koetjes en kalfjes. Op de luidspreker is nog vervelender, ik heb echt zero interesse in een telefoongesprek van iemand anders.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:08 schreef Mip1988 het volgende:
Mensen die in het openbaar bellen via de luidspreker van hun telefoon
Mensen die op de fiets muziek afspelen op een Bluetooth speaker
![]()
![]()
Ik weet niet welke gids jij kijkt maar bij mij staat er altijd een (v) achter (tvgids.nl)quote:Op donderdag 20 november 2025 21:47 schreef Zorro het volgende:
Voetbalwedstrijden in de programmagids ed waar niet bij wordt gezet dat het om een vrouwenwedstrijd gaat. Wat willen ze daarmee bereiken? Denken ze dat iemand er dan in trapt en gaat kijken en niet doorheeft dat het een vrouwenwedstrijd is of zo? Achterlijk gedoe.
Atletiek: Altijd iets als 100m(v), 100m(m)
Schaatsen: 500m(m), 500m(v)
Tennis: Finale Wimbledon (mannen), Finale Wimbledon (vrouwen)
En ga zo maar door. Maar bij het voetbal moeten ze het per se weglaten
Terwijl ze niet door hebben dat dit juist aangeeft hoe weinig deze tak voorstelt als je zulke kunstgrepen nodig denkt te hebben.
Ik verbaas me vooral hoeveel kinderen er met 1 hand aan het stuur zitten en in de andere hand een telefoon vasthouden. Wordt er nou echt nooit op bekeurd?quote:Op zondag 23 november 2025 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste is vervelend, maar beter dan dat ze niks horen omdat ze een koptelefoon op hebben en muziek op standje 100 staat
En Nederlandse titels, en ook Nederlandse Reddit-vertalingen (al in je Google-zoekresultaten).quote:Op zondag 23 november 2025 12:42 schreef LuieSurinamer het volgende:
Nederlandse voiceover tegenwoordig bij youtube filmpjes......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |