Sowieso, optyfen met parfum die je vanaf twee meter kunt ruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:46 schreef maily het volgende:
Iemand die aan het tafeltje naast jou komt zitten in een restaurant.
Met WOLKEN parfum![]()
Gelukkig waren we net klaar met eten
vaak zit er wel een geperforeerde rand of open strip om hem normaal te openenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Artikelen die je toegestuurd worden in nauwelijks te openen dozen. Ze worden deels gelijmd. Werkelijk, hoe krijg je die fatsoenlijk open? Mij lukt het niet op een simpele manier dus dan pak ik de schaar en snij door de bovenkant heen. Het is dat ik geen lange nagels heb. Dit debiele pakket kost me dus een kwartier en heel veel ergernis. Daarnaast is de doos niet meer te gebruiken dus nog zonde ook.
Ik bedoel zo’n geperforeerde rand. 1) Hoe maak je die normaal open? 2) De doos is daarna niet meer bruikbaar want niet meer dicht te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak zit er wel een geperforeerde rand of open strip om hem normaal te openen
op werk versturen wij ook in "gelijmde" dozen, maar daar zit een strip om hem open te maken op
Tenzij het goede parfum is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, optyfen met parfum die je vanaf twee meter kunt ruiken
Ben je gaan helpen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:36 schreef -Spring het volgende:
Mensen in de sportschool die niet begrijpen dat ze de snelheid van de loopband kunnen wijzigen door het knopje ingedrukt te houden, maar 'm per 0,1 km per uur omhoog of omlaag piepen.
Hier zou ik het mee eens zijn geweest. Tot er laatst iemand mee wilde rijden en ik de volledige Indische keuken rookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, optyfen met parfum die je vanaf twee meter kunt ruiken
Nee, ik ben naast haar gaan lopen en heb geprobeerd haar aandacht te trekken terwijl ik het voordeed, maar ik geloof niet dat ze het doorhadquote:
De geur van Trassi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zou ik het mee eens zijn geweest. Tot er laatst iemand mee wilde rijden en ik de volledige Indische keuken rooken het niet kon handelen.
![]()
Nog nooit zo hard gewenst dat het teveel parfum was ipv een penetrante kookgeur.![]()
Om nog maar te zwijgen dat m’n auto de halve week stonk. En ik rij net een paar dagen in een nieuwe auto.![]()
Zelfs mensen die uit de bek naar knoflook stinken is er echt niks bij.![]()
“Die vrouw heeft gewoon een stukje TLC nodig”?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:17 schreef TLC het volgende:
Mensen die als ze gewoon praten nog steeds afkortingen gebruiken![]()
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:04 schreef Eightyone het volgende:
Dat het op stations (en in z'n algemeenheid op bankjes) zo vaak lijkt alsof rokers bewust de plek naast mij uitkiezen, als ze ergens willen zitten.
En toch kom ik er graag een hapje mee etenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zou ik het mee eens zijn geweest. Tot er laatst iemand mee wilde rijden en ik de volledige Indische keuken rooken het niet kon handelen.
![]()
Nog nooit zo hard gewenst dat het teveel parfum was ipv een penetrante kookgeur.![]()
Om nog maar te zwijgen dat m’n auto de halve week stonk. En ik rij net een paar dagen in een nieuwe auto.![]()
Zelfs mensen die uit de bek naar knoflook stinken is er echt niks bij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |