Ik heb laatst bijna (!) een moeder aangesproken die een baby in de kinderwagen had liggen. Met zo'n berenpak met capuchon aan. Kindje lag op de buik, gezichtje niet te zienquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:50 schreef The-BFG het volgende:
De dooddoener: "Je wilde zelf kinderen" als je een keer klaagt over je kroost..
Of überhaupt van die trutten die zich constant met de opvoeding van andermans kinderen willen bemoeien.
Ooit op vakantie een Duitse bitch gehad die constant kwam melden dat we onze dochter wel moesten insmeren want ze is blond..
Terwijl je er net nog ingesmeerd hebt en ze een UV shirt aanheeft.
"Bijna" is tegenwoordig maar beter ook, als je geen gebroken kaak oid wil.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb laatst bijna (!) een moeder aangesproken die een baby in de kinderwagen had liggen. Met zo'n berenpak met capuchon aan. Kindje lag op de buik, gezichtje niet te zien
Bij mij is dat hetzelfde.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Soms handig als je in een ruimte bent waar je geen geluid kunt gebruiken. Of in bed.
Er zijn natuurlijk ook gevallen dat ik graag op gevaar gewezen word. Zoals de eerste keer boodschappen doen als ouders en dochterlief bij een schap laten staan. En zelf doorlopen, brein had nog niet door dat we nu nog iets anders moesten duwen dan de winkelkar alleen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb laatst bijna (!) een moeder aangesproken die een baby in de kinderwagen had liggen. Met zo'n berenpak met capuchon aan. Kindje lag op de buik, gezichtje niet te zien
Dit was niet hun eerste kindjequote:Op vrijdag 3 april 2026 18:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gevallen dat ik graag op gevaar gewezen word. Zoals de eerste keer boodschappen doen als ouders en dochterlief bij een schap laten staan. En zelf doorlopen, brein had nog niet door dat we nu nog iets anders moesten duwen dan de winkelkar alleen.
Nou, altijd....quote:Op donderdag 2 april 2026 17:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Bizar he? Terwijl ze in Duitsland juist altijd lekker doorrijden.
Uit nieuwsgierigheid zo eens kijken bij Ziggo op de sitequote:Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef Eightyone het volgende:
De Z.iggo-site anno nu, waar ik mijn tv/internet-combinatie aan wil passen, maar niet zomaar die combinatie kan kiezen.
Tv en internet moeten apart aangeklikt worden, bij tv verschijnt na het kiezen een knop 'dit pakket wil ik', en met een beetje pech wordt dit bij Z.iggo meteen doorgevoerd zonder dat ik het internet-deel aan heb gepast. Al die tv-pakketten zijn ook nog eens duurder dan de tv/internet-combinatie die ik op het oog had, en mijn huidige internet-deel zit er nog in verwerkt. Gedoe, dus.
Het voelt niet helemaal pluis om die knop aan te klikken.
Misschien doen ze het erom.
Gezeik idd. Ik heb een bericht gestuurd om mijn keuze te bevestigen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef Eightyone het volgende:
De Z.iggo-site anno nu, waar ik mijn tv/internet-combinatie aan wil passen, maar niet zomaar die combinatie kan kiezen.
Tv en internet moeten apart aangeklikt worden, bij tv verschijnt na het kiezen een knop 'dit pakket wil ik', en met een beetje pech wordt dit bij Z.iggo meteen doorgevoerd zonder dat ik het internet-deel aan heb gepast. Al die tv-pakketten zijn ook nog eens duurder dan de tv/internet-combinatie die ik op het oog had, en mijn huidige internet-deel zit er nog in verwerkt. Gedoe, dus.
Het voelt niet helemaal pluis om die knop aan te klikken.
Misschien doen ze het erom.
Tattoo, tray bake.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:39 schreef Forumtijger het volgende:
Al die Engelse woorden waarvan je spontaan over je nek gaat als iemand ze gebruikt:lame, chill, woke, urban, sick, cancellen enz.🤮🤮
De enige AH -stoommaaltijd die kon, had het kluitje boter in een apart gesloten minibakje. Toen plastic een taboe-artikel werd, ging het los tussen de aardappels onderin, waar het voor een smeerboel zorgt. En voor mij niet meer toegestaan is. Toen de Maggi-aardappelpuree vervangen zou worden door het merk Mousseline ( doet me altijd aan textiel denken), werd ons verzekerd dat de recepten gelijk bleven. Ze vergaten helemaal te vertellen dat het assortiment drastisch verkleind zou worden en geen zuivelvrije meer (dus waar je zelf melk/boter aan toe moet voegen, wat je niet doet als het zuivelvrij moet zijn ). Ja, ook glutenvrij.ervaar ik als een probleem.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Vernieuwd recept!", of "verbeterd recept!"
Zeg dan gewoon dat je er tarwe in hebt geflikkerd ipv wat anders zodat je 0,000001 cent extra winst maakt op een zak soep... EN IK EEN FAVORIET TOT VOORHEEN GLUTENVRIJ IETS NIET MEER KAN ETEN![]()
![]()
Doet me aan de Amerikaanse nieuwsuitzendingen denken met dikke balken waar van alles in staat en ook nog een voorbijschuivende tekst ertussen. Ondertiteling moet je zelf aan/uit kunnen zetten.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Die debiele praktijk om bij filmpjes hetgeen er gezegd wordt pontificaal in beeld te zetten, liefst in lompe gekleurde chocoladeletters. Zijn mensen tegenwoordig te debiel om te luisteren met hun oortjes?
En iemand verbrandde een stapel takken van 12m hoog, volgens de titel. Daar heb ik een poosje over zitten brainstormen: hoe krijgen ze die stapel zo hoog en waar kan die veilig aangestoken worden. Het was nog geen 2 m hoog. Gewoon verbranden van het "tuinafval", wat nogal veel kan zijn door veel bomen en zo.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:41 schreef Loohcs het volgende:
Youtube dat automatisch engelstalige videos (met ai?) omzet naar nederlands...Krijg je zo'n irritante robotstem en enorme fouten: versie 24.04 van Ubuntu werd: 4 over 12 's nachts
Yup, dat zegt mijn zus ook al jaren. “Tja, je koos er zelf voor”.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:50 schreef The-BFG het volgende:
De dooddoener: "Je wilde zelf kinderen" als je een keer klaagt over je kroost..
Of überhaupt van die trutten die zich constant met de opvoeding van andermans kinderen willen bemoeien.
Ooit op vakantie een Duitse bitch gehad die constant kwam melden dat we onze dochter wel moesten insmeren want ze is blond..
Terwijl je er net nog ingesmeerd hebt en ze een UV shirt aanheeft.
Mwa, als het er normaal, niet storend, staat is dat juist handig want 9/10 filmpjes kijk ik zonder geluid.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Die debiele praktijk om bij filmpjes hetgeen er gezegd wordt pontificaal in beeld te zetten, liefst in lompe gekleurde chocoladeletters. Zijn mensen tegenwoordig te debiel om te luisteren met hun oortjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |