abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144701
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.
Ergonomische kantoorstoelen!. Met een gesloten hoge rug en dan een middenbaan als een soort steunzool voor je ruggegraad. Uiteraard maar 1 variant voor iedereen. Terwijl bijna iedereen direct die luxe stoel wilde, hield ik vast aan mijn comfortabele stoel met verstelbare zitting, verstelbaar kleine rugleuning en korte armleuningen.
pi_221144735
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.
O, schoren. De grote kleermakerschaar voordat er die onbetrouwbare lichtmetalen scharen kwamen die soms beter scharen dan knippen. En die plastic schaartjes waarmee kleuters moeten zien te knippen.
pi_221144748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mwa, weet niet. Kan ook zijn dat juli en augustus juist minder zijn.
Dan hebben we achteraf bezien nu toch nog een paar echte zomerweerdagen in de zomer.
pi_221145051
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.

Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat. :+
Zijn clips voor. Soort haarklem die je haaks op de ingevouwen onderkant zet. Of een soort mouwophouder die je om de ingevouwen onderkant doet. Deze geeft wel meer kans op klemkreukels. En ik ben meerdere malen de 2e van de set kwijtgeraakt, dus gebruik ze niet meer.
pi_221145212
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Piles het volgende:

[..]
Hier in Hardenberg dus wel :o
Hopelijk wordt dat ook eens verder uitgerold naar meer criminele steden. Lees: de Randstad :7
Heeft de Randstad ook, maar als er 4 Actions in een stad zijn, heeft niet elke Action deze zelfscan. ;)
En in sommige wijken zou ik het ook bewust niet doen, als er zoveel gestolen wordt. :X
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221145231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:29 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Nou inderdaad, daar kan ik ook helemaal niks mee
Of vulpennen

Voordeel; wij linkshandigen worden wel verplicht creatief
(Een dunschiller voor linkshandigen bestaat ook lees ik net....dat wil ik)
https://www.google.com/im(...)HdBjB9MQnPAOegQIFRAB..i&w=1388&h=714&hcb=2&ved=2ahUKEwjh6qC-nqKVAxWjgP0HHdBjB9MQnPAOegQIFRAB

Het was met Google: eerst dunschillers en toen afbeeldigen Vier messen van Meesterslijpers.nl op 1 plaatje.
Hier staat 4 dunschillers die volgens mij alle vier voor beide handen zijn. Ik ben opgegroeid met eerst een nogal versleten aardappelmesje, toen kwamen de 3e en dat was veel makkelijker. Lazer zag ik de 4e met houten handvat. Die vind ik het handigste.
De tweede vind ik niets.
Gisteren zag ik in een hondenvideo dat iemend winterpeen sch ilde door van zich af te snijden. Van je af schillen, stuurt lastiger. In dit geval was de grote hond aan de andere kant van het GFT-bakje in de gootsteen en bij elke haal schoot een stuk schil in z'n bek.
pi_221145427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]
https://www.google.com/im(...)HdBjB9MQnPAOegQIFRAB..i&w=1388&h=714&hcb=2&ved=2ahUKEwjh6qC-nqKVAxWjgP0HHdBjB9MQnPAOegQIFRAB

Het was met Google: eerst dunschillers en toen afbeeldigen Vier messen van Meesterslijpers.nl op 1 plaatje.
Hier staat 4 dunschillers die volgens mij alle vier voor beide handen zijn. Ik ben opgegroeid met eerst een nogal versleten aardappelmesje, toen kwamen de 3e en dat was veel makkelijker. Lazer zag ik de 4e met houten handvat. Die vind ik het handigste.
De tweede vind ik niets.
Gisteren zag ik in een hondenvideo dat iemend winterpeen sch ilde door van zich af te snijden. Van je af schillen, stuurt lastiger. In dit geval was de grote hond aan de andere kant van het GFT-bakje in de gootsteen en bij elke haal schoot een stuk schil in z'n bek.
Dankje!
De Triangle is precies wat ik zoek, en niet duur ^O^
Ik heb nu zoiets als nummer 3 op je plaatje, maar het mesje schiet tussen de houder uit, heel irritant

Dat van je af schillen doe ik nooit, maar als ik een leuke hond had die de schillen opving zou ik het meteen doen :D ^O^
pi_221146081
Struikelen over m’n vloerkleed, recht in m’n bamboe vallen en dus ook op de pot waar die instaat, en vervolgens m’n hoofd stoten tegen de muur ;( |:(
Ik word soms zo moe van mezelf :|W
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 16:23:23 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221146098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:21 schreef Prego het volgende:
Struikelen over m’n vloerkleed, recht in m’n bamboe vallen en dus ook op de pot waar die instaat, en vervolgens m’n hoofd stoten tegen de muur ;( |:(
Ik word soms zo moe van mezelf :|W
Niveautje slapstick, ik heb dat ook weleens _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221146637
Ik was het zó beu toen dat gebeurde, ik ben toen een paar minuten blijven liggen :( dat zal ‘m leren :{w nu ik nog :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:45:49 #136
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221147218
Mensen die de waarschuwingen van het KNMI e.d. niet serieus nemen. "Angstporno", "in 1976 was het toch ook al zo heet?", enzovoort.

Er zitten er veel van op X.

Je hebt ook nog een bepaalde categorie vijftigplussers: "Watjes, in 1963 liepen we elke dag 20 km heen en terug naar school terwijl de sneeuw een meter hoog stond."

[ Bericht 16% gewijzigd door Eightyone op 25-06-2026 19:06:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')