Op Gilze-Rijen zijn geen straaljagers gestationeerd.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan
Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Li debomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit
Grrrrrrrrrrrr
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 22 juni 2026 15:04 schreef Cupfighter het volgende:
Aan dat dit forum steeds meer extreem rechts wordt
Je kan net zo goed tegen een muur praten, bijna nutteloos is datquote:Op maandag 22 juni 2026 15:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
Misschien meer voor jezelf typen en wat meer lol trappen?quote:Op maandag 22 juni 2026 15:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je kan net zo goed tegen een muur praten, bijna nutteloos is dat
Redelijkheid AHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 juni 2026 15:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
Dat weet ik. Waarom afkoelen als je ook boos kunt blijven?quote:Op maandag 22 juni 2026 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Redelijkheid AHAHAHAHAHAHA
Doen we niks mee
Joe
Dat klopt, het is een helicopterbasisquote:Op maandag 22 juni 2026 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op Gilze-Rijen zijn geen straaljagers gestationeerd.
Wel is dat de luchtmachtbasis voor de diverse helicopters.
De F35's zijn gestationeerd in Volkel en Leeuwarden.
Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel vandaan en vind het juist tof.
Ik heb dat met luidruchtige scooters waarvan er nogal wat rondrijden hierquote:Op maandag 22 juni 2026 14:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan
Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Lindbomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit
Grrrrrrrrrrrr
Haha, das een van de weinige geinige elektro scootersquote:Op maandag 22 juni 2026 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb dat met luidruchtige scooters waarvan er nogal wat rondrijden hier
https://youtube.com/shorts/jJZgOxDFDGo?is=28hI-jmSE9aNW_ta
Ik heb er zelf ook wel een tijdje eentje gehad moet ik eerlijk bekennen.
Hij heeft het vast warm.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Telefoonvork het volgende:
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks.
Dat heeft ook deels met stakingen voor de sociale zekerheid te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:17 schreef Farenji het volgende:
De ns die omdat het morgen tantoe warm wordt zowat de helft van de treinen annuleert zodat het lekker extra druk en warm in de overige treinen wordt.
Nee die stakingen zijn alleen 's ochtends vroeg. De helft van de treinen tussen oa Rotterdam en Utrecht zijn de hele dag, zelfs in de avond geschrapt. Kut ns zoekt altijd een kutsmoes om de dienstverlening af te kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heeft ook deels met stakingen voor de sociale zekerheid te maken.
Is het niet zo dat hij beneden aanbelt en dat jij even naar beneden moet/gaat?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Telefoonvork het volgende:
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks.
Om half 4 á 4 uur wakker worden (dat is al te vroeg), is met deze temperaturen veranderd in pakweg half 3.quote:Op woensdag 24 juni 2026 03:17 schreef Prego het volgende:
Ontzettend moe zijn na een zware en pittige dag maar niet kunnen slapen, en dan de dag er op gaar zijn
Je bent niet per se lui als je je boodschappentas zorgvuldig inpakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken?![]()
En ik maar als een razende roelie inpakken.![]()
Luie mensen. Het went nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |