Ik denk nu vooral bij Ranking The Stars, 'wie vond het een goed idee om deze groep mensen bij elkaar te zetten?' Nog los van het tot op het bot afgekloven programma op zich. Zonde van de zendtijd.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:56 schreef TLC het volgende:
Hoe komen de programmamakers van het rtl4 programma The Floor aan de kandidaten ? Die mensen zijn echt telkens zo dom als het achterkant van een varken, sorry trouwens dat ik hiermee varkens beledig
npo dus niet meer luisterenquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:02 schreef Eightyone het volgende:
Het door de NPO opdringen van NPO Luister, waardoor steeds meer van hun programma's niet meer op algemene podcast-apps als Pocket Casts staan.
Een wachtrij maken waarin bijvoorbeeld Spraakmakers (NPO) gecombineerd wordt met podcasts van buiten de NPO, is dus veel lastiger geworden. Spraakmakers kan je alleen op NPO Luister nog in de wachtrij zetten, gecombineerd met andere NPO-programma's.
Ik wilde het net zeggen. Ik schrok me helemaal dood joh, ik sliep nogquote:
Nou die telefoon gaat voortaan ergens anders liggen en ik haal een gewone wekker die me door laat slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik schrok me helemaal dood joh, ik sliep nog. Mijn mobiel ligt altijd redelijk dichtbij mijn hoofd (volgens mij erg ongezond, maar het is nou eenmaal zo) en plots ging er toch zo’n geluid en tril af. Bijna een hartaanval, joh.
Wel goed om te weten dat het werkt,.
Ik ook,quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou die telefoon gaat voortaan ergens anders liggen en ik haal een gewone wekker die me door laat slapen.
Ik dacht help brand ik moet mijn slaapkamerraam dicht doen ofzo
Aan mensen die zeggen "Ik irriteer me aan..."quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:16 schreef drakin het volgende:
Mensen die boos worden omdat ik me eraan irriteer(ergens anders) en meteen me zuurpruim noemen. Ik hoop dat ze zo met 100 de A7 oprijden
Daar erger ik me al helemaal aan!quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aan mensen die zeggen "Ik irriteer me aan..."
Je kon je hier een aantal maanden geleden voor opgeven, misschien een tip om het in de gaten te houden?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:56 schreef TLC het volgende:
Hoe komen de programmamakers van het rtl4 programma The Floor aan de kandidaten ? Die mensen zijn echt telkens zo dom als het achterkant van een varken, sorry trouwens dat ik hiermee varkens beledig
Enshittificationquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:02 schreef Eightyone het volgende:
Het door de NPO opdringen van NPO Luister, waardoor steeds meer van hun programma's niet meer op algemene podcast-apps als Pocket Casts staan.
Een wachtrij maken waarin bijvoorbeeld Spraakmakers (NPO) gecombineerd wordt met podcasts van buiten de NPO, is dus veel lastiger geworden. Spraakmakers kan je alleen op NPO Luister nog in de wachtrij zetten, gecombineerd met andere NPO-programma's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |