Ah, daar issiequote:Op maandag 14 september 2026 21:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Tuig is het![]()
Of niet @:Pisces
Gr gr Mo & Samir
whut?!quote:Op maandag 14 september 2026 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, daar issie
Hoe ist met de hont?
Goeie gozer was datquote:Op maandag 14 september 2026 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
@:StateOfMind bijvoorbeeld .....
Veel mee gelachen
quote:
Mis hem al wat weken, maar nooit meer gezien.quote:
Kom, laten we over hem gaan roddelen, hij is er toch niet meer.quote:Op maandag 14 september 2026 21:22 schreef Pisces het volgende:
[..]
Mis hem al wat weken, maar nooit meer gezien.
Ja soms een beetje een hufter, maar hield er stiekem veel van.quote:Op maandag 14 september 2026 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom, laten we over hem gaan roddelen, hij is er toch niet meer.
wij kwamen elkaar vaak tegen in nieuwsberichtenquote:Op maandag 14 september 2026 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk maar een eikelquote:Op maandag 14 september 2026 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat het hele gezin in de woonkamer zat om TV te kijkenquote:Op maandag 14 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Klacht: wanneer je na eeuwen een film op tv gaat kijken en dit helemaal niet meer klopt met de eindtijd en je leven.Wat zijn we verwende streamingmensen geworden
Ja maar dan mis ik meteen en gewoon m’n zorgeloze kindertijd.quote:Op maandag 14 september 2026 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat het hele gezin in de woonkamer zat om TV te kijken
Streaming is klachtwaardig
Ik kan me nog herinneren dat wij zo'n loodzware Aristona tv hadden, mét bedrade afstandsbediening, en houtfineer aan de zijkanten en de bovenkantquote:Op maandag 14 september 2026 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jij bent idd écht oud.quote:Op maandag 14 september 2026 21:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat wij zo'n loodzware Aristona tv hadden, mét bedrade afstandsbediening, en houtfineer aan de zijkanten en de bovenkant![]()
Ik was nog dienstweigeraar tijdens de 80 Jarige oorlogquote:
Óf ze waren hele vroege hipstersquote:
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 14 september 2026 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Óf ze waren hele vroege hipsters
Over streaming gesproken. Het is totaal klacht waardig dat heel veel (oude) films serieus niet (gratis) op betaalde streamingsdiensten staat.quote:Op maandag 14 september 2026 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yo ho ho and a bottle of rumquote:Op maandag 14 september 2026 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over streaming gesproken. Het is totaal klacht waardig dat heel veel (oude) films serieus niet (gratis) op betaalde streamingsdiensten staat.
Op Threads komen daar regelmatig posts over langs.
U wilt deze film uit 1993 kijken?
Netflix: Helaas, die is nét uit de collectie.
Videoland: nee.
Disney: neeee.
Paramount: ja, maar betalen.
HBO Max: nee, maar we hebben wel het slechte deel 2.
Het houdt niet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |