abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219987723
Hoe komen de programmamakers van het rtl4 programma The Floor aan de kandidaten ? Die mensen zijn echt telkens zo dom als het achterkant van een varken, sorry trouwens dat ik hiermee varkens beledig :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 2 februari 2026 @ 19:59:00 #52
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_219987745
WiFi die hapert :{
5G werkt gelukkig wel.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 2 februari 2026 @ 20:36:57 #53
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219988211
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:56 schreef TLC het volgende:
Hoe komen de programmamakers van het rtl4 programma The Floor aan de kandidaten ? Die mensen zijn echt telkens zo dom als het achterkant van een varken, sorry trouwens dat ik hiermee varkens beledig :@
Ik denk nu vooral bij Ranking The Stars, 'wie vond het een goed idee om deze groep mensen bij elkaar te zetten?' Nog los van het tot op het bot afgekloven programma op zich. Zonde van de zendtijd.

https://www.mediacourant.(...)ing-wat-een-armoede/

En Paul de Leeuw moet inmiddels genoeg verdiend hebben om dit niet te hoeven willen.

Subklacht - sowieso een overdosis aan (vaak achterlijke) spellen waarin c/d/z-bn'ers samen 'iets leuks' doen - of juist niet.
pi_219988444
Weggebruikers die:

- Invoegen met half de snelheid van het rijdend verkeer op de bewuste baan
- Invoegen vlak vķķr een vrachtwagen ipv erachter (wil je dood ofzo?)
- In je dode hoek blijven hangen. Haal me ķf in of voeg in achter me, idioot
- Onnodig in het midden van een verder vrije 3- of 4-baansweg blijven rijden
- Als eerst wachtende voor een stoplicht met andere dingen bezig zijn, en daardoor 10 seconden wachten voordat ze optrekken bij groen, zodat de volgende al oranje heeft. Sterf, stomme kut
- Op een drukke tweebaansweg gaan zitten bumperkleven als je op links al de maximumsnelheid rijd en het te druk is om fatsoenlijk naar rechts te gaan

:r :r :r
  dinsdag 3 februari 2026 @ 04:03:37 #55
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219989687
Tributebands, of eigenlijk: de steeds prominentere plek die ze innemen.

https://www.ad.nl/show/on(...)-popsector~ac280585/

...prima op bruiloften e.d.

Aanverwante trend: streaminglijsten gevuld met nummers van weleer, soms wel 40 jaar oud. De doorstroming van hedendaagse muziek is weleens beter geweest.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 03-02-2026 04:32:26 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2026 @ 22:15:16 #56
862 Arcee
Look closer
pi_219996881
Aan grote wastafels met een kleine kraan die dicht tegen de achterrand aan zit waardoor je steeds met je handen tegen die rand aan zit als je handen wilt wassen. :{w
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_219998024
NL alert om half 7 's ochtends :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 4 februari 2026 @ 07:02:02 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219998103
Het door de NPO opdringen van NPO Luister, waardoor steeds meer van hun programma's niet meer op algemene podcast-apps als Pocket Casts staan.

Een wachtrij maken waarin bijvoorbeeld Spraakmakers (NPO) gecombineerd wordt met podcasts van buiten de NPO, is dus veel lastiger geworden. Spraakmakers kan je alleen op NPO Luister nog in de wachtrij zetten, gecombineerd met andere NPO-programma's.

:r
pi_219998153
Onrustig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_219998374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:02 schreef Eightyone het volgende:
Het door de NPO opdringen van NPO Luister, waardoor steeds meer van hun programma's niet meer op algemene podcast-apps als Pocket Casts staan.

Een wachtrij maken waarin bijvoorbeeld Spraakmakers (NPO) gecombineerd wordt met podcasts van buiten de NPO, is dus veel lastiger geworden. Spraakmakers kan je alleen op NPO Luister nog in de wachtrij zetten, gecombineerd met andere NPO-programma's.

npo dus niet meer luisteren
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 februari 2026 @ 08:19:11 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219998508
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:39 schreef drakin het volgende:
Ik wilde het net zeggen. Ik schrok me helemaal dood joh, ik sliep nog :'). Mijn mobiel ligt altijd redelijk dichtbij mijn hoofd (volgens mij erg ongezond, maar het is nou eenmaal zo) en plots ging er toch zo’n geluid en tril af. Bijna een hartaanval, joh.

Wel goed om te weten dat het werkt, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219999109
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik schrok me helemaal dood joh, ik sliep nog :'). Mijn mobiel ligt altijd redelijk dichtbij mijn hoofd (volgens mij erg ongezond, maar het is nou eenmaal zo) en plots ging er toch zo’n geluid en tril af. Bijna een hartaanval, joh.

Wel goed om te weten dat het werkt, :').
Nou die telefoon gaat voortaan ergens anders liggen en ik haal een gewone wekker die me door laat slapen.

Ik dacht help brand ik moet mijn slaapkamerraam dicht doen ofzo
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 februari 2026 @ 10:03:43 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219999379
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:38 schreef drakin het volgende:

[..]
Nou die telefoon gaat voortaan ergens anders liggen en ik haal een gewone wekker die me door laat slapen.

Ik dacht help brand ik moet mijn slaapkamerraam dicht doen ofzo
Ik ook, _O-. Maar ik woon in een appartement en niemand in de app zei wat! Dus ik dacht dat het enkel bij mij was afgegaan en ineens ‘hoorde’ ik overal een creep of moordenaar lopen, :'). Gelukkig viel ik uiteindelijk wel weer in slaap.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219999495
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:39 schreef drakin het volgende:
Zo en hoe. Had mijn hart in mijn kruin zitten van schrik :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_220000692
Mensen die boos worden omdat ik me eraan irriteer(ergens anders) en meteen me zuurpruim noemen. Ik hoop dat ze zo met 100 de A7 oprijden }:|
Freaks like me drink tea
  FOK!Fotograaf woensdag 4 februari 2026 @ 12:24:03 #66
842 Zorro
Z
pi_220000755
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 12:16 schreef drakin het volgende:
Mensen die boos worden omdat ik me eraan irriteer(ergens anders) en meteen me zuurpruim noemen. Ik hoop dat ze zo met 100 de A7 oprijden }:|
Aan mensen die zeggen "Ik irriteer me aan..."
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220000789
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2026 12:24 schreef Zorro het volgende:

[..]
Aan mensen die zeggen "Ik irriteer me aan..."
Daar erger ik me al helemaal aan!
Freaks like me drink tea
pi_220001319
Hoofdpijn
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  woensdag 4 februari 2026 @ 16:54:52 #69
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220002576
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:56 schreef TLC het volgende:
Je kon je hier een aantal maanden geleden voor opgeven, misschien een tip om het in de gaten te houden?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 februari 2026 @ 21:36:23 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220004399
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:02 schreef Eightyone het volgende:

Enshittification :r
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')