quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
(Kaak)chirurgen zijn ook zo.
Onze orthopeed was ook een aardige man. Veel humor ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Reumatologen daarentegen zijn weer heel erg vriendelijk
Die weten alles van de funny bonequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:24 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Onze orthopeed was ook een aardige man. Veel humor ook.
Ik kende er een, maar die was vrij botquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:24 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Onze orthopeed was ook een aardige man. Veel humor ook.
Daarom weiger ik alle zelfscans. Bij supermarkten ga ik gewoon bij een kassa staan, totdat er iemand komt. En meestal duiken er dan ook een paar andere klanten op die aan de bediende kassa geholpen willen worden. Met slechts een paar artikelen kan je bij AH naar de servicebalie gaan om te betalen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die kassa begon me te commanderen, en ook nog op een aardig volume. Geen belletjes, maar heuse tekst.![]()
De zelfscan in de lokale Kruidvat doet dat niet, maar die ene (ergens in hartje Rotterdam) dus wel.
Gewoonlijk ben ik ook een Kruidvat-liefhebster, btw.
Onze nieuwe cultuur in optima forma!!!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
En ja sorry iedereen, maar Nederlanders. Als je in een winkel werkt en dagelijks veel mensen ziet, dan merk je hoe onbeschoft het Nederlandse volk is geworden. Ik werk in een toeristisch gebied dus ik kan wel wat vergelijken en het vreemde is dat het Britten die vaak als tokkies worden gezien nog redelijk gemanierd zijn in vergelijking met ons.
Ook aardig wat witte 'Karens' + mannelijke varianten ervan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onze nieuwe cultuur in optima forma!!!!!!
Guideon Italaander is veel leuker, hoop dat hij ruimte krijgt voor een programma!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 05:41 schreef Eightyone het volgende:
Het Familie Meiland-hoogseizoen is weer begonnen. Veel tv-minuten kunnen dus weer doorgespoeld/weggezapt worden. Want ook als je hun rommel niet kijkt, duiken ze om de haverklap ergens op.![]()
Dat dit zogenaamd het einde is van die mensen op tv, daar heb ik niet echt vertrouwen in. Daar zijn ze veel te publiciteitsgeil voor.
@DJMOquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Guideon Italaander is veel leuker, hoop dat hij ruimte krijgt voor een programma!
Gisteren is de première van zijn reality serie geweest. Hij is nog aan het zoeken naar een zender die de volledige serie wil uitzenden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Guideon Italaander is veel leuker, hoop dat hij ruimte krijgt voor een programma!
Ik heb wel een idee voor hem, sluit een deal met Videoland, en iedereen die iets in zijn winkel koopt krijgt een voucher van 2 maanden abonnementquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gisteren is de première van zijn reality serie geweest. Hij is nog aan het zoeken naar een zender die de volledige serie wil uitzenden.
https://www.at5.nl/artike(...)PZMHtIIn7yi1zEGVFZRA
Of stroeve schuiflades van de diepvriesvakken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet goed funcionerende winkelwagenkarretjes. Eén wiel hapert en je mag de rest van je bezoek die kar tegensturen.
Palestijnse vlag mag wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:49 schreef TLC het volgende:
Net over een item van EenVandaag, blijkbaar is de Nederlandse vlag ook al racistisch![]()
bovenste twee vakken met een klep, geen la.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of stroeve schuiflades van de diepvriesvakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |