Dat is geen vriendelijkheid, het is gewoon een verkeersregel dat je voetgangers bij/op een zebrapad voorrang geeft.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Auto’s die doorrijden bij mensen die zenuwachtig zijn en braaf met een fiets aan de hand staan te wachten bij een 2e zebrapad, tot iemand tijdens dit winterse weer even voor ze stopt zodat ze extra rustig over kunnen steken.
Beetje vriendelijkheid kan geen kwaad. Vanuit je warme auto.
Ze moeten 2 zebrapaden over en wachten dan in het middenstuk als ze de eerste (weg aan de overkant) hebben gehad.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is geen vriendelijkheid, het is gewoon een verkeersregel dat je voetgangers bij/op een zebrapad voorrang geeft.
Wat bedoel je overigens met "2e zebrapad"?
Sterker nog, volgens mij is doorrijden bij zebrapad de duurste bekeuring van een paar 100 euro. Het is alleen jammergenoeg de verkeersovertreding die het minst opgemerkt kan worden.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is geen vriendelijkheid, het is gewoon een verkeersregel dat je voetgangers bij/op een zebrapad voorrang geeft.
Wat bedoel je overigens met "2e zebrapad"?
Ik ken datquote:Op zondag 11 januari 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Auto’s die doorrijden bij mensen die zenuwachtig zijn en braaf met een fiets aan de hand staan te wachten bij een 2e zebrapad, tot iemand tijdens dit winterse weer even voor ze stopt zodat ze extra rustig over kunnen steken.
Een voetganger met fiets aan de hand hoort gewoon voorrang te krijgen bij een zebrapad.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goffer ja.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:03 schreef Kanaroe het volgende:
Lekkere producten die zomaar ineens uit de schappen verdwijnen zijn, grrrrrrr!
Zoals de Verkade Meesterbakkerkoekjes Frisse Citroen
De kokosdrank van Jumbos huismerk.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:03 schreef Kanaroe het volgende:
Lekkere producten die zomaar ineens uit de schappen verdwijnen zijn, grrrrrrr!
Zoals de Verkade Meesterbakkerkoekjes Frisse Citroen
quote:Op maandag 12 januari 2026 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goffer ja.![]()
https://www.amazon.nl/-/e(...)pieces/dp/B08B6FQYTK
De lekkerste chips ooit.
Gaan ze de smaak aanpassen.
Doen ze gewoon, om ons te irriterenquote:Op maandag 12 januari 2026 19:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De kokosdrank van Jumbos huismerk.
Van dat Crystal Clear-achtige spul.
‘Mijn’ chips was gewoon te pittig om in grote mate te blijven produceren. Niet genoeg liefhebbers.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Doen ze gewoon, om ons te irriteren
Wauw, die chips gingen je echt aan het hartquote:Op maandag 12 januari 2026 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
‘Mijn’ chips was gewoon te pittig om in grote mate te blijven produceren. Niet genoeg liefhebbers.
Ik heb Doritos toen gemaild.
De enige chips waar ik de halve zak van leeg at en dat is echt buiten mijn gewoonte.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wauw, die chips gingen je echt aan het hart![]()
Hebben ze jou teruggemaild?
Laatste keer dat ik een hele zak chips heb opgegeten was meer dan tien jaar geleden denk ik. Sindsdien hebben ze alle smaken verminderd en verpest. Doritos sweet chili was echt super vroeger. Je hele vingers rood van het poeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
De enige chips waar ik de halve zak van leeg at en dat is echt buiten mijn gewoonte.![]()
Die chips was dus vrij heet dus een fles water was genoodzaakt. Heerlijke kick gaf het.![]()
Ja, Doritos mailde terug. Uit de productie want te weinig animo.
Hebben ze een nieuwe, paarse zakken, lijn uitgebracht maar die is dus veel milder en tomatiger.
Overal de smaak eruit.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een hele zak chips heb opgegeten was meer dan tien jaar geleden denk ik. Sindsdien hebben ze alle smaken verminderd en verpest. Doritos sweet chili was echt super vroeger. Je hele vingers rood van het poeder.
Inderdaad! Fingerlicking good!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een hele zak chips heb opgegeten was meer dan tien jaar geleden denk ik. Sindsdien hebben ze alle smaken verminderd en verpest. Doritos sweet chili was echt super vroeger. Je hele vingers rood van het poeder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |