Hopelijk had je wel je auto op slot, voordat zo’n doorgesnoven tokkie je eruit trekt en op je bek slaat.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die ondanks een zeer duidelijk geplaatst verboden in te rijden/eenrichtingsverkeer bord tóch via die kant het parkeerterrein op rijden, en dan kwaad worden als ik weiger ook maar een centimeter achteruit te rijden of plaats te maken.
Dat vertik ik dan gewoon puur uit principe
Dus uiteindelijk, nadat ie eerst duidelijk had gemaakt dat hij toch echt niet achteruit ging rijden, ondanks dat hij fout zat, kreeg hij toch in de gaten dat hij mij toch echt niet kon intimideren, is ie achteruit gereden en via de goede inrit het parkeerterrein opgegaan
Dat doe ik sowieso standaard al jaren, al is dat eigenlijk om te voorkomen dat in het stadsverkeer scootertuig de bijrijders deur open maakt om eventueel daarop gelegen spullen te jatten.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hopelijk had je wel je auto op slot, voordat zo’n doorgesnoven tokkie je eruit trekt en op je bek slaat.
Ik zit via een Fokker in een family abonnement voor een zacht prijsje, dat scheelt heel ergquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Tegen beter weten in hopen op een 50% korting op een DuoLingo jaarabonnement met Black Friday. Elk jaar weer.
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef -Spring het volgende:
De bestekla die niet opengaat omdat er een mes oid dwars ligt. Agressief word ik daarvan.
...misschien weet ik het antwoord al, waarom ze zo mysterieus doen over hun programmering.quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:01 schreef Eightyone het volgende:
Radio maken, inclusief (thema)programma's met presentatie, maar nergens een programmaschema publiceren (en eventueel wat pagina's over de mensen die je hoort). Op sites van andere zenders van de RTBF-groep staat er wel eentje.
https://www.rtbf.be/jam
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |