Bel de wouten!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:01 schreef Beldewouten het volgende:
Met je tokkiekachel, met een pijp die nog geen meter boven je uitbouw uitsteekt, in een nieuwbouwwijk je buren uitroken. De halve woonwijk mee laten genieten van je f*cking hobbyhaan
. Om middernacht in juni vuurwerk af gaan steken omdat je jarig bent
Godverdomme man... en dan is dit nog een relatief nette wijk ook.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:44 schreef vosss het volgende:
Dat tegenwoordig klaarblijkelijk niemand meer gewoon excelleert in zijn/haar werk.
Het is allemaal maar hoebeleknoets, halfbakken werk en de zesjecultuur die welig tiert.
Ik stoor mij daar enorm aan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die iOS emoji's op het forum gebruiken. Wees niet zo lui en gebruik gewoon de FOK! emoji's. Want het ziet er niet uit.
FOK! smileys, beste smileys.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die iOS emoji's op het forum gebruiken. Wees niet zo lui en gebruik gewoon de FOK! emoji's. Want het ziet er niet uit.
Maar dequote:
Dit is een cynische smiley. Daar hou ik niet van. Is vaak denigrerend.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar deis toch ook nergens mee te vergelijken.
Kan ook prima bij het opsommen van eigen gemaakte fouten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een cynische smiley. Daar hou ik niet van. Is vaak denigrerend.
Daarom heb ik hem nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ook prima bij het opsommen van eigen gemaakte fouten.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:46 schreef Evangelion het volgende:
Elke reclame voor deze serie.
Die tryhard edgy voice over
WE WERE HAPPY
WE WANTED FOR NOTHING
Bekijk deze YouTube-video
de illusie hebben dat niks wordt doorgezet naar Metaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:25 schreef YoopY het volgende:
Dat tegenwoordig ineens AI geïntegreerd is in Whatsapp. Hoe weet ik dat deze "handige" tool niet gewoon lekker alles meeleest en doorzet naar Meta?
Je kunt het niet eens deactiveren. Weg met die troep!![]()
![]()
Dat heb ik allang niet meer. Wellicht het nu zichtbare aspect wat echt stoort.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de illusie hebben dat niks wordt doorgezet naar Meta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |