abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 17 juli 2026 @ 23:52:41 #201
284411 crew  heywoodu
pi_221366159
Mensen die ergens op een willekeurige juli-avond onmeunig hard knallen (in een woonwijk ook nog eens), ik vermoed met carbid. Dus niet gewoon vuurwerk, wat al irritant genoeg is, maar écht ramentrillend hard.

Ik ben niet gewelddadig ingesteld, maar dan hoop ik stiekem een P2000-melding te zien omdat er van zo'n enorme teringlijer misschien een ledemaat beschadigd is geraakt ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221366710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die ergens op een willekeurige juli-avond onmeunig hard knallen (in een woonwijk ook nog eens), ik vermoed met carbid. Dus niet gewoon vuurwerk, wat al irritant genoeg is, maar écht ramentrillend hard.

Ik ben niet gewelddadig ingesteld, maar dan hoop ik stiekem een P2000-melding te zien omdat er van zo'n enorme teringlijer misschien een ledemaat beschadigd is geraakt ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hier 2 maanden terug een plofkraak op ongeveer 100 meter van mijn appartement, bij de eerste klap kwam ik uit bed, bij de 2e voelde ik letterlijk de schokgolf.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221366920
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 07:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik had hier 2 maanden terug een plofkraak op ongeveer 100 meter van mijn appartement, bij de eerste klap kwam ik uit bed, bij de 2e voelde ik letterlijk de schokgolf.

[ afbeelding ]
Maar ja dat zijn dan nog hardwerkende criminelen die dit doen om de kost te verdienen, niet om mensen te plagen of zo.
Pecunia non olet
pi_221379252
Mensen die alles LUID doen; praten, zich door hun huis bewegen, niesen, deuren open en dicht. Gewoon alles met zoveel misbaar dat je als buur gewoon van de bank tieft van schrik bij alles wat ze doen. Doe goffer eens zachies!
  zondag 19 juli 2026 @ 15:02:30 #205
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221379377
De doorsnee Nederlander ís gewoon luid. Of neemt met z'n houding op z'n minst veel ruimte in, "hier ben ik".

Maar daarom emigreren is ook weer zo drastisch.
pi_221379555
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:02 schreef Eightyone het volgende:
De doorsnee Nederlander ís gewoon luid. Of neemt met z'n houding op z'n minst veel ruimte in, "hier ben ik".

Maar daarom emigreren is ook weer zo drastisch.
Fantaseren over een boerderijtje in the middle of nowhere help me wel ;)
  maandag 20 juli 2026 @ 05:55:56 #207
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221389584
Vreemde looproute heeft de kermis van Tilburg dit jaar.

Voor wie nog niet geweest is: je kunt bij het NS-plein níet meer onder dat viaduct door, je moet een redelijk eind omlopen onder dat andere viaduct. Daar bij die die hipsterachtige barretjes e.d..

Dat hop on hop off-treintje over het gehele terrein mist ook, vorig jaar ook al. Het is er jaren geweest.

Het is iig niet ideaal voor wie wat sneller last van zijn/haar voeten krijgt. En ja, je kunt ook thuis blijven. Weet ik.

[ Bericht 19% gewijzigd door Eightyone op 20-07-2026 07:12:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')