abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221118134
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan

Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Lindbomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit

Grrrrrrrrrrrr :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 22-06-2026 16:10:52 ]
  maandag 22 juni 2026 @ 15:01:55 #102
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221118197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan

Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Li debomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit

Grrrrrrrrrrrr :(
Op Gilze-Rijen zijn geen straaljagers gestationeerd.

Wel is dat de luchtmachtbasis voor de diverse helicopters.

De F35's zijn gestationeerd in Volkel en Leeuwarden.

Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel vandaan en vind het juist tof.

[ Bericht 3% gewijzigd door StateOfMind op 22-06-2026 15:13:24 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221118211
Aan dat dit forum steeds meer extreem rechts wordt
  maandag 22 juni 2026 @ 15:12:01 #104
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221118258
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:04 schreef Cupfighter het volgende:
Aan dat dit forum steeds meer extreem rechts wordt
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221118267
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
Je kan net zo goed tegen een muur praten, bijna nutteloos is dat
  maandag 22 juni 2026 @ 15:19:04 #106
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221118295
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je kan net zo goed tegen een muur praten, bijna nutteloos is dat
Misschien meer voor jezelf typen en wat meer lol trappen?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  maandag 22 juni 2026 @ 15:31:05 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221118338
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
Redelijkheid AHAHAHAHAHAHA

Doen we niks mee

Joe
Huilen dan.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:33:09 #108
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221118349
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Redelijkheid AHAHAHAHAHAHA

Doen we niks mee

Joe
Dat weet ik. Waarom afkoelen als je ook boos kunt blijven?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221118498
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Op Gilze-Rijen zijn geen straaljagers gestationeerd.

Wel is dat de luchtmachtbasis voor de diverse helicopters.

De F35's zijn gestationeerd in Volkel en Leeuwarden.

Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel vandaan en vind het juist tof.
Dat klopt, het is een helicopterbasis
Ik woon in Gilze :D
Van tijd tot tijd word er geoefend met die vermaledijde straaljagers
Vandaag was zo'n dag
pi_221118520
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan

Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Lindbomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit

Grrrrrrrrrrrr :(
Ik heb dat met luidruchtige scooters waarvan er nogal wat rondrijden hier
https://youtube.com/shorts/jJZgOxDFDGo?is=28hI-jmSE9aNW_ta

Ik heb er zelf ook wel een tijdje eentje gehad moet ik eerlijk bekennen.
pi_221119241
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:12 schreef Karzai het volgende:

[..]
Ik heb dat met luidruchtige scooters waarvan er nogal wat rondrijden hier
https://youtube.com/shorts/jJZgOxDFDGo?is=28hI-jmSE9aNW_ta

Ik heb er zelf ook wel een tijdje eentje gehad moet ik eerlijk bekennen.
Haha, das een van de weinige geinige elektro scooters
  maandag 22 juni 2026 @ 19:04:57 #112
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_221119962
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks. :R
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2026 @ 20:48:22 #113
862 Arcee
Look closer
pi_221121673
Ik erger me er aan wanneer mensen protesteren tegen nieuwe woningen in hun buurt. Tuurlijk, er zijn gevallen waarin het gaat om een historisch pand of zo dat tegen de vlakte moet of een andere valide reden. Maar meestal gaat het om het schitterende uitzicht op een paar weilanden wat verpest gaat worden door nieuwe woningen. Woningen die hard nodig zijn. Maar niet als het aan de bewoners ligt. Nee, nu zij er wonen moet het maar klaar zijn met bouwen.

Voor jouw woning moest 30 jaar geleden ook een boerderijtje sneuvelen. :W
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:46 #114
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221121697
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Telefoonvork het volgende:
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks. :R
Hij heeft het vast warm.
pi_221128323
De ns die omdat het morgen tantoe warm wordt zowat de helft van de treinen annuleert zodat het lekker extra druk en warm in de overige treinen wordt. :(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:23:49 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221128356
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:17 schreef Farenji het volgende:
De ns die omdat het morgen tantoe warm wordt zowat de helft van de treinen annuleert zodat het lekker extra druk en warm in de overige treinen wordt. :(
Dat heeft ook deels met stakingen voor de sociale zekerheid te maken.
pi_221128503
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:23 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat heeft ook deels met stakingen voor de sociale zekerheid te maken.
Nee die stakingen zijn alleen 's ochtends vroeg. De helft van de treinen tussen oa Rotterdam en Utrecht zijn de hele dag, zelfs in de avond geschrapt. Kut ns zoekt altijd een kutsmoes om de dienstverlening af te kunnen bouwen.
pi_221130063
Mensen die toch weer een hond naast de fiets laten rennen met deze temperatuur. ;( In de middag. ;(

Ik hoop dan altijd maar dat iemand 2 straatjes onderweg is. En het niet anders kan.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:01:48 #119
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221130099
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Telefoonvork het volgende:
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks. :R
Is het niet zo dat hij beneden aanbelt en dat jij even naar beneden moet/gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 23-06-2026 20:16:16 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221133491
Ontzettend moe zijn na een zware en pittige dag maar niet kunnen slapen, en dan de dag er op gaar zijn ;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 04:17:43 #121
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221133521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 03:17 schreef Prego het volgende:
Ontzettend moe zijn na een zware en pittige dag maar niet kunnen slapen, en dan de dag er op gaar zijn ;(
Om half 4 á 4 uur wakker worden (dat is al te vroeg), is met deze temperaturen veranderd in pakweg half 3.

Ook leuk.
pi_221144285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken? ;(
En ik maar als een razende roelie inpakken. :|W
Luie mensen. Het went nooit. :{
Je bent niet per se lui als je je boodschappentas zorgvuldig inpakt.

Een keer was ik de laatste en een medewerkster bood aan voor me in te pakken. Ik zei: "Alleen als je het goed doet". Zou ze doen. Ik ben onhandig dus langzaam met bonnen en munten en alles goed wegstoppen in je tas. Daarna keek ik in de tas: alles kris kras door elkaar incl conservenpotjes die rechtop of ondersteboven of schuin rondhingen. Dus tas leeggehaald en zelf ingepakt. Zeker op de fiets moeten boodschappentassen goed ingepakt worden sinds de vele verkeersdrempels en zwabbers voor vrijliggende fietspaden bij zijwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')