Precies. Gewoon alleen thuis laten die kinderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
Moeders die kleine peuters en kleuters meenemen naar de wasstraat.Niemand kan z’n auto prettig stofzuigen of reinigen door kleine stuiterballen die rondlopen, terwijl de ruimte al beperkt is. Maar ja, moeders kan wel even aan de slag dus dat telt toch?
Egoïsme ten top.
Wat een onzinnig excuus.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Gewoon alleen thuis laten die kinderen.
Precies. Gewoon geen kinderen krijgen, dan heb jij deze problemen niet meer.quote:
Waar heb je het nou over joh. Is je auto stofzuigen een noodzaak? Kan niet op welk ander moment van de week dan ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Gewoon geen kinderen krijgen, dan heb jij deze problemen niet meer.
Is bijna veiliger voor het kind ook dan nu waar er telkens een nieuwe auto aankomt en een portier in het gezicht van het kind kan drukken. Want die lopen er gewoon nooit, dus hoe moet je dat weten. Staan onder een portier qua hoogte.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kinders in de kofferbak tiefen, klaar.
Ik ken nog steeds geen blocker die alles tegenhoudt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en een tregden klakt wat mij betreft: via Chrome (waar ik adblock in heb zitten!) een playlist op youtube naar de TV streamen en tussendoorreclame
krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |