En op NPO Radio 1 vind ik het VVD/rode broeken-gehalte van de reclames weleens wat hoog. Of het lijkt gericht op 70+.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
De hele avond lang reclames over dood en kanker.
Mag het iets meer gehusseld?
Arend Jan Boekestijn is de uitvinder er van lijkt het wel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die dingen uitleggen of vertellen en constant "hè?" gebruiken. Rot op met je betweterige toontje. Vooral van die mensen die zich helemaal thuis voelen in het wereldje van kantoorjargon.
De gemiddelde elektrische fiets fietst net zo vreselijk als een puber op een fatbike.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je fietst aan de rechterkant van het fietspad op je gewone fiets. Dan begint iemand met een elektrische fiets te bellen met zijn bel. Er is gvd genoeg ruimte om in te halen. Ten tweede minder je snelheid gewoon als in de stad fietst.
Ben blij dat ze in ieder geval even bellen,dan ben je tenminste gewaarschuwdquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je fietst aan de rechterkant van het fietspad op je gewone fiets. Dan begint iemand met een elektrische fiets te bellen met zijn bel. Er is gvd genoeg ruimte om in te halen. Ten tweede minder je snelheid gewoon als je in de stad fietst.
Ik fiets op een fiets met 3 versnellingen en terugtraprem. Dan fiets je idd langzaam.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ben blij dat ze in ieder geval even bellen,dan ben je tenminste gewaarschuwd![]()
Ik werd laatst -tig keer ingehaald zonder waarschuwing, 1x een fietsbel en 1x een een elektronisch signaal (dat was wel schrikken trouwens, heel raar soundje)
Verder ben ik het helemaal met je eens qua absurde snelheden op het fietspad!
Ik fiets op mijn omafiets met 3 versnellingen en trommelremmen en dan ben je dus gewoon langzaam tegenwoordig
Rob de Wijk zegt iets:quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Arend Jan Boekestijn is de uitvinder er van lijkt het wel.
Ik erger me er rot aan in de podcast met de Wijk.
* op gelet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
Rob de Wijk zegt iets:
Arend Jan Boekestijn: "Exact!"
Moet je eens op letten hoe vaak hij dat zegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |