Uit een hele generatie van keurige, softe singer-songwriters die je nauwelijks opmerkte als ze op de radio kwamen, zo onopvallend.quote:Op maandag 17 november 2025 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
John Mayer mensen, wat vinden mensen daaraan, die knakker vernaggelt alles met zijn zijige stemgeluid.
Waar zou je die nodig voor moeten hebben dan?quote:Op maandag 17 november 2025 14:05 schreef vencodark het volgende:
Geen kapstokje/haakje bij de toiletten in winkels, horeca.
Om je jas/tas op te hangen.quote:Op maandag 17 november 2025 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar zou je die nodig voor moeten hebben dan?
Ik dacht aan een restaurant waar je wat aan het eten bent, maar horeca is inderdaad wat breder.quote:
Windows 11 doet dat, enorm irritant.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
Laptop die je de optie geeft:
- Updaten en restart
- Updaten en afsluiten
En dat je dan op afsluiten klikt en hij TOCH opnieuw opstart na het updaten
waarom lieg je bro
Zelfs geen drunk octopus that wants to fight?quote:Op maandag 17 november 2025 14:05 schreef vencodark het volgende:
Geen kapstokje/haakje bij de toiletten in winkels, horeca.
Plz explain.quote:Op maandag 17 november 2025 15:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zelfs geen drunk octopus that wants to fight?
zo erg is mijn gmail er niet aan toe gelukkig.quote:
Op mijn hotmail niet echtquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb alleen Gmail omdat Android, maar kijk er verder nooit in.
Heb sinds de 18e eeuw of zo een hotmail.nl adres en daar werkt de spamfilter uitstekend .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |