Buiwenquote:Op zondag 2 november 2025 15:02 schreef maily het volgende:
Radioreclame van Centraal Beheer.
Die man heeft het over buiwen ipv buien.
Harde lenzen zeker?quote:Op zondag 2 november 2025 15:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Nou, ik weet er nog wel eentje: als je tering contactlens opeens in de hoek van je oog schiet, waardoor je de hele tijd moet wrijven om hem weer tevoorschijn te krijgen. Of, nog erger, de lens valt eruit... en je kunt dat klere ding nergens meer vinden. Dus pak je je telefoon erbij, schijn je met de flashlight, en met een beetje geluk vind je de lens weer terug.
Net zoals trainers die het hebben over positivisme.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:53 schreef Zorro het volgende:
Voetbaltrainers.analisten/spelers die het belangrijk vinden om "een resultaat te halen"
Een nederlaag is ook een resultaat, alleen een kutresultaat, dus wat wil je nou?
“We moeten kansen creëren.”quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:53 schreef Zorro het volgende:
Voetbaltrainers.analisten/spelers die het belangrijk vinden om "een resultaat te halen"
Een nederlaag is ook een resultaat, alleen een kutresultaat, dus wat wil je nou?
Als je net met een leuk nieuwtje komtquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:18 schreef vencodark het volgende:
Mensen die altijd negatief zijn en problemen creëren, benoemen die misschien helemaal niet gaan gebeuren.
Yup, die gelijk het enthousiasme van onder je voeten vandaan schoppen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Als je net met een leuk nieuwtje komt![]()
Die ja! Zeer terechte klacht! Kutlenzen! Helemaal als er eentje op de grond valt en je andere lens ligt al in het bakje. Moet je je bril weer gaan opzoeken om dat ding te vindenquote:Op zondag 2 november 2025 15:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Nou, ik weet er nog wel eentje: als je tering contactlens opeens in de hoek van je oog schiet, waardoor je de hele tijd moet wrijven om hem weer tevoorschijn te krijgen. Of, nog erger, de lens valt eruit... en je kunt dat klere ding nergens meer vinden. Dus pak je je telefoon erbij, schijn je met de flashlight, en met een beetje geluk vind je de lens weer terug.
Gewoon een lange ban gevenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
Blijkbaar is het gewoon tegenwoordig normaal om in woonwijken op straat te lopen en een grote muil te geven als je daar als automobilist iets van zegt.....
quote:Op zondag 2 november 2025 15:02 schreef maily het volgende:
Radioreclame van Centraal Beheer.
Die man heeft het over buiwen ipv buien.
Misschien maar even geen radio meer luisteren?quote:
Een hoop mensen hebben hun theorie bij een pakje boter gehaald.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:38 schreef vencodark het volgende:
Automobilisten die, ondanks de enorme haaientanden, voorrang nemen en als je vervolgens toetert, zij terug toeteren alsof gijzelf fout bent.![]()
Misschien ook door die fijne elektrische fietsen waardoor ze er zo de vaart in hebben.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Over verkeer gesproken, laten we het eens hebben over fietsers. Op weg naar school moeten we over een zebrapad en dat zebrapad loopt door op het fietspad. Ik loop die route al jaren, eerst met mijn oudste en nu met mijn jongste, en er is in al die jaren welgeteld 2 keer een fietser gestopt of heeft vaart verminderd. De rest dendert mij en mijn kind voorbij terwijl we maar noodgedwongen op het zebrapad op de weg staan te wachten.
Al een paar keer wat uit pure frustratie wat van gezegd, maar dat werkt allemaal niet. Of je krijgt een grote waffel of ze reageren gewoon helemaal niet.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
Automobilisten die het te moeilijk vinden om hun auto netjes op een fatsoenlijke manier binnen de lijnen te parkeren
Meestal pak ik ze dan terug door mijn auto zo te zetten dat ze niet via de bestuurderskant naar binnen kunnen
Helemaal mooi is als de bestuurder als ik terug kom boos en briesend staat te wachten
En ik ze dan zeg dat als ze hun auto gewoon netjes normaal binnen de lijnen zetten er niks aan de hand is.
En ze dan afdruipen![]()
![]()
Ben je dan niet bang voor een kras of deuk in je auto?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.Maar ik heb nog nooit het genoegen gehad om de bestuurder te treffen bij het instappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |