Daarom gewoon rauw eten, met de levende kip er nog omheenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:32 schreef Deisyy het volgende:
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit
In Eindhoven heb je idd een hoop mensen in de buurtquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:54 schreef Eightyone het volgende:
Mensen die er geen rekening mee houden dat er ook nog anderen in de buurt zijn. Heel veel, zelfs.
(Glow, Eindhoven)
Als je 's nachts zwaar vuurwerk afsteekt (en het is geen oudjaar) verdien je sowieso dat zo'n ding in je smoel ontploft. Fataal graag, want leren doen dat soort klootzakken toch niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Egoīstisch kutvolk wat zwaar vuurwerk afsteekt tussen 3 flats. Al jaren woont hier zo'n achterlijk kut gezin die dat flikken, ook Hollandse kut muziek tot 3 uur snachts. Ben me net helemaal kapot geschrokken.Ik haat ze.
BeHaLvE aLs Je NeT wEl HuLp KuNt GeBrUiKeNquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer medewerkers in een winkel 30 seconden na binnenkomst vragen of ze je moeten helpen.
Welnee. Gewoon onderop de stapel leggen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:40 schreef Evangelion het volgende:
Nog steeds incasso brieven voor vorige bewoners na 2x retour sturen met "Verhuisd'
RAZEND
Gewoon weggooien. Je hebt je best gedaan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:40 schreef Evangelion het volgende:
Nog steeds incasso brieven voor vorige bewoners na 2x retour sturen met "Verhuisd'
RAZEND
ik krijg 5 jaar na verhuizing nog steeds bankafschriften binnen van de vorige bewoners, en ja terugsturen en bij filiaal langsgaan heb ik allemaal gedaanquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:40 schreef Evangelion het volgende:
RAZEND
5 jaar? Amai, en, staan ze rood?quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg 5 jaar na verhuizing nog steeds bankafschriften binnen van de vorige bewoners, en ja terugsturen en bij filiaal langsgaan heb ik allemaal gedaan
hoe lang jij al?
Ik woon er 2-3 jaar maar het is de bewoner voor de vorige bewoners dus eigenlijk nog langer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg 5 jaar na verhuizing nog steeds bankafschriften binnen van de vorige bewoners, en ja terugsturen en bij filiaal langsgaan heb ik allemaal gedaan
hoe lang jij al?
mag ik niet inkijken he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Zeker als het nep is omdat ze ooit hebben gelezen dat mensen je dan aardiger vinden (geen idee hoe ze daar ooit op zijn gekomen)quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:59 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die je naam zeggen als ze tegen je praten.
Je heet Jantje, je bent met iemand aan het praten, en dan krijg je iets als "Jantje, dit of dat" of "Weet ik, Jantje, maar".
Het is niet slechts een trucje, Evangelion, het is oprecht.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zeker als het nep is omdat ze ooit hebben gelezen dat mensen je dan aardiger vinden (geen idee hoe ze daar ooit op zijn gekomen)
De volgende die ik inmiddels aangesproken heb, heeft er ook al niks aan gedaan.quote:
Dat is voor generaties met een korte aandachtsspanne he, net als al die ondertiteling met van die verspringende volgbalkjes zodat ze mee kunnen lezen met wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:46 schreef Eightyone het volgende:
Jump cuts/dead air removal.
Dat geratel zonder ademhaling. Het klinkt nergens naar.
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Ik ga al jaren niet meer. Hutje mutje lopen en allemaal dezelfde foto's maken van dezelfde lichtjes. Ik zie de foto's wel verschijnen op Instagram.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:54 schreef Eightyone het volgende:
Mensen die er geen rekening mee houden dat er ook nog anderen in de buurt zijn. Heel veel, zelfs.
(Glow, Eindhoven)
Hier is de route van dit jaar, drie kwartier lang. Maar dat is niet hetzelfde als er gewoon naartoe gaan.quote:Op maandag 17 november 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga al jaren niet meer. Hutje mutje lopen en allemaal dezelfde foot's maken van dezelfde lichtjes. Ik zie de foto's wel verschijnen op Instagram.
Ook onderwerpen die in principe geschikt zijn voor ouwe xennials, worden op deze manier gebracht. Helaas.quote:Op maandag 17 november 2025 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is voor generaties met een korte aandachtsspanne he, net als al die ondertiteling met van die verspringende volgbalkjes zodat ze mee kunnen lezen met wat er gezegd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |