Zonder Skyradio krijg je die straat er ook in.quote:Op maandag 10 november 2025 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja die straat legt zichzelf er niet in.
Sowieso kut, maar nog liever Skyradio dan gierende radio-dj's.quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In onze straat hebben we anderhalve maand stratenmakers en gravers gehad, die begonnen ook gewoon om 07:00 met Skyradio en harde gesprekken.
Hier gingen ze vijf jaar geleden ons hele appartement renoveren: nieuwe ramen, nieuw toilet, nieuwe keuken. Ze stonden ook elke dag om 7 uur al bij je deur en dat een paar maanden lang.quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In onze straat hebben we anderhalve maand stratenmakers en gravers gehad, die begonnen ook gewoon om 07:00 met Skyradio en harde gesprekken.
Sky Radio is inderdaad de minst irritante, alleen maar muziek. Al is het nog steeds wel met veel te vaak reclames. Radio Joe was vroeger ook goed, weinig gepraat en veel muziek. Geen idee of die nog steeds goed is. Ik luister tegenwoordig alleen nog maar naar mijn eigen gedownloade muziek in de auto, verder zet ik nooit de radio of tv aan.quote:Op maandag 10 november 2025 21:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sowieso kut, maar nog liever Skyradio dan gierende radio-dj's.
Dus toevoeging voor dit topic: Luidruchtige infantiele radio-dj's.
Dan is het gewoon een keer die gasten aanspreken. Je werkt in een woonwijk. Doe je het niet, bel ik je directeur.quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kink is top. Voor NL begrippen.quote:Op maandag 10 november 2025 21:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Sky Radio is inderdaad de minst irritante, alleen maar muziek. Al is het nog steeds wel met veel te vaak reclames. Radio Joe was vroeger ook goed, weinig gepraat en veel muziek. Geen idee of die nog steeds goed is. Ik luister tegenwoordig alleen nog maar naar mijn eigen gedownloade muziek in de auto, verder zet ik nooit de radio of tv aan.
Dit is als kiezen of je liever door de hond of de kat gebeten wordt. Maar dan nog liever het tweede.quote:Op maandag 10 november 2025 21:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sowieso kut, maar nog liever Skyradio dan gierende radio-dj's.
Dus toevoeging voor dit topic: Luidruchtige infantiele radio-dj's.
Dat zijn arbeidsvitaminen.quote:Op maandag 10 november 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder Skyradio krijg je die straat er ook in.
Ga je daar geen hele verkeerde patronen van leggen?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Wij hebben betere arbeidsvitaminen
Eerste gratis.
Gr gr Mo & Samir
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je daar geen hele verkeerde patronen van leggen?
Wel zonder Skyradio, ey.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel hele kunstzinnige patronen, wollah
Skyrim is vandaag alweer 14 jaar geworden, damn.quote:
Voelt als 5 jaar als je oud bent, net als GTA5.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim is vandaag alweer 14 jaar geworden, damn.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim is vandaag alweer 14 jaar geworden, damn.
Starfield is niet zo geweldig, toch? Het spel heeft 1000 planeten of zo maar de meeste zijn letterlijk copy/paste en bevatten amper content.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
Gelukkig hebben ze ons in de tussentijd verwend met 2 absolute topproducten, te weten Fallout 76 en Starfield
Wide as an oceaan, deep as a puddle, werd al gauw gezegd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Starfield is niet zo geweldig, toch? Het spel heeft 1000 planeten of zo maar de meeste zijn letterlijk copy/paste en bevatten amper content.
Soms is verandering ook goed hoor. Ik heb uiteindelijk een foundation gevonden die veel dichter bij mijn huidskleur ligt omdat de kleuren gewoon steeds beter worden.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je favoriete foundation om de zoveel jaar uit de schappen verdwijnt. Wat een werk om de passende kleur te vinden en dan ook nog de dekking die je wenst. Bijna onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |