En uitgerekend zij adverteren met hun "ik help u graag" reclamesquote:Op donderdag 27 november 2025 10:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wij kunnen praten, inclusief de opmerking over de reclames
Ik heb bij Kruidvat altijd het idee dat ze elke ochtend een scrum doen waarin ze plechtig beloven om de winkel in een nieuw labyrint aan rotzooi om te toveren en om zo dom en onbehulpzaam mogelijk te doen aan de kassa voor extra bonuspunten.
Als ik een lippenstift wil en Kruidvat heeft 1+1 en bij de Etos is het gewoon 1, dan is die 1+1 toch voordeel?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1+1 is toch een soort wassen neus, uiteindelijk betaal je altijd teveel bij dit soort ketens. Ik heb hier een Trekpleister in de buurt. Het budgetbroertje van Etos en iets minder rommelig. En ik spaar nog voor handdoeken ook.
Ja...quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En uitgerekend zij adverteren met hun "ik help u graag" reclames
Ik ken diverse Kruidvat filialen met lief personeel, en pretentieuze trutjes zonder opleiding bij de Etos waar je niks mag vragen. Het zal net zijn waar je komt.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En uitgerekend zij adverteren met hun "ik help u graag" reclames
De standaard producten (shampoo, badschuim oid) koop ik vaak in de super tijdens de rest van het boodschappen doen. Vaak heeft een super daar wel een mooie aanbieding voor.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kruidvat heeft gewoon echt zoveel 1+1, echt altijd.Meer dan Etos.
En de prijzen van de dingen die ik koop schelen wel. Misschien zit het daarin.
Ik kom niet voor advies of luxer winkelen, ik wil alleen goedkoop winkelen en veel aanbiedingen. Dat zal dan ook wel uitmaken waar je voor komt.
Etos en trekpleister zijn niet van hetzelfde bedrijf.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1+1 is toch een soort wassen neus, uiteindelijk betaal je altijd teveel bij dit soort ketens. Ik heb hier een Trekpleister in de buurt. Het budgetbroertje van Etos en iets minder rommelig. En ik spaar nog voor handdoeken ook.
Voor cadeaus en goeie verzorging zit ik dan weer bij de Douglas. Waar het personeel ook echt lief of klote is.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De standaard producten (shampoo, badschuim oid) koop ik vaak in de super tijdens de rest van het boodschappen doen. Vaak heeft een super daar wel een mooie aanbieding voor.
Het is maar net waar je prioriteiten liggen denk ikIk kom eigenlijk alleen bij Etos voor de wat luxere gezichtsverzorging of een cadeautje wat ik mooi ingepakt wil hebben. Bij Kruidvat moet je dat ook allemaal zelf doen. You get what you pay for
Klopt. Etos is van Albert Heijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Etos en trekpleister zijn niet van hetzelfde bedrijf.
Ik dacht eigenlijk dat trekpleister en kruidvat bij elkaar hoorden?
Nope, ze zijn allebei van Aholdquote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Klopt. Etos is van Albert Heijn.
Douglas en Ici Paris vind ik allebei erg ongemakkelijke winkelsquote:Op donderdag 27 november 2025 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor cadeaus en goeie verzorging zit ik dan weer bij de Douglas. Waar het personeel ook echt lief of klote is.
Ik vind het altijd lastig om daar de aandacht te trekken en helaas, als ik er moet zijn, is het meestal iets wat ik niet zelf mag pakken (Chanel mascara die ze in speciale lades bewaren). Dat soort gedoe maakt dat ik liever online winkel.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Douglas en Ici Paris vind ik allebei erg ongemakkelijke winkels![]()
Als ik er kom voel ik me een één of andere sloeber met allerlei opgedirkte dames om me heen.
Het is soms of ze geen tijd hebben maar ik zie dan gerust 5 kletsende meiden staan. En dan willen ze niks voor je doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om daar de aandacht te trekken en helaas, als ik er moet zijn, is het meestal iets wat ik niet zelf mag pakken (Chanel mascara die ze in speciale lades bewaren). Dat soort gedoe maakt dat ik liever online winkel.
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Dat er door een leidingbreuk ergens in de buurt er al vanaf 8u 's ochtends geen water uit de kraan komt![]()
![]()
![]()
En dat er op de storingspagina staat dat de verwachte eindtijd vanmiddag om 12.30u zou zijn![]()
![]()
![]()
En de klantenservice is uiteraard netjes om 17.00u naar huis gegaan![]()
![]()
Gelukkig heb ik een grote waterkoker waar 1,7 liter in past, en had ik die gisteravond gevuld, zodat mijn hond in ieder geval water kon drinken vandaag.
En heb voor de zekerheid wat flesjes water gekocht.
Dat die zemmels eens doorwerken
Woon je bij mij in het dorp ofzo?quote:
Met welke letter begint jouw dorp?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Woon je bij mij in het dorp ofzo?
Bquote:Op donderdag 27 november 2025 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met welke letter begint jouw dorp?
Dan is het niet hetzelfde dorpquote:
Ja vooral bij collega's die het dan over hun partner of kinderen hebben die je nog nooit hebt gezien (en nooit gaat zien). Zeg gewoon mijn man/vrouw/vriend/vriendin/zoon/dochter.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mensen die een verhaal beginnen af te steken waarbij ze alle details vertellen en er vanuit gaan dat ik iedereen die wordt genoemd ken.
Collegaatje gehad die daar een handje van had.
Begon ze verhaal te vertellen 'Ja ik ben toen met Marieke naar dat terrasje gelopen, en onderweg kwamen wij Egbert tegen'
Ik kwam er na enkele minuten in het verhaal pas achter dat Marieke en Egbert vrienden waren, en niet de huisdieren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |