Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik krijg een klein beetje de indruk dat het je ietwat dwars zit.
Je hebt vooah wehnag een abo.quote:
Het tegenovergestelde is dan wel weer chill: 's ochtends aankomen op kantoor, laptop openen en tegen een update aan kijken die je echt niet uit kunt stellen, waardoor je het eerste half uur daadwerkelijk niks kunt doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Je laptop opnieuw opstarten en een update cadeau krijgen, waardoor je 2 uur verder bent voordat je wat kan doen.
Tot morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Inderdaad en bij wat kleinere panden stouwen ze de gangen zo vol met dozen dat je geen kant meer op kunt en iedereen elkaar irriteert door langs elkaar heen te lopen. En de zelfscan schreeuwt door de winkel heen.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kruidvat filialen. Geen idee of ze allemaal zo zijn maar die twee bij mij zijn pure chaos. Overal zie je spullen, overal zie je mensen. Het enige positieve aan kruidvat vind ik de tv reclames, die vind ik dan nog wel leuk.
Beter gewoon Etos.
Klantenservice werk aan de telefoon moet je niet te lang doen, anders stomp je gewoon ernstig afquote:Op woensdag 26 november 2025 19:05 schreef Nizno het volgende:
ik zou er om 17u ook helemaal klaar mee zijn op de klantenservice.
Na elke call de volgende beller alweer.. en de hele tijd hetzelfde riedeltje... nee sorry ik heb geen glazen bol dus weet helaas niet wanneer het is opgelost.
Ja de storingsdienst heeft het erg druk met het probleem onderzoeken en oplossen, daar gaan we ze niet in onderbreken door ze te bellen en te vragen hoe lang het nog gaat duren. Daar gaat het namelijk nog langer van duren.
Wij begrijpen uw frustratie en vinden het net zo vervelend voor u als voor de volgende beller.
Etos is zo achterlijk overpriced.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kruidvat filialen. Geen idee of ze allemaal zo zijn maar die twee bij mij zijn pure chaos. Overal zie je spullen, overal zie je mensen. Het enige positieve aan kruidvat vind ik de tv reclames, die vind ik dan nog wel leuk.
Beter gewoon Etos.
Mwah, ik weet niet of Etos zoveel duurder is. Ze verkopen wat luxere merken maar de merken die ze hetzelfde verkopen, zit daar zoveel verschil in?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Etos is zo achterlijk overpriced.
Kruidvat.Altijd veel meer aanbiedingen.
Ik kom bij 4 vestigingen en het valt reuze mee qua chaos.
Af en toe een pad met wat nieuwe dingen die in het schap gezet moeten worden, maar dan is alles wel lekker aangevuld.
Kruidvat heeft gewoon echt zoveel 1+1, echt altijd.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of Etos zoveel duurder is. Ze verkopen wat luxere merken maar de merken die ze hetzelfde verkopen, zit daar zoveel verschil in?
Liever rustig winkelen in een nette winkel en eventueel wat meer betalen. Bovendien denk ik (ik weet niet of het zo is) dat het personeel van Etos wat beter vragen weet te beantwoorden over producten dan het personeel van Kruidvat.
1+1 is toch een soort wassen neus, uiteindelijk betaal je altijd teveel bij dit soort ketens. Ik heb hier een Trekpleister in de buurt. Het budgetbroertje van Etos en iets minder rommelig. En ik spaar nog voor handdoeken ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kruidvat heeft gewoon echt zoveel 1+1, echt altijd.Meer dan Etos.
En de prijzen van de dingen die ik koop schelen wel. Misschien zit het daarin.
Ik kom niet voor advies of luxer winkelen, ik wil alleen goedkoop winkelen en veel aanbiedingen. Dat zal dan ook wel uitmaken waar je voor komt.
Wij kunnen praten, inclusief de opmerking over de reclamesquote:Op donderdag 27 november 2025 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Beter gewoon Etos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |